-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
prmcsk
addikt
válasz WebSpyder #12150 üzenetére
Beárazom bár a benyást nem ismerem:
2 első lengéscsillapító, 30k (gázos)
hűtőszett,50k
vezérműszíjszett, 25k (gates)
kuplungszett, 60k (luk, vagy más)
2 első féktárcsa + fékbetétek, 40k (brembo tárcsa)
összes szűrő ami létezik, 15k
olaj, 8k
bal első csapágy, 7k
4db misi gumi, 80kEz = 315k. az anyag de ezek nem sz@rvíz árak...
100k. - ért bármikor be is építtetem neked.
Én most renováltam az 1,9TDI/B5 (AHU) kombi passatom.
A futóműnél:
féltengyely csuklók/gumiharangok, fékcsövek, két első tárcsa (brembo) és betétek, hátsó betétek, hátsó telók (gázosak) az összes műanyagjával, 12db.-os komplett futómű szett csavarkészlettel (Germán MasterSport gyártmány). Ez volt 140k.
A motor:
hengerfej generál, négy db. komplett gyári erősített dugattyú hajtókarokkal és gyűrűvel (használtak, keveset futottak és kifogástalanok), hónolás, hajtókarcsapágyak, olajpumpa és olajcsere, komplett vezérlés csere (gates) Ez volt 145k.
Kolbenschmidt és Meyle
Mindent saját magam szereztem be, ismerősök segítségével és persze a saját, vagy a haverok "csókjával".[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12160 üzenetére
cimbi 15-ből intézte a berembo maxokat +ferodo betéteket a GTI-re, igaz 40%-os unix kedvezménnyel.
jó Tomcsi barátom ne sírjál , nekem tárcsának darabja kb 40e (legalább is a zimmermann sportnak), hozzá a betét már csak 30e össz vissz, és nekem nem sport Leonom van
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
zoo8800
veterán
Ma voltam tesztvezetésen. Egy Bravo 1.4 T-jet volt az áldozat.
Ez egy kurvajó autó.rip and tear, until it is done
-
Zewa
senior tag
Hali!
Egy kis tanács kéne. Passat B5 2002 kombi 1.9 PDTDI bla-bla.
Ma reggel elkezdett rakoncátlankodni a váltó.(DSG).
1-es, 2-es fokozat mint olyan nem létezik, tiptoronic nem hajlandó működni.(Ki sem írja. Mint ha simán D-ben lenne...)
Motor leállít, parkol, újra indulna el az ember fia, motor pörög D-ben de semmi (Ez pár mp), egyszer csak egy rántás Dummmmm... bennt van 3-ban. Ezt már menetközben nem csinálja.
Az óttóban ~165e km van, garantáltan.
Kérdés: Mi lehet vajon a baj, nagyjából mennyibe fáj, hol érdemes csináltatni megfele'?Előre is köszi!
Üdv!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #12173 üzenetére
valószínű kitámasztott az egyik szelep, a dugó utol érte a dugó felrobban a hajtókar meg leszakadt a főtengelyről (egy párat még biztos forgott miután utol érte..), a felfelé jövő sonka meg elfordította és kilökte a blokk oldalán, persze mind ezt 160-as pálya tempónál a srác bevallása szerint.
a vicces hogy a blokk felett itt még van egy tömör bak (generátor klíma kompresszor, stb tartója) azt is elég erősen megkezdte, majdnem elérte a szervo pumpát is, szerinted?
Zewa: olaj mikor volt cserélve a váltóba? meg persze szűrő...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #12172 üzenetére
Arra mentem, amerre akartam. Nagyon nem csapattam, 1-2x forgattam 5000 környékére, hát megy mint a picsa. 120 LE 200 NM nem rossz. 2500-tól indul meg, alatta szívó 1.4. Szépen szól, hangja is van. Persze neked hiába mondom, hogy szépen húz
Ez az a gép, nem ismeri valaki?rip and tear, until it is done
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12177 üzenetére
Na, akkor élmény letetett a program. Nem úgy, mint emitt, de arról a bandáról már írtam ilyen téren.
Nem ismerem a gépet, de azért nem lehet rossz. Még húzhat szépen is. Jók ezek a mocik, 200Nm már használható nyomaték. Főleg, hogy a régebbi 150 lovasnak volt ennyi nyomatéka asszem....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #12185 üzenetére
hát GTI-ben (vas blokkok) inkább csak görbülést láttam, a blokkot nem szokták így kiütni.
no meg egyik blokkom se jelentett fel a rendszeres 6000 feletti fordulatértsőt bátyám VR6-osai se szóltak a 8-8,5k RPM ért, meg Maxi-nak se szólt a Weberes 16V-je a 10-11k miatt
de jah ritka az 1,4-es lyukas... TDI jó hogy 3 bar csiga nyomásnál én se csodálnám hogy törnek mint a ropi.
persze rendes H beam-ra nem szokott telni a nagyjának
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12184 üzenetére
Nem szoktam én se járni. Egyszer egy búgóhangú hölgyike hívott porsebudától, hogy lenne egy lehetőség tesztvezetésre. Kaptam is az alkalmon, egyeztettünk időpontot, kocsit (Sirocco 1,6TSI). Mentem az adott napon reggel. Össz volt egy rövid kör, aztán annyi (itt írtam róla anno). Gyorsan bepattantam a szaromba, azt elhúztam.
Nem vagyok otthon fiat téren, mi a különbség, meg stb., de úgy nézelődve, nem lenne keret erre esetleg? Az más kérdés, hogy tesztautót nem nagyon vennék, de egy ~50e km-es előélet is bizonytalan lehet.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #12186 üzenetére
Senkiről nem tudok aki 2,2-2,3bar felett hajtaná utcán. Sőt még ez is sok. Az egy dolog, hogy versenyre felprogizzák 2,6-2,8ra. Azt a napi negyed órát kibírja. Egy kényelmes füstmentes 150lóerő megvan 1,5bar körül. Azt még a szög gyári motor is szereti mindenféle átalakítás nélkül. Elvetemültebbek meg kísérletezzenek csak. Majd ők is megunják ha rámegy a gatyájuk is ...
-
zoo8800
veterán
válasz tomcsi23 #12187 üzenetére
Már ez a 2,9M is a keret legvége, hitelbe meg max. lakást veszek.
Persze, van ám előélet, apró karcok itt-ott, fényezett az egyik ajtó, de ez még akkor is szinte új... Fél millát megér nekem, hogy nem makulátlan. Belül, ahol gyakrabban fogom látni, semmi baja. Plusz amit linkeltél, abban nem ilyen kárpit van, ez pedig gyönyörű szvsz.1.6 TSI ???
rip and tear, until it is done
-
tomcsi23
veterán
válasz zoo8800 #12191 üzenetére
Nincs vele bajom, mindenki azt vesz, amit jónak gondol. Más-más érvek, érzések vezérelik az egyes embereket, nem kell a többiekkel foglalkozni. Megveszed, élvezed, használod, és kész (remélhetőleg).
Ok, az újnál majd látod a különbséget - ha észre veszed. De tényleg ez is szinte új, még a szaga is az kell, hogy legyen.
Viszont, akkor nem szimpla tesztvezetés volt, hanem konkrétan kipróbáltad.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AndrewTdi
addikt
válasz dízelracer #12188 üzenetére
Nekem ugyanaz olt uccára is mint raccingra. Max 2,4 tartós 2,2 gtb17
sosem volt bajom. (csak ez vízátfolyásnál a M0-on)[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Erről két dolog jut eszembe: 1. hogy lehet vezetés közbe elaludni? 2. az audi se panaszkodhat biztonság terén
-
Zewa
senior tag
válasz Kickass #12199 üzenetére
Lehet hogy előzés elött már elaludt, csak gyorsabban mennt mint az előtte lévő, szép lassan áttért a szembejövő sávba amikor jött a vendég..
Aki fáradt, menjen parkolóba pihenni kicsit meg frissülni de így csak másokat veszélyeztett."Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"