-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
kár hogy nem vasárnap voltál, a Tied lett volna a 4. 16V ill még egy ABF-et is dobálunk valahol. apu kevésbé vágja, de azért ő is érti
mit beszéltetek bátyámmal? megjegyezte hogy tényleg nem áll a helyzet magaslatán a külső AC, de pontos infot csak nyomás mérés után tudunk mondani, de lelkiekben készülj hamarosan egy cserére.
jó koszos volt mi :-)?
viszont végre kelően ellett dúsítva a keverék, csüt még nézek rajta egy kompressziot mennyi lett bekopva, meg egy ü.a. nyomást én is.
kiváncsi vagyok ezzel a keverékkel hogy fog menni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13202 üzenetére
Hát én is sajnálom, ha nem ment volna szét a benzincső....
nagyjából ja, felkészültem már rá, meg kuplungcsere, meg az alapjárat probléma
bár ma bent voltak az új gyújtáskábelek (utángyártott ) meg benzincső, de az eddigiekhez képest nagyon jól ment faszán kipörgött 6000ig, csak a kuplungcsúszás árnyékolta a képet, már amikor csúszott.
meg a szervo olaja kivolt folyva a tartály tetejére. pedig most 3 napot állt, meg nem nyúltunk hozzá, de fullon volt a tartályááá, nekem jó lenne úgy koszosan is de ami kint állt az se volt csúnya
téli gumit is megkellene már venni
-
VR6-Fan
veterán
de rendes rávaló utángyártott vagy valami univerzális hulladék?
jah azt apu mondta hogy a kuplung nem áll a helyzet magaslatán, az is most lesz cserélve?
ehh azt a fekete hulladékot én hoztam haza 200-ról még elég keményet huzott pedig szar pl-es, az más kérdés hogy nincs alapjárat és ~130km-re benyelt majd egy liter olajat
az enyém ahhoz képest erőre fingi-lingi de ma nem volt lehetőségem menni vele... majd csüt ahogy mondtam probálgattom, ha nem akkor tavasszal VR6, nem szarozokasszem ha kuplung csere is most esedékes meg a pumpa is akkor a gatyád is itt hagyod, viszont te leszel a legjobban meglepve a kocsiddal kapcs
hát még ha a másik nagy vesés recaro is bent lenni mi? meg a digit km óra mellé a E ablakok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13204 üzenetére
hát elvileg rávaló [link]
kuplung: hát ha szerda estig ki tudják cserélni akkor most200ról? mitől megy az annyira?, nem baj, az a divat ha nincs alapjáratod, én azt hallottam
hát elmondták az árakat, hogy mire számítsak, kuplung a gagyibb 12, a jó 20, szóval az 20 lesz, pumpára meg nem mondott a bátyád árat, de gondolom az is lesz egy 20as min, azt mondta lehet van neki+ szerelés ktgi
meglepve? olyan jól fog menni?most nincsbent a digit km óra?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
jaja ez a rávaló
megbeszélem bátyámmal, hogy s mint akar mert a feketén motor cs futómű cs van :-), meg ilyen "apróságok".
de elv szerda DU már rá érek valahogy estig lehet meg lesz a kuplung is.
annyi benzint kap mint az állat, ömlik bele, az enyémnek meg 0,23-as volt (szegény igen csak...) most 1,23 a CO (dús kissé), 1 az optimális, csak nincs időm vele foglalkozni annyit amennyit most kéne sajnos.
hát nekem azért tetszik hogy megmutatom neki a kulcsot és indul és olyan az alapjárat mint ha oda ragasztották volna
ha nem szorítana ennyi az idő és maga a tárcsád nincs ki akkor lehet érdemes kevlároztatni is az kb 10k... a váltás nem lesz olyan finom (kissé darabos lesz vagy aki szeret baromi lassan kuplungolni), viszont ott hamarabb szakad szét a tárcsa mint hogy megcsússzon.jah a pumpa 20-25 körül mozog után gyártottba (újba ~90k)
no igen akad egy 60-as pumpa itthon de az se áll a helyzet magaslatán, majd kiderül.hát reméljük kihozható belőle a maximum értelmes keretek közt
de bent van, csak azt is ki kéne vennem....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Fboy
aktív tag
válasz VR6-Fan #13206 üzenetére
akkor azzal lesz meló
ez a kevlároztatás nem tudom mennyire érné meg nekem, ha nem hajtom szét mennyit bír kb egy ilyen tárcsa (kevlár nélkül)?
hát sztem biztos megtudjátok csinálni, tesódék ránéztek a motortérre és már mondtak is mindent minket meggyőztek
bátyád is nem tudom mit látott ott a légszűrőháznál, de egyből kérdezte hogy ez nem KR-es kasztni?A középső dobbal mit lehetne kezdeni, hogy ne lógjon annyira?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
a gyári minőségűek lábtól függően kb 80e-120e km-t
aktív szénszűrő tartáját látta ő ottno akkor ha időben belefér akkor a pumpa csere is játszon, ha jó akkor bontottra ha az sem áll a helyzet magaslatán akkor meg utángyártottra (gondolom), illetve kuplung is?
no meg a pepecs rendbe tevős munka kábelek ilyesmi gondolom?
melyik középsővel? a nagy hordóval vagy a lepénnyel, gumi bakok meg vannak?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
Erről a fuel pumpáról tudnátok valami képet bebigyeszteni hátha tudok segiteni...
-
SajtosKuszob
tag
Az OverDrive Saját Autós Műsort Indít
Saját autós műsort indítunk, amelynek elkészült a bemutató videója. Hangerőt feltekerni, és KLIKK!
Főszerepkők:
- Lancia Delta HF Integrale 16V
- Fiat UNO Turbo
- Volkswagen Golf I GTi[ Szerkesztve ]
SajtosKuszob felhasználónak 19 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!
-
VR6-Fan
veterán
-
rob210
nagyúr
Na gyerekek mindenkit felkészítek, rá, ne vegyetek a Tescóban Auchanban fagyállót és szélvédő mosó folyadékot se.
Feltöltöttem a kocsit minden nagyon szép minden nagyon jó.
A havernál tegnap megmértük, csak úgy brahiból hát az állam leesett.
-8°C os volt a -35°C-osnak meghirdetett fagyálló szélvédőmosó.
A bekevert fagyálló hűtőfolyadék, pedig bekeverve a higítási aránynak megfelelően, -27°C helyett -10°C os volt.
No és a kérdéseket megelőzve nem a tartályból vettük ki.
Illetve onnan is vettünk ki, de az előre kannába bekevert elegy volt.
Szóval nehogy pórul járjatok.....Renault power
-
Kickass
őstag
Üdv
Ma elhagytam a klubot ,legalábbis autó ügyileg, már a kis izomgép pihen lent a parkolóban.
Ha valakit érdekel majd rakok fel képeket.
Azért sajnáltam kicsit a Seatot.
-
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #13215 üzenetére
Gondolom, saját teszkós márka lehetett, a legolcsóbb kategória, olyat nem is vennék. De azért lehet ott kapni másik fajtát is. Ablakmosót én is ott veszek, bár sosem teszkó/osanos fajtát.
Egyszer tesztelték (asszem totalcar) az olcsó és nem olcsó fagyállókat, ott meglepően jól vizsgáztak. Lehet, most csak valami helyi "olcsósítás" volt velük.Kickass: mindenképp toljad fel a pikcsöröket.
VR6: nem többet ment 4-esben?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #13219 üzenetére
egyszer sikerült télivel (+2cm átmérőbe) óra szerint 200+ ki pumpálni belőle 4.-be csak ugye most a digi kissé pontosabb, meg azért a régi motorom nem ment így
mostanság meg 179-nél megállt a tudomány 6900-nél.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
#00809728
törölt tag
Én a Norautóban veszek inkább vagy megrendelem a Szfvári autósboltban a sonax termékeket szélvédőmosót és társait ha kell.
Apósom járt egyzser ugy megvette a tescos rikitoszöld téli szélvédőmosó folyadékot majd a mocitetőn a lakkot megfogta.
Probáltuk megpolírozni de makacs volt a lé és sajnos ujrafujás azaz lakkozás lett belőlle. -
Kickass
őstag
ITT lehet csekkolni, akit esetleg érdekel, limitált és koszos képek vannak csak
egyébként tetszik a gép, ahhoz képest hogy olasz, sokkal minőségibbnek hat mint a Seat, lépeget is, 1,2bar a max töltés de ott már erősen kell fogni a kormányt két kézzel és akkor már a hangja is brutális, gyakorlatilag már most látom hogy nincs olyan közlekedési szituáció amit ne lehetne erőből vele megoldani (ezt már egy BMW-s is tudja ), majd idővel lesznek tervek is vele (attól függ mennyi lesz vele a szopófaktor, de az előző tulaj elég gondosnak tűnt)
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13238 üzenetére
Az élmény kárpótolja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Gebriel
veterán
Sziasztok!
Mennyire elég egy 05' A6 sedanba 2.0 TDI motor? (140LE, 1540kg)
Valakinek tapsztalata?
Vagy csak vélemény esetleg?[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz dízelracer #13238 üzenetére
Hát szerintem egy szaros váltóbowden 60.000.-nem olyan olcsó dolog így első blikre.
Haver bontóban is 23.000.- kapott hozzá, ráadásul 5-6 évente megeszi.
Legalábbis sok puntós panaszkodott már rá.Renault power
-
dízelracer
senior tag
válasz Gebriel #13240 üzenetére
Vélemény: szerintem ekkora kasznihoz ez a motor a legésszerűbb választás.
Tapasztalat: Golf 4 1.9D (150le) 4motion 1500+ kiló. A súly/lóerő aránya megegyezik a linkelt Audiéval. Nem megy rosszul. Ebből kiindulva szerintem bőven elég kell legyen az A6-ba is a 140pacis kerregő. Ez nem Honda ( ) itt csak a nyomaték számít a lóerő majdhogynem lényegtelen.zoo8800: na ez a nem mindegy 60k > 31k. Bár én még ezt is sokallom.
[ Szerkesztve ]
-
Rolly
veterán
Sziasztok,
egy Skoda Fabia 1,4 pdti -s autó tulaja vagyok. 2007 május óta van nálam az autó, s 2005.12-ban lett forgalomba helyezve (2. tulaj vagyok). A hi ba amit tapasztaltam a kocsival az, hogy reggel indításkor az indító éppen csak körbe tudja tekerni a motort, s szerencsére beindul az autó de indítás alatt a belső világítások is elhalványulnak...
Ezek alapján én aksi cserére gondolok (remélem ti szerintetek is ezzel javítható a hibajelenség). Szegedi vagyok és nem tudom hol érdemes erre aksit venni, illetve hogy milyen aksit érdemes venni, ja és hogy cserénél mire kell odafigyelni
Remélem tudtok nekem segíteni
Üdv Roland
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Valóban akksi elfáradást sejtet, de azért rá kellene mérni. Pl: motor járása nélkül pár fogyasztót rákapcsolva megnézni, mennyire esik a feszültsége.
Amúgy miből gondolod, hogy éppen csak körbe tudja tekerni.Az, hogy az indítás alatt a belső lámpák halványulnak, az valamennyire normális, mert az önindító azért erősen leterheli az akksit. Némelyik járgány indításkor szinte az összes fogyasztót lekapcsolja a hatékonyabb indítás érdekében.
Ha már új akksi kell, akkor kb egyezzen a gyárival a mérete (a nagyobb nem biztos, hogy elfér), és a polaritása is, kapacitásban lehet nagyobb nyugodtan. Akksi cserénél előforduló jelenség lehet, hogy az autórádió kódot kér, valamint a távirányítót újra kell hangolni a kocsihoz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.