-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #13541 üzenetére
Hm, még az akksin is spóroltak.
Amikor vettem az akksim, megnéztem a katalógot és ott a dízel leon/toledóhoz eggyel nagyobb akksi volt ajánlva. Mivel külső méretben egyforma, így a nagyobbat választottam én is (69Ah)....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
misimagaki
aktív tag
Sziasztok!
Egy ideje csak fórum követő üzemmódban vagyok, de most nagyon beütött a para.
Reggel állt az autóban (Octavia I.) a víz a vezető ülés elött, és mögötte. Durva mennyiség. Fél órán keresztül ittatgattam fel törölközővel, aztán elfagyott a kezem. Ha megnyomom a szőnyeget még mindig jön föl a víz....
Nem látok feljebb sehol sem folyást....
Van valakinek valami ötlete mi lehet? Most kipucolom az esőelvezetőket aztán nem tudom...A kiszaradás miatt teljesen ki kell belezni az autót, szerintetek?
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
zoo8800
veterán
válasz misimagaki #13554 üzenetére
Tekerd fel az ablakot
Nem hiszem, hogy ki kellene belezni, ha lassan is, de kiszárad. Ha van dugó a padlólemezen, akkor azt kiszedheted, ki tud csöpögni a víz.rip and tear, until it is done
-
dízelracer
senior tag
válasz misimagaki #13554 üzenetére
Szedd ki a szőnyegeket törölgesd ki amennyire tudod és alaposan (napokig) szellőztesd ki a kocsit (fedett helyen ablakok le, szellőzés bekapcs, lábra irányít, úgyhagy). Mást nem nagyon tudsz tenni. Szőnyeget célszerű tisztítóba vinni ne bűzölögjön ott neked. Octaviánál a vezető oldalon a küszöb borítás alatt nem megy egy köteg kábel hátra a csomagtérbe? Esetleg érdemes lenne lekapni és megnézni nem-e párállt be az is. Csak pár műanyag fül tartja a borítást. 1perc lekapni.
szerk: Ha egyszer elindul a penész azt nehéz megállítani és persze nem is olcsó. Láttam már aluljáróban a vízben elakadt autót belülről. Felitatták belőle a vizet és betolták a garázsba. 3hét alatt még a műszerfal és a kormánykerék is csupa penész volt. Akkor képzelheted a kárpitok és az üléshuzat hogy nézett ki.
[ Szerkesztve ]
-
misimagaki
aktív tag
A hátsó üléseket egyszerűen ki lehet venni, és onnan feltudtam szedni a szőnyeget valamennyire. Hát, sírva fakadtam. Kétszeri rendgeteg víz felitatása után a hátső úlés elött még mindig állt a víz.
Voltam egy karosszériásnál. Gyakorlatilag elhajtott - elég macerás a dolog részére. Egy szerelő ismerős holnap ráér, vele megnézzük alaposabban. (Van még egy szerelő, aki ráadásul Skoda specifikus, de nagyon messze van. Aztán kitudja nem ott kötök még ki.)
Ha nem lenne tél, nem volna gond a szellőztetés, de mivel a garázsom még csak terv állapotban létezik így nem sokat ér a lehúzott ablak...Arra gondoltam, hogy a szőnyeg allatt található borításból vennék újat, így gyorsabb lenne a száradási idő...
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz dízelracer #13556 üzenetére
A küszöbborítást le lehet pattintani?
(Olyan masszívan áll.)
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
dízelracer
senior tag
válasz misimagaki #13558 üzenetére
Persze. Hifis ismerősnél volt nemrég egy kombi nekem onnan úgy rémlik mint ha lenne ott egy kisebb kábelköteg.
Masszívan hát, de ne erőltesd mert könnyen letörnek a fogai és vehetsz másikat mert nem lehet visszarakni.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz misimagaki #13557 üzenetére
Úgy látom kicsit alulértékeltem a problémát.
Ha tudsz szerezni, egy takarítógéppel (vagy vizes porszívó, ki hogy hívja) is nekieshetsz a szőnyegnek.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
aphra2
aktív tag
válasz misimagaki #13557 üzenetére
És ez minden előzmény nélkül történt, azaz egyszercsak a semmiből beázott? tehát előtte sosem ?
Szélvédő csere nem volt mostanában?
A vizes szőnyegnél még az is szopó, hogy ilyenkor télen, ha ráadod a fűtést akkor brutális párásodás lesz belülről, mindaddig amig ki nem szárad.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
runner 125
nagyúr
Hali!
Egy kérdéssel jönnék, édesanyám élettársa még idén szeretne egy 2005-6 körüli diesel A4-est. Keresgéltem neten a motorválaszték iránt, tapasztalatokra voltam kíváncsi, illetve kérdeztem egy autószerelőt is. Állítása - és több vélemény - szerint az új 2.0-s diesel erőforrás már korántsem olyan jó, mint az 1.9 PDTDI.
Nektek van vmi infótok erről?
..a baj, h a 1.9-es motorral, már az újabb külsős A4 meg nagyon ritka.
(A márkát illetően még nem dőlt el 100%-ra, h A4, egyelőre versenyben van még az S60 D5 is.)Köszönöm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
INMOTEP
őstag
válasz runner 125 #13562 üzenetére
Helló én nem választanék a 2.0 Dieselböl , bár nem tudom mit hoztak össze az Audinál de most csak egy példát hoznék fel hogy 2005 utáni 2.0 res Diesel Passatnál 100 ezer km -t se nagyon bírnak ki a Pd ellemek általában sajnos mindel ez a gond .Egy jó ideje tagja vagyok a Passatklub-nak ( Passatom van 1.9 PDTDI ) és minden héten jelentkezik 1 olyan Passat tulaj akinek újabb fajta 2.0 res diesel van hogy Pd ellemet keres , megállt alatta a kocsi stb sokan fordultak már meg ott ilyen gondokkal ... minden héten valaki A szerelőd nem mondott hülyeséget tudja mit beszél Nálunk klubon szinte mindenkinek 1.9 pd van ,és ők több év alatt sem tapasztaltak Pd ellem hibát . Sajnos sokan lehúzás képpen írnak ezekről a motorokrol ezért nem szabad alapul venni pl a Népitéletet .Bár az is igaz milyen volt az elözző tulaj , a kereskedőt nagy ívben kerüld, bármi nemű garanciát is vállal a gépre .Magánszemélyt célozz meg akinek már jó ideje a tulajdonában van a gép .Bár nem tudom hasznos volt e számodra amit írtam vagy nem csak gondoltam megosztom veled / veletek
-
misimagaki
aktív tag
válasz aphra2 #13561 üzenetére
Múlt héten kedden reggel mondta a feleségem, hogy mit csináltam a kocsival, mert áll a víz a gumiszőnyegen. Akkor nem gyanakodtam, mert nem gondoltam, hogy már akkor is nagy mennyiségű volt a víz.
November első hetében volt szervizelve, olajcsere, pollen, stb....
A pollenszűrőnél levő esőelvezetőből kiszedtem egy jó köteg levelet, ott állt is egy kis víz az esővályúban (vagy hogy hívják). De az a másik oldalon van.A szerelő ismerős is kérdezte, hogy volt-e pollencsere, mert ö már látott olyat, hogy olyankor valami beleesik az esőelvezetőbe. Bár ő a klíma kondenzvíz elvezetőjére gaynakodott addig, amíg kiderült, hogy a klíma nem ment nyár óta.
Muszály kiszedni a szőnyegeket, mert amíg benne vannak nagyon nehéz lesz bármit is észrevenni.
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz dízelracer #13559 üzenetére
Nem tudok mit csinálni. Ha törik, akkor törik. Télen még nagyobb erre az esély....
Még este is ittattam fel vizet. Nem tudom, hogy összegyűlt, vagy azért lett megint mert mentem vele?
Nehezen tudom elképzelni, hogy menetközben szedi össze, de ezt sem lehet kizárni. Bár tegnap este még nem vettem észre, reggel meg állt az ülésem mögött. Miután egész éjjel esett az eső.Nem bánnám, ha csak az esőelvezető lenne az oka, merrt akkor csak a szárítás lenne már csak a feladat.
Érdeklődtem belső szőnyegek után. Hát az alsó rezgéscsillapítő 5e, a felső szürke 15e. A felső szerintem könnyebben kiszárítható, mint az alsó.Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
eddie17
addikt
válasz eddie17 #13550 üzenetére
Na ha ilyen hibák lesznek az évek során, vállalom az idegeskedést.
A rángatás, fulladás problémája is meg lett oldva.
Ugye volt az a drót, megcsináltuk jól, újra összekötöttük.
ÉÉSS és kjet fejről le volt csúszva egy gumicső.
OK, azt hiszem tényleg el kell kezdenem jobban utána nézni, hogy mit használok.
A hengerfej téma maradt, de legalább most úgy megy mint előtte.
Egyből kapott finom benzint, hadd pöfögjön.
Kis számolgatás: 28liter benzin-298km. Szereti a zabot... -
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13554 üzenetére
Hali!
Hát eddig csak Seat betegségként olvastam róla, de mivel elég hasonló, skodrinál is lehet. Az esőelvezetők, ajtók körüli kéder, pollenszűrő környéke az alap, ezt leszámítva bizony az ajtó is lehet ludas. Seatnál több úton folyik rajta át a víz, s attól függően, hogy hol van elöregedve, eltömítődve a gumi, folyik befele. Valahogy megtelik az alja, és ha nem tud lefele kifolyni, akkor átbukik a küszöbön.
Kiszárítás: keresd Dodit, hátha van ötlete.
Runner: keres Dodit, hátha van ötlete. Izé, neki hasonló alapokon nyugvó dízel van, de még csak 60e km.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
runner 125
nagyúr
válasz INMOTEP #13563 üzenetére
Hali!
Köszi a hozzászólást!
..akkor valóban nem sztereotípia, h szarok a 2.0-s dieselek.
A motor teljesítményével elégedett vagy? Gondolom ugyanaz a motor lehet ezekben is.
Őszintén szólva ő biztos nem taposná neki, de minden bizonnyal én is fogom majd használni. Tuning kizárva.Futott km-ben h állsz most? Ez idő alatt valami váratlan, nagyobb kiadású hiba történt a motorral?
Népítéletre nem hagyatkozom, annó néztem, de tényleg csak összezavarják az embert, és tele lehet direkt negatív lehúzásokkal..
Nyilván, mi is úgy szeretnénk venni, de manapság ahogy néztem hasznaltauton, totál esélytelen magánszemélytől autót venni, iszonyú sok a kereskedő, vagy ha nem nem is hivatalos, minimum nepper - kintről behozott, tekert órás autóval.
..de, h ellenpéldát hozzak fel a "kereskedőtől ne" szokás ellen, itt van ez a hirdetés, nekem teljesen biztatónak hat.
Vélemény?
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
INMOTEP
őstag
válasz runner 125 #13568 üzenetére
Szívesen, nekem AWX motorkód 131 lóerős változat van 5 sebességes kézi váltós , és Passatnál csakis kézi ! Automata mind bedöglik előbb utóbb ............ Audinál valahogy nem szokott gond lenni az Automata váltóval egy közeli ismerőstől származik az Autó szerencsére csak izzító gyertyákat cserélt benne ami filléres dolog nem ismerek az előéletében nagyobb gondot 1 szerelőhöz járunk és elég sokat megtudtam a kocsiról ...... amikor hozzám került akkor teljes vezérlés , az összes ékszíj feszítőket cserélnem kelett + olaj szűrő ami ezeknél 15 ezer km enként esedékes .Mindent kicseréltem amit ilyenkor kell mert innen kezdődik egy autó élete az új tulajnál " ezt szokták mondani " ,azóta semmi olajfogyasztást nem tapasztaltam , nyáron kelett ráöntenem amikor lementünk a Balatonra kb 1 dl-t ,azóta odavan szögezve az olajszint . Motorteljesítmény : hihetetlen nyomaték van nála nagyon oda kell figyelni , szó szerint úgy rángassa a kasznit ez a motor mint a sz.rt és teljesítmény csökkenés sem éreztem még soha , 2 ezres fordulat körül már dolgozik a turbó nagyon megtud indulni és nem is kell neki nagyon nyomni a gázt . Nálam amik hibák előjöttek mostanában az első lengőkarbol 3 nem bírta , sajnos az 1.9 Pdtdi nél mindnél előforduló probléma a turbó felőli alsó cső " más néven a turbó és az intelcoolert összekötő cső "szokott kirepedni kb 120 ezer km megtétele után szokott előfordulni 'általában " van amikor többet bír van amikor picit kevesebbet , rendelnem kelett mert az unixnál nem volt raktáron és ebből csak gyárit lehet kapni ami 25000 Ft ba került . .Amit linkeltél hirdetést az hitelesnek tűnik , bár sajnos a Km -t nem mindig lehet meghatározni , de az már jó hír hogy a festékrétegvastagság rendben van bár én vinnék másik mérőt leellenőrizni . Bár hogy ebben az Audiban is siemens Pd ellem van akkor szintugy kerüld , olyan dieselt keress amiben Bosh van ! ! ehez ragaszkodj már ha PD-s dieselt veszel
[ Szerkesztve ]
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13567 üzenetére
Szia!
Ajtókat olvastam, de abból indultam ki, hogy ha ott szivárogna be akkor a gumik vizesek lennének amikor kinyitom az ajtót, és csak rám csöppent volna egy-két csepp víz.
Ami érdekes, hogy csak a vízszintes szőnyegek vizesek. Még a pedáloknál sem éreztem nedvességet. Csak a padlón áll a víz... Nem értem hol jut le a nedvesség.
Titkon reménykedem a pollenszűrő melletti esőelvezető dugulásán...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #13573 üzenetére
Pontosabban bizonyos bosch típusok nem bírják úgy mint a siemens-ek.
Bár szerintem az egész pdtdi fejlesztés zsákutca. Mikor már mindenki a közös nyomócsöves technikát fejlesztette a vw vakon ragaszkodott ehhez a pd-hez. Hááát nem biztos, hogy kellett volna.
Azért az tényleg vicces, hogy amíg valaki megvesz egy darab új pd elemet xy összegért abból én pl veszek egy garnitúra minőségi Bosio 520 Race II-t ami az egyik legjobb tuning csúcs.
[ Szerkesztve ]
-
INMOTEP
őstag
válasz dízelracer #13573 üzenetére
Hát ha ellátogatnál a Passatklubra főne a fejed Audinál fogalmam nincs milyet Pd ellemet alkalmaznak , de ! nem is oly rég volt 1 olyan páciens hogy kb 70 ezer km-t megtett 2006 os Passat 2.0 diesel megállt alatta , tudni illik ezek már olyanok hogy a 4 Pd ellemböl 1 megadja megát akkor már besem indul . Akkor lehet hívni az Autómentőt , és ez elég gyakran fordul elő mostanában , nem nagyon lehet kijelenteni hogy ez csak 1 eset a 100 bol sajnos de még mindig a régebbi dieselek a jobbak ez is biztos .
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13570 üzenetére
Az ajtóknál nem a felső részre gondoltam, hanem az alsóra. A rajz alapján az ajtóban folyik a víz - bár ez elvileg normális, ha a rendes, gyári "úton" folyik. Itt van róla írva, szerintem hasonló megoldás lehet a skodánál is.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #13566 üzenetére
hüm szerintem én is ezt mondtam .
a Tied K-jetes nem mono-jettronic? mi a motorkod?
misimagaki:ha fent van az akksi a eső csatornába akkor az alatti vízkofolyot kipucolni, droto valamit ledugni vízet önteni hogy lefolyik e.
ha nem fent van az akksi akkor két oldalt lesz a víz kifolyó azokkal.amúgy meg befelé menő kábelek szigetelése az is beviheti a vízet, sérült szélvédő tőmítés, avagy még is a pollen szűrő
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13578 üzenetére
Igen, lehet tényleg ezt írtad, de a csövet véletlenül vettük észre.
RP motorkódos, lehet tévedek és az amit te írsz.
Bebizonyosodott, hogy nem értek hozzá.
Mindegy most jó, bár az a motorellenőrző sárga led még mindig halványan világít menet közben de megy ahogy eddig. Azért megnézetem azt is. -
INMOTEP
őstag
válasz dízelracer #13577 üzenetére
Erre mondtam hogy a régebbi dizelek a jók , a mostaniak nem megbízhatóak ... sajnos ez van ezt kell szeretni , de tény hogy Passatnal pl 2 szer anyit elmensz gond nélkül egy 1.9 pdtdi vel mint egy 2.0 res Pdtdi vel Nem mondom hogy hibátlan az 1.9 es de nem pd ellem a fő hiba forrása hanem Turbó szokott elromlani javarészt
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #13579 üzenetére
vákum cső is befolyásolja, de az a szál gyanítom az egyik vízgombáé volt, ha az nem megy jól vagy nincs jel borul az egész.
RP az monojettronic
olvasgatásra: VW depo forum/szarvájling G2 topik.
már ha érdekel a téma"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13576 üzenetére
Jó napot mindenkinek.
Meg volt az első felvonás.
Az eső elvezetők tiszták. Átfolyik rajtuk a víz. Alulról is minden épp. Nem maradt hátra más, az úgyis elkerülhetelen, így kibeleztük az autót.
A szőnyeg alatt vastagon állt a víz. Mivel kristálytiszta biztos, hogy fentről jutott be. Az feltünő, hogy az ajtó körüli gumik alatt a lemez alul vizes volt. Így könnyen lehet, hogy az általad küldött linken leírtak vannak nálam is.
Megyek locsolni. Remélem kiderül....Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
Úgy néz ki nem az ajtók mellett folyik be.
MIntha a műszerfal alól folyna.Most várok egy személy segítséget, mert egyedül nem tudok kint is meg bent is lenni....
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13583 üzenetére
Előbb-utóbb meglesz a ludas.
A szélvédő környékén (alsó részen) is van pár vízelvezető, lehet, egyik elmozdult.
mod: merre laksz amúgy?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz misimagaki #13583 üzenetére
Ez csak egy ötlet de szerintem a pedáloknál kell keresni a hibát.
Az egyik céges is ázott konkrétan itt a kuplungpedálnál talált magának utat a víz.Renault power
-
misimagaki
aktív tag
válasz tomcsi23 #13584 üzenetére
Na, úgy néz ki, hogy meg van a ludas.
Sikerült annyira leszűkíteni a dolgot, hogy csak akkor jelent meg a víz az utastérben, ha csak a bal oldali esővályút töltöttük vízzel. Ott meg csak két nyílás van az utastér felé, a motorháznyító bowdené, meg a biztosítéktábla felé menő kábekorbácsé.
Azokat körbe sziloplasztoztuk, mert kiszedni irtózatos nagy bontás lett volna.
Most "szárad" a szilo. majd késöbb tesztelem a munkánkat.[Készült pár kép a szilozas elött]
Dunakeszin lakom. Ezért is készültem már a Lurdy-s találkozókra, de még nem alakult úgy...
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
tomcsi23
veterán
válasz misimagaki #13589 üzenetére
Pf, pedig ez általános hely. Kíváncsi vagyok, száradás után milyen lesz.
Na lurdys tali már igencsak rég volt. Mondjuk másmilyen is. Még a pgt-s se akar feljönni Pestre.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
INMOTEP
őstag
válasz misimagaki #13589 üzenetére
ment 1 pü
-
rob210
nagyúr
Na megyek olvasztok egy kis havat
Nagyon boldog vagyok hogy megint szakad.
Bár a gyerek örül neki.Renault power
-
misimagaki
aktív tag
Reggel meglocsoltam az autót, aztán majdnem sírva fakadtam, amikor vizes volt a szőnyeg alatt.
Bánatomban elkezdtem hőlégfúvóval szárítani a szőnyegeket, csak úgy szállt a gőz. Egy kicsit meg is pörköltem a szőnyegek tetejét. Kicsit reszelősek lettek foltokban. Aztán taktikát változtattam. Alulról kezdtem melegíteni. Akkor vettem észre, hogy valószinű, hogy csak a szőnyegekből folyt a víz a padlóra. Mivel a szárítás hatására az is felszáradt. Csináltam még egy áztatós mókát. Akkor már nem sikerült vizet fakasztamom a padlóból.
Úgy néz ki, hogy sikerült megszüntetni az okokat. Megint esik, ez lesz az igazi teszt....
Most már csak a para marad, hogy meddig bírja a sziloplaszt?A szőnyegek így elég jól kiszáradtak.A rezgéscsillapító filcek meg bent száradtak. Szinte már teljesen szárazak azok is, már csak az alsó végén érzni kicsit a nedvességet. Reggelig szerintem megszáradnak.
A legnagyobb baj, hogy a pedálok fölötti rezgéscsillapító is vízes, amit nem tudok kiszedni.
Elvileg holnap rakjuk össze. Vacilálok, hogy várjak-e még, vagy mindegy, mert így meg a csupasz küszöb ázik, amikor kinyitom az ajtót...Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
misimagaki
aktív tag
válasz misimagaki #13597 üzenetére
Voltam kint ellenőrizni a dologok állását.
Szomorúan tapasztaltam, hogy nedves a szőnyeg alatt. Egész a műszerfal alól nedves a padlólemez. Tegnap még folyt a víz, ma még csak nedves.
Jobban átgondolva annyi víz tényleg nem juthatott be a gumidugó meg a kéábelkorbács mellett. Valahogy a szélvédő tömítetlenséget kellene még kizárni valahogy.Múlt héten hétfőn jelentkezett először a jelenség. Elötte nem volt semmi gond. November elején volt olajcsere, levegőszúrő, pollenszűrő, váltóban olajcsere, gyertyacsere, meg alapos átnézés műszaki elött. Talán akkor mozdítottak el valamit. Hiszen a nyári esők alatt medencévé kellett volna változni a kocsinak.
[ Szerkesztve ]
Murphy mondja: "Ha nem megy erőltesd, ha eltörik, akkor úgy is ki kellett volna cserélni."
-
dízelracer
senior tag
-
INMOTEP
őstag
válasz dízelracer #13599 üzenetére
Na ezek kurva okosak
Új hozzászólás Aktív témák
- War Thunder - MMO Combat Game
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gitáros topic
- Facebook és Messenger
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Energiaital topic
- További aktív témák...