-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
saguaro
tag
válasz Templomegere #13350 üzenetére
Fogyasztás az teljesen lábfüggő.
Ha normál tempóban közlekedtem, nem akartam legyorsulni senkit, városban 12-14 között volt pesten, országúton 8l alá be lehetett vinni tempomattal, de vegyesbe, ahogy én használtam 9-10 között volt.
Ha csak BP-n voltam vele, sok dugóval, és még siettem is, akkor 15-16 is lecsúszott a torkán.
Ha jól emlékszem 1570 kiló körül mozog.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #13352 üzenetére
Jah, hogy van egy ilyened?
mod: Nem avant véletlen? Annak van ekörül a súlya.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
saguaro
tag
válasz Templomegere #13352 üzenetére
Végülis annyival is lehet haszálni, de én nem nyomom neki.
Csodálkoztam, mikor mondta egyik kollégám, hogy ugyanolyan autója volt mint amit vettem(A6 2.5TDI Avanat), és neki városba 12 körül evett, országúton is épphogy lement 10 alá.
Én meg városba 7.5-el, országúton 6-6.5l-el eljárok vele.
Csak Ő mindenkit le akar gyorsulni.Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
zoo8800
veterán
-
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #13358 üzenetére
Friss szerzemény, vagy hun voltál vele eddig?
A limókra 1530 körüli súly van errearra, lehet, Tied páncélozott.
Bár a folyadékok+személyek plusz irányba változtathatnak rajta....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
saguaro
tag
válasz Templomegere #13359 üzenetére
Nem gyorsulok le senkit, fölösleges.
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
Templomegere
senior tag
válasz tomcsi23 #13360 üzenetére
tavaj decemberben vettem sélrülten , március április körül készültem el vele . azóta használom és finomíthatom. Voltak vele gondok minden téren ,de kezd nagyon szépen összeállni . És amit megcsináltam az jó is maradt ez pozitív az atóra tekintettel ..... nem minden tipus hozza ezt .
1730 kg üresen, fullra tankolva (70l) van benne egy webasto álló fütés ami még + , más nem nagyon .
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #13362 üzenetére
Oké, sok-sok boldog km-t vele! Aztán néha firkants be valamit róla, meg dobhatsz be egy-két képet is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Templomegere
senior tag
Tényleg .....van egy passat b5 kormányom légzsákkal meg az anyós légzsák , és ennyi , kellhet ez valakinek így kicsi pénzért?
-
DeadMeat
veterán
-
Winner_hun
félisten
-
Templomegere
senior tag
lófa...t veszek . kell a fenének még egy vw...
de ezeket szívesen oda adom kicsipénzért akárkinek
-
MPowerPH
félisten
A Ferrarit is bekebelezné a Volkswagen
Az Audi után ez lenne a második márka, amit tönkretennének a puritánságukkal. Remélem a Fiat nem adja el, egyébként is óriási presztízs veszteség lenne, ha az olaszok nemzeti paripáját elbitorolnák.
Don't Tread On Me
-
DeadMeat
veterán
válasz Templomegere #13368 üzenetére
gáz az a ház
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
dízelracer
senior tag
válasz MPowerPH #13371 üzenetére
Tönkretennék? Mivel? Hogyan? Szerintem nem puritán az Audi. Vegyük pl az Audi A4-et. Szerintem semmivel sem puritánabb mint egy BMW 3-as, vagy épp egy Opel Vectra. De ha már az Audinál tartunk nem kell valakinek egy munkába járós rohangálós óódi? [link] Notórius elkésőknek ideális
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #13373 üzenetére
Szerintem nem. A Ferrari nem autó, hanem fogalom, ami nem hasonlítható egy autómárkához sem.
dízelracer: Puritán. Egy A6 4.2, full extrásan keményen hozza a Passat szintet, anyagminőségben, összeszerelésben, és minden másban. Én úgy vélem, kicsit más kategóriába tartozik, bár ezt jól titkolja. Nálam az Audi nagyon leírta magát, nem is keresem a lehetőséget, hogy még egyszer a volánja elé üljek.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Templomegere #13376 üzenetére
Jah, a Passat meg mivel VW, a Skoda Superb mögött van. Hát tudod mikor?! Superb üti az egész brancsot. Az A6-osról meg tapasztalatból írok.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #13375 üzenetére
igen de Te jelen pillanatban igen csak fogalom zavarban szenvedsz.
a ferrari (már mint 00-ig bezárolag főleg 90s, 80s) egy puritán szar a korabeli fiat-oknak sokkal jobb volt a beltere... az más kérdés hogy vezetési élményben más dimenzió a kettőt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
MPowerPH
félisten
válasz VR6-Fan #13379 üzenetére
A Ferrari -nál nem ez a lényeg. A motorban egy henger szelepekkel többet ért régen, mint egy akkori új Passat. Nem hasonlítható egy autó márkához sem... Egyébként a mostani Ferrari -k már beltérben is megállják a helyüket, és kényelem is sokat változott.
A VW kezében ott kezdődne, hogy beraknák az Audi nagy turbo motorjait. Sőt, lehet ugyan azok a motorok mennének bele, mint amiket a Lamborghini és az R8 is megkapott.
De az is lehet, hogy a VW így akar az F1-be férkőzni...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13383 üzenetére
Hát volt egy-két meglepi a nagy tuningcégek csipszei mérésénél.
85ekm, padon ennyit mennek a gyári verziók. Legalább szép a görbe....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #13385 üzenetére
Jah, ott van, 19 fok.
Télivel ugyebár, az olyan -5LE.
Ennyire futotta na....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Templomegere #13387 üzenetére
Itt vannak az árak.
Ma egységes 50 ejro/13e volt, mert csoportostul mentünk.
Tudnak mérni kotrót is, de ma pár S3 érdekesen viselkedett, valahogy beleszólt a hajtáslánc a teljesítmény leadásába....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz saguaro #13380 üzenetére
a kollega az autó puritánságáról beszélt, s nem az áráról, a motorról, a kasztniról, a futóműről.
BMW001:maradjunk inkább abban hogy ami az R8-ban van V10-es az 1:1-be oroginal lambo tervezés és nem túl sok köze van a audihoz, az más kérdés hogy a gallardo féke 1:1-be A8
és gyanítom hogy a ferrari renoméját se érné meg lerombolni ezzel, mint ahogy a VW se igazán kap meg az új 2,5 5 hengeres turbos mocit, mivel az audi=5henger
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
egy kis inspiráció m3tr0-nak
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz MPowerPH #13398 üzenetére
Naja, egyik srác 300k-t fizetett érte - gondolhatod, most indul a levelezés, hogy mifax van.
Amúgy ahány pad, annyi mérés, meg ugye főtengelynél jelentkező powert nem tudnak mérni, csak származtatni. Ezen felül még a beállításokkal is lehet variálni. Szóval többtényezős a dolog. Lényeg, hogy egy ilyen mérés önmagában nem sokat jelent, de egy tuningnál minimum egy előtte-utána mérést meg kell ejteni ugyanott, lehetőleg közel azonos környezetben.
De azért az is biztos, hogy a gyári mérnökök nem hülyék, szép görbét varázsoltak. (most nincs itt másik mérés, de ott némelyik nem kicsit cikkcakkos)Zoo: bealukáltak bizony. Volt pár tátongó szájacska.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #13398 üzenetére
elve ez a csipeszelés dolog elég egy hülye megoldás.
maradjunk annyiba hogy motorvezt úgy kéne írni legparasztosabban hogy az ember beteker a kipuba egy széles sávú lambdát, azt ráaggat egy AFR mérőre, stekker rádug a diagnosztikai csatira, fel menni a pályára és 5.-ben szépen alapjárattól szabályzásig elkezdeni tologatni felfelé a befecsik nyitási idejét egy bizonyos szintég
majd lehet neki szépen +levegőt is adni"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23