-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13498 üzenetére
Na olyan hiba volt, hogy fogom a fejem.
Van közvetlen a szélvédő alatt a motorelektronika. Háh, szét volt csúszva egy kábel.
Mindent néztünk, csak azt nem.
Most már pöpec.rob210: Igen, december elejére autószerelő barátommal előjegyeztem magam hengerfej javításra. Szerencsére így nem lesz egy vagyon, de meg kell csinálni. Ezt a pár napot már kibírja szerintem.
Holnap meg megy fel a téli gumi, hülye hó... meg hideg. -
rob210
nagyúr
A holnapra ígért ónos eső viszont egyáltalán nem jó.
Renault power
-
#00809728
törölt tag
Hy!
Na megvolt a 60.000 szervizem ill. 3éves
Olajcsere+szűrő
levegőszűrő
gázolajszűrő
aktivszénszűrős polenszűrő
+munkadíj.
40000ft+1évig még garis az autóm....De találtunk egy csunya hibát.Hátsó dobom tenyérnyi helyen szét van rohadva ami elég érdekes.Remélem a gari majd takarja mert fél kipú rendszer csak 178.000ft...
-
rob210
nagyúr
Nincs mit tenni ez szép.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #13517 üzenetére
Nekem anno azt mondta a szerelőm, hogy eszembe ne jusson kimosni a motort mert 2 hónapon belül be is áll azt garantálja.
Szóval biztos megcáfolnak majd az okosok, de én nem mertem bevállalni.
Azt mondta ha minden áron tisztítani akarom a rendszert akkr vegyek 2500.tesco olajat tegyem bele menjek egy 100-200kmert vele és aztán cseréljem le normális olajra.
Az például jó, de ezek a motor öblítők szart se érnek azt mondta.
Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #13518 üzenetére
Hy!
Én okos nem vagyok de meg tudom cáfolni a szerelődet.Ezekben a motormosokban 70% kerozin.Ha hozzá őntőd a fáradt lecserélt olajodhoz és betartod a flakonra leírt utasítást abból bajod nem lesz.
Egyébként én is ugy csináltam szóval nem teljesen irtam le tegnap elfelejtettem.
Motormososás után tescos olaj azzal ugy 10perc járatás majd leenged és eltettem szebb napokra.Majd ugy bele az új szűrő és az olaj.Olyant el tudok képzelni,hogy már tele vágták a motort különféle fémnemesítő adalékkal és azt ha alaposan kimosod akkor onnantól zabálja az olajat.De ,hogy beálljon a motor szerintem képtelenség.Gondold át logikusan és te is rájössz alapja nincs a motorbeállás rémiszgatésnek.
-
-
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #13526 üzenetére
Motoröblítő
Kedves Olajdoki!
Kerdesem a kovetkezo: 250-300e km-t futott 1.9 TDI motor olajcsereje elott erdemes-e un. motoroblito adalekot beleonteni? Valoszinuleg soha nem hasznaltak ilyesmit elotte ennel az autonal. Azt hallottam, hogy az oblito kimossa a hosszu ido alatt felgyult kormot a gyuruk alol, amelyek fellazulva nem feszulnek elegge, ezaltal kompressziovesztes lep fel.
Tehat nemhogy jot tennek a motornak, hanem artok! Ez igaz-e?
Köszönöm:
Kedves István!
Ha a motor jól működik és jó erőben van, ne bántsuk... Előfordulhat, hogy megtörténik, amit írsz.
Üdv:
Olajdoki
Tudom ez a te esetedben nem áll fenn
De ezt mondta nekem is a szerelőm.
Az enyémben már 200e van.Renault power
-
INMOTEP
őstag
Hello . Kis segítségre volna szükségem azoktól akik használnak ilyen rádobhatós ülésfűtést , Ki milyet használ és menyire melegszik fel ? 1 olyat szeretnék választani ami nem csak langyosra melegszik fel
-
rob210
nagyúr
válasz INMOTEP #13529 üzenetére
Nekem Tescos van 1990.-
Nagyon jó ma reggel is használatban volt.
Az egyetlen hibája a felfogatás.
Azaz ha veszel egy ilyet neki kell állni rögzítő füleket varrni rá.
De hőre nagyon jó 2 fokozatú hi / lo.
Induláskor hi ra teszem, ha már izzad a segge az embernek, akkor meg lejebb lehet venni lo ra.
A komfort érzetet nagyon nagyon megdobja.
Egy biztos, megérte az árát.Renault power
-
aphra2
aktív tag
válasz tomcsi23 #13535 üzenetére
Persze , félig vicc volt csak , de azért % -os arányban télen sokkal több olajkályhát kell bikázni, vagy húzni mint benyást
DeadMeat: jól írtad , minden télen engem hívogatnak a dieseles haverjaim , hogy húzzam be őket .
[ Szerkesztve ]
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
#00809728
törölt tag
Hát igen az akksi dolgon én is meglepödtem új seatba 2.0pdti 55A a kicsike...
De az a melegitő kűtyű tényleg jó igaz én egy drágább fajtát vettem amiben vannak mocik 5db és masziróz is.7990ft volt anno...[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13503 üzenetére
Rob210: Arra szükségem lesz.
Nem jó móka....
Főleg most azt sem jó hallanom, hogy amióta volt az elektromos fiaskó megbolondult az autó.
Indításkor 2000 az alapjárat az autómata szivatónak, és meg a hűtőventit is bekapcsolja...
Menet közben meg fulladozik, alig megy, kicsit fékezek kinyomott kuplunggal leesik a fordulat olyan 600 körülire és rángat, fullad, sőt 2 szer le is állt kanyarodás közben... 4-edikben koppig nyomott gáznál éppenhogy vánszorog fel a fordulatszámmérő. Alig megy...
Aztán ha megállok egy 3km-es út után, az alapjárat 1500-800 között ingadozik, kicsi gázra visszaesik nagyon alacsonyra majdnem lefullad EGYHELYBEN....
Kicsit most szomorú vagyok, 10 napot kellet volna még kibírnia a felújításig, erre szivat nem kicsit... Azt néztem, hogy van a motortérben egy kis vékony kábel amin egy barnás dugó van. Na annak az egyik vége le van szakadva. Gondolom valami visszajelző lehet, de ez miatt rosszalkodna? Eddig is kb 3 szál rézdrót tartotta...
Pont télre találta ki a hülyeségeit.
Mod: Ja és van az a sárga kis led a motorcsekkóló vagy mi, az meg indítás után is folyamatosan halványan világít és ahogy leesik a fordulat elkezd halványan villogni...
Pedig elvileg indítás után nem szabadna világítania, legalább is előtte nem világított, amíg nem történt meg az eset.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13544 üzenetére
Nem tudom, azt tudom, hogy elektronika, és ez mellé még van a trutyisodás.
Az a baj, hogy rohadtul nem értek hozzá, és így nehezen tudom a problémákat felismerni, hogy mi mit okoz.
A felújítás kell, mert az ezen kívüli probléma.
Szerintem mennie kell, mert gyújtás ráadásakor zümmög ahogy eddig, pöccre indul is, csak utána hülyül meg.
Amúgy tök jó, hogy kb ennyi az össz elektronika benne, és ez is összeakad. Ilyen az én szerencsém.Mod: Az biztos, hogy nem kínzom így, szerencse hogy helyben melózom...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz eddie17 #13545 üzenetére
azért az RP-kben van már rendes mot vez...
trutyisodás a "magas" karter gáz miatt van, együtt lehet vele élni amég 1000km-re nem eszik meg egy liter olajat és (eddig) nem volt erőtlen, kompresszió van benne csapágyak nem kopognak kár piszkálni.
egy motorgenerál 150e ft körül megy na jó ha jó árba kapod az anyagot egy bő 100-as.
egyenlőre valami hozzá értő emberrel kéne átnézetni a motor irányítást szerintem.
jah meg "tejeskávé azért is lehet a motorban mert átfúj a víztérbe.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
eddie17
addikt
válasz VR6-Fan #13546 üzenetére
Nekem autószerelő barátom azt mondta, hogy hengerfejes a gépmasina.
Ezt írtam is jó pár hsz-el ezelőtt.
Erre értettem a felújítást.
Amúgy a vizet zabálja fenemód.
Na igen, autóvillamossági emberke kellene, megkérdem mennyire vágja a témát.
Motorgenerálban nem is gondolkodtam eddig, max jövőre, mert olyan tervem van hogy visszahozom szép állapotba kívül belül.
Az utolsó mondathoz, meg nem tudok mit szólni, mert nem értem.
Amúgy nem eszi az olajat.
De ahogy írtam, az olajbetöltőnél és a kartercsőben fehér-fekete gedva volt. -