-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #15451 üzenetére
a komp? mondjuk en abszolut laikus vagyok de kulso behatas vagy mokolas nelkul azert eleg nehez hazavagni egy kompot....ha csak nem szeria/gyartasi hibas
meglatjuk + hibaforras az teny, de az emisszios normak miatt nem nagyon van mas ut jelenleg, most nagyon ugy nez ki a nagykobcentis szivomotorknak lealdozott, eu-ban legalabbis
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz FoBCRaistlin #15453 üzenetére
ja ugy man igen
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15449 üzenetére
Ha azt nézzük, hogy nyugaton egy ilyen autót azért átlagosan 5 évig használnak-és lehet, hogy sokat mondtam- akkor egy TSI nem fog beállni. Az, hogy 10 évesen mi lesz, meg nem érdekli a gyárat.
-
Balupapa
senior tag
válasz dízelracer #15447 üzenetére
a chevy megcsinálta
VR6: igazad van, a magyar paraszt dizelt venne, a buta paraszt meg benzinest vagy a szopó roller hibridet
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
-
troland26
őstag
sziasztok
van nekem egy Seat Ibizam és vettem egy ilyen felnit hozzá [link] az lenne a kérdésem , hogy a középrészt mivel tudom leszedni ? Gondolom , hogy azon a kis lyukon kell benyúlni és lepattintani , csak nem szeretném eltörni a műanyagot . Szerintetek hol lehet ilyen középrészt vásárolni ?
-
k.
őstag
válasz FoBCRaistlin #15457 üzenetére
Ez igaz, és totálisan igazad van, de ti már az a kategória vagytok-ahogy én is az leszek egy ideig, tehát nem sértésből írom!- akik már általában-nyugati szemmel!- a másodvonalbelben helyekzednek el. Tehát nehezen hiszem, hogy nekik terveznék az autókat. Ahogy pl a merciknél is mi volt? Megvette az ember a 20 millás S mercit, kb 5 éves koráig nem kellett rá költeni, aztán pedig rászakadt az ég. Az, hogy aztán az x. tulajnak sokba kerül, már nem a gyártó baja. Vegyél újat, ez a lényeg.
-
dízelracer
senior tag
válasz Balupapa #15456 üzenetére
Hát ja. Én mondjuk ennél is tovább mennék. Egyenesen 2hengeres motort fejlesztenék mint a Fiat. Mondjuk ez csak idő kérdése előbb utóbb az összes autógyár ráeszmél majd, hogy teljesen felesleges 4hengeres motorokat rakni kisautókba. Szerintem egy 800ccm-s soros két hengeres TDI motor telitalálat lenne a Fabia/Ibiza/Polo trióhoz. Viszonylag tré hangja lenne az igaz viszont városban klímázva simán elgurulna 4liter alatt. Jobb hatásfok kisebb súly és alacsonyabb légszennyezés. Én simán beraknám a seggem egy ilyen varrógép motoros VW Polo-ba.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz dízelracer #15460 üzenetére
Azonnal cserélném Luigit egy 0,8-ra
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
kéne már egy web cam a tűzfalra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #15462 üzenetére
Webcamról jut eszembe: http://live.raceworld.hu
-
dízelracer
senior tag
Zoral [link]
1, 2,
3, 4 -
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #15464 üzenetére
már majdnem úgy kormolt mint egy jobb dizel
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #15467 üzenetére
mint minden kocsi teljes terhelésen eldúsít, de meddig bazzeg 8-ig ?!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #15469 üzenetére
Egy-egy ilyen menet horpasztja a tankot rendesen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
válasz rob210 #15471 üzenetére
szerintem negyed óra húsz perc már veszélyes lehet ilyen tempónál. Egy hosszabb autópályás menet után taperold le a gumidat mennyire melegedett fel. És az csak 130-140km/h. Az meg nevetve tatja a 350km/h-s "utazót". Az oké, hogy ezek speciális összetételű abroncsok meg és direkt ilyen igénybevételre lettek tervezve de a fizikát nem lehet megbaszni. Micsoda terhelést kaphatnak azok a szerencsétlen gumik. Nyomás is jócskán felszökhet bennük.
Veyron. Áhh, csak a baj van vele. Nem kéne.
-
rob210
nagyúr
válasz dízelracer #15473 üzenetére
Én az árát szeretném megkapni.
Egyből megoldódna minden gondom de még a családomé, is.Egyébként nézegettem milyen gumik vannak rajta mert én is pont ezen agyaltam, hogy az f1es kocsik mennek ilyen tempóval és azokon milyen "sűrűn" kell gumit cserélni, pedig a pálya felülete tisztítva van.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #15474 üzenetére
Ahogy nézem, olyan, mint az enyémen. Valahogy éreztem, hogy nem a gumi a gyenge láncszem.
Mod: amúgy f1, meg ez nem azonos. F1 teljesen versenygumi, a Veyron meg "utcai".
(#15475) rob210: 62 lityit már tankoltam én is, és még lötyögött benne valamennyi.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
Nos Uraim lassan tövig kell bevennem a brokit...
Tegnap az ablaktörlőm kb 30 sec alatt ért el végig majd vissza...
Hétvégén tudom talán megnézetni ismerőssel, de semmi jóra nem számítok...
Addig is gondolkodtam ilyen vízlepergető kezelésen, de 6K-t kérnek érte, és lehet, hogy városban a hajamra kenhetem...
Ha beviszem seat szervizbe, gondolom csak a megnézés sem lenne 2 Ft?!
Remélem nem a motorom ment el, mert akkor csúnyát teszekTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15477 üzenetére
Hát legalább annyi, hogy a héten nem várható eső.
Azért csak lehet kérni egy árajánlatot, nem? Nincs ott valaki, aki ránézne?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #15478 üzenetére
Sajnos a veszprémi elég unszinpatikus társaság :S
Sajnos annyi rosszat hallottam már a szervizektől, hogy nagyon nem szívesen viszek oda semmit.
Múltkor pl egyik ismerősömnek gyújtógyertya szettet cseréltek a diesel fordban. (ez máshol történt).Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #15479 üzenetére
Miért nem veszel bontóban egy motort?
Kicseréled és csókolom.
7-8 ezerből meg lehet oldani legalábbis itt Pesten.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #15479 üzenetére
Nem rajongok én sem a hivatalos szervizekért, szerencsére erre akad normális maszek, aki azért érti is a dolgát.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #15482 üzenetére
..és akkor van belőle Super Sport változat is.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
tomcsi23
veterán
Olajcsere, szűrők cseréje (levegő, olaj, benzin) megvolt. Minden rendben, yupi.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
dízelracer
senior tag
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #15486 üzenetére
Nem semmi fószer lehet.
"…ritkán veszem el a gázt, inkább fogalmazzunk úgy Mentem én kinyílt motorháztetővel 212-vel…".
"Erőben tudtok még hova fejlődni? Lehet még ezt az 1000 lovat fokozni? Van még
értelme?
Az autó ~70%on működik, nincs túlterhelve a motor jelen pillanatban."....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
Ezekről mi a vélemény/tapasztalat?
SEAT CORDOBA 1.4 Stella Dream
Bár nekem inkább az 1.6 kéne ebből.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
dízelracer
senior tag
válasz AMD Power #15488 üzenetére
Ismerősömnek ugyanez a motor ketyeg az Ibizájában. Meglepően kulturált járású halk motor csak rettentő gyenge. Olajat abszolút nem eszi. Ibizában télen 8litert kajol városban az szerintem teljesen jó egy ilyen őskövület motortól. Ja, 1.4-be nem nagyon van klímás. LPG-t bele 'oszt gyihhá...
-
AMD Power
titán
válasz dízelracer #15489 üzenetére
Kollégámnak is ilyen moci van a 2001 Ibizájában. De tényleg gyenge! Azért is nézem inkább az a 1.6 ebből. Fogyasztásban sok differencia nem lehet köztük.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Papabear195
tag
válasz AMD Power #15488 üzenetére
Üdv!
Én egy 2000-es évjáratú 1.6-os Cordoba-t hajtok, tapasztalataim szerint van egy pár nyűgje ennek a típusnak: kuplungszerkezet, elektromos ablakemelő, trafó gondok. Sajnos az enyémnek ezeken kívül más bajai is voltak, de azokat a hanyag előző tulajnak köszönhetem, aki többet költött az optikai dolgokra, mint az autó karbantartására. Viszont az előbb felsorolt hibák a fórumok (és saját tapasztalat) alapján előbb vagy utóbb előjönnek.
Az autóról általában elmondható, hogy kemény a rugózása, de a rajta lévő 205-ös kerekekkel nagyon jól fekszi az utat. Elöl nagyon jól el lehet férni benne, én 195 cm és 125 kg vagyok és kényelmesebben elférek benne, mint a munkahelyemen használt 2-es Focusban, igaz mögöttem már nem nagyon van hely. A menetdinamikája nekem elég, fogyasztás úgy 7 körül alakul (igaz én keveset használom városban, és nem taposom szét).
-
AMD Power
titán
válasz Papabear195 #15491 üzenetére
A fogyasztása elég barátságos... de ezek a hibák főleg a kuplung elég riasztó. Mondjuk a 1.6 75 lovas moci nem lehet egy villám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Papabear195
tag
válasz AMD Power #15492 üzenetére
A fogyasztás nekem is nagyon bejön, de hangsúlyozom, hogy a sebességhatárok betartásával hozza a 7-es átlagot.
Megvétel után én egyből kuplung szerkezet cserével kezdtem, ha jól emlékszem 60 rugó körül mozgott szervizzel együtt. Ha szerencséd van kifogsz egy olyat amin már végrehajtották a cserét(pl. én is árulom ).
A többi hiba ablakemelő, trafó lóvéban nem vészes csak idegesítő. Az ablaknál az üveget tartó pöcök törik el egy idő után (Octáviákat, Golfokat, Borákat is érinti), ami pár ezer forintért pótolható, de a szervizek egy része az egész szerkezetet cseréli (feleslegesen), az meg jóval drágább. A trafó 15 000 Ft körül volt ha jól emlékszem, de annak a meghibásodása is idegborzoló volt: a kocsi esős nyirkos időben fogta magát és megállt.
Egyébként az 1.6 motor tartós darab, elég jól mozgatja a kasznit, és ehhez szét sem kell pörgetni, pl. a már említett 1.6-os II. Focus-nál sokkal jobban megy, igaz valamivel hangosabb is.[ Szerkesztve ]
-
tomer74
csendes tag
Sziasztok.
Lenne egy problémám, hát ha tud nekem segíteni, mi lehet a baj.
Az autó egy Vw polo 6n2-es.
Amikor a kocsit lezárom a távirányítóval, az ajtók lezárnak az index-ek felvillannak, de a jobb oldalon égve maradnak a index lámpák. ??? -
zoo8800
veterán
válasz AMD Power #15488 üzenetére
Ilyen motor (a hengerenkénti injektoros) van a Golfomban. Nem egy rakéta, de pörgetni se kell, amit tud, azt alacsony fordulatom leadja. Ingadozhat az alapjárat, ez gyakori hiba ezeknél. A fogyasztás nekem 9 liter városban, könnyebb lábbal reális a 8 liter. Ez a moci is termel egy kis kapuccsino habot az olajbeöntőhöz, nem kell megijedni. Olaj, víz nem fogy belőle.
A típust nem ismerem közelebbről.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...