-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
játszottam megint az akksival... egyből zárás után 5A a nyugalmi áramfelvétel, 2 perc alatt folyamatosan lemegy 230-390 mA-re. Itt viszont ingadozik, 15 perc után is ez az érték volt mintha egy kondenzátor töltődne aztán kisülne. Vagy vmi másodpercként bekapcsol egy pillanatra aztán egyből ki, de sztem ez kevésbé valószínű. Ami fura, hogy meg mernék esküdni hogy múltkor 80mA-t mértem ingadozás nélkül...
Kapacitás mérésre viszem majd januárban. -
#89874944
törölt tag
kétszer...
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148103 üzenetére
A szivargyújtó üres. Az akksi töltőt közvetlenül az akksira szoktam rakni
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #148044 üzenetére
Senki?
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #148044 üzenetére
Simán lehet valós, de mire lesz ez neked jó? Ingyen is hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #148109 üzenetére
Néztem az "ingyenes" verziót, de ugye itt jönne a frissítés is elvileg. Meg ennyi pénz, nem sok érte.
Ismerős ajánlotta, hogy alvázszám alapján benne van minden alkaltész. Illetve a szerelések is lépésről lépésre, kisebb melókat szívesen megcsinálnék magam.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #148110 üzenetére
Az etkában van minden alkatrész. Elsa csak szerelési útmutató. Egyik sem tud alvázszám alapján keresni, amíg nincs a VAG szerverekhez csatlakoztatva.
Szerelési meg nem ér semmit célszerszámok és tapasztalat hiányában.
[ Szerkesztve ]
-
Tannen
tag
válasz enddav #147912 üzenetére
Nemrég léptük át a 100 ezer kilométert, ebből kb. 90%-ban autópályán ment az autó.
Átnézettem a szervizben mindent alaposan, semmi olajszivárgásom nincs sehol.
A hibajelet az üzemanyag hőmérséklet érzékelője dobta ( hibakód: 16567), valószínűleg az mehetett tönkre. Nemsokára lesz olajcserém, akkor kicseréltetem ezt az érzékelőt. Nem az EGR romlott el.
A menetteljesítmény továbbra is rendben van. -
Ruelle13
újonc
Sziasztok. VW Golf IV 1.6 16V BCB 2003
Kb fél éve küzdök az alábbi problémával:
Menet közben chechk engine + epc piktogram felgyullad. Jobb esetbe nem történik semmi, rosszabb esetben az autó szerviz üzemmódba lép (beesik a gázpedál, nem tudok semmit csinálni meg kell állnom - elég balesetveszélyes)
Ami eddig történt:
3 szerelőnél voltam mind a 3 mást mondott. Kezdésnek történt egy egr és pillangó szelep takarítás ezzel együtt alapjárat újra tanítás, majd jött egy első lambda szonda csere termosztáttal és hőgombával egybekötve (rossz értékek computeres mérés alapján), ezt követően map szenzor csere (a másik szerelő tanácsára - szintén rossz értékek), majd legutoljára a féklámpa kapcsoló és a gázpedál cseréje következett (forumozók tanácsára - teljes elkeseredésben).A hiba továbbra is jelentkezik. Szeretném a segítségeteket kérni.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Mágus2 #148111 üzenetére
Akkor valami infó félre ment, nekem azt mondták, hogy alvázszám alapján is dobja a pontos alkatrészeket. Így akkor nem is fontos.
Kisebb műveletekhez csak nem kell speciális szerszám.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
intelMMX
senior tag
Jobb oldalon beázik a kabinom. Még nem tudom hol, de a szőnyeg alatt kb tocsog a víz. Alja nem lyukas (még)
Most vettem ki az üléseket, most tűnt fel. (Mert utóbbiról a csúszkák szabadultak el...persze hogy nem volt rögzítve egyik sem, de legalább megvannak)
Egy dolgot megjavítok, helyette lesz 2 másik problémám Ami nem vicces annak tudatában, hogy műszakira megy január elején.
Túl szép is lett volna, ha csak az egy termosztáttal kellett volna foglalkozniAjtó felől semmi olyant nem láttam ami indokolná a beázást arról az irányból, inkább a radiátorra gondolnék, hogy inkontinenciával küszködhet
-
intelMMX
senior tag
válasz Mágus2 #148117 üzenetére
Vételkor volt furcsa dohos-kipufogógázos szag, de azt betudtam annak, hogy lógott minden kárpit és rohadt volt a kipufogó. Ezek kijavítása után inkább már csak olyan "régi bútor" szag volt (dohos szag, csak nagyon enyhe)
Úgy nem tűnt fel, hogy különösebben zsíros lenne a pára -
-
intelMMX
senior tag
válasz havri1 #148119 üzenetére
Az az alany.
Túl korán sötétedik, úgyhogy ma nem is értem a végére. Holnap korán kelek és kiszedek onnan mindent. aztán meglátjuk milyen a teknő alja. Szerintem az autó további sorsa is azon múlik mennyire rohad.
Ha nincs gond, akkor megy vizsgára aztán majd kap szép új fényt tavasszal (Motorikusan rendben van már)...ha meg drága az a gond, akkor szerintem egy jó ideig nem lesz semmiféle gépjárművem -
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
Egy technikai kérdéssel fordulnék felétek: Adott egy Golf4 első lámpa ami hőre nem lágyuló ragasztóval van összerakva (Valeo). A kérdésem az hogy ezt hogyan lehet szétszedni? (kalapácson kívül)
/KneeBy/
-
válasz zsoleszkai #148123 üzenetére
Vágni és ragasztani. De nem éri meg a végére, mert nagyon de nagyon ritkán sikerül hibátlanra. Jobban jársz egy újjal, még ha nem is gyári.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #148123 üzenetére
Kibaszni a pitsába és venni egy pár hellát. De komolyan, miért akarod szétszedni? Látni és látszódni... nem gányolni és remélni... a fasz kivan ezzel az én megoldom két fillérért mentalitással. Ne old meg, vegyél rendes lámpát. Ne angel eyes, devil eyes, hanem két új gyári lámpát, ennyit megérdemel a 10+ éves szar, ha már eddig hordta a segged. Ezen ne spórolj! vegyél a barinőnek olcsóbb virágot, észre sem fogja venni, viszont a lámpákat észre fogod venni...
Nincs rá zseton, add le a MÉH telepen, mindenki jobban jár.
Csere után kötelező a műszeres beálítás, mielőtt Mágus bátsi körbeszalad rajta kisbaltával, mert kivilágítottad a szemét, mint még fél millió idióta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #148126 üzenetére
Mert nincs beállítva.
VCDS-el alaphelzetbe kell kapcsolni és regloszkóppal beállítani. Vigye be a márkaszervizbe, és megcsinálják. Nekem is vakított az octavia xenon, beállítás után jó lett.
Az enyém mindig tele van tankolva + a teljes értékű pótkerék lenyomja a seggét, ezzel nem számoltak a gyárban, mikor belövik, szinte üres.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148105 üzenetére
van olyan, lehúztam a teszt alatt, amúgy 1mA-t se vett fel bedugva
Hétvégén kihúzok minden olyan biztit ami nem létszükséglet, aztán kiderül mi az a minimum amit felvesz az ECU és társaiMágus2
[ Szerkesztve ]
-
-
intelMMX
senior tag
válasz CharlieDrop #148137 üzenetére
Kösz
Sokkal könnyebb lenne, ha ez nyáron lenne -
#89874944
törölt tag
válasz MunezXBK #148135 üzenetére
egyelőre még élvezem a nyomozást de a biztonság kedvéért előkerestem a kannákat
Az indító áram még lehet jó, még nulla kapacitással is. Nemrég olvastam egy cikket a forex-en, indító áram 100% volt, kapacitás 66Ah helyett 6.
Most egy szerviz azt mondta valószínűleg cellazárlatos, a fesz nem eshetne be ennyire egy gyújtás miatt, az izzítógyertyák nem vesznek fel annyit.
[ Szerkesztve ]
-
.VEGA.
csendes tag
Sziasztok,
Tud valaki vds-pro val programozni? -
intelMMX
senior tag
Most végeztem a kitakarítással.
Kicsit próbálgattam mi ereszthet. Lehet a szélvédőnél. Elég szarul van berakva.
Még azért megöntözöm az ajtót is. A radiátor talán nem enged
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen