-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
ha és amennyiben a rakoncátlankodó mindig néhanéha ésmégsorolhatnám beköszönöm abs bremse féler stb. problémámra azt a megoldást választom, hogy vásárolok az abs kockára egy bontott elektronikát kottára ugyan olyant kell vásároljak, mint amim rajta van, vagy ezek között is van ilyen olyan csereszabatos darab?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
#89874944
törölt tag
válasz molnarpeter #148503 üzenetére
nem volt egészen egyértelmű hogy bentről jött-e a buborék, vagy csak a túlfolyó miatt. A túlfolyón rendesen folyt ki a víz. Tulaj állítása szerint éppen előtte töltötte tele, és túl is töltötte, persze nem fogy a víz, csak biztonságból töltött rá...jah persze. Otthagytuk... De ettől függetlenül érdekelne, hogy maga a szint ugrálása jelenti azt hogy hengerfejes? vagy csak ha jönnek a buborékok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148504 üzenetére
Ha üzemmelegen csinálta, az nem jó jel. Ebből nem lehet megmondani, hogy tutira hengerfejes lenne, de gyanús. Üzemmelegen kellett megnézni a csöveket, ha olyanok,mint a beton, akkor hengerfejes, ha nincs nagy nyomás, akkor csak valahol még levegő van a rendszerben, de ez azt is jelentené, hogy elfolyt valahol a víz, emberünk meg gyorsan feltöltötte.
Tiszta volt a tartály és a hűtőfolyadék?
Láttam már olyat is, hogy elkezdett folyni a vízpumpa, gyorsan eladták, nehogy cserélni kelljen azt az autó árához képes filléres alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
válasz Mágus2 #148508 üzenetére
Üzemmelegen csinálta. Sötét volt, így a tartályban nem láttam teljesen jól, de nem tűnt olajosnak.
(még világosba beszéltük meg a megnézést, de késett fél órát, mert pont akkor ment el hamburgerezni, miközben egész héten otthon volt, hogy véletlen se tudjuk hidegen megnézni, szóval mindenképp otthagytuk volna, nagyon ment a sumákolás, csak mint tapasztalat érdekel a dolog...)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89874944 #148509 üzenetére
TDI-t télen veszünk, lehetőleg fagyban... hideg motorral. A mostanint a Tátrában vettem. -12 fokban én indítottam reggel. Előtte le kellett takarítanom, mert be volt havazva a kereskedés udvarán. Pöcc-röff után már tudtam, hogy elhozom, csak a menyiért volt kérdés.
Modta a tulaj, hogy egy hete áll és mellé készítette a külső akkut, ha bikázni kellene.
[ Szerkesztve ]
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Van valakinek tapasztalata a pro-tec üzemanyag tisztito adalekról? Bele merjem önteni, vagy hanyagolham.?
-
Cirmos
csendes tag
Elobb rosszul irtam üzemanyag rendszer tisztito adalek. Ja en csak shell premiumot tankolok.
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
1.9tdi 110le 180ezer km inkább városi használat, kb mennyi kartergáz megengedett?
Szűrő utáni levegősödési probléma lehet adagoló tömítés csere is?[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
-
L1ZRRR
senior tag
Na megvolt a csomagtérajtó gázrugó csere is, most olyan mint újkorában.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Ruelle13
újonc
Sziasztok. A hibám továbbra is fenn áll de történt előre lépés ezért kérném a segítségeteket.
Vw golf IV 1.6 16V BCB (EPC+Chech engine hiba - jó esetben csak a piktogram, rossz esetben szerviz üzemmód)
Ma voltam egy újabb szerelőnél ahol egy gyári bosch ketyerét sikerült rádugni. A gép a P1142-es hibát dobta ki. Tanítottunk neki egy fólytószelep állást hát ha megoldja a problémát. Délutánra kiderült, hogy nem tette. Újra rádugtuk a ketyerét újra ezt a hibakódot dobta be. MAP szenzor értéke hibátlan, minden érzékelő produkál értéket tehát kábel szakadásra illetve test hibát kizárta a szerelő, mivel az állandóan jelentkezne. Ezután légszűrőház le, körbefújkodtuk féktisztítóval az egész tömböt, folytószelepet mindent de semmi reakció, fars levegő kizárva. Azonban ami nem volt jó értéken az az egyes lambdaszonda. (cserélve lett egy 70e forintos NGK-ra) A jelenség a következő (grafikonon): alapjáraton beáll 1V-ra mint a szeg és nem is tágít onnan, nagyobb gázadásra pedig éppen csak kileng, amúgy lassan reagál. Kettes szonda ugrált megfelelően. Kontra autó egy helyben lévő IV-es golf 1.4 16V. Lambdaszonda jelet néz: egyes szonda alapjáraton is minimálisan változik, nagyobb gázadásra kileng a grafikonból konkrétan.
Lehetséges hogy még mindig a lambdaszonda bassza az anyját vagy valami más is bekeverhet? Bárdiból lett véve motorkód alapján. (nem alvázszám alapján) Köszönöm a válaszokat.
cserélve lett: első lambda szonda, map szenzor, hőgomba, termosztát, féklámpa kapcsoló, gázpedál
Jelige: lassan gyufára költöm a pénzem
-
Cirmos
csendes tag
válasz focvis #148525 üzenetére
Igen erdeklődtem, de van a vezerlés csomagbol beleértve a okoskereket, utángyártott, mondta a faszi megoldhatjuk 200-ból is de gari ugrik.
De mist én igazábol ezt nem ertem.... Megrendelhetem en is aa cuccot hozzá, és a marka szervizbe elviszem hogy rakják be? Vagy az ottani fonoknek mindjam hogy az kell....? De amúgy nem akarok utángyártott anyagot bele rakatni.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Valaki egy kisebb lovardát? [link] Vagy azért ilyen olcsó, mert épp motor nincs benne?
-
havri1
félisten
válasz Cirmos #148528 üzenetére
Ha az, amit a múltkor néztem, akkor gyári. Pont ezt fogják valószínűleg belerakni neked is ( a motorba ), csak nem ~30e munkadíjért, hanem 150-200-ért.
Pontosabban nem a munkadíj lesz annyi a munkalapon, hanem az anyagár is túlárazott, mint pl ez a shara 2db gyári szőnyeg. .
[ Szerkesztve ]
havri
-
c00per
tag
Udv!
Magussal par hete mar egyeztettem valtoolaj es difiolaj cserevel kapcsolatban.Sikerult beszerezni az alapanyagot,viszont egy kerdesem lenne.Aki mar cserelt A6 Allroad 6os kezi valtoban olajat,megtudna mondani,hogy mind a ket leengedo csavarnal engedjem le az olajat?Ugyanis van egy a valtonal illetve par centivel tavolabb megegy.Elore is koszi a valaszt!
[ Szerkesztve ]
-
Vincsaba
csendes tag
Mágus
Sokszor láttam már leírva, hogy a DPF-es autóknál hígul az olaj, mivel gázolaj kerül bele.
El tudnàd nekem magyarázni, hogy ez hol és miért történik?Előre is köszönöm
-
havri1
félisten
válasz Cirmos #148537 üzenetére
Alvázszám alapján meg kell nézni, pontosan milyen kell bele, és lehetőleg Németországból gyári szettet venni hozzá. Motorkód, alvázszám, ezek alapján pontosan meg tudják mondani, hogy jó e.
E nélkül én se merném megrendelni, nem is tettem. Rábíztam a szerelőmre.
Mondjuk még mindig nem cserélte ki, de többen nézték már azóta, és azt mondják, még ráérek köv olajcserénél (amúgy nem tudom mi történt, már tényleg én se hallom reggelente). De meg lesz hamarosan.Nem tudok Neked tanácsot adni, de azt biztosan tudom, márkaszervizben horror áron van minden. Ha már Óbudát mondtad, onnan 10-15 perc autóval Pomáz, nem a legolcsóbb, de nagyon szaki, őt merem ajánlani, egy próbát biztosan megér.
(Seat, audi, vw, skoa ua a motor!)
[ Szerkesztve ]
havri
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vincsaba #148541 üzenetére
Regeneráláskor annyval több üzemanyagot fecskendez be és olyan időzítéssel, hogy biztosan ne égjen el, hanem kinyomja a kipufogóba, de a hengerfalon is marad mindig, amit a gyűrőn keresztül bedolgoz az olajba.
A többletüzemanyag a katalizátorban meggyullad, és felfűti a szűrőt izzásig.
[ Szerkesztve ]
-
Cirmos
csendes tag
Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a válaszokat, de marad sajnos a márka szerviz, oda van 16ra időpont. 1nap alatt kesz van 2ev garival. Nagyon sok sajnos es a tudat is hogy nagyon sok penzt sporolhatnék de Rétságrol utazok fel fontos hogy aznap meglegyen. De talán a legrosszabb hogy eddig senkinek nem tudtam megmutatni a hangot mert olyankor tuti nem csinálja, indítás után 2sec kattogás ritkán,
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek minden szerelő így hajtja végre a cserét??
https://www.youtube.com/watch?v=siIBLtOJk70Joe
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #148548 üzenetére
Ahogy utánakérdeztem, azt az infót kaptam, hogy a gyárilag beépítettekkel volt probléma, konstrukciós hiba. Amit most gyárilag lehet venni egy módosított verzió, azzal elméletileg kevesebb gond lesz. Itt 127 E Ft -ért találtam legolcsóbban gyárit.Azt jól tudom, hogy a cserénél kell hozzá 2 db tömítés és az olajcsöveknél 2-2 O gyűrű?
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest