-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89874944
törölt tag
válasz Csabadi #149384 üzenetére
szelepfedél tömítés 5
hengerfej t. 9
hengerfej csavar 4
szelepszár szimmering 3
gyűrű készlet 16Ha nincs repedve a hengerfej akkor csak síkolni kell, az 5. Szelepeket is becsiszolják még 5. Ha repedt a hengerfej az egy plusz 20-as.
Olaj,szűrő meg víz 15.
Vezérműszíjat nagyon ajánlott ilyenkor cserélni 6.
6 óra alatt kényelmesen megvan, ez 36 ezer munkadíj.104 - 124
Persze ha a henger hordósra kopott, akkor fúrni kell, az sokkal drágább lesz. De ez a 150 nm-es 1.6-on elég ritka...
-
GLOCK34
aktív tag
válasz Doki16 #149401 üzenetére
Első magyarországi forgalomba helyezésnél simán a CFF lett feltüntetve a forgalmiban,ez volt 2016.10.6.
2017.10.24. lett átíratva a nevemre,ekkor az eredetvizsgán kiderült,hogy az előző forgalmi tévesen lett kiállítva.Idézem: "A jármű egyedi azonosító adatai és a járműokmányon szereplő egyedi azonosító adatok egymástól való eltérését megállapítom. Megállapítom továbbá,hogy az eltérés adminisztrációs,illetve gyártási hiba miatt következett be. A jármű egyedi azonosítói eredetiek,adott időpontban körözés alatt nem áll.".
Ezt egy hatósági bizonyítványon kaptam meg,itt is a cffk tüntették fel és az új forgalmit is így állították ki. Le is fotózták a táblát,megkeresem és lefotózom.
Amit linkeltél lekérdezem, köszi! -
-
agonatic
csendes tag
válasz Mágus2 #149338 üzenetére
Köszi!
A vezérműszíjjas TSI-k már tényleg megbízhatóak, nincs gond velük? Már ezekben is van 150-200.000km.
Megszabad egy ilyet venni? Gondolom ezeknél az újabb autóknál nem nagyon tudják már az órát tekergetni,
a nyilvántartások miatt. Érdekes a 6-7 évvel öregebb szívókban is ugyanennyi van papíron, de legalább fele annyiba kerülnek...
Szóval kombi Octáviákat nézegetek, családi autónak. Szijjas TSI-k hez is tudsz esetleg motorkódot? -
GLOCK34
aktív tag
válasz Mágus2 #149407 üzenetére
Köszönöm!
Igazából csak tegnap tűnt fel,itt a fórumot olvasgatva,aztán rákerestem több helyen is,de nem találtam.
Szerintem is az lehet,amire gondoltál,mivel már a 7 széria legvége.
Eddig jól elvagyunk,közel 12000km raktunk bele probléma mentesen. Tavasszal esedékes lesz a váltó olaj csere (DSG),most 171000 van benne.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz GLOCK34 #149406 üzenetére
Szép kocsi. Jó sok balesetmentes és hibamentes kilométert hozzá.
Lenne két kérdésem hozzá
A tükröket te hajtod be a kis gombbal az ajtón vagy automatikusan megcsinálja ha zárod a kocsit?
A másik, hogy a hirdetésben miként adták el neked, Comfortline vagy Highline?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
GLOCK34
aktív tag
válasz Doki16 #149410 üzenetére
Köszi!
Én hajtom be a kis gombot tekerve,nem automata.
Comfortline felszereltség,ez a szervizkönyv mellé csatolt papíron is rajta van.
Hirdetve nem volt,keresztapám hozta be egyik barátjával saját célra,tőle vettem át egy év múlva. Beruházott egy 170 lovas 1 éves CC-be.[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
Helo!
Keteves lett a Golfom, el kene vinni szervizbe. Van vkinek otlete, hova vigyem (mondjuk Budapest 80 km-es korzeten belul)? Nem tudom, mennyire fixek a tarifak, de ettol is jobban aggaszt az, h kilopjak belole az alkatreszeket. Utobbit szeretnem elkerulni. Merre kapirgaljak?
Kösz!
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
K Norbi
addikt
Megvolt a vizes teszt, végre nem ázik be a hátsólámpa csavarjainál, imádom ezt a cuccot. [link]
Jobb idő lesz kárpit le megcsinálom az ajtóknál is.
Nagyon jól tömít és ragad szinte mindenre. -
viharhozo
addikt
válasz Mágus2 #149413 üzenetére
Az osszes szerelo fusizik, es ha esetleg pont kene neki vmi a kocsidbol es talal barmi szart, amit berakhat helyette, ugy elviszi, mint a szel. Raadasul garis problemam is van, szoval bent fog allni az auto egy-ket napot.
Qru: legalabb privatban kuldd at, melyik szerviz volt az, mar ha VW-konszernes volt.
[ Szerkesztve ]
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #149416 üzenetére
Kormiból, de több kolléga is panaszkodott erre.
mod:
viharhozo: Nem titok, a PoHu volt. Leadtam még jó volt mind a két xenon izzó, délután hoztam el franc se kapcsolta fel akkor. Este állnék ki a garázsból akkor látom, hogy mind a két izzó lilán pislákol. Kicserélték a két jó izzóm két szarra. Még ha az egyik lilul be azt mondom ok pech, na de hogy mind a kettő egyszerre makkanjon meg... na olyat még nem pipáltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gyula84
veterán
üdv
Audi a4 avant 2.5TDI BDG 2004es üzemanyag szűrőt akarunk cserélni, hogy lehet a legkönnyebben légteleníteni?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
#89874944
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
-
mmdms
addikt
Igaz hogy nekem sima H7-es, H4-es izzók vannak a passatba, de egyszerre hat ment szét. Mind a 4 elöl, egy fék és egy tolatólámpa. Vicces volt az autobahnon első pilács nélkül.
Aztán pár hónap múlva elfosta magát a generátor, valószínű az vitte el őket.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
válasz viharhozo #149412 üzenetére
Jó szívvel ajánlom az érdi Bara Autóházat: kedvezőbb árak, nincsenek elszállva maguktól.
Ezt a kilopják részt nem bírom elképzelni, soha semmit nem loptak ki egyetlen autómból sem szervizben, a személyes cuccaimat sem piszkálták. Természetesen nem tartok készpénzt az autóban.
[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy mi lehet a probléma egy 2007-es Golf Mk5-nél, ha a hátsó ablaktörlő egyszerűen nem működik? A spriccelő működik, de pár hete beszart a lapát.. Azt olvastam, hogy a relével nem lehet gond, ha a spriccelő működik, mivel ugyanaz vezérli, mint a lapátot is.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #149429 üzenetére
ABT ecu-k le vannak kodolva, szóval gyanítom nem is a kocsi saját ecu-ja van benne.
jah úgy néz ki elkezdtem írni az ME7.5-ös vezérlőt, nem még egy motor se robbant fel, nem konzervvel dolgozok hanem saját kút főből természetesen.
illetve Polo/Lupo AVY/ARC motorkoddal kapcs van valami infod :-)?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
válasz Zizmand #149436 üzenetére
Úgy hogy egyszer már a motor alatt találtam meg, vissza ragasztottam de már csak a fele bírta ki.
to all :
Én arra tippelek hogy nyix chips. Amúgy kb1 éve kérdeztem a csávót azt mondta hogy miatta biztos rajta van a chip. Elvileg bele bírt nyúlni, pár nap múlva vissza hívott hogy megtalálta a mentést és ott is ABT-s... szal passz lehet nem igaz... nem tudom
Én így is megvagyok elégedve az erejével, pláne hogy 225gyári ló helyett 234 van. Én a chipre nem költöttem nem nagyon hoz lázba. Az autó kiváló állapotú ez a lényeg nekem.
Legalábbis én így gondolom, a srác is azt mondta hogy kérdeztem EGR vagy Légtömeg vagy bármi... azt mondta látszana a görbéken ha rosszak de ez gyári görbe.Amúgy tudom mérni padon nem lehet S-ben de amúgy S ben jobbat megy 0-100ra a kocsi mint D vagy kézi.
Egy kis érdekességMágus noob kérdés csak ismerös mondott olyat, hogy a vezérlés lehet elvan rakva azért lehet gyengébb?
Ez lehet? Lehet úgy nem a helyén, hogy az autó amúgy hibátlan? mindig indul pöcc röff, semmi rendellenes. Sokat se eszik.
Szerinted?jóéjt
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #149438 üzenetére
Kizárt dolog, hogy el van rakva a lánc, mert nem lehet elrontani, a lovak fele döglött lenne, csattogna, füstölne.
Szerintem a DPF-es ember feltolt egy kiírt gyárit és annyi. Az a kicsi plusz csak a DPF hiánya miatt van, annyit fojtott rajta. Nincs itt semmi ABT már. Mérni kellene padlógázon terhelésen egy turbónyomást, abból rögtön kiderül, mi a helyzet, ha gyári lesz, nem kérdés, nincs csipsz, ha meg nem gyári és csak ennyit tud az ABT, akkor valami nem kóser a motorral...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz mmdms #149427 üzenetére
A generátor ok, nem rég lett bemérve pont (mert gyanúsan kevés ideig bírta az akksi) de akkor elékpzelhető, hogy annyira peches voltam, hogy egyszerre ment ki a két izzó. Akkor mindenki menjen a PoHu-ba. Nem lopják ki az alkatrészt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #149439 üzenetére
Köszi, én is úgy gondoltam, hogy bebaszna ha a vezérlés lenne eltéve.
Szerintem is a DPF nél ment el a story pedig tavaly direkt megkérdeztem a csávót, de lehet felkeresem újra. Ha lesz idöm lehet az ABT-t is felkeresem majd.
Bár abból kiindulva, hogy mérésre is évek alatt így jutottam el valszeg jóvan ez igyA motornak nem hiszem hogy lenne baja. Az autó hibátlan. semmi picit is eltérő dolgot a normálistól nem produkál, azon kívül hogy 50-50 arányba csörög a lánc indításkor.
(a mérésen egyszer se csörrent be )Aki írta hogy szép a vas : Köszönöm. Vigyázva van rá én tudom a valós KM-et az óra már így állt mikor másodszor láttam a kocsit.
A sok idióta youtubos pedig mellé lőtt a "nemsoká fentlesz hahun" dumával mivel még évekig biztos nem adom el![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
válasz K Norbi #149442 üzenetére
En gondolkodom rajta, hogy megtudjam valtozik-e a kocsi a lanccsere+satobbi utan. De video nem lesz
(#149443) Kiskokó: Szerelom szerint ezek a 3-as dizelek olyan 350-450 Mm kozott szoktak elsolancosak lenni. Nekem meg csak neha csorog, ha felig visszahul es ujrainditom, de inkabb lecsereltetem most(~290Mm). Elobb utobb ugy is kell, akkor meg minek kockaztatni. Viszont a motor erezhetoen hangosabban jar, ahhoz kepest amikor vettem. Uj lanc pedig ugyis elkerulhetetlen, de utana vegig kiszolgal.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Ja hátul van... amikor vettem azt mondták csinálták... látszik is hogy volt matatva. Szerelő azt mondta szerinte tényleg cserélték, illetve képeket küldött róla.
De lehet csak a fenti feszítőket cserélték..passzAmíg nem rosszabbodik ez a néha csörög indításkor picit néha nem addig még hagyom szerintem.
pedig már vagy 2-3 éve csinálja Metabond még javított is rajta kicsit, már második löket van benne.Az autó egyetlen "gáz" hibája hogy fél audi jel van a motortérbe... de amúgy takarítom mindig nem eladás miatt fénylik ahogy írják a debilek a YT-bon
Van pár extra ami nem teljesen jó de nekem nem hiányzik.
Az elektromos csomagtér ajtó felfelé csak segítve nyílik. Meg pár éve nem jön le a vonóhorog. Baszakszik az elektronikája.
Amúgy kifogástalan, nem össze vissza tákolt, minden gyári ami benne/rajta van.
ACC, légrugó, solartető, 4 ülésfütés, 2 első memóriás, állófűtés, AMI , bose stbKár azért a chipért, ha már megvették rá... az a baj nem emlékszem a DPF kiírás előtt mennyire ment a kocsi mert kb 1 éve se volt meg mikor már szarakodott és ment ki belőle.
Akkor azé 140Le után ... mai napig meglep néha mit megy az autó persze tudom manapság már egyáltalán nem nagy szám, de azért az átlag autósnak közel nincs ennyi se.Mágus majd nyáron rámehetnénk egy nagy átvizsgálásra, megnézni minden szirszart.
Persze nem ingyen. Ha lesz tali vagy valami, és lenne kedved is.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen