-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #157851 üzenetére
Azon fújja a hideget, de van rajta a kesztyűtartó belsejében egy elzáró, azt ki kell nyitni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz cross56 #157853 üzenetére
Diag? Nem kapcsol a riasztó, a miérteket felesleges találgatni. Ha minden biztosíték rendben, akkor diagnosztika, teljes kiolvasás minden vezérlőből. Piszkáltad az ablakemelő motort a vezető ajtóban? Annak az elektronikája nagyban befolyásolja a nyitást, zárást, ha azt cserélted, fel kell tanítani a riasztót...de ezt biztosan tudod ha hozzá mertél nyúlni.
[ Szerkesztve ]
-
cross56
senior tag
válasz Mágus2 #157854 üzenetére
Valóban volt piszkálva az ablakemelő motor, de csak a cikkszámot olvastam le róla, illetve le lett kötve, majd vissza. Ez màr elég lett volna ahhoz, hogy a riasztó most ne működjön?
Jövőhéten jön meg elvileg az új ablakemelő motor, aminek a cikkszáma megegyezik a mostanival (motor+elektronika is). Úgy tudom, hogy így nem lesz szükséges azt sem újra programozni. De akkor lehet rosszul tudom? Autóvillamossági tudja ezeket megcsinálni? -
diablo1984
veterán
Megtankoltam ma az OMV-nél a skodát így nyaralás után, 150km város+840km pálya után 5,28literre jött ki a fogyasztása a kis 1,6 CR TDI-nek! Klímával 2felnőtt+2 gyerek, tele csomagtartóval szerintem egész jó fogyasztás!
-
Doki16
addikt
Lett egy elég komoly probléma a Q5-el. 2.0TDI CGLB 125Kw
Egyik napról a másik napra úgy döntött, hogy nem indul be. Közben ezeket a hibákat írta ki a műszarfalra. [kép] [kép] [kép]: Ezt is kiírta csak pont nem sikerült róla képet csinálni.Kapott ma egy hibakód olvasást. Nem másolom be mert gyakorlatilag mindenre hibát dobott ezért inkább linket teszek ide. [link]
Nem pörget, nem csinál semmit csak nem indul be, majd kiveszem négyszer ötször a kulcsot és egyszer csak megy. Teljesen véletlenszerű. És ameddig nem állítod le üzembiztos semmi jelét nem mutatja a felsorolt hibáknak. Tökéletesen működik a váltó, a xenon is szintez/világít.
Van valakinek tippje, hogy mi lehet a gond? Gyakorlatilag minden modulba a "motorvezérlő nincs kommunikáció" került beírásra.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Arcképgyáros
-
-
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #157862 üzenetére
Szar vartahoz nem adtak kódot. A szerelő meg azt mondta, hogy nem kell tanítani. Utána olvastam márpedig nagyon kellene. Be is számoltam itt a topikban róla. Állandóan energiamenedzsment hibája van a kocsinak. Lehet visszarakom a gyári akksit ami jelenleg be van kódolva az ecuba. 1 hete kezdett el vacakolni. Az akksi meg még májusban lett kicserélve.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
K Norbi
addikt
válasz diablo1984 #157857 üzenetére
Én mindig mondom, csak az OMV.
-
-
hdman
őstag
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Múltkor nem tudom miért bem küldte el.
Adott egy Toledo 2004 1.9tdi.Ebbe az autóba bele lehet tenni egy VW Golf 4 3 ajtós ülésszettet? (Recaro bőr)
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #157871 üzenetére
Tudnál nekem segíteni abba, hogy hol találom? Etkában nem lelem, hogy mit hív főrelének: [link] Szétszedtem már korábban a bal elől lévő vezérlő dobozát és ott így nézett ki a helyzet [kép] A 457-es relét kivettem de azt hiszem az az izzításért felelős ezért azt nem piszkáltam. Ezek voltak a 457-esen [kép] [kép]
Találtam még a doboz aljában egy 643-as névre halható relét. [kép] Az annyira a kábelek alatt volt, hogy csak akkor tudtam volna kivenni ha kihúzom azokat a vastag kábeleket, de azt meg nem mertem, mert nem akartam áram nélkül hagyni az egységet. Jó fele kerestem?A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gyenesmartin
őstag
Golf iv-be a vcds azt olvasta ki, hogy rossz az elektromos termosztát. A szervízben 65 ezret mondtak érte. Én viszont csak sima mechanikus termosztátot meg hő jeladót találtam, egybe nem. Érdemes kicseréltettnem? Azt mondják, hogy míg jó a mechanikus része addig nincs baj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #157874 üzenetére
Milyen motorban volt a G4-ben elektromos termosz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #157876 üzenetére
Nencs benne elektromos termostat. Egy hűtőventillátor vezérlő relé van csak, ami kapcsolgatja a ventillátorokat a hűtő mögött. Ki kell cseréltetni, mert túlmelegszik városban, pályán, és a klíma sem fog menni, ha van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #157846 üzenetére
Köszi szépen Ott hagytam a gazdijánál
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Matska
senior tag
Sziasztok. Tegnap fütyülésre lettem figyelmes kb. 2000-es fordulattól (1.9 tdi 110le). Először valamelyik szíjra gyanakodtam, mert a következő olajcserénél vezérlés is esedékes (85.000km-nél jár), de kezdek attól félni, hogy a turbó járja haláltáncát.
Olaj nem fogy, nem csöpög, nem füstöl jobban mint az előző 100.000km-en, nem megy rosszabbul - mondjuk ezt csak egyszer mertem odalépni neki egy rövid próba idejéig.
Jól sejthetem, hogy turbo? Mire számítsak?https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
-
atomanti19
aktív tag
Sziasztok!
Octavia II 1.9 105Le be kellene klímakompresszor. Jól tudom hogy a SANDEN a gyári beszállítója?
Van esetleg ötlet/ tapasztalat milyen érdemes belerakatnom? Ahogy nézem 70-80 közt szaladgál bosch-valeo-delphi-hella etc.Köszi!
Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!
-
havri1
félisten
A parkoló szenzornak bírnia kéne ezt a meleget? Ha sokat tűzi a nap, az egyik állandóan bejelez. Nem tudom ez az extrém meleg okozza, vagy azóta szar, amióta megszórt menet közben egy teherautó búzaval nagy tempóval.. Esténként, meg napközben általában jó. Szennyeződés nincs rajta, de egy búza nyoma pont látszik.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Reggie0
félisten
válasz havri1 #157890 üzenetére
Neha nekem is csinal ilyet, szerintem ne rohanj a cserevel, amig tudsz vele elni, mert kulonben eleg surun cserelheted. Vagy ha mindenkeppen cserelni szeretned, elobb probald meg muanyagossal kiszedni belole a horpadast, hatha segit valamit es csak a formaja miatt van problema.
-
-
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #157897 üzenetére
Lehet mosni, csak tavolabbrol. Ahogy a becsapodo ko nem tesz jot neki, ugy a becsapodo viz sem. Foleg akkor para, ha nem tartjak(es altalaban nem) az eloirt tavolsagot, mert mondjuk valami bogar ratapadt. Jopar kulfoldi forumban irjak, hogy mosas utan meghalt a szenzor, altalaban a hatso.
[ Szerkesztve ]