-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz gyenesmartin #157784 üzenetére
Felénk (viharsarokban) 13k lenne az Alteám kormányát újra bőröztetni, sportosabb mintással 18K. Annyi, hogy a kormányt, légzsák nélkül kell leadni, de ezt valószínűleg elmondja a szaki is.
-
i-sti
senior tag
-
válasz Gabor901127 #157800 üzenetére
Az elég húzós ám. Nincs benne annál a táblázatnál jobb összefoglaló amit a user manuál végébe raknak. De ha van időd akkor hajrá, mert akkor össze tudod hasonlítani a teljes vákuum , elektromos és szerkezeti renCerüket
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Gabor901127 #157800 üzenetére
2.3 V5 -> keresd lenko hsz-eit és a kapcsolódó válaszokat.
Vegyél 6-os GTI-t, vagy 6-os 1.4 TSI 122 lovast.
Szerk: Még jobb ötlet: vegyél 6-os GTD-t, az most úgyis olcsóbb + komoly csipsz! Manuálist.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz grizlisandor #157801 üzenetére
Felénk is hasonló árak vannak. Nekem 18k volt futárral, meg hüvelykújj támasszal, 2 féle bőrrel.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157804 üzenetére
Aha, hát a megérzem a 60Kilós csajt meg a lenyomtam egy V5-öt egyhatossal kijelentésekből a szegény kis 150 lovas kocsi nem lesz annyira nyerő
GTD ről én azt hittem hogy a TDI motorjával még rosszabb mint a TSI. Most hogy is van ez?
Csipsz után még egyáltalán át lehet menni műszakin főleg ha komoly.
Manuálishoz meg egyértelmű hogy minnél kevesebb kettős tömegűt szeretnék a kocsiba, főleg a 0 lenne a jó
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Gabor901127 #157808 üzenetére
Csipsz után még egyáltalán át lehet menni műszakin főleg ha komoly.
Manuálishoz meg egyértelmű hogy minnél kevesebb kettős tömegűt szeretnék a kocsiba, főleg a 0 lenne a jó
Átmész vele, azt nem nézik.Elég régóta van már kettőstömegű a benzinesekben is. Nagyon nem tudod megkerülni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Gabor901127 #157808 üzenetére
6-os GTI vagy GTD egykutya, egyik se tökéletes, de nem is betegágy. A GTD olcsóbb, kevesebbet fogyaszt, könnyebb tuningolni. A GTI viszont jobban megy.
-
F_Zolee
veterán
Mágus: bcb 02. Otthoni halandó tud ezzel valamit kezdeni?
[kép] -
-
gyenesmartin
őstag
válasz grizlisandor #157801 üzenetére
Értem, akkor majd inkább beviszem.
-
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hátha tud valaki segíteni:Recaro bőrülés szettről van szó.
Golf 4 3ajtósba volt az ülésszett.Seat toledo 1M 2004-be szerintetek jó?
Eladó azt mondta igen, de szeretnék biztosra menni. -
Gabor901127
tag
válasz focvis #157810 üzenetére
És mi van azzal hogy a Dizel autókat lassan tiltják kifelé a nagyvárosokból (azt is tudom hogy kb mindent is)
És elég lenne a jó kis részecskeszűrőnek az a napi 2x 15 km amire hétközben és a hétvégi 1-2szer 100-200km amire hétvégén?
Én sajna tuti nem tudok (és nem is akarok) évi 40+ezer km et levezetni a kis 20-25 ezremmel kicsit kihasználatlannak érzem a dízelnek -
válasz Gabor901127 #157826 üzenetére
Nyugodj meg már a benzineseken is van részecskeszűrő.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
veterán
válasz Gabor901127 #157826 üzenetére
Épp ezért olcsóbb.
Nem ismerem a DPF-ek lelkivilágát, én is évi ~22 ezret megyek mostanában; magamnak bevállalnám a dízelt. Kár, hogy büdös, más bajom nincs vele.
-
SeatZola
őstag
Srácok! Lenne egy nem egyszerű kérdésem! 68 éves szüleimnek van egy 2005-ös VW Polo 1.2 12V 55LE kocsija, újkorától náluk. Ebben van komoly 52e Km. Mindenben megfelel nekik, csak nincs benne szervó kormány és már nehéz nekik tekergetni a kormányt. lehet ebbe utólag tenni szervót? Ha igen nehéz ügy-e?
Rappi
-
Gabor901127
tag
válasz focvis #157829 üzenetére
Hát ha neked jó én megveszem a GTD-t aztán cserélhetünk kocsit
Ma amúgy megyünk nézni POLO GTI-t, eddig sajnos nem volt rá idő.
Bár kereskedőnél van, azért remélem jobb lesz mint a múltkori fehérMivel a kereskedő úgyse fog tudni "semmit" az előéletéről és van benne legalább 240k remélem nem lesz semmi hatalmas problémája.
szerk:
@ SeatZola ha nekem írtad, akkor sajnos még nem bízom az elektromos autók aksijában se a magyar töltők kiépítettségében
Azért modell S jöhet
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
Hosszú klímázás után van a gép alatt mindig olajos víz folt, any idea?
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
kazsolt
tag
Egyik cimboram leonjabol kiszedték a dpf szurot és ki is irtak az ecubol. Jól megy az autó de borzasztóan füstöl. Ki fog égni meg a rendszer? Vagy mit lehet csinálni vele? Egyébként annyira el volt tomodve hogy a kipufogógáz nyomás szenzort lelőtte róla....
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
Múltkor írtam már, hogy valamiért megszűnt az autómnál a nyitáskor jelentkező csippanó hang, illetve amikor bezártam egy pár másodperc múlva mindig még villant egyet, hogy zárva van, most már az sem. Simán hallom, hogy kinyitja meg bezárja az autót de semmi más. A riasztót nem aktiválja v mi lehet a probléma?
Jetta 5Előre is köszi.
-
diablo1984
veterán
A héten voltunk nyaralni, mi a octavia 2 facelift 1,6 tdi-vel(4en+csomagok), faterék a 96-os passat 1,9tdi-vel(2en+ csomagok). A skoda tempomat 120-al úgy ment fel az emelkedőn, mint a gepárd, faterék maradtak lefelé, fater szerint 100 fölött nem igazán akar a verda gyorsulni. Mondtam neki, hogy turbó nyomás szabályzásra illetve a szívósor kormolódásra rá kellene nézni(14 éve van meg nekik, azóta csak rövidtávon járt a vas, most először pályán). Gondolom annyira hülyeséget nem mondtam neki, mert anno ugyanilyen passatom volt és annak is a szívósor keresztmetszete kisujjnyi volt csak a retek sok koromtól.
Hazafelé jövet az M0-áson a dugóban egy román sprinteres bebólinthatott, megállt a sor, az meg egy német rendszámos sharant beletolt faterék passatjába. Mondhatni fater majdnem elsírta magát....
-
Sziasztok!
Első saját autónak nézegetek egy 2004-es Skoda Oktáviát 1,4-es motorral. Szerintetek van értelme ezzel a típussal foglalkozni? Típushibái vannak-e, ha igen akkor mik azok, mire kell odafigyelni ennél a típusnál?
Megtekintésen arra lettem figyelmes, hogy a motor beindítása után egy folyamatos pattogó hangja volt. (Mintha valami szikraáthúzás lett volna). A váltója egy kicsit nehezen ment, nem mondanám még azt hogy akadt, de nyögvenyelős volt. Továbbá az egyik csöve 1-2 helyen szinte elporladt a rozsdától. A következő képen lesz az a cső amiről szó van (nem a konkrét egyedről készült a kép):
Esetleg tudna valaki ajánlani jó szerelőt hozzá?
Válaszotokat előre is köszönöm
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
válasz MunezXBK #157841 üzenetére
Az eső eresz alatti része fémből volt, az volt rozsdás .
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
w333
félisten
válasz Szevam #157840 üzenetére
Megtekintésen arra lettem figyelmes, hogy a motor beindítása után egy folyamatos pattogó hangja volt. (Mintha valami szikraáthúzás lett volna).
Ez a motor beindítása után van durván 1-2 perc múlva ugye ?
Üzemanyagtank szellőztető, ezt kell cserélni és elhallgat !
Nem egy erőgép de megbízható motor, szerencsére nincs vele sok gond !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Sajnos már 1 percen belül lehetett hallani. Viszont tényleg onnan hallottuk.
Nagyon jó képet küldtél, itt ki is tudom emelni (átlátszóbb kékkel átecseteltem ), hogy pontosan melyik cső rozsdásodott el. Itt jobban látni, hogy nem gumiból van, hanem fémből
Köszi a tippet
(#157843) molnarpeter: Köszi szépen ez elgondolkodtat.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Levettem a kesztyutartot, elvileg hutheto, nem is volt osszekotve a kabel, osszedugtam es ugysem hut, hol kellene keresnem a hibat? Klimava kapcsol? A4 b5
-
Morris
veterán
válasz BUZZLGHTYR #157847 üzenetére
Másképp hogyan hűtené?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #157849 üzenetére
Megy rá egy cső a klímától, az megvan?
Új hozzászólás Aktív témák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- MIUI / HyperOS topik
- Formula-1
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iOS alkalmazások
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Linux - haladóknak
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző