-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz bitpork #159949 üzenetére
De nincs benne élmény, nem érted? Hogyan is érthetnéd. Neked egy nyomatékhegyekkel rendelkező tankod van.
Vett egy szívót. Ami papás autó. Volt/van vele gond is. Adja el, vegyen olyat, ami olykor mosolyt is csal az arcára.
Ha szar, el kell adni. Ezt csinálják az egész országban. Ő miért legyen különb?
Az én passatom sem volt hibátlan amikor eladtam.
A csóka kipróbálta az ülésfűtést, az ülés meg elkezdett füstölni.
Sőt, az általam vásárolt autók közül egyik sem volt hibátlan mikor vettem azokat. De akkor sem, mikor eladtam. Ez van. Nem vagyok támogatói szolgálat. Ha zavarja az új tulajt, majd megcsináltatja ő.
Szóval szvsz igaza van. Adja el! Vegyen helyette olyat, ami tetszik neki és szereti. Annak ellenére, hogy költeni kell rá. Minden autóra kell költeni.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Doki16 #159937 üzenetére
Na igen
Mint jó pár éve
Nagyváradról áthúzta a kocsikat Biharkeresztesre a vonat de visszafelé félúton ottragadt a mozdony a pályán
Hát nem kifogyott a gázolaj belőleÉrtitek mozdonyból aminek nem 100literes a tartálya
És biza ebből nem csak traktorok meg teherkocsik tankoltak
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #159949 üzenetére
Nemrég egy Jeepet akartam megnézni, egy fb-s arc előttem nézte meg, leírta hogy rakat kazal fos az autó, kb minden szar rajta, és telefonban is tagadott az eladó minden hibát.
Erre a tulaj nekiállt anyázni hogy mit képzel meg minden igaz amit a hirdetésbe írt. Na a hirdetésben a típus-évjárat-ár volt feltüntetve meg hogy emelt az autó.
Ehhez képest: mindenhonnan is folyó olajak, motor cserés volt 10+ hibakód csak a motorban, klíma szar, automata váltó rángat recseg, osztomű is recseg, beltér szakadt leélt, terepre való emelt lengéscsillapítók eldurranva... Mindezt olyan áron hogy én kérek elnézéstMá' nem
-
válasz Coyot #159953 üzenetére
Mert itthon nem sikk a kocsira költeni- hülye aki megteszi. Én amikor Domit eladtam (volt benne kemény 3 szilent hiba amiket adtam mellé!) akkor a meghirdetett árhoz képest már -400k-ban voltam mert jáj meg dik meg a csapból is a sz@dízel folyik. Az ember aki megvette, 1 év alatt úgy lelakta (pedig KP volt a vásárlás) hogy sírni tudtam volna látva a szerelőnél. Itthon sajnos csak az fontos h valahogy le lehessen alkudni utána gurul amíg gurul, csak drágábban lehessen még eladni mint véve volt
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz bitpork #159954 üzenetére
Domi kelt el sopronban?
De én is észlelem ezt a mentalitást, nem az apró hibákkal van baj, hanem a fillérbaszás netovábbjával. Meg a rettenet inkorrekt tagadó hozzáállással.De van még történet
Néztem egy másik Jeepet nemrég, marha szép hu de fasza, elvileg minden jó rajta, 4 méterről tényleg úgy voltam vele hogy ha ezen motor váltó futőmű kb rendben van viszem is el.Hát közelebb nem kellett volna menni: a küszöb lerohadt róla, amit megjívtottak úgy hogy csavarodás volt benne(!!!) - rakott rá a kasznis egy lemezt kb a fele hosszan mint a küszöb, ahogy hegesztett az egész elcsvarodott és ez lett lefestve rossz színnel.
Hát az ég szerelmére mondtam a tulajnak is ha már kifizette a kasznist meg a fényezést, hát miért lett ez így odahányva? Klíma meg lett javítva nagybüszkén hirdetik a 16 vagy 18baros fém cső helyére egy két bilincses sima gumicső volt rakva - gyári ugye drága - nyilván nem volt az autóban klíma... Az meg hogy rohadt volt mindenhol is, nem is gond, de akkor nem értem a fennkölt dumát a hibátlan autóról, aminek el van törve a vezetőülése, le van szakadva a hátsó ajtó, nem zárható a jobb első, és még vagy 10 ilyen szirszar dolog.Má' nem
-
-
.Szaki.
addikt
Sziasztok!
Korábban kérdeztem már itt Polo IV (9N) / Fabia I-el (A négyhengeres 1.4 75LE benzines motorral) kapcsolatban, típushibák és egyéb tudnivalókat kérdeztem. Találtam egy újabb kiszemeltet, ami igazából legalább annyira érdekel, mint a Polo, és sokkal jobban érdekel, mint a Fabia, ez pedig az A2, 2003-as évjárat, aminek nem "csillogó" fekete az orra, hanem matt. (Bár ez már részlekérdés, meg egyébként is gondolom le lehet cserélni.) Szerelték ugyanezzel a motorral, szóval adott, hogy A2-t is ezzel fogok keresni, a kérdésem az lenne, hogy azon kívül, hogy ez alumíniumból van van valami különleges típushibája, amit tudni kell az autóról, vagy ugyanazok a dolgok vannak? (Vezérlés, zárak voltak említve a Polo IV-nél és a Fabiánál) Valamint még az is érdekelne, hogy 7-800.000Ft körül szerintetek lehet-e olyan állapotút venni, ami jó eséllyel nem csak kigurul a kapun, hanem komolyabb költés nélkül megbízhatóan megy? Persze koránál fogva tisztában vagyok vele, hogy kell majd rá költeni.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz .Szaki. #159960 üzenetére
Ez így képről oké: A2 1.4i
Azért azt nem árt tudni, hogy az alu elemek/lemezek nem javíthatóak (és nagyon drágák is), tehát csak cserélni lehet a sérült elemet. Így akár egy kisebb koccanás is könnyen 4-500k tétel lehet. Ha 3 elem sérül (pl géptető még két első doblemez) akkor már gazdasági totálkárnál vagy kvázi...
#nincsbennetarcsi
-
.Szaki.
addikt
válasz bitpork #159961 üzenetére
Mire kell figyelni vételkor az A2 esetében, tudsz esetleg valami tanácsot adni?
Qru
Köszi Neked is, igen, ezt tudom, hogy az alumínium amellett, hogy előny (nem rozsdásodik) egy átok is, mert az elemeket csak egyszerre lehet cserélni. Ennek értékével viszont nem voltam tisztában.
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz .Szaki. #159963 üzenetére
Egy bontott sérülés mentes géptető hozzá kb 45k, azt még le kell fényezni ami kb 30k és akkor még rájön a lakatos munkadíja ami egy normálisabb helyen 15k. Az akkor cca 90k...
mod:
Az alu jó, az alu kell nem lebeszélni akarlak, csak a tisztánlátás miatt írom, hogy legyen pénzed banánra is ne csak a majomra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
.Szaki.
addikt
Akkor tulajdonképpen kijelenthetjük, hogy egy olyan autót kéne keresnem, amibe már lehetőleg cserélve van a vezérlés és ennek a típusnak az esetén leginkább arra kéne odafigyelni, hogy tényleg sérülésmentes legyen a kasztni, mert az akár zsebbenyúlós is lehet. Automata gondolom ilyen pici motorhoz inkább nyűg, mint élvezet ugye? Sose vezettem még 75LE-s autót.
-
siti
senior tag
válasz .Szaki. #159967 üzenetére
vásárlás után amúgy is ajánlott a vezérlés csere, akinek meg gond leszedni egy motorház tetőt, annak a vezérlés is rakéta tudomány lesz.
a banán majd akkor kell, ha anyuka a lámpánál gondol egyet, hátratolat, összetör, majd elkanyarodik jobbra, te meg csak lesel, vagy rendőrt hív hogy bele hajtottál.... (megtörtént velem, azt leszámítva, hogy nem lett semminek baja, de tényleg ott álltunk a lámpánál és nyomott egy hátramenetet...)Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz .Szaki. #159967 üzenetére
Nem feltétlenül. Beárazható rizikó az automata váltó, ha rendesen karban volt tartva (olajcsere) akkor sokat kibír ha nem akkor meg 2-300k egy váltófelújítás. Ha a kényelem megér neked ennyit akkor miért ne?! Nyilván nagyobb lesz a hajtási veszteség mint manuálissal de a 75 ló így sem úgysem tépi fel az aszfaltot szóval kb mindegy.
Vezérlést max akkor hinném el, hogy ha a cserét hitelt érdemlően igazolja (számlával, fényképpel, stb). Az a baj, hogy az öreg pérmiumhoz is prémium áron megy a gyári alkatrész. Na most ezen szeretnek spórolni mert a szomszéd azt látja egy A2 azt meg, hogy vezérlés gyári helyett gatyamadzag került be...
Elég kiábrándító a használt piac, erősen szkeptikusan kell nézni mindent és a sok kamu mesét meg csodavárást elengedni.
#nincsbennetarcsi
-
.Szaki.
addikt
Nem okoz problémát, nem az a típus vagyok. Ahhoz képest írtam, hogy bonyolult, hogy általában más típusoknál meghúzol egy kart, és felemeled a tetőt.
Amindenit, hasonló szituációm nekem is volt már, a kislány a Polo-t véletlen rükibe rakta a pirosnál, rádudáltam nem vette észre magát, a szerencse pedig az volt, hogy mögöttem nem volt senki, szóval hátrébb csorogtam, így nem lett gond. Nagyon kicsit hátrament, de viszonylag időben észrevette magát, akkor se jött volna belém, ha a helyemen maradok. Azért az ember reménykedik, hogy ilyen nem fordul elő vele, ha ez alapján akarna az ember autót venni, akkor még mindig mindenki TLX-szel járna.
Qru
Rendben, köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
válasz .Szaki. #159965 üzenetére
Arról nem is beszélve hogy bármilyen kaszni mozgatás van rajta nem lehet akármilyen szerszámmal hozzányúlni, mert hát az alaminium alapból nem rozsdállik, de ha megsértik egy olyan szerszámmal amivel előtte acél és vasöntvény szerelés volt amin volt rozsda, akkor megindul egy oxidáció amit nem lehet kiirtani csak elemcserével.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
negyedes
addikt
válasz .Szaki. #159967 üzenetére
nem biznek mas alltal cserelt vezerlesben sem mas szijban. lehet a k. europai felfogas van bennem, hogy ugyis mindenki atb@sz, de nekem jobb ha tudom h ennyi km van meg hatra csereig, ennyi ido mulva kell cserelni a filtereket stb.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
.Szaki.
addikt
válasz negyedes #159974 üzenetére
Na igen, ezen agyalok én is, hogy megéri-e drágábban azt megvenni, aminek már a hirdetésében is az szerepel (Poloknál elég gyakori), hogy a vezérlés cserélve van, vagy helyből olyat venni, amin kell cserélni. Mert szerintem is az a biztos, amit tudom, hogy én cseréltem/cseréltettem ki. Ahogy Qru is írta, az a legjobb megoldás, hogy ha tudják tényleg garantálni papírral, számlával, hogy ki lettek cserélve ezek a dolgok.
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
DPF tisztításra van ajánlott hely?
240e van az autóban, gondolkodom rajta. Mintha mostanság gyakrabban regenerálna.
Audi B8 2.0 CR CAGA 2008 -
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159978 üzenetére
Volt nézve VCDS-el, hogy mennyi időnként regenerál vagy csak érzésre mondod?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
lord_devil
tag
válasz Doki16 #159981 üzenetére
VAG DPF free-vel néztem utoljára, 280km-nél járt, akkor volt benne 12g, mikor leraktam este. Másnap este indultam vele, elkezdett regenerálni, ránéztem: 21.5g. De, városban! kb 10 perc alatt lenyomta 7g-ig. Furcsán viselkedik... Megtartom még pár évig, sok benne a km nem fogom megúszni, inkább megcsináltatnám most.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159982 üzenetére
Csalószoft ki lett belőle ütve vagy ez a motor nem volt érintett? Ha megkapta a szoftverfrissítést akkor nem csoda ha 400-500 km után regenerál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kazsolt
tag
Urak!
Milyen turbóbenzinest ajánlotok úgy 2milláig(és abból is melyik széria)? Szeretném a dieselt lecserélni, viszont örülnék,ha erős lenne a benzines is, ezért gondoltam hogy turbós kellene nekem.
2010-es leon 1.4 TSI-t néztem. (125Le azt hiszem) VAGY 1.8TSI 2010 évjárat körül?[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159984 üzenetére
Kényes téma a DPF, nem érdemes vele sokat várni, mert mást is tönkrevághat elég szépen. Ha 280km-nél volt 12g akkor olyan 400-nál állhatna neki elvileg legkorábban, mert olyan 19-22g körül kezdni el a regenerációt. Mondjuk ha városban használod akkor 300km alatt könnyedén televeri a DPF-et.
VAG DPF teljes verziójával tudsz mérni Oil Ash tartalmat ami fontosabb mint a többi szám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lord_devil #159987 üzenetére
Hamuval van tele, nem korommal. Ki kell pucoltatni. Az olil ash a hamu, 0,175-nél már cserés a dpf vagy tisztításra szorul.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
lord_devil
tag
Köszönöm! Tisztításra tudnátok ajánlani valakit?
Őket találtam (nem vágják szét, nem vegyszeres): http://reszecskeszuro-tisztitas.info/ -
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #159988 üzenetére
Ez a 0.175 L az összes CRTDI-re érvényes amúgy vagy motoronként eltérő lehet? Csak azért kérdem mert a Q5-ben 2.0 CGLB 177Le-be úgy rémlik több van benne.
(#159990) lord_devil: Én is őket néztem, ha majd egyszer eljut oda a kocsi, hogy tovább nem bírja már A tisztítás módját ahogy leírják az jól hangzik és elvileg így is kell véghezvinni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz lord_devil #159996 üzenetére
Majd légy szíves számolj be ha megcsinálták a tisztítást. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi a tapasztalat velük. Ha esetleg tudsz nézzél majd megint egy VCDS-t ugyanarról amit belinkeltél. Oil Ash a legfontosabb érték, hogy mennyire tudják lenyomni.
Amúgy az jó hír, hogy még nem volt ilyen hibajeled, az azt jelenti, hogy eddig soha nem lépte át a küszöbértéket és rendben letudott minden regenerálást.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #159997 üzenetére
Az oil ash-t nem tudják lenyomni, tisztítás után új DPF-ként kell beállítani, és nullától kezd számolni. Ha sok a nyomáskülönbség, akkro egy idő után átszámolja és növekedni fog az érték. Azért kell olyan tisztítást választani, ami tutira kipucolja. Mindegyik 2.0CR 0,175-ig van megengedve, talán a Transporter kivétel, mert ott nagyobb a DPF, de a személyautóknál annyi. Nálam 189k km-nél 0,11
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen