-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
raziel01
veterán
válasz Mágus2 #160451 üzenetére
és mit javasolsz? Azonnal szerelő? Vagy járjak így amíg nem hangosodik vagy nem lesz állandó ez a hang?
Illetve pontosan mi lehet az ami a kuplungolás után elhallgat? Nyelestengely csapágy hibánál állandóan ilyen lenne üresben.
Az a baj, hogy mivel full random jön elő lehet szerelőnél nem is adná a hangot.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz grizlisandor #160440 üzenetére
Vagy lehet elszoktál már tőle míg nem volt nálad. De biztos nem ártott a takarítás.
-
grizlisandor
addikt
válasz F_Zolee #160453 üzenetére
Lehet.
Salakmotorozik, meg szereli is őket és mesélte, hogy:
A salakmotorok érzékenyek a benzinre és itt a környéken lévő Shell, MOL, OMV hármasból ő az OMV ajánlja. A többitől dadog, meg stb.
Injektorokat ott x kilóméterenként "be kell vizsgálni", valószínűleg itt se árthat.Most már tudom, hogy nem lambdára kell gyűjteni, hanem egr-re, ha tovább rosszalkodik.
-
knuckle
aktív tag
válasz Mágus2 #160434 üzenetére
valóban az volt most már csak szereznem kell egy ilyen relét...
báj dö véj: az mitől lehet, hogy ha ráadom a világítást, akkor a műszerfal halványan ugyan, érzékelhetően pulzálva villog.
egy ideje idegesít már, de gondoltam rákérdezek, hátha valami egyszerű megoldás van.
én a generátor feszültségszabályzóra tippelek..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
zsolt19900
őstag
válasz cool13 #160460 üzenetére
lehet vásárolni kompletten tandempumpához tömítésszettet a csavarja szeret megszakadni ha nem úgy és nem megfelelő erővel akarja visszahúzni az ember.... arra figyelj majd
Mági (szerintem) a komplett egység cserét fogja javasolni, nekem is ezt tanácsolta, de tettem egy próbát a tömítésszett cserével és szerencsére bevált
Nem olcsó mulatság, és van vele pici munka, de megéri
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
cool13
őstag
válasz zsolt19900 #160462 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek! Más baj nincs vele amúgy. Közben eszembe jutott valami. Amikor vettem az autót, akkor mondta a tulaj,nem rég cseréltek tandempumpát, és elhoztam a régit. Gyorsan előkerestem, szétkaptam, és megnéztem. Cserélhető. Annyi van csak, hogy a régi rossz az 038145209E-re végződik, ami most teljesít szolgálatot, az pedig 038145209A-s. Ahogy nézem a különbség a kettő közt az, hogy az egyiknek fém lemez tömítése van a fedél alatt, a másiknak gumi.
1.
2.De veszek egy szett A-ra végződőt, és csere.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz knuckle #160464 üzenetére
Ha elviszed felújító műhelybe a geerátort, megmondhák mi a baja. Nekik van tesztpad, oda bekötik, megforgatják, kiderül. Ilyen alkatrészeken nem érdemes spórolni, mert ha este a sötétben elromlik, és benne a család, nem lesz jó érzés. Ha felújíttatod, onnan legalább 5 év nyugalom.
-
knuckle
aktív tag
válasz Mágus2 #160466 üzenetére
Nem is szándékozom ezen spórolni. Januárban lesz 5 éve, hogy velem van a vas. Erős a gyanúm, hogy előtte sem nagyon volt vele foglalkozva, legalább is olyan szinten mint én, biztos nem.
Időszerű már az elektromos rendszer átvizsgálása. De ahogy írtad is fentebb, nagyon sok a pék...legalább is szerelő oldalon. Autóvillamosságist találni sem pite piskóta.
Generátor felújjításra van itt pösten jó műhely, meg fogom nézetni."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
eXodus
őstag
Sziasztok, Korábban írtam már írtam P0420-as hibáról. (Kataalizátor?, lambda szonda?) (A4 B6 2002, ALZ)
Közben előjött másik hiba is.
Hidegindításnál, 1+ nap várakozás után nehezen indul. [link] Illetve még érdekesség ami kezdetektől fogva jelen van ha a fordulatszámot minimálisan alapjárat fölé emelem. pl 1100 és elengedem a gázt akkor az alapjárat leesik 600ra(fulladozik, de nem áll le) és utána vissza normális 800 körülire. Magasabb fordulaton nem csinál ilyet.. Üzemmelegen minden rendben, nem fogyaszt sokat, érezhető teljesítményvesztés nincs, semmi rendellenesség a kis fordulatról történő visszaesésen kívül.Nem tudom összefüggésben vannak-e ezek a hibák, de tudnátok segíteni h merre keresgéljek? Sok szerelő nem is akar foglalkozni vele.
2év óta volt motorfelújítás, gyertya csere, trafó csere+, gyújtókábel, termosztát, most akksi.
VCDS-sel megnézve a lambdaszonda nem mutatott semmi jól látható hibát. Egyedül ami furcsaság: lambdaszonda tanult érték. B1S1 alapjárat -20%. Ez kicsit sok?
Valami tanács hol kéne elindulnom a hibakeresésben? -
eXodus
őstag
válasz MunezXBK #160471 üzenetére
2éve motorfelújítás volt égéskimaradás miatt. (szétszedett motorban nem volt semmi rendellenesség) és utána kiderült h trafó miatt volt a kimaradás (trafó típushiba....)
Szintén típusjellmező a magasabb olajfogyasztás(felújíts után ez legalább mérséklődött) + gy.kimaradás végülis okozhat katalizátorproblémát. Na vajon eltömődött v megégett a katalizátor...
De ettől miért indul nehezebben? ill kis fordulatnál miért esik le az alapjárat? -
Miertvansote
tag
Hellotok!
Audi A4 b5 1.9 pdtdi. 85kW 2000 évjárat
Nem tudom milyen méretű gumit kell rá vennem. A tanksapkában többféle méret is van, van egy 195/65 r15 és 205 60 r15 és van még 205 55 r16. Most ezek közül melyiket kell vennem, melyik a gyári ? Vagy egyik a téli a másik a nyári ? Légyszíves segítsetek, 15 ös felnim van úgyhogy inkább azokból a méretekből választanék ha az is jó, nektek az ilyen autótokkal mik a tapasztalataitok melyik a jobb ?
Üdv.
-
diablo1984
veterán
válasz Miertvansote #160476 üzenetére
15-ös felnire 195/65 r15
-
Miertvansote
tag
válasz diablo1984 #160477 üzenetére
Köszönöm.
Jelenleg 205 60 r15 van rajta ami nyári, csak már elég kopott így a jövő szezonra azt is kell vennem.Mi a különbség menet közben érezni valamit, melyikkel a biztonságosabb ? A méret eltérés 1% körül van gondolom, így módosul a sebességmérés pontossága is.
-
ABE
őstag
Ahoj,
Egy alig 3 hónapos, 9000 km-t futott Golfot használok 1.6 TDI DSG-vel. A megtett távolság kb. 80-85%-a autópályán jön össze, és a legutolsó tankolásnál észrevettem, hogy a szokásos 5.7-5.9 liter helyett 7 liter lett az átlag ugyanolyan felhasználás mellett. Ez számolt érték a tankolt mennyiség alapján, tehát nem a fedcomupter pontatlansága. Elkezdtem figyelni a pillanatnyi fogyasztást, és sík úton, 140-re álíltott tempomattal (ez tényleges 134 km/h) 7 liter fölött eszik 7-es fokozatban. Ha visszateszem 6-ba, akkor kb. fél literrel alacsonyabb fogyasztást jelez, hiába magasabb a fordulatszám. Az is feltűnt, hogy 7-es fokozatban ha hirtelen odalépek, pillanatra megugrik a fordulatszám hirtelen (kb 2-300 rpm-et), majd visszaesik, és ekkor kezd gyorsulni az autó. Intenzív gyorsításnál megjelent valamiféle süvítő hang bal elölről.
Utánaolvastam kicsit, és úgy tűnik, hogy a kuplung csúszása ismert hibának számít, akár pár ezer km után is jelentkezhet, főleg az 5. és 7. fokozatokat emlegetik. Amit már korábban is észleltem, de nem tudtam hova tenni, hogy alacsonyabb sebességnél 3. és 4. környékén néha valami huhogó/surrogó hang jön váltáskor, gyanítom, hogy valahol ez összefügg a tapasztaltakkal, talán előjele lehetett.
Járt már valaki hasonlóan? Mennyit lehet így menni az autóval, mire kell ügyelni? Épp külföldön vagyok egy 2000 km-es körút közepén... Mire számíthatok, ha elviszem a szervizbe, komolyan fogják venni a dolgot? Milyen hosszú javítási időre kell számítani?
Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Miertvansote #160478 üzenetére
Váltómèret környèkèn van az is, de 15-ösben 195/65-ös, 16-osban 205/55-ös a gyári mèrete, ezek a standard mèretek szinte minden kocsinál, kissè olcsóbb is mint az ettől eltèrő!
-
veterán
-
MPowerPH
félisten
Hali, Kaptam az autohoz 2db ilyen izzot. Olvasni tudok, azt is, hogy mire valo. A 80W nem tul sok az 55W helyett?
Egyebkent nem lehet latni az autoval, olyan gyenge a lampaja. Volt mar markaszervizben, ott megmutattak, hogy a gyari uj is ilyen. Vagyis az meg gyengebb volt, mert ebbe NBL volt mar akkor is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
macilaci78
nagyúr
Nekem is lámpás kérdésem van. '99-es Passat B5 kombi, halovány a lámpa, matt a búra is és mintha a magasságállítás is elment volna. Ha a magasságállítástól eltekintek, akkor mivel járok jobban 5-10 évre: polír, vagy új lámpa?
Ugyanitt kesztyűtartóajtót is keresek. Letört a füle...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #160485 üzenetére
Polír + foncsorozás. Kb. 15.000-es nagyságrend a kettő.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #160485 üzenetére
Ne tekintsünk el a magasság állítástól. Új lámpa.
-
momo2828
tag
válasz momo2828 #159250 üzenetére
Amióta utoljára írtam, sikerült elhozni az egyik kiszemeltet El is telt egy hónap, azóta le lett cserélve pár dolog rajta, illetve megvolt egy nagyobb szerviz. Gondoltam hozok egy pár infót, meg képet róla, ne csak mindig kérdezzek Szóval egy 2011-es A3, 2.0 CR, CFFB került a Golf mellé.
A3 Képek~250k km-el, még a gyári vezérműszíjjal és vízpumpával vettem, szerencse, hogy mihamarabb le lett cserélve (vízpumpánál már szivárgások voltak, szíjak repedezettek, kopottak voltak). Természetesen olaj és szűrök cseréje is megvolt, klíma is fel lett töltve. Egyébként vezetett szervizkönyve 210k km-ig volt.
Elöl a hűtők régebben kaphattak egy nagyobb sérülést, amint a képeken is látszik. Úgy néz ki, pont nálam, ahogy beütött a hidegebb idő, egyből elkezdett a vízhűtő szivárogni, így mindhárom hűtő cserés volt.
3000km alatt egyéb problémám nem volt vele, egy kiégett izzón kívül Tegnap este akart legutoljára regenerálni is, gondolom mert a hosszú hétvégén kicsit több volt a város.
Van rajta jópár kavicsfelverődés, azzal később szeretnék majd kezdeni valamit, meg ez az androidos fejegység helyett egy gyári MMI navit mindenképp megérdemel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #160485 üzenetére
Kesztyűtartó nyitó külön pár dollár, komplett ajtó 10k alatt kijön.
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #160489 üzenetére
Beszerzési forrás is kéne, mert anélkül csak legendaként tekintek az ilyen infókra.
Komplett ajtóban gondolkodok.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #160490 üzenetére
Cffb kiegyenlítő tengelyes imbus-os.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #160492 üzenetére
Aliexpress vagy ebay Passat glovebox
Mágus2: köszi, rémlett, hogy még a korai CR alja ugyanaz
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #160494 üzenetére
A későbbi is, cffb nem első generáiós. Csak a cfh motorcsalád kapott olajban futó szíjat.
-
bul07
nagyúr
Ha leállítom a motort egy két másodpercig mi mehet még a motortérben?
Mert leállítás után eddig 4x adott ilyen hogy írjam le, mint amikkor a csővezeték hangot ad, morgó fütyülő hang, mintha nyomás leeresztés hangja
Felvenni még nem tudtam mert mikkor nekikészülök akkor nem csinálja
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Passat B8 Variant-ra tud valaki fasza kerékpártartót tetősínre vagy hátsó ajtóra? A tető szett elég húzós, vonóhorog meg nincs az autón.
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #160497 üzenetére
Akkor megnyugodtam ha normális
Nem jó olvasni ezt a fórumot mert a hozzászólások 70% körül hibákkal kapcsolatos
Már beképzelem magamnak a hibákatSzerintem én túlvállaltam magamat ezzel a kocsival, ha bármi meghibásodik valami fő, elviheti pár havi teljes fizetésemet, nem teljes motorfelújításra gondolok hanem mondjuk egy turbóra , mert nem igazán keresek jól
Stresszelem magamat e miattRégen céges autónál nem volt ilyen bajom, csak hajtottam és kész
8évig hajtottam egy Peugeot Expertett, 2.0 HDi, ment bele 260e Km
Nem sok hibája volt
Magas nyomású szivattyú tömítés hiba, csurgatta a gázolajat, Kecelen kapott tömítés készletet
Elszakadt a váltó bovden, nem tudtam sebességbe tenni
Meg ugye kopó alkatrészek
Az a motor bírta, volt hogy főnök nem engedte szervizbe, olyan 45e Km mentem olajcsere nélkül, olyan fekete olajat azóta se láttam nívópálcán(20e a csereperiódus)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest