-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #20696 üzenetére
Jaja, nem rossz.
Balupapa: biztosíték? Lehet. Itt akkor kapcsolt ki, amikor az egyik trafó beszart, de érthető volt, mert ment a hiba a tárolóba.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20699 üzenetére
Milyen autóba akarod tenni?
Kissé drágának tartom a beszerelését, de egyébként nem rossz. A kamerás fejegység jó dolog, kivétel ezalól ha csak simán kamera, és nincs benne sípolás meg ilyesmi funkció, mert akkor sötétben nem sokra mész vele (egyszerűbb modelleknél előfordul ilyesmi sajnos)
Ha te szereled be (egyébként gyerekjáték) arra kell figyelni, hogy a kábeleket (főleg, amikor a kasztniba megy) lehetőleg erősen rögzítsd, különben ha kidörzsölődnek akkor fájhat a fejed tolatásnál. -
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20703 üzenetére
V-ös Golf-ba kerülne, szerelést én magam nem vállalnám be, még ismerőssel sem, aki szokta a saját Opel-jét barkácsolni, inkább szakikra bíznám.
Amit belinkeltem, csak egy volt a sok közül, igazából arra lettem volna kíváncsi, hogy van-e olyan, amivel kellemetlen, vagy éppen kellemes tapasztalata van valakinek... -
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20704 üzenetére
Szerintem ez amolyan ahány ház annyi szokás Nekem pl még az is bőven elég lenne, ha valami sípolna, bár nem tartok rá nagy igényt, ellenben napfényben sokszor tényleg jó a kamera, nomeg az sok másra is jó tolatásnál.
-
AMD Power
titán
Nagy duzzogva elviselném.
-
Templomegere
senior tag
betettem a racing chipet a verdába
Nos lett egy nagy hibaüzenetem : vezérlőegység hiba , vezérlőegység letiltva
hívtam a "gyárat" nem értem mitől , volt a válasz . vigyem vissza az ic-t megnézi és kicseréli ha kell
-
matarese82
csendes tag
válasz Babetta-X #20705 üzenetére
Ok, azért ezt a dolgot szerintem még kétszer háromszor átrágom majd.
Egyelőre a korábbi hiba miatt, ennek az EGR szelepnek fogok nekiugrani (pucolás), aztán majd belevágok a tolató radar projektbe is, persze csak ha lesz valami karácsonyi juttatás a cégnél...
Olvasgatva néhány fórumot, vagy hallgatva a tapasztalatokat, akinek van, nem mondja azt, hogy felesleges..., tehát megérné ráfordítani a pénzt, csak hát, most egy újabb 50.000-s kiadás, hááát, azt azért jól át kell gondolnom. -
Babetta-X
senior tag
válasz matarese82 #20708 üzenetére
Ha nem akarsz full extrás tolatóradart, akkor azért jóval, jóval 50 alatt is megúszod, főleg ha nem márkaszervizbe viszed
-
tomej
aktív tag
Sziasztok. Van egy Octavia 2 1.4 ambiente autóm 4,5 éves. Újonnan vettem, 6 km volt benne. Mostanában olyat művel, hogy ha leállítom a motort és egyből indítani akarom, nem olyan hangot ad, mint amikor normál esetben indítom, hanem olyat, mintha a főtengely nem is forogna, csak az önindító dolgozna. (Bocs, egy kicsit nehéz körülírni) Ha várok egy kicsit, kb. 10mp-et, akkor indul rendesen. Levittem itt Dunaújvárosban a márkaszervizbe, mert azt gondoltam, hogy az akku megadta magát. A szervizben a szerelő bemérte az akkut, semmi baja. Majd közölte, hogy a BUD motor típushibájából adódóan nincs kompresszió a motorban, előbb-utóbb gyűrűzni kell. Most 55.000 km van benne. Volt egy skodám, 120L 20 éve, abban 300.000 volt, mikor elváltunk. A haverom ventójában 340.000 van most. El nem tudom képzelni, hogy 55.000-nél gyűrűzni kelljen egy motort.
Valaki hozzáértő esetleg tudna adni valami támpontot? Mert ha ez igaz, akkor felviszem BP.-re és behajtok vele a márkaléviselet épületébe. (Előtte jelzem nektek az időpontot.)
Amúgy rendesen volt mindig szervizelve, stb.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Nagyon egyszerű a dolog, vidd el egy kompresszió mérésre, 4-5 ezerért megcsinálják.
Ha valóban gyűrűzni kell akkor az ki fog derülni, mert nincs megfelelő kompresszió.
Ha a kompresszió megvan akkor máshol kell keresni a hibát.
De a leírtak alapján, akár kopott henger vagy dugattyú is lehet. (Már ha valóban azért nem indul mert nem forog a főtengely, bár az furcsa lenne )
Inkább gyújtás hibára gyanakszom, nincs ami beindítsa a robbanást azaz szikra.Na nem találgatok, tovább lesz itt nálam autószerelőbb aki esetleg el tudja mondani mi a görcs van vele.
Egy biztos 55.000.- nem kottyan meg egy ilyen motornak, ha karban volt tartva.Renault power
-
Balupapa
senior tag
Tudtok ajánlani műhelyt ahol nem drága az olajcsere? mindenhol 4000ft a munkadíj, azt sokallom arra a 20 percre (olaj+szűrők megvannak)
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
AMD Power
titán
Megjöttem a zárastól. A betétnek semmi baja sincsen. Hanem ami mögötte van rész ott a bibi. Így komplett gyújtáskapcsolót kell vennem, bontottan.. Azt mondta a záras ,hogy 1994 óta csinál zárakat de ilyen problémával még nem találkozott. De szerencsés vagyok mi? Vagy inkább kivételes?
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #20713 üzenetére
akkor hozzád viszem
egy pár olajcserét már én is végig aszisztáltam. megvártam és végignéztem mit hova öntenek
de sajnos nincs aknám_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #20714 üzenetére
Nekem a '96-os kocsimban maradt benne a kulcs egyszer 2 darabban. Azóta az is 2 kulcsos lett.
Balupapa: Messze vagyok én tőled.
Amúgy csak motorvédő le, moci közepén egy csavar ki, olaj lefolyik, motorod elején ott egy nagy kb 10 centi átmérőjű kis tartályszerűség. Annak a teteje lecsarvar szűrő off, másik szűrő be, moci tetején a betoltőnyílás, oda az olaj. Kb ennyi.
Ja persze a leengedő csavart előtte tedd vissza[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #20716 üzenetére
a metódust én is tudom, köszi
te hogy másztál be a kocsi alá?_-=*WheelWhores*=-_
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #20716 üzenetére
Azt mondták ,hogy olyan 8-10Ft kb a bontottan. Az az ár reális nem?
-
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #20720 üzenetére
Nem mind1.
Nekem az új vagy 30eFt.
-
AMD Power
titán
Tudtok valami jó szakit aki ilyenekkel foglalkozik? Beszerelés stb....
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #20726 üzenetére
én is meglepődtem h mennyi baja van a kocsimnak állandóan, hiába "fiatal" német dicsőített vw. pont annyi baja van mint egy más márkának.
ez a kis zár mizéria még belefér
szerelőt én is nagyon nehezen találok, állandóan gondba vagyok vele.
vagy drágán dolgoznak és szarul, tróger munka, vagy még drágábban és szintén szarul._-=*WheelWhores*=-_
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #20724 üzenetére
Nem olyan vészes munka az, ha a mondatod második fele nem lenne odaírva, akkor azt mondanám pikk-pakk megy az egész.
Szerelési térről meg ugye 3 aranyszabály, hogy jót, gyorsan, olcsón, nomármost ebből a műhelyek nagyrésze két kritériumot teljesít, azt neked kell eldönteni, hogy mi a fontos -
Babetta-X
senior tag
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #20733 üzenetére
már mint mire gondolsz ha felrobban?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
válasz Balupapa #20732 üzenetére
A kulcsot meg hagyjam benne? Hogy zárjam be az ajtókat stb...
Komolyra fordítva a szót. Egy szerelő ismerősöm lehet,hogy azt fogja csinálni ,hogy belerakja az új gyújtáskapcsolót a kocsiba és kiszedi a chippet a kulcsokból meg még valamit és átrakja a mostani kulcsomba.
-
aphra2
senior tag
válasz FoBCRaistlin #20736 üzenetére
így valahogy ugye?
Már élőben láttam ilyet kétszerProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #20742 üzenetére
Nem hinném.
De amúgy ha lekapcsolod a gyújtást, leáll a szivattyú is, nem? Vagy akkor már mindegy?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #20736 üzenetére
az olaj fogyásnak vannak előjelei azért....
ha meg felrobbant a turbot
úgy is betolja tized sec alatt a fém sprödöt a motorba akkor meg már mindegy....meg amit már tomcsi is mond, nálatok meg áll az ü.a. pumpa, ez a régebbi dizelekre veszélyes a leginkább.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz zoo8800 #20745 üzenetére
Igen, az olaj fog égni, és hiába csinálsz bármit, nem az üzemanyag ég...
Szal szarakodhatsz a gyújtással meg bármivel, mert mechanikusan kell megakasztani a motort.VR6-Fan: ilyen régi moci lenne az X5-ben is csak mert az sem állt le...
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
m3tr0
őstag
válasz FoBCRaistlin #20746 üzenetére
Apropó..automatát hogyan fullasztasz le?
Új hozzászólás Aktív témák
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest