Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz Balupapa #25454 üzenetére

    Szerintem tanultak a hibáikból. Emlékezz vissza a Lupo 3L -re. Valóságos űrtechnikát pakoltak bele és mire mentek vele? 13évvel ezelőtt 3,65millió forintért hozták a magyar piacra egy 2személyes (4üléses) tekerős ablakos szervó nélküli autót aminek még csomagtartója sincs. Facelift után (2002) 3,8milló lett az új ára. VW-nél meg vakargatták a fejüket, hogy európa nyugat felén sem veszi jóformán senki. 2002ben annál kevesebbért 3,52millióért árulták a Golf IV 1.4 16v-t Edition-t ami szintén fapados és lomha volt mint a 3L de legalább egy használható méretű kényelmes autó, csomagtartóval, 4ajtóval.

    A dízel up sem kellene a kutyának sem 3,8-4misiért. 4,2-ért már 0km-es puttonyos fábiát kapsz 75lovas 1.2TDI motorral ami ráadásul kevesebbet is fogyaszt mint ez a pöcsköszörű. Nekem az a véleményem, hogy a németek a kisautó gyártást hagyják meg a koreaiaknak és az olaszoknak. Nekik legalább megy.

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák