-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Hát ja, jó a képgaléri is az oldalon.
De gyerekek, nem jártok Dodi papa tocsikjába? Legalább óvasni?
Amúgy feketén mutat a legjobban.***Kéne úgy Május-Junius környékére egy talit szervezni az itteni fickókkal***
Természetesen nem érdekel ki mivel jön csak jöjjön.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
eddie17
addikt
Miután nem lett eladó az a Vento, így tovább nézelődtem.
Viszont eléggé megcsappant a VW konszern dízel autók sora.
Mi az általános vélemény a sima 1.9 TD motorokról?
Azon kívül, hogy csak 75 LE.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz eddie17 #24562 üzenetére
Miért ragaszkodsz ennyire a dízelhez?
Egy 1.4, 1.6-os benzines nem lenne jobb választás? Sokkal nagyobb az esélye, h nem utazták vele jó párszor körbe a Földet és - szerintem olcsóbb - fenntartással tudnád használni őket. Pláne, most, h már drágább a dízel. Nagyon sokat kell menni ahhoz, h megérje dízelt venni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz runner 125 #24566 üzenetére
Én csak 1 dolgot nem értek.
Ok drágább a dízel, mennyivel? 20Ft-al?
De fogyasztásban még mindig literek a különbség, szóval még mindig olcsóbb vele az adott kilóméter.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
m3tr0
senior tag
válasz FoBCRaistlin #24567 üzenetére
Plusz azonos köbcentihez nagyobb a teljesítmény is..Vagy ha úgy nézzük, egy 1.9 dízel mennyit fogyaszt és mennyire megy vagy egy 2.0-es benzines mennyire megy és mennyit eszik.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
VR6-Fan
veterán
-
eddie17
addikt
Köszönöm a válaszokat. Látom egy kis feszültséget okoztam. Nem akartam szándékosan.
Szóval hajlamos a hengerfejesedésre.
VR6-Fan: Igazából a teljesítmény most másodlagos, a mostanimnak sem használom az erejét...
1.4 és 1.6-os benzin motor nem hiszem, hogy kevesebbet enne mint az 1.9 TD. Sőt...
Sokat járok városban, kis távokon. Oda még a legkisebb benzin motor sem megfelelő szerintem.
Érzésre jobban járok egy dízellel, de cáfoljatok meg ha nincs igazam. -
rob210
nagyúr
válasz eddie17 #24571 üzenetére
Ha nem lesz jelentős anyagi vonzata azaz nem egy széthajtott dieselt veszel akkor jobban jársz a fenntartásával.
De a dieselnél ha beüt egy probléma nagyon zsebbe nyúlós.
Egy ilyen használt autónál, akár kifizetheted a vétel árat még egyszer.
Ezt tartsd szem előtt!
(a haver 2 hónappal korábban vett diesel megant mint én benzinest, ő már el akarja adni, mert szétesett neki minden rajta, karosszériája rendben van talán még az enyiménél is szebb állapotban van, de amig én nem költök a motorra, mert el ne kiabáljam nincs bajom vele addig ő már 170.000.- nél tart és 130.000.- drágább is volt a diesel.)
Ezt azért már nehéz lesz viszahozni fogyasztásban.Renault power
-
8th
addikt
Azért ezzel eljárkálnék nagy duzzogva. [link]
-
8th
addikt
Bemásolom mert onnan linkelni nem enged:
1. Mi az a TimeSlip?
A timeslip az a papírfecni, amit rendes dragpályákon minden induló megkap a futama végén. Szerepel rajta a futam összes mért paramétere: reakcióidő, 60 láb, 1/8 mérföld idő és sebesség, 1/4 mérföld idő és sebesség.
Gyakran ezeken kívül még szerepel 330 lábas (kb. 100 méter) és 1000 lábas idő is.
Ha volt ellenfél, akkor az ő eredményei is szerepelnek a papíron. Pl itt van egy amit én kaptam Santa Pod-on.
Mivel ez a website elsősorban a gyorsulásnak az eredményekkel kapcsolatos vetületével foglalkozik, egy igazán találó név szerintem. Csak nem papíron, hanem online adjuk ki mindenkinek a saját timeslip-jét.2. Mi az az ET és trap speed, 60 láb? Mit jelent, az, hogy 10.4 @ 128?
Egy gyorsulási futamnak több mérőszáma is van. A legfőbb a rajttól a célig eltelt idő, angolul elapsed time, röviden ET. A másik jellemző a célvonalig elért sebesség, angolul trap speed. A sebességet az utolsó 20 méter megtételéhez szükséges idő alapján számolják. A harmadik legfontosabb mérőszám a 60 láb, angolul 60 feet. (18.288 méter) Aki látott már gyorsulási versenyt, az tudja, hogy a legtöbbször az első pár méteren eldől a verseny, így nem véletlen, hogy a versenyzők szeretik tudni, hogy milyen jól sikerült a táv első része.
A 10.4 @ 128 a két legfontosabb adatot, az ET-t (mp) és a hozzá tartozó sebességet (km/h) jelenti röviden.3. Mi az a rollout?
A rollout az a távolság, amit rendes dragpályákon a jármű az álló helyezétől az időmérés indításáig megtesz a jármű. Tehát az ET azt mutatja meg, hogy mennyi idő szükséges az adott járműnek a versenytáv-rollout távolság megtételehéz. A rollout tehát "ingyen" van.
Bár Magyarorszán a nemzetközi gyakorlattól eléggé eltérő módon mérnek a fotocellákkal, a rollout mindenhol létező fogalom, ahol nem a zöld lámpára indul a mérés.4. Mi az, hogy nettó, bruttó idő?
Saját találmány a magyar viszonyoknak megfelelően értelmezendő a gyakran jelentősen különböző eredményeket. A bruttó idő tartalmazza a reakcióidőt is, a nettó idő a megindulástól eltelt időt jelenti (=ET).
5. Hogyan történik az időmérés a versenypályákon?
A nemzetközi elfogadott módszer szerint a rajtvonalnál 2 pár fotocella van a talaj sikjától pár centi magasságban. Az első a pre-stage, a második a stage. E két fotocella kapcsolja a karácsonyfán a két fehér lámpát: akkor gyullad ki a fehér fény, ha a jármű kereke átszeli a fotocella vonalát. A pre-stage csak arra szolgál, hogy a versenyző tudja, hogy közeledik a stage-hez és innen óvatosabban kell aroszolnia előre, egészen a stage lámpa felgyulladásáig.
Ezután a sárga és a zöld fénnyekkel indítják a versenyt, de az időmérés nem indul el! Akár 10 másodpercig is állhat valaki a zöld lámpánál, mielőtt elindul, csak a reakcióideje lesz nagyon rossz, az időeredményeit nem rontja. Az időmérést ugyanis a stage fotocella újra szabaddá válása indítja. Tehát amint az első kerekek kigördülnek (roll out) a fénysugár útjából. A kerék méretétől függően ez a távolság változó, de a maximális távolság kb. 12 inch. (kb. 30 centiméter) Ha a beálláskor nem azonnal állt meg a stage lámpa felgyulladása után (deep staging), akkor ez a távolság természetesen csökken.
Komoly pályákon még van egy 3. ugynevezett guard beam is, ami a nagyon alacsony építésű autóknál indítja az időmérést, ha a stage fotocella nem válik szabaddá előbb.Ezzel szemben Magyaroszágon rosszabb esetben a zöld lámpa indítja az időmérést, jobb esetben pedig egy kicsit máshogy működő fotocellák. A legprofibb hazai rendszernél pályánként szintén két fotocella van a rajtvonalnál. A pre-stage lámpát a versenyszervezők kapcsolják, ezzel jelzik, hogy lehet beállni. A stage lámpát az első fotocella vonalának megszakítása kapcsolja. Emiatt kicsit nehézkesebb a beállás, hiszen a pre-stage lámpa nem figyelmeztet arra, hogy "lassíts, közel van a stage". A sárga és zöld fények hasonlóan jönnek le és az időmérés itt sem a zöldre indul, hanem a második fotocella fénysugarának megszakítására.
Bövebben: http://www.timeslip.hu/gyik.php
-
#00809728
törölt tag
Bocsánat,hogy ide beteszem de páran közülletek ismerték REXET Ó német juhász kutyámat.
36kilo és rendőrségre járatott azaz mindent tudott amit a "rablokról" tudnia kellett.
Kislányom egyik szőrős "bátya"Jóban-rosszban.Ma 2012 Március 18 17:02kor megállt a szive.Sajnos az orvosok ilyenkor tehetetlenek.(MINT A FUTBALISTÁKNÁL A HÍRTELEN HALÁL)
Mindig szerettem bármi rosszat is csinált.
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
Dórika már keresi mert neki nagyon hiányzik.Probáltam neki elmagyarázni de sajnos 4 évesen még nem érti.
Érdekes fordulat. Ma volt Dóri szülinapja erre elhagy minket a család legjobb társa és barátja egyben...[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
-
V.Stryker
nagyúr
Üdv,
Nyárigumi véleményt várnék. Sajnos nem találok sehol Nokian i3 (165/70 R14)-es gumit. Aki tudna hozni, az olyan árat mond, hogy feláll a szőr a hátamon. Mivel ebből van már kettő és szabály szerint elég tengelyenként egyforma abroncs, így az lesz, amitől hányok....a másik tengelyen másik fajta lesz. Lesz.rom.
Szóval az alábbi olcsóbb gumikról mik a vélemények? Fabia combi-ra menne, semmi száguldozás, nagyrészt város. Nagy elvárások nincsenek.
Az alábbiakat néztem:
Barum Brillantis 2
Hankook K425
Debica Passio 2
Matador MP16
Kleber Dynaxer HP3
Falken SN828
Kumho SolusSzóval ilyen 13k körül érdekes a dolog. Vélemény?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
AMD Power
titán
Négyajtós kupé készül a VW Jettából
Már alig várom...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #24585 üzenetére
Nos ezzel a gumival 1: nem lehet közlekedni (ahogy én akarok meg plána nem)
Az X év amit normál körülmények között bírna az lecsökken kb egyre.
Totál szétcseszi az oldalfalat.V.Stryker: Nekem volt Matador Mp 43 asszem, azzal mg voltam elégedve, igaz az egy ~80 lovas kocsin volt.
Most Luigin is matador a téli, és nagyon meg vagyok elégedve. Pont hétvégén beszéltük a meglepődöttségünket Dodival.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Octi
aktív tag
válasz Balupapa #24585 üzenetére
Mi ebben a jó? Talán gizda? Majd amikor lefordul vagy lerobban a kanyarban a felniről, akkor lesz igazán gizda. Főleg annak, akivel emiatt karambolozol
1., Normális gumis ezt fel sem rakja Neked.
2., A rendőr azonnal bevonja a forgalmidat, ha megállít és meglátja. Márpedig ha találkozni fogsz vele útközben, garantálom, hogy ezért a gumiért meg fog állítani.
3., Ha bele futsz egy KPM ellenőrzésbe, ők nem csak a forgalmidat fogják bevonni, hanem fel is fognak jelenteni, közúti veszélyeztetésért.
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Eredeti játékok OFF topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tippmix
- Hegesztés topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- További aktív témák...