-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
válasz Balupapa #25898 üzenetére
Sajna a használt autós rész is el van szállva az árakkal mert mielőtt vettem a kocsit megnéztem náluk egy 2009-es Ambiente felszereltségű gépet amit majdnem annyiért akartak adni mint amennyiért az enyémet vettem újonnan, de abba már volt több mint 40.000 Km ráadásul csere autó volt.
Pár perc után ott is hagytam őket.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
AMD Power
titán
Terepre megy a Lamborghini
Nem kell azonban megvárnunk a jövő héten megnyíló kiállítást, a képek máris kiszivárogtak a 4x4-es járgányról.De komoly!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
tomej
aktív tag
Üdv. Leírok egy kis hibát, hátha érint vkit.:
5 éves (2007) Octavia 2-m van 1,4-es BUD motorral. Ez idő alatt másodszor fordult elő ez a hiba.
Először a computer által visszajelzett átlagfogyasztás leesik 8-10% -al. kb. 2-300 km-en után kissé egyenetlenül ár a motor alapjáraton, gázadáskor puffog. A motorkontroll visszajelző első esetben jelzett, másodszorra nem vártam meg, hogy kigyulladjon. Első blikkre minden szerelő gyújtótrafó/gyertyacsere irányába mozdult. Az 1. henger gyertyája tök korom, a többi OK. Szikra rendben, kompresszió minden hengerben egyformán jó, vezérlés szintén rendben. Befecskendező szelepek szemrevételezéssel működnek. Kérésemre a szerelő összecserélte az 1-es/2-es henger befecskendező szelepét, ekkor a 2-es gyertya lett tök korom. A gyári befecskendező szelep (magneti marelli) listaára a Skodánál 55k körül van, máshol 30k. (Állítólag sok szériahibás befecskendező szelep volt akkoriban, a cseredarab teljesen máshogy néz ki, mint az eredeti, feltehetően módosították.)
Megjegyzem: Lehet, hogy ultrahangos tisztítással/tisztítófolyadékkal megjavult volna, én inkább a csere mellett döntöttem.
Üdv. -
rob210
nagyúr
válasz Babetta-X #25914 üzenetére
Hát ne haragudj de ebbe nagyon belenyúltál most
Balupapa piros vicsori fejű
AMD pedig egy jó kis haragos buldogA gépük sem ugyan az ezüst poló iker lámpás és kék poló classic 97-es.
Teljes a káosz én is jártam már így de az én esetemben valóban ugyan az volt az avataruk
Renault power
-
rob210
nagyúr
Gyerekek nekem tele van a tököm a vezetni nem tudó emberekkel.
Komolyan mondom valami jelképes összegért én minimum 5 évente újra vizsgáztatnám rutinból ezeket a gyökereket.De nem lefizetős vizsgabiztos mellett hanem valóban vagy tudsz vezetni vagy nem alapon.
Teljesen eszement bu.ik vannak az úton.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Balupapa #25922 üzenetére
nem egy astrás nem tudott elmenni két autó között a belvárosban.
ki kellett szállnom kiráncibálni a f@szfejet a kocsijából átmenni a két buzi parkoló között mondjuk 10-10centi volt a két kocsi meg a behajtott türkök között szóval igazi buzi volt az astrás. Se vezetni nem tudott se esze nem volt beszálltam abba a szarba behatottam a tükröket aztán 1esben üveghangon áthajtottam.Utána tudtam menni a dolgomra.
De komoly volt mert a járókelők megtapsolták a srácot amikor rájöttek miért áll már vagy 15 perce a két kocsi mögöttEnnek ellenére rohadt ideges lettem.
Renault power
-
narancsnn
senior tag
Sziasztok!
Lennne egy seat ibizam(2005-s)
A kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki első-hátsó lökhárítót? De csak a face liftes érdekelne.
Nem törött, csak jobban tetszik. és ezért keresek.[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #25925 üzenetére
Milyen oldalon?
-
narancsnn
senior tag
Egyébként, érdemes itt feladni hírdetést, hogy keresek?
-
Pancsermeste
őstag
Sziasztok!
Ez tuti lambda-szonda hiba, vagy más is okozhatja?
-= Pancsermeste® =-
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #25754 üzenetére
Elnézést a késői válaszért.
Nem dizeles az autónk. 1.4 16V benzin -
narancsnn
senior tag
Ja meg még egy kérdés
A nagy szervízt mikor érdemes csinálni?
seat ibiza, 1.4 benzin 16V. Most van benne 101000Km. -
FoBCRaistlin
őstag
szerintetek mennyire kene a guminyomasmat beloni?
a tanksapkan levo ertek az tuti jo? nem lehet hogy az csak siman a dieselekhez van irva?
kis terhelesre 2,3/2,1-et ir. nagy terhelesre 2,3/2,3-at.
205/45*16 a meretem.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Babetta-X
senior tag
válasz Pancsermeste #25931 üzenetére
Nem 100%, hogy lambda szonda, mivel vannak olyan egységek, amik nem állnak teljesen az ECU ellenőrzése alatt, vagy nincs plauzibilitás vizsgálat az ecu részéről, és ha ezek valamelyike meghibásodik és az autó huzamosabb ideig dúsít/szegényít szóval, hogy összezavarodik a dolog, akkor a fura lambda jel miatt beteszi hibának ezt is.
Kérdés az inkább, hogy mi a hibajelenség? -
8th
addikt
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #25936 üzenetére
Rossz így? Mert akkor próbálgasd.
Itt normálra 2,3-2,3 van írva, de a nyárit 2,4-2,2-re lőttem be, jobb lett.
Ja, a tanksapkás adatok általános ajánlás, ha mi/én is többen utaznánk rendszeresen, többet tennék hátulra, de így 1-2 személyre pont jó.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Pancsermeste
őstag
válasz Babetta-X #25938 üzenetére
Leginkább télen gyullad ki a check engine lámpa, és legtöbbször tünet mentesen. De egyszer-kétszer előfordult, hogy ilyenkor gázadásra nem gyorsult, hanem inkább megtorpant, fulladt a motor, alapjárat meg nem egyenletes, ingadozott, a kipufogógázon pedig érződött, hogy nem tökéletes az égés, vagy túl dús a keverék. Ez a jelenség csak hideg és párás, nyirkos időben volt idáig, de most márciusban viszonylag jó időben is bedadogott egyszer. Azóta nem volt hibajelenség, de a lámpa nem akart elaludni. Tegnap kiolvastam és töröltem a hibát, kíváncsi leszek, mikor jön elő legközelebb.
-= Pancsermeste® =-
-
AMD Power
titán
Mi a neve annak az olajnak vagy adaléknak amivel a motort szokták átmosni a mocit majd leengedni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #25946 üzenetére
Én adalékot szoktam, vagy STP (nem tudom a pontos nevét de ilyesmi, ha kell holnap megnézem) vagy Winnys motor cleanert töltök a kocsiba leengedés előtt. Ezután járatni kell 10-15 percig (Ami amúgy is jó, mivel melegen jó leengedni az olajat), utána én általában leengedem, hagyom kicsurogni, megmozgatom a kocsit, új tömítés a leeresztőhöz aztán mehet össze. Természetesen közben még szűrő csere is van.
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #25949 üzenetére
Benzines motornál 2 évente érdemes megcsinálni főleg téli időszak után, mert a savasságon sokat javít.
Dieselnél akár cserénként lehet csinálni egy ilyen mosást.
Az biztos, hogy legalább 5 éves autónál sok hidegindításnál érdemes alkalmazni.Akinek nincs a kocsija 5 éves annak én se javaslom.
Én spec most megcsináltam tavasszal és majd legközelebb 2 év múlva megint kimosom, ha még nálam lesz.Nekem nagyon bejött olyan koszokat oldott fel amik amúgy nem jönnének ki egy sima olajcsere során.
Renault power