-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25101 üzenetére
én is így tudom.
ez friss info szalonból...:
Hát ilyen, hogy "XS"-es előtag, ilyen nincs is..
Ha a gyári alkatrész cikkszáma után van egy "X".. akkor az tauschteile..
vagyis cserés alkatrész..
ami azt jelenti, hogy bizonyos alkatrészeknél (pl.vízpumpa) le kell adni a
régi alkatrészt
és a gyár jóváírást ad az új alkatrész árából.
régen ez tényleg azt jelentette, hogy (pl.egy vízpumpát) valóban
felújítottak és
azt kapta meg az ügyfél.
Manapság ilyen már nincs. Csak a németek nagyon komolyan veszik a
környezetvédelmet
és kohókban olvasztják újra, stb. tehát újra hasznosítják az anyagot,
nyersanyagot készítenek belőle.
Tehát ma egy "X"-es alkatrész már nem felújított.. ez tévhit.. régi öregek
terjesztik.. [:-)]
Hanem az ügyfél egyszerűen csak egy "környezetvédelmi jóváírást" kap az új
árából, hogy
érdekében álljon a gyárnak visszaadni a régi alkatrészt.
Talán, néha néha, bizonyos esetekben bevizsgálás után még pl. öntvény
házakat felhasználnak újra..
Kaphat újra szimmeringet, csapágyat, gumiharangot, stb.. De ez nagyon
kivételes már..
Maszekok még szoktak sufnituningabn olcsó pénzért felújítgatni, néhol egész
jól.
Háét ennyi..
De ez az én tudomásom szerint van így.. Ezt hallotam a tanfolyamokon.
Hogy hogy van Wolfsburgban és Ingolstadtban, esetleg Mlada
boleslavban..:-)))"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #25103 üzenetére
Valami ilyesmi rélmlett nekem is a X utótaggal. Ott mindig kérik a régit. Pl. generátoroknál még alkalmazzák, így nem kell új házat gyártani, elég homokfúvással kicsit megpucolni, a belsejét kicserélni, és mehet a polcokra.
Ezek az alkatrészek mindig olcsóbbak mint a sima új, mivel a régit beszámítják.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
Ma nyomok meló után egy 130km-es távot.
Tuti belefutok valami kekecbe aki elszúrja a fogyimat10-ért beszerelni a pakorlósegédet milyen ár? Elvileg hozzáértő az ember.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25104 üzenetére
kéne vennem 16 tökét a szaromba (nem gecizek soroként....)
viszont ha a foschwágentől veszem 7800/dbszürke importba tudok csehet (skodát) 1500/db ért annyi hogy XS-es, kérdés a minősége, mert nem örülnék amikor mondjuk 3.-ba 7100-nál meg állna egy töke és utol érné a dugó a szelepet
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25107 üzenetére
konkrétan tudok KR-hez rendelni, ebből a forráshoz saját cikkszámmal van.
0340109309AD
alapvetően is rotyogóan jár a töke és egy tudom hogy nem áll a helyzet magaslatán, mert hidegen max 5percig kopog és szerintem már melegen is kezd néha bekoppani....
ez nem ina hanem VIKA tán....
haver srác viszont az INA-val jól beszívta a 6e km-s több mint fél misis motorját dobhatta a kukába
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25111 üzenetére
itt a márkára nem nagyon vagyon írva semmi, csak hogy gyári ha jól értem.
viszont ami aggasztó hogy pont ezt hozza az 1.3-1.4-hez is
sajnos volt erősebb gyengébb is, tdi-be nyilván a combosabb kell, mint ahogy nekem is az kéne a 16V-be.
akin keresztül tudnám beszerezni a motyot, adott el pár garnt addig semmi negatív vissza jelzés nem jött 1év gari is van rájaill az "INA"-val kapcs feljebb kifejtettem az ellenérzéseim.
kiváncsi leszek minden képpen a véleményedre, amin bekerült!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Mágus2 #25113 üzenetére
Az enyém melegen kerepel mint egy varrógép. Meglátjuk. A csehek csak az INA-ra esküsznek, van FEBI is, de az hangos. Minden gyártónál előfordulhat selejt. Biztosan a tőke volt a hibás? Mert én már láttam átszakadt hidrotőkét, de mindig a vezérlés ugrott meg, emiatt szakadtak át(szelep görbült, , hajtókar görbült, motor kuka).
Milyen motor volt?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #25114 üzenetére
multkor hallotam valamit ami nem tetszett mint ha melegen is szólt volna, mindegy megyek majd most a géppel aztán kiadja milyen melegen.
KR, fúrva új dugok stb, minden új 6e km volt benne, igen sajnos kitámasztott egy töke és nem tudod vissza zárni a szelep a dugó meg jött fel, kb 8-8,5-et foroghatott ép....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Manitou
addikt
válasz FoBCRaistlin #25081 üzenetére
Ez van, így jártam.
Most 3 opción gondolkozok
1. másik blackstuff betét immár jó méretben 7k
2. textar betétek: 13k
3. greenstuff betétek: 18kBár igazából a 2-3 felé hajlok.
tomcsi23
kb hasonló árra számítottam. Nem dolgoznak amúgy annyira drágán.
Feleslegesnek láttam a meggyőzést, inkább ráhagytam a dolgot, persze mikor már menetem a kocsiért, mondtam, hogy ez a betét van olyan jó mint egy textar, de csak pislogtak rá. -
#00809728
törölt tag
új akksiIlyen okításon voltam ma.
spirálcellás fajta akksi
van benne kakaó indításkor... -
AMD Power
titán
Volkswagen Passat Variant 2.0 CR TDI R-Highline, 2009 - használtteszt
3 év alatt fél ár.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Kicker #25129 üzenetére
Sajnos igen. Én mondjuk eleve nem vennék semmi CR diesel megoldást. Ez gyártótól függetlenül. Nekem meg főleg nem is érné meg a diesel. Évi 8-9e km mellé minek.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Balupapa
senior tag
válasz rob210 #25135 üzenetére
Tényleg jó auto a Fabia, Bár a jóságának egy része a hihetetlenül leegyszerűsítettségében van. (haveromnak van). Minden alkatrésze VW Polo mínusz pár euro.
Viszont ha ennyire félnek az emberek a bonyolult dolgoktól még mindig lovasszekérrel járnánk
Passat DSG/CR TDI.:13 millió helyett alig 3 évesen 6 millio (de a 6 szerintem túlzás érte!) szóval inkább 5. Tehát 8 millival olcsóbban veszi meg valaki, ebbe az árba benne van hogy vmi elfossa magát és kap egy félmillás-millás számlát De ezek a dolgok nem a 2. tulajnál fognak kijönni hanem 10 évesen 400ezer km-rel vhol a 3,-4,ként egy olyan embernél aki 2millioért akar luxus autót. (ha tényleg kijön)
mert ha tényleg olyan szar lenne a dsg v cr is a vw nem gyártaná, felérne egy lejárató kampánnyal
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
8th
addikt
válasz Balupapa #25134 üzenetére
Ja, csak ez a lefikázott őskövület maximum fél literrel eszik többet a tiédnél. De! Ha a nálad bedobja a törölközőt egy pd elem mennyibe is kerül a csere? Ha elpukkan a turbód mennyi bele egy új? Ebbe egy új turbó árából veszel egy garnitúra vatta új porlasztócsúcsot és még lehet, hogy az adagolófelújításra is futja. De szar is ez az SDI mi?
-
Balupapa
senior tag
sok hülye pd tdi-s nm is értem miért nem sdit vett mindenki
ha ennyire jók ezek az egyszerű igénytelen dolgok, még mindig lovas szekérrel járnánk
ha elfossa magát egy pd elem (sztem az 300k km felett lesz, remélem abban egyetértünk )
akkor majd bepötyögöm a racing bazárba és veszek egy újat/lopottat/ vagy felujítatom pár tíz k-ért[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
8th
addikt
válasz Balupapa #25145 üzenetére
Senki nem mondta, hogy hülye aki pd-t vett anno .
A racing bazáros cuccok java része bontott felújított szar amit 20-30ezer kilométer után lehet kidobni mert tönkremegy. Szóval azzal csak óvatosan. De számolj már utána légyszíves mennyibe kerül egy garnitúra lopott pd elem meg egy lopott turbó + a munkadíjak amit a szerelők markába csapsz...
És igen. Lehet, hogy elmegy akár 350ezret is. Oké és ha nem? A pdtdi baszottul rizikós cucc akárhonnan is nézzük és a kockázat minden egyes kilométerrel nő. Addig tényleg fasza kis amíg keveset futott és nem kell belenyúlni.
Ezzel szemben a szívódízel foson 100ezrenként felújíttatod az adagolót 25ezerért és kész. Jó minőségű üzemanyaggal a csúcsok simán elvannak 250k-t sőt még többet is problémamentesen. Ha mégis elhalálozik vesz az ember egy garnitúra kiváló minőségű Bosio-t 70ezerért ami örök élet + egy nap és le van tudva újabb 200ezer kilométerig a dolog. Ez a nem mindegy.Nem győzködni akarlak meg igazából le is szarom már a témát de az tény, hogy a pdtdi üzemanyagellátó és befecskendező rendszert tekintve szarabb konstrukció mint az öreg adagolós sdi/tdi motorok. Még csak nem is fogyaszt jobban náluk.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #25147 üzenetére
Apró változtatás?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
Én nem véletlenül írtam ,hogy Bármelyik gyártótól.... Lehet ez dCi, D4D, TDCi tök mind1.
Volt egy szerelőnk. Már nyugdíjba vonult sajnos. 25 évig mást sem csinált csak diesel autókkal foglalkozott. Ő mondta nekem ,hogy eljött az a pillanat az életében mikor benzines autót kell venni. Eljött ez a közös nyomócsöves stb nagynyomású rendszerek ideje... vett egy 1.4 benzines Corolát. Ha jól emlékszek az 30 éve nem volt benzines autója.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- FM Transmitterek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Könyvajánló
- Linux kezdőknek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- További aktív témák...