-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #25501 üzenetére
Ennyire nem, maximum a kipufogó kivezetésnél izzhat. Itt az egész turbó jó, h le nem olvad.
Nekem mondjuk a motor mögött van, de még nem láttam izzani, pedig kap rendesen. Ha jó az IC, akkor mire lejösz a pályáról, már nem fog izzani, mert a motorfék szépen lehűti.A tiéden mikor izzott?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
zoo8800
veterán
Polo 9N 1.2 12V-ben hogy a gyíkba kell kiszedni a légszűrőt?
rip and tear, until it is done
-
rob210
nagyúr
válasz AMD Power #25505 üzenetére
Nincs baj az új benzinesekkel, csak ez a tsi nem jött össze a VW-nek, van ez így.
Kb. ezért mondtam, hogy egy kutya fülét gyártja már az összes autógyár.Én egyébként benzines kocsiból mostanában csak ezt a TSI-t hallottam, hogy visszahívták.
Motorikus hiba miatt, mert futómű és egyéb gondok voltak más gyártóknál is.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
volt benne 3. vége 4. eleje is egy párszor 2.-ba 2000-ről..
egy közuti ellenörzésmeg ott van 3havi amiben az összes álló helyzetben melegre járatás műhelybe kibe állás stb is benne van, jah meg a nem épp könnyű lábam
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
8th
addikt
válasz AMD Power #25511 üzenetére
Na ja. Én sem vagyon nagy turbó párti. Ott a nissan micra kompresszoros motorja: kis ccm ellenére jól megy és alig fogyaszt. Alacsony(abb) fordulaton nem is tölt a kompi. Tökéletes megoldás.
Egy turbót pikk pakk tönkre lehet tenni a kompresszort azért valamivel nehezebb.
Versenyző ismerős mesélte, hogy a rallycross-os Fabiákban van olyan biztonsági megoldás ami a gyújtáskulcs elfordítása után nem állítja le rögtön a motort csak ha a turbónál elhelyezett szenzorok megfelelő hőmérsékleti értéket adnak. Meg mesélt külön vízkörről ami csak a turbót hűti saját szivattyúval, hűtővel, elektromos rendszerrel. Azért alkalmazzák ha kemény üvegezés közben valamiért leállna a motor ne süljön meg azonnal a 500k-s verseny csigusz. A versenysportban vannak érdekes megoldások amik az utcai autókban csak jó sokára fognak elterjedni. -
Morris
veterán
-
VR6-Fan
veterán
válasz Morris #25516 üzenetére
nekem napközbe most télen nem volt ezzel gondom, de utcai autó-nál (régebbi vagy épített) ahol ez játszik ált úgy is szezonális gépek.
ill az ilyen tulajok figyelni szoktak erre.mint ahogy én is 4.-5.-be gurulok le nálunk 300m-t hogy hüljön + amég kinyitom a garázst addig is hül stb stb...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Kellemes Ünnepeket a locsolóknak és ha vannak közöttünk locsoltak akkor nekik külön Sok locsolót kívánok.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Templomegere
senior tag
-
rob210
nagyúr
válasz Templomegere #25525 üzenetére
Nézzétek nekem autószerelő mondta aki nem szokott hülyeségeket beszélni, illetve talán már itt is olvastam valakinek a tollából.
De egyébként a tapasztalat is ezt diktálja.
Apósjelölt sose használ kéziféket mindig sebességben hagyja a kocsit.
Eddig az összes autójának a váltójában cserélni kellett a szimeringet.
Ez azért csak jelent valamit.
Az enyéim még sose eresztettek, én kéziféket használok.Egyébként pedig simán elképzelhetőnek tartom, hogy a sebességben rögzített autó váltó rudazata folyamatos feszítés alatt van így el tud deformálódni a szimering fel tud venni más formát mint a kör.
De persze ha ti azt mondjátok, hogy nem így van ám legyen egy biztos én kézifékezek após sebességezik és a tapasztalat engem igazol.Ettől még mindenki úgy áll meg ahogy akar, meg azért ehhez 3-4 év folyamatos sebességezés kell.
Renault power
-
Templomegere
senior tag
válasz rob210 #25527 üzenetére
szerintem ehhez vezetési stílus kell , van olyan stílus ami jobban igénybe veszi a kihajtást , és van olyan amelyik nem . autója is válogatja , melyik hogyan bírja . Nekem egy 1978-as mercim van annak nem folyik semmi , pedig mindig 1-ben parkol , a 1997-es audimból sem folyik semmi az P-ben parkol automata váltós autók nagy százaléka a kimenő tengelyt ékeli ki , az ugyan az mint ha 1-ben hagynám a manuál váltósat .
Egy jó szimering nem tud felvenni más formát , mivel gumi .a kerete pedig fém . a keret az fix , az csak csavarhúzóra vésőre vesz fel más formát , a gumi pedig gumi , éppen azért hogy tömítsen . Egy megöregedett szimering pedig ha áll ha megy az autó az ereszteni fog .
kézifékes parkolással sincs semmi gondom , de télen jó pár autó jön befagyott kézifékkel ))
-
Pancsermeste
őstag
válasz rob210 #25527 üzenetére
Én mindig sebességben hagyom, igaz mindig behúzom a kézit is (talán csak -10 fok alatt jut néha az eszembe, hogy talán mégsem kéne behúznom )
Én meg azt hallottam szerelőtől, hogy az sem tesz jót, ha valaki vezetés közben/piros lámpánál várakozva rajtahagyja a pracliját a váltón... nos, ez is jellemző volt rám, de azóta nem teszek ilyet!-= Pancsermeste® =-
-
rob210
nagyúr
válasz Pancsermeste #25530 üzenetére
Ez így van ha nyomod a váltó kart az sem tesz neki jót.
Ezért mondtam én senkit nem akarok meggyőzni nekem ezek a tapasztalataim ezért teszem így.Renault power
-
AMD Power
titán
válasz Pancsermeste #25530 üzenetére
Én mindig sebességben hagyom + kézifék. De ezek után marad csak a kézifék.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Morris
veterán
Olyan sem volt még, hogy egy esős napon megállsz, berántod a kéziféket, majd pl másnap reggel csak nagy "dübbenéssel" tudsz elindulni, mert a hátsó tárcsa "odarozsdált" a tárcsához?
Nem tudom hogyan, de nálam ez korábban többször előfordult.
Télen pedig nem is kell sok hozzá, hogy odafagyjon. Ezt is tapasztaltam már. Ezért is csak száraz időben szoktam a kéziféket használni.Egyébként nekem sem folyik hálistennek a szimeringnél az olaj. Pedig már kb 5 éve van meg az autó és az esetek 90%-ában mindig sebességben van.
[ Szerkesztve ]
-
iphoneresell
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #25050 üzenetére
Hokedlin!
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezen a télen volt -20 is tartósan, mindig csak kézifékkel parkolok. Soha nem a tárcsára ragadnak a pofák, hanem a bowden-ben fagy meg a zsinór. Nekem eddig soha nem fagyott be.(régebbi autómban szinte mindig ragadt, és dob fék) Parkolhatnék sebességben is mivel huzalos a váltó, nem rudazatos és a tetején van a kihajtás, szóval nem feszül semmi, de megszoktam h üresben hagyom.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #25533 üzenetére
Ezt már tapasztaltam én is, nagy reccsenéssel indult. Ilyen volt már mosáskor is, hogy a törölgetés után lett egy kis összemelegedés a behúzott kéziféknél, pedig ott csak pár órát állt.
Ám, mi a helyzet a váltózárakkal, ha ennyire káros lenne a sebességben hagyás#25536 iphoneresell: kemény vagy.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
eddie17
addikt
Nagy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Úgy néz ki a budget-be nem fog olyan autó beférni amit szeretnék.
DE!
Szerintetek VW konszernben, melyiket éri meg jobban választani, 1.9 D vagy TD oder 1.4-1.6 benzin. A fenntartás, szervizelés, fogyasztás a lényegek.
Sok városi ingázással.
Kicsit már tanácstalan vagyok, plusz belefáradtam a TDI-k irreálisan túlárazott hülyeségeiből. (Szakadt TDI 3-as lom Golf 550 ezerért fapadosan, háhá... és ilyenekkel van tele a hahu.)
Ja és fapadot sem szeretnék...
Nagyon köszönöm előre is a segítséget! -
#00809728
törölt tag
Más téma csak gondoltam itt előbb kapok rá választ vagy linket.
Hol jelentsem be ha valaki életveszélyesen megfenyeget a saját portámon...
[ Szerkesztve ]