-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #28101 üzenetére
az alja elég jó, ha jól emlékszem bírja a nyúzást, bár talán az 1,9 hajtókarjait átszokták még hajigálni.
GT15-nek kb meg 3 hengerrel jaja pont az a 100le a vége, nem jó csúcsra járatni, viszont váltózó geos turbot nem biztos hogy raknék rá, bár ha valaki nem csak városba használja úgy elmegy.
meg 100le a gyári befecsiknek is pont a végük ugye.
Balu: turbod elöbb utobb úgy is lepusztul, km abba is van, akár hogy vigyáznak rá nem örök életű cucc, hál isten befecsik érdekes mód az 1,4 nem szoktak döglödni az valóban feles költség, az erősebb motor belső meg saját érdek
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
mk1 Clio-ból milyen okosságok voltak?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #28113 üzenetére
Na meg is van mert ezt már egyszer elmentettem magamnak
ezek tudnak téged megfogni.
2.0 L (1997 cc) F4R 16-valve I4 138 PS (101 kW; 136 hp) 205 km/h (127 mph) 8.5 s
2.0 L (1998 cc) F7R 16-valve I4 150 PS (110 kW; 150 hp) 215 km/h (134 mph) 7.3 s Williams
2.0 L (1998 cc) F4R 16-valve I4 172 PS (127 kW; 170 hp) 220 km/h (137 mph) 7.2 s 2000–04, RS
2.0 L (1998 cc) F4R 16-valve I4 182 PS (134 kW; 180 hp) 222 km/h (138 mph) 7.1 s 2004–06, RS
2.0 L (1997 cc) F4R 16-valve I4 197 PS (145 kW; 194 hp) 223 km/h (139 mph) 6.9 s 2006–09, RS
3.0 L (2946 cc) L7X 24-valve V6 230 PS (170 kW; 230 hp) 235 km/h (146 mph) 6.4 s
3.0 L (2946 cc) L7X 24-valve V6 255 PS (188 kW; 252 hp) 245 km/h (152 mph) 5.8 s 2000–04, RSRenault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #28115 üzenetére
[link] pedig pont így nézett ki, a felni szín is stimmel, csak speedline maracana volt rajta.
ha esetleg fent vagytok valami rönyó klubbon utána kérdeznétek esetleg
rendszámot sajna nem tudok hiába húzodtam ki megelőzni nem tudott
azé elmélet szerint van 20le elönyőm viszont jó 150kg hátrányom, jah meg volt bent egy kipu dob egy egy komplett első zárhíd is a kocsibaTomcsi, jah ott hát mielőtt fékeztem már x9x volt, lefele kicsivel több is volt...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
válasz VR6-Fan #28113 üzenetére
Ha a szerelőmmel találkoztál akkor semmi esélyed. Kategóriájában Mo-i gyorsulási rekorder.
Kék Clio I. Látszik rajta,hogy valami sport, de nincs túl cicomázva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #28117 üzenetére
Rendszám nélkül nem nagyon megy.
Csak én tudok 3-at ami itt kering Pesten és ez a kék szín felnivel.
De elég sok fanatikus renault gyüjtő van, mint az számomra is kiderült.
Még alpine is van A110-esDe a lényeg, hogy a laguna motoros a nagyobb feltöltővel bitang módon megy, azt szerintem nem fogja meg semmi, annyira jól el van találva a gép, hogy az valami iszonyat, kb. a GTR motoros juke hoz tunám hasonlítani.
Renault power
-
-
-
Smani
senior tag
Hihetetlen jó konstrukció a passat b5-ben az 1.9pd motor.
Ismerősnek így 404k km után ~1hete szart be a lendkerék benne. Remegett össze vissza a verda meg a váltó mint valami vibrátor
90-ből megvolt a csereVR6:
Szerintem a te gépedre gondolt.[ Szerkesztve ]
-
Smani
senior tag
válasz Balupapa #28127 üzenetére
Najah... Mindenki parázik itt mert pd meg diesel és beszarik ez meg az. Mióta megvette chippelve van ráadásul hajtva van rendesen. Tavaly volt egy első futómű felújítás. Az asszem valami 150k körül volt. De az is belefér cirka 380k km után Azon kívül meg semmi baja. Egyszer nem hagyta ott sehol. RÁadásul ezek is kopó alkatrészek.
8th:
A régi B5-ben?Az újban tényleg szarok. Mienkben is gariban cserélték párszor de ugyan úgy "üt" a pedál ha csak kicsit érsz hozzá
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz AMD Power #28125 üzenetére
oké,,, fel tolok én is egy t3/t4 1,3-baron megnézzük mit megy úgy jó ?
(elvileg néztem cs-n...)
azért turbos szívóval össze hasonlítan, ész kell hozzá....
rastlin:ezek ilyen elméleti számok 170/185/1000-1100közt
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #28137 üzenetére
v6-ost tuti nem, "mezei" williams lehetett ez, az 1,8-ast nagyon szét kéne azért reszelni hogy így fogjon.
youtube golf 2 16VT, ilyen 300-400le-seket nézegessél/ t3/t4, K29, gt287xRS, 450-600ccm közti düznikkel, kb úgy.
ezek olyan 250-270le-sek:[link] azt is érdemes nézni hogy jön a kanyarba, hát jó értelmes út meg KWAMD mindegy hagyjuk, vagy dobjál meg 1 misivel és mehetünk.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #28139 üzenetére
2-esből volt V6 22le közép motoros, R5-ből volt v6 v v8 (inkább 8), de szerintme turbos ,sok hengeres nem volt ill clioba se feltöltös bengás.
rob210: én egy mezei oettinger 2000E-nek is örülnék, 2l 191le, 260nm@4600, szívó
gyárilag 850kg...[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #28139 üzenetére
A V6ost azt már csak a II-esbe tették bele.
Az egyes kaszni max 2.0es motorral volt gyártva.
a csúcs ez volt, szerintem minden idők legszebb cliójaés van rajtuk csigusz igen.
Renault power
-
Smani
senior tag
2esben volt 1.3 karbis motor is
Unokatesómnak az van. 4-es kéziváltó. 170-t megy igaz elég lomha -
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #28145 üzenetére
Jah így már értem, de ez minden autóra igaz főleg komolyabb motorral.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #28147 üzenetére
wazze tényleg nincs rajta, a lagunában sincs.
Na akkor viszont ez mit mehet, ha kap egyet?Minden esetre ezt bebuktam csúnyán, én abban a hitben voltam, hogy a 250 es csigás.
Mert két verzió van belőle, de most okosítottak ki, hogy így rákérdeztél, hogy nem a csiga a plusz 30 ló, az sokkal többet hoznaRenault power
-
MunezXBK
nagyúr
Renault topik lett
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #28148 üzenetére
Nekem is fura volt mi beszélsz, mert egy 3 literes mocitól csigával elég kevés lenne a 250 ló.
Na jó annyira nem kevés, de nem nagy eresztés.MunezXBK: ja... sokáig kellett dolgoznia robnak rajta de csak sikerült.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal