-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Egyik barátom vásárolt múlt héten egy 2004. 5. havi A8-ast.
Gyári MMI 2G rendszer van benne, kesztyűtartóban 6-os CD tárral.
Kérdés; van esetleg mód arra valahogy, h USB képes legyen a rendszer?Köszönöm.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #31801 üzenetére
Talán ez? 4F0051510G a száma.
-
14adam
addikt
ma neki is álltunk a kipufogónak. valószínű a hétvégén kész lesz
Pár új fotó a 7-esről -
runner 125
nagyúr
válasz Mágus2 #31802 üzenetére
Igen, közben google-zva mi is megtaláltuk ezt az AMI-USB kábelt (sőt, van belőle AMI-iPhone dokk verzió is), viszont a 2G-s rendszerben nincs ilyen csatlakozófelület. Ez egy 4.0 dízel, E4-es motorkóddal.
Szóval elvileg szükség van még egy ilyen kábelszettre is, amivel meg lesz oldva az AMI fogadóképesség. Nemde?
Eleve, ha megnézed az általad linkelt kábelt, az csak ilyen tipikus "toldó". Jó ha van 20cm....csak kérdés, h ezt a qrva sok kábelt hova és h kell bekötni.
Persze, ha egyáltalán kell-e.Köszi a segítséget!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #31806 üzenetére
Ez a kábelköteg csak a meló fele. Egy R199 nevű dobozka is kell hozzá és a kesztyűtartóban van a helye.
Opcionálisan a kesztyűtartóba CD-váltó -R41-/CD-lejátszó -R89-/Mini-Disk meghajtó -R153-/külső audió műsorforrás csatlakozó -R199- lehet beépítve.
Ebbe a dobozba mennek a kábelek, és ide kell majd az USB eszközt csatlakoztatni.
No de az ára, az f@sza. Bár ez 3. generációs, de hasonló a 2G is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Mágus2 #31807 üzenetére
Nah ez szép, annyiért biztos nem kap USB-t.
Azt hittem van valamilyen megoldás. Mondjuk megcsapolva valahogy a CD tár kábeleit vagy passz.
Hátul a csomagtartóban van 3 apa RCA kábel, mondjuk a két hangra rányomva egy ilyet?
S, ebbe már mehetne az AMI-USB kábel. Persze kérdés, h műszerfalról vezérelhető lenne-e, de gyanítom nem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #31808 üzenetére
Kell még valami ami kezeli az USB eszközt, bár a 2 cinc-re lehet telefont kötni, ami lejátssza az MP3-at, de ezt sincs mihez kötni, talán a cd-tár jelének megcsapolása a helyes út. Szerintem nem érdemes emiatt szétfaragni a gépet. Audio cd szebben szól , ne piszkálja az ismerősöd, ha minden működik.
Azért mert menő, még nem biztos, h jó is az mp3.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Mágus2 #31809 üzenetére
..itt nem a menőségen van a hangsúly, pusztán nem mind1, h az ember x ezer számot rámásol egy pendrive-ra 1x és egy darabog hallgatja, vagy sima audio CD-kre írogatja ki folyamatosan.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FoBCRaistlin
őstag
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Oracle
senior tag
válasz FoBCRaistlin #31782 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint csak a megkülönböztető jelzései együttes használatával csinálhat ilyet, magában a villogó kevés, és nem vagy köteles beengedni, de biztos te lennél a hibás...
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Oracle #31814 üzenetére
Így van, a sima villogó nem jelent semmit, csak a fény+hang.
Én hátrébb álltam, csak pont láttam végig az esetet.Volt jobb sztori is, ott majdnem legyalult egy A/S8-as kormányzati
köcsög.
Ha nem rántom el, akkor most nem írogatnék.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
Ura(m)im. (főleg Mágus)
Ha a kocsin mérek egy kompressziót, az megközelítőleg hány százalékkal térhet el a gyári értéktől.
most fog vizsgázni a xado , mert ha minden jól megy és rendesen dolgozott a cucc akkor megközelítőleg a gyári adatokat fogom kapni.
Illetve az valós infó, hogyha "csak" a szelepszár szimeringet akarom cserélni az kivitelezhető a gyertyanyíláson és a leszedett szívósoron keresztül?
Köszi előre is.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #31818 üzenetére
amíg a szadó oldalon állok addig nincs gond.
de a kérdés adott.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #31816 üzenetére
10-15% még elfogadható. Egy sima benzines 12 baros gyári nyomásából ha 1,2bar hiányzik, az még a normális kopáson belül van. Minden motorra specifikusan elő van írva, h melyik az az érték, ahonnan kötelező a motorgenerál, mert a motor már nem működik megfelelő hatásfokkal(rengeteg ilyen okádja akék füstöt magából az utakon)
A benyásoknál 10 bar szokott lenni a pince. Mi van neked pontosan. Renault 1.6 8V központi injektor?
A szelepszár szimeringet nem mindegyik motoron lehet megcsinálni az általad leírt módon.
Ha jó a nyomás, akkor meg lehet ejteni a cserét, ha fizikailag lehetséges az adott hengerfejen(nem egy kellemes beavatkozás).Ha picit gyengébb a kompresszió, érdemes lekapni a hengerfejet, és becsiszolni a szelepeket. Ennek több előnye is van.
1, meglátod a hengerfalak állapotát.
2, növekedni fog a kompresszió.
3, nem kell zsebhokizni a szelepekkel a gyertyafuraton keresztül.
4, ezután alacsonyabb fordulaton nyomatékosabb a motor.Negatívum:
Költségesebb, mert érdemes síkoltatni a hengerfejet, + a tömítés, és a munka. -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #31822 üzenetére
Akkor tegyük fel a kérdést, mikor füstöl feketén egy olajkályha?
Akkog, ha:
1 alacsony a turbónyomás
2 túl sok anyagot kap, extrém tuning(folyik valamelyik porlasztócsúcs)Az normális, ha nem füstöl. Mindegyik nyom egy pamacsot padlógázra, amíg fel nem épül a töltőnyomás. Szerintem rendben van. Ha egy pamacs sem lenne, akkor gyenge a légtömegmérő, és nem ad elég anyagot parkettára.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #31821 üzenetére
igen, csak alapból, nem füstöl a gép, nem jelentős a veszteség és bízom benne, hogy a xadotól még az előző érték is javult, az is 11 volt.
viszont szelephangja van, úgy, hogy másfél éve volt utánállítva, akkor halkabb lett de most megint csattog.
mindenki azt mondja szokjam még a renaultok ilyenek, de ebbe én nem törődök bele.biztos, hogy jobb is lehetne a hangja.
teljesítményre"dinamikára"nincs bajom vele, szóval, ha nem muszáj nem kapnám le a hengerfejet.ezért kérdeztem.
köszi.egyébként 1.4 8v 75paci
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #31829 üzenetére
én se bíztam bennük, amíg após fiatját szét nem kapták csapszegtörés miatt.
azt mondta a szerelő ő még ilyen sima szép felületű hengert nem látott, ilyen idős autónál.
ekkor raktam bele én is, előtte nem véletlen méricskéltem
egy biztos simább lett a felület tőle, ami a fogyasztásomban is megmutatkozott, amióta használom megközelítőleg 0.5litert hozott, igaz nekem a váltóba is került.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #31831 üzenetére
Neked már minden csökkenti a fogyit, lassan egy literrel eljárkálsz
Mágus2: Miket káromkodtok itt össze-vissza.
BTW: köv héten pénteken kap Luigi egy új vezérlést, kéretik imádkozni, hogy az egyéb cuccok rendben legyenek. Ezek után már csak egy új kipu rendszer kell, aztán kb kész. (egy ideig.)
Most nézem májusban volt olajcserém, aztán egy héten belül megint kell.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #31832 üzenetére
most már tuti, hogy kötözködsz
tudom, hogy nem jó a tükörsima felület a "simát"nem is úgy értettem.
a gyárban sem véletlen honolják a hengerfalat. (azzal csökkentik a surlódást, remélem ezt jól tudom)de akkor inkább úgy írom, nem volt szinte semmi lógása a dugattyúnak.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
joshua7
veterán
Egy haverom nagyon rákattant a Golf V GTI-re. Most már én is.
Van infótok, hogy mondjuk egy 1.4 TSI-hez képest mennyivel lehet több a fenntartása? Alkatrészárak?
Fogyasztás magában nem lenne téma.Semper Fi
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #31833 üzenetére
ilyen árak mellett csodálkozol?
egyébként ez a konstrukció ami nekem van, városban a 8.5l is simán benyelné, nem véletlen, hogy mindent megteszek a mostmár beállt 6.8l ért.
persze ésszel is hajtom.
ez ugye nem Luigi power, csak egy kis benzines.
Renault power
-
Balupapa
senior tag
válasz FoBCRaistlin #31833 üzenetére
_-=*WheelWhores*=-_
-
tomcsi23
veterán
Na nézzük ezt a V-Power Nitro+ Racing-et.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Manitou #31843 üzenetére
Itt a környéken akad osanos kút, lukoil, meg agip is, ezek viszonylag olcsók. Így aztán a shell (szintén környék) is lejjebb van, mint máshol. 465,9-ért toltam egy adagot.
Vicces, hogy van mol kút is, de az tojik a többiekre, 468-ért nyomja az evoneot.Egy ideig agip 98+greenfuel volt, aztán egy pár hónapja osan 98+greenfuel, ma meg ez a shell tisztán. Hát mintha, de tuti nem rosszabb az előzőeknél. No majd holnap lesz egy menet Nagykátára, majd ott megnézem, fogyi hogy alakul.
rob: délelőtt voltam már ezen a kúton az ismerős pözsójával. Jött is a buzgómócsing, de nagy nehezen sikerült elhajtani. Most du. már bent állt egy e60-as bömbi, ott pörgött emberünk - szerencsére. Hozzám se szólt.
Ki kell próbálni, s csak úgy látod, mi a helyzet. Egyébként 422-ért mérték a 95-ös fjuelszévet.Itt egy kis humbuk.
Vezetési tanácsok haladóknak.
Meglepő, de a hatékony vezetés egyik módja, ha gyorsan felgyorsítunk egy biztonságos haladási sebességre...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
hifistákhoz...
feltekerve a hangerőt betílt (nagy részt teljesen eltűnik) a magas, mély közép megy tovább, komponens szett, saját cuccaival.
mi lehet az oka, én arra gyanakszom hogy elmelegszik a hangváltóba a tekercs, rainbow cs265p ha jól emlékszem.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs