-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bkrisz9
őstag
Aztazt a képek alapján egyértelmű.
#narancsnn: egy jobb fajta kefe (aminek nem hullik ki a szore 5 perc alatt) meg zsíroldó ,féktisztító,butórfényező (egész jó a műanyagokra is)
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
freaghill
őstag
Milyen konzerváló anyagot tudtok ajánlani a motortérre?
Rozsdás volt, igaz még mindig olyan de nem tudom egyszerűen mindent így rozsdátlanítani, hogy benn van a motor.
Szóval, rozsdamaróval jó párszor átkentem, kimostam.
Mit használjak? Jó öreg WD40? -
-
-
MunezXBK
nagyúr
Röfi úr? Átnéztük a szervizkönyvet és szegedi volt a verdám.
-
14adam
addikt
VR6: Őt nem ismered? lenne hozzá pár kérdésem
-
válasz Mágus2 #49288 üzenetére
A hibatároló gyakorlatilag üres, csak a szokásos van benne:
00526 - Brake Light Switch-F
36-10 - Open Circuit - IntermittentViszont ennek apropóján végignéztem a kerekeket, és úgy tűnik szépen legyaláztam őket az utóbbi ~13k út alatt. Kb. akkor nézegettem őket utoljára őket, mikor legutóbb meg volt emelve az autó (valamikor a héten megint meg lesz, akkor néztem volna legközelebb, ha ez most nincs), és teljesen rendben voltak. Most nem csak szimpla kopás látszik, hanem totál ramaty mind a négy.
Szálszakadás szerűségek (kis, nem igazán látható, de könnyen tapintható gödröcskék) vannak a függőleges és vízszintes síkok közti íves felületen. A futófelület felső rétege pedig elkezdett kicsit "szétmállni". Nem is tudom eldönteni, hogy egy hibás gumianyag repedezik, vagy a kátyús szar utak martak ki belőle darabkákat, és karcolgattak bele, de... ha nem lenne közel a tél, akkor már most eldobnám ezeket a gumikat.
Pedig az út legalább felét autópályán futja, negyedét normális főutakon, csak a többi a szar, bár az néha nagyon.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Egy másik apróság:
Be akarok tenni egy GPS vevőt a hátsó ablak feletti díszburkolat alá, az antennaerősítő mellé (az üveg színezett részéhez tapasztva, hogy "jól lásson").
Vajon találok itt neki a környéken tápáramot?
Talán jobb lenne olyan, ami csak akkor van feszültség alatt, mikor gyújtás is van, de elvben jó lehet az is, ha a tompított világítással együtt kapcsolna (amíg a világítást nem zavarja az a max 2.5W áramfelvétel), de talán az sem gáz, ha folyamatosan megy (a GPS chip lemegy alvó módba, ha nincs Bluetooth kapcsolat, így tényleg alig fogyaszt).
5V lenne a tökéletes, de persze sejtem, hogy 12V-ról kell majd transzformálni, de az nem bonyolult.B6-os A4 kacni.
Régebben fent volt, de már letöröltem ... hogy is hívták, Éva, vagy ... inkább négy betűs női név, aki mindent tud az autóról (beleértve a teljes kábelezési diagrammot)?[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Van vki Miskolc környékéről?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Mágus2 #49383 üzenetére
Lement a teljes Auto-Scan. Ennyit talált, illetve a szokásos központi zár bejegyzések, amik szintén rendszeresen előkerülnek, mióta csak megvan az autó ("alarm triggered by" és társai), de ehhez nem lehet közük.
Annyira fejeztem be, hogy amúgy is elő van jegyezve egy olajcserére (valamikor az épp kezdődő héten), majd szólok nekik erről is. Ha megtalálják, akkor OK, ha nem majd meglátjuk (ha újra jelentkezik bármi, akkor foglalkozom vele, ha nem, akkor elkönyvelem egyszeri jelenségnek).
Most inkább annyit akartam kideríteni, hogy merjek-e még egyáltalán messzire menni vele, illetve hogy minél jobban körül tudjam majd írni a dolgot a szervizesnek.Azóta mentem vele pár kilométert a környéken, és nem volt semmi különös. Az ESP lámpa sem villogott, fék fogott, motor húzott, kerék nem nyikorgott. Hibakód ugye nincs...
Ja! Ezt ki is hagytam az előbb. Az egyik féktárcsán van egy olyan kör, ami lehet akár olyasmi is, mint ha egy kavics karcolta volna meg.
Szóval egyelőre azt feltételezem, hogy felkapott egy zúzottkő darabot a patkáról, az karcolgatta a féktárcsát, és ezért hitte azt az ESP, hogy valami baj van. Bár azt talán hallani kellett volna felhúzott ablak és zene mellett is.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
narancsnn
senior tag
MÁGUS!!!
Nem tudom emlékszel-e a hideg indításos gondomra...---»Ez az.
Most ránézett egy kolega, és azt mondta, hogy több mint valószínű vízpumpa. (Azt is el tudom képzelni, hogy nagyszervíznál a mocskok nem cserélték ki)
Most még 30ezrem van nagy szervízig, az a kérdés, hogy megvárjak azt, vagy szerinted cseréljem ki?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #49398 üzenetére
Ha a vezérlésen van, akkor nehéz lesz, de ha szerencséd van, akkor kijött belőle a zsír és koszos lesz kívülről.
Fél perc levenni azt a szíjat, visszatenni már nehezebb... Érdemes az oldalsó motor burkolatot alulról levenni, ha az lent van, akkor gyerekjáték a szíj levétele, még egy óvodás is le tudná szedni, ha meg birná tartani a feszítő görgő rugóját.
Ha a vezérlésben van, akkor ugye nem kell részleteznem mi lesz cserés, ha netán beáll ez az alkatrész?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- Apple notebookok
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- World of Tanks - MMO
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Formula-1
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest