-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
narancsnn
senior tag
21-22? Kinek melyik jó?
-
-
narancsnn
senior tag
Továbbiakban kérlek Privátba jelezzétek, mert bele fogok kavarodni
-
narancsnn
senior tag
2.-rész
-
perge666
veterán
válasz narancsnn #48414 üzenetére
Ezt akartad:TDI VS Vtech ??
-
14adam
addikt
amatőr kérdés. A futóműnek a felével végeztem. Az eleje van vissza csak ott egy kis fejtörésbe ütköztem.
Mivel én csak patront kaptam nem full lengéscsillapítót ezért be kell szereznem neten egy olyan cuccot amibe belecsúszik a patron. Mert a mostani olyan rozsdás meg lyukas mintha egész életébe vízbe lett volna
Nah erre a szerkezetre,hogyan keressek rá
VR6: majd mesélek,hogy mennyire idiótán van megtervezveSőt,még kerékagyat is kell cserélnem... az előző gazda más csavarokat tett bele. Csoda,hogy eddig elment ezekkel a csavarokkal
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Kocsi vásárlás előtt vagyok megint, konszernen belül keresgélek kb Passat, A4-A6 vagy Octavia méretben TDi motorral. Szerintetek ez mennyire lehet bukta?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zetecR
addikt
Sziasztok,
az mennyire normális, ha egy 99-es A4 B5 250k km-t futott 1.6 benzines motorja 5e km alatt elfogyasztja a max-tól a min-ig a motorolajat?
-
válasz atos19881101 #48425 üzenetére
Ha a váltóra aszongya szaki h ok, meg nem olajos orrán száján a motor akkor jó. Első futómű érzékeny.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
Seat Altea(2005-2006) 1.9PDTDI-ről van valakinek tapasztalata? A 105 lovasokat nézegetem. Az autónavigátoron azt írják, hogy a befecskendező rendetlenkedik a korai évjáratokon. Más VW konszernos autónál ezt nem olvastam, ez seat sajátosság lenne? Valamint a szélzaj erősen megjelenik 130 fölött, ez tényleg ennyire gáz?
[ Szerkesztve ]
-
-
TaaT
veterán
válasz zetecR #48432 üzenetére
Én mondjuk azzal kezdeném hogy rendes olajat bele
atos19881101: "Az első futó gondolom a dög nehéz blokk miatt lehet érzékeny."
Nem, a felépítéséből adódóan érzékeny a xar utakra. Bár nem egy olyan nagy összeg a csere, főleg hogy exprémium autóról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
Piwi
addikt
Pár centit le szeretném ültetni az Audi A3-m,viszont nem szeretnék pattogni az utakon néztem csak rugókat és állítható futóműveket is. Volt anno állítható TA futóművem, ha nem volt letekerve koppig akkor nem volt olyan pattogós. Viszont az Audi nehezebb, nem tudom hogy melyikkel hogyan viselkedni. JOM és FK ami elérhető áron lenne állítható futóműben? Vagy ezek is gagyi futóművek? Mert sokan szidták anno a TA-t is, nekem konkrétan nem volt bajom vele
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
net84
őstag
Érdekes, amit ott írnak róla. Nálam a normál Altea nem bejövős, csak az XL jöhetne szóba (majd egyszer talán). Nekem a Toledo után kicsi lenne.
A PD motoroknál elterjedt a "típushiba". Ha jók az emlékeim, a Bosch PD elemek hajlamosak a "bedöglésre". 2005-ös évjáratnál az 1,9PD TDI-be inkább Siemens elem került. A 2.0 kapta jórészt a Bosch PD-t.
MK3 Toledo-ról (valamennyire azért hasonlítanak) tudok nyilatkozni. 130-nál egyáltalán nem vészes még a menetzaj, 160-nál már hangosabban kell beszélni, de ott már azért a motort is lehet elég jól hallani.
A tempomat bedöglését én olvastam több típusnál is a SEAT-on belül. Nálam időnként "kiakad" és olyankor nem tudom bekapcsolni. Le kell állítanom az autót és utána újra indítva már működik is. Onnantól kezdve menet közben már nem szokott megállni.
Vásárlás elött ajánlott hideg motorral és üzem meleg motorral is indítani. Ha mindkét esetben jól indul, akkor nagy eséllyel motorikusan nincs nagy gond (feltéve, hogy olaj, hűtővíz, szervizkönyv rendben van).Read only...
-
aphra2
aktív tag
Minden ültető szetthez a gyártó azt írja, hogy 40 mm-ig használható a gyári gátló, tehát nem kell hozzá feltétlenül másik gátló , egy a lényeg , hogy un progresszív rugó legyen , kis terhelésnél akkor nem lesz pattogós , viszont forszirozott menetnél már bekeményit
Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
kk831228
addikt
Szerintem a siemens elemek hajlamosak inkább behalni... 2.0 pdbe siemens elemek vannak ha jól tudom... De majd kijavítanak a többiek ha nem így van...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz atos19881101 #48433 üzenetére
Nagyon sok lengőkaros, az a baja, meg h alapból nem adnak külön szilenteket, hanem egész alamínium lengőkarok vannak. Gyártatva olyan 160k.
Sokszor lehet hallani az adagoló elhelyezése miatt h szar a motor. Sokan nem figyelnek a normális karbantartásra (pl karter visszavezet) ami miatt szokott lenni orrán száján folyó olaj. Némelyik légtömegmérő marékszámra halálozik. Quattronál előferdül hogy az átemelő szivattyú meghal. Az első lámpák szeretnek mattulni (xenonnál a csere le tudja oldani az ember pénztárcáját!) Az RNSD navihoz nincs MO térkép.
Mit mondjak még?(#48447) Geli. sajnos a menekült státuszt kérő hobbibrazilok miatt egyre nehezebb De jó és szép minden ott. Nincs idegbeteg kapkodás, max néha egy barna medvét kell elhajtani.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest