-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ßrainiac
addikt
LOL, igazad van, megneztem tobb kormanyt a google-on es tenyleg fenyes a gyari..
Pedig annyira beleillik az osszkepbe a mintaja miatt (meg hasonlit a gyari muanyag kormanyokra csak borben) hogy azt hittem, igazi
Minden esetre, nekem ez nagyon tetszik, jol tette aki athuzatta. Audiban minta nelkuli bor van es az 1-2 ev alatt megkopott mar.
Munez: vadi uj van benne. Amugy klima kikapcsnal is szokik fura szag kijonni a szellozokon, gondolom ugyanemiatt.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Viszont léghűtéssel voltunk nyaralni. A venti műanyag keretéből letörő darabot szétdarálták a lapátok. Az egyiknek emiatt oda az összes lapátja is, csak apró kis csonkok maradtak, sebészi pontossággal letörve. A műanyag darabok pedig tovább repültek a nagy ventihez is, amit megakasztottak, így az több, mint vszínű, hogy leégett, ugyanis csak a menetszél hűti a motort. El nem tudom képzelni, hogy mi történhetett odabent, hogyan törhetett le az a keret, ami ekkora pusztítást végzett.
Ennek köszönhetően a klíma menet közben tökéletes, de amint állóra fékezem az autót, lekapcsol, jön a langyos levegő...ahogy ismét felgyorsítok, a klíma is elkezd ismét hűteni.
Pontosan mi a szerepe a kis és nagyventinek? Szemből állva a motortérben jobb- és bal oldalon.[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz narancsnn #47954 üzenetére
Aha, latom, hogy mas. De igazabol megszoktam / tetszik igy, nagyon kenyelmes fogni mindenhol ^^
Mas:
Csinaltam kozben egy jutubot is a valtohangrol: [link]
Jovo heten rakunk a valtoba adalekot, hatha abbahagyja. Ruckwärtsben (ahah) a legdurvabb, ott nagyon hallani.
Mas:
Van ez a finom rangatas kis gaznal, azota megneztem allohelyzetben, ahogy adom a gazt es eleri a 2000-es fordulatot, elkezd az auto remegni. Szetneztem a neten, "kulfoldi" forumokon, sehol sincs ra semmilyen megoldas, mindig csak szallnak be ujabb es ujabb arcok hogy "igen ez nalam is van.." :S
Ha valakinek van vmi otlete, ne tartsa magaban thx
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #47959 üzenetére
Igen, en is arra gondolok, meg irtad is korabban, ugyhogy mar nezelodtem is atalakitast illetoen fixre. Vannak ezzel tapasztalatok? Azt latom, hogy kellemetlen rezgeseket kelt, ami elobb-utobb kifejti a hatasat hosszu tavon. Egyesek viszont azt irjak, hogy megvaltas a kettostomegu utan es semmi gondjuk nincs vele. Nem akarok hulyeseget csinalni, viszont allitolag a chipet sem szereti a kettostomegu (emiatt gyakrabban kell cserelni es hat nem olcso..).
Kettostomegu para eseten amugy lehet az auto fulladekonyabb (pl. hatramenetben vagy klimaval eliulasnal)?
bitpork: mire gondolsz?
Munez: why?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Bkrisz9
őstag
Fejezzétek má' abba ezt a fajta beszédet! Rossz olvasni xD
Amennyiben OFF áradatot keltő mondanivalód van számomra kérlek keress meg privátban! Köszi! :)
-
narancsnn
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
TaaT
veterán
válasz Mágus2 #47977 üzenetére
Én semmihez, egytömegű szett: "ám két hátránya van. Egyrészt közel sem képes ellátni azt a rezgéscsillapító szerepet, amelyet kéttömegű társa. Másrészt egy későbbi kuplungjavításnál megfelelő szettet sok esetben nem találunk hozzá, így meg kell vásárolnunk újra a teljes, lendkereket is tartalmazó garnitúrát."
Give them hell Ukraine!
-
-
-
narancsnn
senior tag
Figyelem FIGYELEM!
Bitpork kolegával "hosszas" eszmecsere után arra jutottunk, hogy szeptember 14-15, avagy 21-22 lenne jó.
Első körben arra kérnék Mindenkit, hogy privát üzenet formájában írja meg, hogy kinek melyik nap lenne jó.
Ha ez meg van visszatérekKöszöntem.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #47966 üzenetére
bengás jóval másabb mint a dizel, sokkal kevesebb a rezgés.
6k2-es cupra-t pl szerelték 1 tömegűvel is meg 2 tömegűvel is.
kell rá un G60-as lendkerék, meg szerkezet tárcsa és kinyomó.... még jobban is fog forogni....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
net84
őstag
válasz narancsnn #47992 üzenetére
Hátha más is olyan nehéz felfogású mint én, inkább közérdekűen kérdezném... Hétvége vagy egy nap valamelyik hétvégén? Lassú vagyok na...
Van olyankor még kemping?Más:
Annyiszor előjött a kettőstömegű probléma kérdése, illetve meghallgatva ßrainiac kolléga videóját meghallgatva, nem vagyok biztos, hogy nálam nincs-e ilyen gond kialakulóban. A magas ciripelő hangot leszámítva, ami a kerék mögött hallható, nálam is ilyen az autó hangja. A kettőstömegű meghibásodásával jön a rázkódás is? Mert az sincs (ezért is vagyok picit nyugodt).Mégmásabb:
Jobbra tekert kormány esetén enyhe gázadás mellett halkan kopog a futómű (ha le van húzva az ablak, akkor a menetszél 30-as tempónál is elnyomja). Korábban már jelezte a szerviz, hogy a torony vagy a lengőkar körül lesz valami gond, ha hangosodik a hupogás/kopogás, akkor menjek vissza (vagy a következő kötelezőnél mindenképpen futómű beállítás lesz, akkor megnézik) - hozzáteszem, én akkor semmit nem hallottam.
Egyelőre két esetben vettem észre:
- teljesen kitekert kormánynál (általában ezt csak reggel, első induláskor, "hidegen" csinálja, de akkor mindkét irányba) az indokoltnál és ajánlottnál egy kicsit nagyobb gázadásnál
- nagyjából a háromnegyedéig jobbra forgatva, csak annyira nyomva a gázpedált, hogy a sebesség állandó legyen.
Utóbbi esetet kb. fél órája játszotta el velem, így gyorsan ki is "teszteltem". Ha bármilyen irányba továbbforgattam a kormányt, vagy leszálltam a gázpedálról, akkor csendbe lett. Gyorsításra egyből kellett mozdítanom a kormányt, így akkor megint abbafejezte.
Valami felfüggesztéses, futóműves szívás is lehet, vagy ez egyértelműen féltengely kopás?Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest