-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jelentem egy taggal bővült az étekre áhítozók tábora: tomcsi23 barátunk megkapta az engedélyt az eljövetlere
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
TaaT
veterán
És ha már fék. Gugli dobta fel ezt a kis upgrade-et. Szép.
232mm
hozzávalók
végeredmény, 256mm
Give them hell Ukraine!
-
freaghill
őstag
Ha nekem azt mondja a felnire, hogy:
Mittenlochdurchmesser des Rades: 63,4 + 0,1 mmÉn rendeltem is hozzá tehermentesítőt, 63,4-ről 57,1-re, de csávó 63,3-ast küldött. Ezzel még felrakható, vagy inkább küldjem vissza?
Amúgy az elején a a + 0,1 mm mit jelent?
-
-
TaaT
veterán
válasz varsam #66915 üzenetére
A fúrt/mart tárcsák előnye hogy jobban tisztul a fékfelület, van aki szerint a hűtés is jobb. Hátrányuk hogy jobban eszik a betéteket.
Ez meg home made vörsönyautó tárcsa [link] a tulaj kiakadt kicsit amikor egyesek megkérdőjelezték a létjogosultságát.
VR6-Fan: Az szép.
Give them hell Ukraine!
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #66901 üzenetére
Nem tudom a te kocsidnál mennyi a minimum, de keress rá bárdinál, ott az új tárcsánál fel van tüntetve a kopási tartomány.
megmérni pedig megtudod csak ne a vállat mérd.
rakj be a tárcsa közepe felé két alátétet és azokkal együtt mérd majd vond ki a két alátétet, értelemszerűen.
TÖBB PONTON KELL MEGMÉRNI!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #66884 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy idő előtt kirohad, elkopni meg nem akar. Az a perem ott nem túl kegyes a betéttel, nálam pl le is szakította (kb 80 %-os volt). Mindenképp cserélném és vagy bevonatosra, vagy olyanra, amit pár év után megint cserélsz (ha ilyen lesz). Nem egy túl drága történet a hátsó fék szerencsére.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
A kék doboz szerintem
kerékcsapágy, légtelenítő, a csapágy nincs a képen... Le kell húzni a kerékagyat ahhoz, hogy fel lehessen tenni a takarólemezt a tárcsa mögé.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz rob210 #66922 üzenetére
Nagyszerű útmutatás, THX! Jövő héten, száraz időben megmérem, gondolom leszerelt kerék mellett a gyári cikkszám (VW) is látszik a tárcsához.
(#66924) tomcsi23: Fél éve vettem az autót és úgy tervezem, hogy még egy fél évet lesz nálam, max egy évet. Addig is szeretnék biztonságban megállni, ill. fontos számomra, hogy a következő tulajjal se szúrjak ki.
Ugyanakkor arra is gondolnom kell, hogy senki se fogja megfizetni, ha a legprofibb cuccot teszem bele (itt nem a motorolajra gondolok, az Castrol Edge lesz). Ezért jött a gondolatom, hogy felszabályoztatom a hátsó tárcsákat és rakatok bele pl. egy Ferodo vagy Textar betétet pl. innen.Igaz a Textar tárcsa darabja is csak 6000. De ez pont 12 ezerrel több annál, mintha csak a betétet cserélném.
-
Kiskokó
veterán
Valaki nem akar egy listát tolni ide hogy ki jön és milyen kocsival a talira ?
Freag te akkor nem jössz ? pedig a XD-s Képért számolni akartam veled| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66930 üzenetére
Hátsó tárcsánál én simán bevállalnám a felszabályozást. De persze tényleg tudni kell hogy mennyi maradt még a tárcsából.
Mondjuk 7000ft-ért én már EBC Black-et vennék... [link]
"senki se fogja megfizetni, ha a legprofibb cuccot teszem bele (itt nem a motorolajra gondolok, az Castrol Edge lesz)."
A legprofibb és a castrol edge kifejezés egy mondatban, hát vannak itt páran akik másképp vélekednek.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
esetleg van linked a beszerzéshez (EBC)?
+ gábor85: Opelbe Mobil1 (semmi pejoratív felhangot nem kell ebből kihallani, 16 évet Opeleztem: 9 db céges, 2 db privát + Apámnak X db, csak meguntam a márkát ennyi idő alatt).
TSI-be a szívóoldali koromlerakódás csökkentése érdekében fogok Castrol Edge-t rakni, 15 ezres intervallummal. Ettől nehéz lesz eltántorítani
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #66930 üzenetére
Ugyanakkor arra is gondolnom kell, hogy senki se fogja megfizetni, ha a legprofibb cuccot teszem bele
Nem, erre nem kell gondolni. Magadnak csináld meg jóra szvsz.
Nézd meg, kovácséknál mennyi egy pár tárcsa + betét.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66934 üzenetére
fekmester.hu
ebcbrakes.hu"Ettől nehéz lesz eltántorítani"
A szívóoldali koromlerakódásnak semmi köze az olajhoz vagy a szervizintervallumhoz.
"a szívóoldali kokszosodás szempontjából indiferens az üzemanyag oktánszáma, hogy prémium-e, meg ilyesmi. Az olajcsere periódus sincs rá hatással."
novothauto
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
veterán
Pár napja is idéztél nekem Novoth Tibortól, amikor a vegyszeres hengerfej-tisztításról érdeklődtem. Tisztelem a munkásságát. (pont)
De egyelőre jobban hiszek a német mérnököknek. VW +Castrol úgy lőtte be az adott jóváhagyású olajat, hogy minél kisebb legyen a párolgása/gőze, ami a karterből a szívócsőbe kerül. (nem vagyok mérnök, sem műszaki; számokkal, értékesítéssel foglalkozom)@(#66935) tomcsi23: igen, de közben a pénztárcámra is gondolok mindig
-
-
veterán
válasz focvis #66939 üzenetére
Novothauto ezt sem ajánlja:
[link]
Ez álló motornál történik, zárt szívószelepek mellett.Németek, amerikaiak mégis csinálják.
Ez mondjuk lúzer megoldásnak tűnik járó motorral: [link]Ez tetszik, DYI, csak én nem merek nekiállni s.k.: [link]
@TaaT:
A linkelt 2. számú megoldásod szimpatikus, de utólagosan nehezen tudom elképzelni a kivitelezését.
EGR lekötés is érdekes, jó lesz B tervnek.[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz focvis #66939 üzenetére
Az lehet hogy a korom részecskék a kartergázban jelenlévő olaj hatására tapadnak meg bizonyos felületeken, de ezt a castrol sem tudja megoldani az tuti.
Nekem így nézett ki a fojtószelepem [link] természetesen itt van visszavezetve a kipufogógáz egy része.
De azt mondom hajrá, egy próbát megér, csak legyen valami bizonyíték. Szivócső, szelepek kitakarít aztán megnézzük mit tud a castrol.
"a hologramost se?"
Én a filterabc.hu-ban megbízom, tőlük vettem már castrol-t. [link]
Give them hell Ukraine!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...