-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
A termosztát drága mulatság?
-
Rick4
félisten
válasz freaghill #77708 üzenetére
Én se toltam, pályán 110 körül. Meg voltam lepődve, bár a csekély hőtermelés miatt benne volt, hogy van elég felület a hűtőn a lehűléshez. Gondolom akkor is vissza kell tudnia hűteni, mikor padlógázzal megy az ember, itt meg 2200-at forgott... Szóval nem biztos, hogy emiatt rossznak kellene minősíteni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Morris
veterán
Mi az a tünet ami a turbónyomás szabályzó szelep hibájára utal?
Kicsit elbizonytalanodtam a kuplunggal kapcsolatban.A hiba: 4-ben és 5-ben (de volt már, hogy 3.-ban is) 3ezres fordulatnál nyomva egy padlógázt a fordulatszám gyorsan emelkedik, az autó annyira nem húz, majd visszaesik a fordulat 2-300-at (persze folyamatosan padlózom) és ismét elkezd emelkedni fordulat és talán jobban is kezd húzni.
-
Morris
veterán
válasz tomcsi23 #77712 üzenetére
Tudom, szarfosdízel...
Legyen igazad!
Olvasgattam már ezzel kapcsolatban. Volt ahol azt tanácsolták, hogy álló helyzetben kézifék behúzva majd tegyem 5.-be vagy 6.-ba és próbálják elindulni. Ez ma reggel nem sikerült. Egy darabig bírta (gyanús is volt), aztán hirtelen kiengedtem a kuplungot és lefulladt.[ Szerkesztve ]
-
-
Kicker
őstag
Voltam tegnap az embernél, gyertyák tiszták, olajfolyás nyoma nincs.
Mobil 1 5w30 van most benn, a amióta nálam van ezt tesszük bele, aztán lehet, hogy 5w40 kellene bele...az unix ezt dobta ki miután végigmentem a szűrésen:
pedig egyszer már meggyőzödtem róla, hogy 5w30-as kell bele.. nem tudom most miért nem találom..
Na akkor most mi legyen? Mi van ha legközelebb 5w40-et rakok bele??
Más: fékfolyadékot Ti szoktatok cserélni? Könyv szerint 2 évente kell, szerelő szerint 5 évente...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
thefreeman
aktív tag
válasz Kicker #77721 üzenetére
Én mostanig úgy tudtam nem kell cserélni fékfolyadékot aztán előre puhább lett a fék de még biztonságosan meglehetett vele állni, majd a fékpedált belehetett nyomni a padlóig. És pár nap múlva amíg az autó állt amikor ránéztem már szinte nem volt benne fékfolyadék valószínűleg tönkre tehette a hátsó fékhengert is és annál kifolyt( olvastam hogy a rossz fékfolyadék tönkre tehet mást is). Amikor először betudtam nyomni padlóig a pedált akkor is körbejártam az autót de akkor még sehol nem folyt és a kiegyenlítő tartályból sem hiányzott. Az autó 4 éve van nálam 12 éves én még soha nem cseréltem benne előttem nem tudom cserélteke.
Olajból szerintem olyan kell ami teljesíti a VW 502.00 vagy 504.00 szabványt.
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #77725 üzenetére
Nagyon frankó, sokkal jobban fekszi az utat. Múltkor voltam szerelőnél, hogy átnézze lett-e valami gebasz a földművelés miatt a kocsival. Kérdeztem is tőle, hogy szerinte mi lenne az amit még lehetne cserélni.
A módszeredet használta, lenyomta elől a kocsit, rugózott, hátrament és ott meg egyből visszaállt.
Mondta, hogy pénz függvénye a csere.De az öregnek is most lett kicserélve, ő is mondja, hogy jobb. Múltkor láttam is, ahogy átment egy döccenőn és egyből vissza is állt a helyére.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz thefreeman #77726 üzenetére
2 évente kötelező cserélni. Hová hordod műszakira, hogy soha nem vágtak ki miatta? Forráspontját mérik műszakin, ha nem jó, akkor legközelebb viheted, miután kicseréltetted.
[ Szerkesztve ]
-
CarajoEsp
senior tag
Tiszteletem mindenkinek!
Róla valakinek van véleménye?
Fogyasztás, alkatrészellátás, megbízhatóság. Hasonló infók érdekelnének, de ha esetleg van itt valakinek ilyen az meg pláne jó lenne.
Barátnőmnek lenne, a Milyen autót vegyek topik alapján a másik kiszemeltet kilőttem, erről tudnátok valamit mondani?Előre is köszönöm.
-Battletag: CarajoEsp#1838 -Steam: CarajoEsp -WP7 Gamertag: CarajoEsp1-BF3: HUNGeriEnd
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CarajoEsp #77730 üzenetére
Tudja mit ad el, de az új helyesírását nem tuggya.
No, mindegy, nem fogom minősíteni a hirdetést, remélem nem olyan gazdája volt, mint amilyen a helyesírása.Ez a motor sokat kibír, ha nem volt kínozva, még majdnem egyszer ennyit elmegy. Alkatrész árak nem vészesek, csak a kis műanyag elemek vannak túlárazva(melyik autónál nem?)
Átlagban olyan 7 körül fogyaszt, országúton nem probléma bevinni 6 alá, városban inkább 7 és fölötte.
Furóműben a szilent szokott megfáradni, az nem nagy tétel, amúgy masszív kis autó érzetét kelti.Rick4 Ez komoly? Nálunk alap, ezzel kezdik, sok verda elhasal rajta. 180 fok fölött kell lennie a forráspontjának, akkor még megkapja a műszakit 2 évre. Alatta repül, mert két év alatt annyit fog romlani, hogy veszélyes lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Mágus2 #77732 üzenetére
Itt sok a vizsgahely, kevesebb az ügyfél, pontosabban mindenki szeretné, ha sikerülne a műszakija, ezért inkább olyan helyre viszi, ahol némi zsírzást követően (az ügymenetet kell zsírozni, hogy minden jobban csússzon) egészen biztosan sikerül. Ahol mindent néznek, és valóban pöpec kell hogy legyen a verda, oda azok mennek, akik tudják, hogy valóban pöpec a verda.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
sullerj
tag
válasz CarajoEsp #77730 üzenetére
Rengeteget nézegettem ezt a kategóriát/típust, míg végül egy idősebb polo lett végül egy hónapja amit megvettem, ettől kicsit drágábban, de kb harmad-feleennyi futással. Ezek az képek kb semmit nem mondanak/mutatnak (én nem tudtam hd-ban megnézni), személyesen kell látni: volt olyan autó amit megnéztem, fotókon ettől "szebbnek" mutatott, de számomra elfogadhatatlan módon le volt lakva: összekarcolva, ajtó és egyéb kárpit helyeken beleívódott kosz, szag, stb. Nekem is bézs belsős van, ennél különösen fontos, hogy mennyire van/volt lelakva, vagy esetleg huzat nélkül használva, ez a barátnődnek is szempont lehet, meg neked is, hogy új huzatvásárlással és teljes kozmetikával kell-e kezdened. Vidd el a leányzót is, ha fanyalog, akkor kérdezd ki őszintén, miért teszi. Ha rendben van az autó, szerelővel át/megnézetni sztem alap.
Gyakorlati dolgok: vegyesben kis klimával nekem 8-ra jön ki a fogyasztás és nem taposom neki. A vezérlésről nem ír semmit, érdemes rákérdezni, az vizpumpával, görgőkkel munkadíjjal egyebekkel száz körüli tétel, ha nem az autoszerelő haver/rokon csinálja meg. Egyelőre ennyi jut eszembe.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #77734 üzenetére
Nálunk az alvázszám után ez a következő. Hozza a fickó a műszert, belógatja a tartályba és megméri a forráspontot. Érdemes vizsga előtt cserélni, akkor biztosan jó.
Volt osztálytársam csinálja, tényleg nem szőrözik vele, de a féket mindig megnézi, mintha nem is ismerne.
[ Szerkesztve ]
-
sullerj
tag
válasz !Overdose! #77739 üzenetére
Kerekítettem feljebb, elnézést: pontosan 7.8 volt a legutolsó tankolás átlaga kb 50/50 város/országút + klímahasználat mellett. Benzinest kerestem, nem értek az autókhoz, leginkább belvárosban használjuk, rövid utakon.
Évi max 8-10E km futáshoz kerestem autót, több típus közül ez végül állapot és az eladó megbízhatósága miatt "nyert".
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #77737 üzenetére
én is szinte rendszámmal járok át a sajátommal, még is direkt kértem hogy fékezzék meg rendesen és rángassák át padon rendesen, az a biztos, kijöhet olyan dolog amit az ember nem vesz észre vagy nem látott addig.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
thefreeman
aktív tag
válasz Mágus2 #77729 üzenetére
Nekem még sosem mérték itt Romániában. De pár ismerős akivel beszéltem erről ők sem tudtak róla hogy kellene cserélni. Miután az enyémben már puhább volt a fék vezettem ismerősöm 7 éves focusát csak pár métert mentem de akkora fékkel ami az enyémet szépen megállítja annál majdnem megfejeltem a kormányt, akkor már gondoltam hogy itt valami nincs rendben, pedig azt mondta még ő sem cserélt benne folyadékot soha.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz thefreeman #77743 üzenetére
A kiegyenlítő tartályban még 5 év múlva is szép sárga a fékfolyadék, no, de láttad mit engednek ki a csövekből, nyergekből 2 év után? Teljesen fekete vizes mocskot. A fék nem játék.
[ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
No, a kettőstömegű és a kuplung szett megrendelve. 130ezer magyar forint. (82k+50k)
Ehhez még jon a munkadíj.
Fincsi kis feladat a pénztárcámnak.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz thefreeman #77746 üzenetére
Az ott keni is a dugattyút, de ha felvizesedik, akkor már nem ken. Amúgy is szétkopik egy idő után, ez csak segített. A fékfolyadék megköti a vizet még a párát is a légkörből. A tartály nem zár légmentesen, mert akkor a betétek kopásával nem működne megfelelően a fék. Van egy pici szellőző a kupakon. Onnantól, hogy kinyitják az új flakont, romlik a minősége.
Morris Biztos jó vétel volt ez a verda? Nem sokat használtad, mire csúszni kezdett a kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest