-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ez sok mindentől függ, de még egy indok hogy költségmentessé teszi a nálad töltendő időt váltó szempontból.
Mert ugye van akinél 50k alatt szíjje van rúgva mondjuk a kocsi 2-3 éves kora körül. Akkor meg megéri megcsináltatni és még 10 év alatt eladni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ck.
addikt
Na indulunk Porky-val BMW-ket nézni.
-
-
degec
senior tag
wau wau
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #77763 üzenetére
Többé nem fog csúszni a kuplung. A régi lamellát el kell küldeni kevlároztatni, elindulni kicsit nehéz vele, de lehet csak én nem vagyok kompatibilis Luigi-val.
Olyan, mint ha ragadna a kuplung, nem lehet olyan szépen csúsztatni. Meg ugye Luin teljesen alul is fogott, de lehet csak én voltam béna.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #77766 üzenetére
Mondom, lehet én vagyok béna. Eleve nem adok gázt elindulásnál, csak kuplunggal indulok, de ez rögtön megragad, és inkább lefullad, mint elindulna, a sima pontosan fordítva működik, az inkább elindul, minthogy lefulladna, csak hamarabb elmelegszik.
Vezettem már több kevlár kuplungos autót, és majdnem mindegyikkel lefulladtam. Ahol fejjebb fog a kuplung, ott könnyebb a dolga az embernek, csak aki kevlározik, az mindig vastagabbra csinálja a lamellát, hogy tovább tartson, mert extrém igénybevételre tervezik, mivel ezeknek nem lehet állítani a fogáspontját, automatikusan lejjeb kerül a pedálon a fogáspont. Ha a gyári a félúton fogott, akkor ez majdnem a padlónál fog. Megszokás kérdése, de én a gyárit szoktam meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van nyomaték, érted. Kuplunggal meglódítom a bódét, utána megy a gáz, de addigra a kuplung fogáspontján túl vagyok. Ezzel nem lehet gázzal indulni, mert menetet vág a féltenygelyre.
Ha a HTP-t le akarom nyomni lámpánál, akkor adok gázt, de meg is bánom rögtön, mert 10 deka gumi ott marad a vonal mögött.
A lendkerégnek a nagy terhelés okoz gondot, utána nem nyomok padlót, és nem 3.-ból indulok. Semmit nem árt neki. Amióta meg van gáz nélkül indulunk vele, és még nem panaszkodott.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Igen, ezt tudom, csak erzesre nem vagom.
Magus: Aham, tehat olyan lehet, mint amikor bekapcsolom a klimat, tobb gaz kell elindulashoz (gyulolom..)
En is keves gazzal indulok, marmint ultra kevessel, csak itt valszeg nehezebb, mint az egykilenc tádén. Amikor friss volt a gep, elso 1-2 napban lampanal random lefulladtam.
(Lehet h kevlaros van benne? )
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Elindul alapjáratról is, akkor minek kínozzam a kuplungot a magasabb fordulattal? Ha nagy emelkedőn kell elindulni, adok gázt, de csak akkor. Próbáld ki te is a két lityóson, bár az kell hozzá, hogy pontosan tudnod kell, hol fog a kuplung és nem szabad gyorsan felengedni. Amint túl vagy a fogásponton, mehet a gáz.
Persze ezután nem csoda, ha minden benzinessel lefulladok.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Nekünk még az oktató is így tanította, hogyha felengedem a kuplungot fogásponton túl, csak akkor adjak gázt, előtte felejtsem el.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
VR6-Fan
veterán
válasz ßrainiac #77766 üzenetére
gyakorlatilag úgy képzeld el mint egy on off kapcsolot, nincs olyan köztes állapot hogy picit megindul a kocsi, el indul/lefullad és kész, külön élmény amugy síkba huzott tárcsával lendkerékkel még.
amugy a nyomaték átvitelt nem a kevlár növeli (az a hő terhelhetőséget), és nem is lesz egymaga a kevlár miatt olyan eget rengetően nagyobb a nyomaték kapacitás.
értelmes úgy van ha hozzá a szerkezet "húzását" is növeli az ember.szvsz neked a 228-as kuplungot olyan 360nm-t átvisz.
jah és mivel indokolták azt hogy ne hajísd ki a DMF-et?
(azt leszámítva hogy egy gyári 1 tömegű 228-hoz képest nagyobb nyomatékot visz át.)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha sportosan akarok vezetni, elkérem a szomszéd M5-ösét, azzal lehet vadulni, az arra van.
Morris Csak az egyik. Ez inkább a lamellát védi, a lendkerékre más praktikák vannak, de azt már itt leírtam sokszor. Nem tartjuk a fordulatot 1500 alatt még motorfékkel sem. Nem rúgjuk neki 1500-tól padlón(kivéve, ha logot kell csinálni a turbónomásról, ilyenkor sajnos elengedhetetlen) Nem váltunk darabosan, nem engedjük rángatni az autót. Lehetőleg nem húzunk vele semmi nehezet, ha mégis, akkor sem gyorsítunk padlógázon, csak gyengéden.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #77795 üzenetére
2000 után mindegyik 4 hengeres dieselben van, a tiédben is, hallani is leállítás után egy mély böfögést. Amikor kinyit a csappantyú és kiegyenlítődik a szívócsőben a nyomás a légkörivel. Itt látszik a levegő csappantyú működése leállításnál.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #77795 üzenetére
Nem csúszna el terhelés alatt.
Nekem ~400Nm-t tart meg, még sosem csúszott, pedig kapja a buksija.
240-es tárcsa van kevlározva. Előtte-utána beszámolót nem tudok, mert így vettem. Azóta beletoltam ~70.000km-et és a frizurám még mindig tartA csúszáspontot kell átértelmezni/elfelejteni.
Mágus: Nyugi... 10-8-an lefulladnak vele
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
- Kerékpárosok, bringások ide!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Home server / házi szerver építése
- Microsoft Surface
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- iPhone topik
- Autós topik
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest