-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
eastsider
nagyúr
Sziasztok,
Megjött a csoda connect box, hasít is a 300as net. Meglátjuk hogy működik majd... (Bridge mód)
-
net91
senior tag
válasz norbertoth #76297 üzenetére
A kettő nem zárja ki egymást!
Én 15 ezerről vittem le 5500 forintra (TV, internet, telefon) az előfizetés díját az elmúlt évek során úgy, hogy a hűség lejárta előtt mindig nagyobb csomagra váltottam a "hűségmegtartóval".[ Szerkesztve ]
Az élet egy rövid utazás, éld meg. Emlékeket gyűjts, ne anyagiakat.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz norbertoth #76295 üzenetére
Jobban jársz ha megvárod a hűség végét vagy a lejárat előtt 10nappal hívod a 1221-et.
[ Szerkesztve ]
-
norbertoth
senior tag
Hűségmegtartót szeretnék. ☺️
• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
net91
senior tag
válasz norbertoth #76295 üzenetére
Bármikor köthetsz új hűséget, nagyobb csomagra.
Az élet egy rövid utazás, éld meg. Emlékeket gyűjts, ne anyagiakat.
-
norbertoth
senior tag
Mennyivel a hűség lejárta előtt lehet újabb hűséget kötni?
Jelenleg nekünk most ez van:Szerintetek ha 300-as netre váltok és plussz egy MediaCardot szeretnék, ( az első az ingyenes ugye, mert hd mediabox van szóval azt card-ra cserélni) akkor lejebb lehetne tornászni az árat ha van konkurencia is?!
Egyébként hogy ne szívjam meg mint mindig, hónap elején vagy hónap végén érdemes új díjcsomagot aktiválni, hogy ne legyen törthavi számla, vagy több a kövi számla törthónap miatt?• iPhone 15Pro Max • Macbook Air M1 • LG OLED 55” CX • BOSE • Asus AX92U • WD Blue SSD • Xbox One S
-
kezo0
addikt
válasz 4Grider #76284 üzenetére
(és ztsoft-nak is)
Köszi, most már mindegy, mert még hajnali 3-kor bejelentettem a hibát, és azóta jött is a technikus, aki cserélte a kártyát. Amit hozott, az működik.
(A verziószámok megegyeznek a ztsoft által írtakkal.)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
ztsoft
őstag
válasz szabieable #76291 üzenetére
Szia!
Volt már rá példa, hogy nem volt aktiválva a mediacard, esetleg fordítva volt a kártya beletéve a modulba. Hívd fel a 1221-et és válaszd a TV hibabejelentést.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
szabieable
aktív tag
Sziasztok,
Tegnap próbáltam volna beüzemelni a mediacardos ci+ modult, viszont az alábbi hibába futottam egy Samsung MU6172U készülékkel ( támogatott a UPC oldala szerint )
A hitelesítés sikertelen a TV és a modul között...
[kép]
A faq szerinti pontos idő állítást próbáltam, alapból be volt már állítva, csináltam CI resetet de továbbra sem hajlandó hitelesíteni. Van esetleg valami amit még meg lehet próbálni? -
ztsoft
őstag
Szia!
Csak egy ötlet. Össze kellene hasonlítani a két kártya, modul szoftververzióját, hátha volt frissítés és az tett be az egyik kártyának.
Nálam a kártya (CA dekóder): R-AJHAK-ADFBG-UPCAM
Modul: 07.00.01.02.08.00, utolsó frissítés: 05.03.2017
Esetleg egy visszaállítás, vagy szoftver letöltés a hibásnak mondott modulon.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
gorje
senior tag
Sziasztok!
Tv hangolás esetén hogyan lehet beállítani azt, hogy a kódolt csatornákat ne tárolja? Philips tv egyébként.
-
4Grider
nagyúr
-
Sanya
nagyúr
válasz dombila #76278 üzenetére
Azért vedd figyelembe azt is, hogy a laligából már csak pár hétvége van hátra és jövőre nem biztos, hogy a spíler 2 adja. Addig meg legyél valaki jóbarátja, ha játszik a kedvenc csapatod, legalább tudtok sörözni
A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
kezo0
addikt
Ha van egy mediacardom, ami
– egyik napról a másikra nem működik a dupla tuneres tévém egyik modulfogadó slotjában sem (vagy egyáltalán nem érzékelik a slotok a behelyezett modult, vagy érzékelik, de hibára fut az azonosítas),
– ugyanakkor az anyámtól kölcsönkért mediacard a tévém mindkét slotjában azonnal működik,
akkor ugye jogosan gondolom, hogy a tévém slotjai jók, és a mediacardom hibásodott meg?
DE! A mediacardom azonnal működik a másik, szimpla tuneres tévémben! Tehát a mediacardom mégsem hibásodott meg!Létezhet olyan, hogy egy mediacard, ami évek óta működött egy tévében, egyszer csak nem működik tovább abban a tévében, de egy másik tévében továbbra is jó...?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
veterán
-
kezo0
addikt
Úgy tűnik, némi késedelmet szenved a Vodafone általi felvásárlás...
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
blakey
titán
válasz dombila #76278 üzenetére
Várható, hogy tovább fog változni ha majd az új tulaj másképp gondolja.
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
-
blakey
titán
válasz dombila #76276 üzenetére
Ez komoly, hogy a Digital Gold csomagnak nem része ez a két adó? - igen
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dombila
senior tag
Digital Gold TV előfizetésünk van (amikor legutóbb uodate-eltük az előfizetést, még így hívták). Tegnap este óta eltűnt róla a Moziverzu, ill. a Spieler2 is. A honlapon azt látom, hogy a most Premiumnak hívott csomagnak része. Amikor mi választottuk, akkor még a Digital Gold volt a legnagyobb csomag. Ez komoly, hogy a Digital Gold csomagnak nem része ez a két adó? Át kellene váltani prémiumra, hogy menjen? Nemá
-
agabe
addikt
Regen lejart huseg eseten felmondhato ugy az egesz csomag (van tv, telefon, net, mobilnet) hogy valamikortol felmondom, es akkortol megrendelem csak a netet (most van az internet online 300 ami jo lenne) ?
Semmi mast nem hasznalunk szoval nem kell csomag. -
Amazonas
senior tag
válasz 4Grider #76272 üzenetére
Értem. Emlékszem, pár hónapja volt egy online felmérés a szolgáltatásokkal kapcsolatban. (Persze, jó kérdés, hogy mekkora volt a válaszadók aránya.)
Kíváncsi vagyok, hogy - az üzleti UPC-előfizetők kivételével - a lakossági felhasználók hány %-a tart(ana) még erre a szolgáltatásra igényt, és hány %-uk látna helyette szívesebben mobil-előfizetést egy trió-csomagban.
Személy szerint, most, így 2019-ben sokkal jobban el tudnék képzelni egy ilyen csomagot.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz Amazonas #76268 üzenetére
A 78 éves anyámra egyenesen 2 db vezetékes telefonvonalat sóztak rá, amikor legutóbb új hűséget kötött. Azt mondta az ügyintéző, hogy most már így adják, az egyiken lehet telefonálni, a másikra MEHET A FAX! (nem röhög!)
Anyu természetesen egyik vonalat sem használja, de mivel a második vonalért 100 Ft-ot számláznak, és az egész előfizetés összesített ára így is vagy 1500 Ft-tal olcsóbb lett, mint amennyit addig fizetett, ezért belementünk. (Elkísértem az ügyfélszolgálatra, nehogy átverjék...)Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Amazonas
senior tag
-
picur10
aktív tag
Az a baj, hogy először a bejárat utáni második szobában bukkan fel a parketta alól, ahol kötve van egy dobozban, onnan megint parketta alatt megy tovább, majd megjelenik a spájzban, és onnan a fél lakáson körbemegy a fal tövében. A gányoláshoz értett valamelyik előző tulaj.
Idén tervben van festés, előtte végigverem a falat és egy csövet beteszek a bejárattól. Sőt kiűzöm a bejárathoz a nas-t is. -
Sanya
nagyúr
válasz picur10 #76263 üzenetére
ez nem egy jó csomag, elsőre sosem kell elfogadni.
Bár nem tudom mennyibe kerül egy giga net, de 1000 forintnál többet nem adnék érte.
nekem ez van most:
500-as net
digital bronze + HD csomag
2 media card
telefon
világ csomag
európa csomag
filmbox csomag
epack kedvezmény
6400 ft.A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!
-
picur10
aktív tag
Nekünk is most járt le nemrég a hűség, ez lesz az emelt összeg:
digital gold 5200 Ft
HD csomag 1000 Ft
Fiber Power 240 2280 Ft
ePack kedvezmény -445 Ft
Nonstop S 540 Ft
ossz: 8.575FtTavaly kiépítette az utcában a digi az optikát, de mivel még senki nem kötött oda szerződést, a társasházba még nincs bevezetve. Ezt persze elmondtam az ügyintéző hölgynek és az első 8600-as érték után az alábbi ajánlatot kaptam.
Tv Comfort csomag
Internet 300 csomag
Nonstop S telefon
1 Gb mobilinternet Sim
ossz: 6.119 FtUtána olvastam, a mobilnet még csak nem is 4G (bár a gyereknek elég lenne), a TV-re meg azt hittem, hogy HD lesz, ahhoz képest csak SD. Bár olyan minimálisan nézek tv-t, hogy nem is érdekel. Telefont egy percet nem használtuk, csak a "csomag" miatt van.
Viszont ahogy nézem az itt beírt ajánlatokat, annyira nem túl acélos. Főleg, hogy gyakorlatilag mindenben jobb a digi. Ahhoz viszont végig kell kábelezni a lakást újra (isten tudja hol jön be a lakásba a koax, egyszer csak előbukkan a lakás közepén )
A mobilnet jól jött volna a gyerekeknek (akár még egy), de ezt azt hiszem passzolom akkor. -
sacaboy
tag
Sziasztok!
Látom megy a vita a hűség utáni emelésről, jogszabályokról.
Nálam az utolsó havi számlán amit még hűség alatt küldetek ki, volt egy harmadik oldal, amin közölték a hűség lejárta a után a kövekező számlázási cikulsban a net és a tv mennyire fog emelkedni.
A GOLD csomag havidíját 101Ft-al, az 500-as netet pedig 111 Ft-al kívánták emelni. Tehát összesen 212 Ft-al kellett volna többet fizetnem ezért a csomagért. Felhívtam őket és újabb hűséget kötöttem a TV Prémium csomag + 500-as net és telefon S-re +320Ft-ért. A hűség utáni árnál 108 Ft-al többért.Toshiba Satellite L850-1H4 - Apple iPhone 11 - Apple iPad AIR 3
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz headhunter #76260 üzenetére
Lehet, hogy egyik sem.
Töröld ki az előzményeket a böngészőből és karbantartó programmal nézd át a gépet.
Netezés előtt indítsd újra a modemet vagy éjszakára áramtalanítsd. -
headhunter
addikt
User vagy hardware "error" lehet?
Speedtesten több szerveren is mérve, mindig akkor van meg az 500/22Mbit, amikor újraindítom a connect boxot.
Másnap már "csak" 250-300Mbit-et mérek, bármelyik kiválaszott szerveren. (Digi, Telenor, stb...) -
ptya
tag
válasz kabelmania27 #76257 üzenetére
Rendben, köszönöm szépen a segítséget!!!
-
ptya
tag
válasz kabelmania27 #76255 üzenetére
Eddig is speedtestet néztem. Ezen most 2.85 MB/s jött ki. Tegnap a speedtest logok alapján is 35MB/s-et mutatott. Ma annyi változott, hogy tűzfalat kikapcsoltam, meg IP4-re állítottam a protokollt, amit már vissza nem tudok állítani 6-ra. Ezt jelezzem inkább UPC-nek? 300-as netem van, amihez az a 3MB nagyon nagyon karcsú.
Vagy ez véletlen egybeesés és csak most szarakodik a UPC itt? -
ptya
tag
válasz kabelmania27 #76253 üzenetére
Most úgy tűnik, hogy folyamatosabb. Most már 300-ból 2 request timeoutol
Hogyan tudnám visszanyerni viszont azt a +30 MB letöltési sebességet, ami eddig volt? Vagy azt az IPv4 miatt buktam volna? -
ptya
tag
válasz kabelmania27 #76250 üzenetére
Szia!
A modemnél a koaxra csak 2 extra fej van rákötve, 3 dB és 6 dB feliratokkal. Mást nem látok.
Időközben átállítottam IPv4-re a cumót MyUPC-n. Így mintha kevésbé lenne hiba - CMD-ben pingelve 2% lossom van 100 requestnél.
Ami főbb különbséget látok, hogy ~35MB/s-ről lecsökkentem ~3,5MB/s-reTudok kezdeni valamit a feltöltési értékkel?
És persze köszi az eddigi segítséget
-
ptya
tag
válasz kabelmania27 #76239 üzenetére
Szia!
Az állapot:
Tétel Állapot Megjegyzések
Megszerzett letöltési csatornák (Hz) 402000000 Zárolt
Besorolt feltöltési csatornák (Hz) 33200000 Besorolt
Provisioning állapota Online ÜzemelLetöltés:
Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 402000000 7 40 256qam 7
2 354000000 7 40 256qam 1
3 362000000 7 40 256qam 2
4 370000000 7 40 256qam 3
5 378000000 6 38 256qam 4
6 386000000 7 38 256qam 5
7 394000000 7 40 256qam 6
8 410000000 7 38 256qam 8
9 418000000 6 40 256qam 9
10 426000000 6 40 256qam 10
11 434000000 7 40 256qam 11
12 442000000 6 38 256qam 12
13 450000000 5 38 256qam 13
14 458000000 2 37 256qam 14
15 466000000 3 37 256qam 15Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Zárt állapot RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Zárolt 40.366 1968567291 41
2 Zárolt 40.366 1965538643 18
3 Zárolt 40.366 1965538172 25
4 Zárolt 40.366 1965539558 20
5 Zárolt 38.983 1965540105 10
6 Zárolt 38.983 1965532180 41
7 Zárolt 40.366 1965542955 38
8 Zárolt 38.983 1965530613 36
9 Zárolt 40.366 1965534227 18
10 Zárolt 40.366 1965542772 31
11 Zárolt 40.366 1965544739 17
12 Zárolt 38.983 1965547238 17
13 Zárolt 38.605 1965545350 63
14 Zárolt 37.636 1965549531 113
15 Zárolt 37.636 1964933566 604443Feltöltés
Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) Jelsebesség (ksps) Moduláció Csatorna azonosító
1 33200000 50 5.120 64qam 43
2 26600000 50 5.120 64qam 48
3 59800000 50 5.120 64qam 47
4 53200000 50 5.120 64qam 46
5 46600000 50 5.120 64qam 45
6 40000000 50 5.120 64qam 44Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Csatorna típusa T1 időtúllépés T2 időtúllépés T3 időtúllépés T4 időtúllépés
1 2.0 0 0 1 0
2 2.0 0 0 1 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 0 0
5 2.0 0 0 0 0
6 2.0 0 0 1 0Ezek után a biztonságban kikapcsoltam a tűzfalat, mert azt láttam az be van kapcsolva. Annak hatására a letöltésnél a Pre és Post RS errorok drasztikusan csökkentek, de a hiba még mindig jelentkezik.
Modem állapotot hogyan tudom elérni?
-
Lazarski
csendes tag
válasz merqree #76234 üzenetére
Ezt a 30 napot nem tudom honnan veszed, de szerintem kellően meggyőző, korrekt stílusban és megfelelő ügyintézővel beszélve meg lehet oldani (jó nyilván nem azt, hogy fél év van még hátra)... Nekem még nagyjából 2 hónap volt hűségből, de mondtam lemondásnál, hogy itt a négybetűs szolgáltató (ami csak félig igaz, mivel itt van a nyomorult optikájuk, csak épp nem lehet megrendelni a szolgáltatást ) és nagyon soknak érzem a havidíjat, stb... Végül elengedték a hűséget is, csak maradjak.
10ezer körül fizettem 120-as net + bronz csomag (hd nélkül) + 2 mediacard + nonstop s.
Most az új csomagom: 500-as net + premium tv + 2 mediacard + nonstop s: 7300Ft.
Ha nagyon sírok, akkor biztos lett volna még jobb ajánlat is...
Nekem azt mondta lemondásnál a hölgy, hogy ezt ők el tudják intézni, hogy ne kelljen kötbért fizetni ilyenkor bármennyi is van még a hűségből hátra, ez az egész csak megegyezés kérdése. -
Clever0
senior tag
válasz Watercolour #76245 üzenetére
Ha jól értettem az általad beírtakat, akkor felmondhatnám a szerződést, de azt hűség híján amúgy is bármikor megtehetném.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Clever0 #76244 üzenetére
Ezt a részét nem olvastam át a vonatkozó törvényeknek. Ha igaz, amit a többiek írnak, hogy évente egyszer jogosult a szolgáltató a fogyasztói árindex növekedésével megegyező mértékben árat emelni, akkor valószínűleg jogos az emelés.
(Tapasztalatom szerint a UPC leginkább csak szóban meri az ügyfeleit rendszeresen félrevezetni, írásban nem.)A legegyszerűbb egyébként az, ha átolvasod ezeket saját magad, kár az interneten másoknak hinni.
-
Clever0
senior tag
válasz Watercolour #76243 üzenetére
Nekem lejárt a hűségem (net+telefon) és a netet megemelték 100 Ft-al. Reklamálhatok?
-
Watercolour
aktív tag
válasz #72010496 #76230 üzenetére
"Ilyenkor nem lehet, mert a módosítás rajtuk kívül álló okok miatt következik be."
Ez tévedés, az EHT vonatkozó részében sehol nincsen ilyen kitétel. A törvény az előfizetőt hivatott védeni, te előfizettél adott csatornákra, számodra teljesen mindegy, milyen okból, de eltűnt egy csatorna, tehát felmondható a határozott idejű szerződés. Valakinek nyelni kell, ha ilyen helyzet előáll, és a törvény egyértelműen az előfizetőt védi.
132. §, 2c. bekezdés:
"Amennyiben a szolgáltató a határozott időtartamú előfizetői szerződés időtartama alatt egyoldalúan módosítja a műsorterjesztési szolgáltatás keretében kínált csatornák összetételét - ide nem értve az csatornasorrend megváltoztatását, valamint azt, ha a módosítást megelőzően kínált csatornák a módosítást követően is elérhetőek az előfizető számára -, akkor az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."132. §, 5. bekezdés:
"Amennyiben a módosítás az előfizető számára bármilyen hátrányos rendelkezést tartalmaz - így különösen, ha a szolgáltatás díja emelkedik, módosul a kínált csatornák összetétele vagy a szolgáltatás tartalma - az előfizető az értesítéstől számított 45 napon belül, azonnali hatállyal, további jogkövetkezmények nélkül jogosult felmondani a határozott időtartamú előfizetői szerződést."Forrás: pontosan így mondtam fel a saját határozott idejű TV szerződésemet a UPC-nél, illetve előtte elolvastam a törvényt, nem csak a megérzéseimet tálaltam tényként.
[ Szerkesztve ]
-
nicu71
addikt
válasz Toth_Jani #76222 üzenetére
az a szomorú hogy sokan siratják,és nem értik hogy történhetett ez meg." Megszűnt az egyik legértelmesebb csatorna jajj jajaajj.bezzeg a … és a …. MEGMARADT! felháborító!
Pedig csak két sz.kupac egyesült."-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"
-
Tálydi
senior tag
Sziasztok!
Van valakinek infója arról, hogy meglévő otthoni szolgáltatás nélkül a mobil előfizetés mennyiért kapható (ha egyáltalán) pluszban?
Köszi
Eeeeh, what’s up, doc?
-
kabelmania27
Topikgazda
Üdv!
Nézd meg milyenek a modemértékek. Modem oldalán haladó beállítások után a hálózat állapota részen belül a letöltés és feltöltés füleket kellene bemásolni. Próbáld meg modem üzemmódban, ha nem elérhető my upc oldalon vagy 1221-en internethiba menüpontban kapcsoltasd ki az ipv6-ot.[ Szerkesztve ]
-
ptya
tag
Sziasztok!
Nekem a héten kötötték be a netet és hirtelen minden faszának is tűnt. Azóta viszont tapasztalok egy furcsaságot, ami nem hagy nyugodni
Olyan, mintha nem lenne sikeres minden request. Egy letöltés példájával élve az tapasztalható, hogy pár próbálkozás instant hibára fut (nem sikerült kapcsolatot létesíteni), majd a következő próbára kiépül a kapcsolat és onnantól már meg sem szakad, szóval vígan jönnek le a több gigabyte-os csomagok.
speedtestnél is hasonló a jelenség, van hogy megnyomom, hogy GO aztán vígan lefut a teszt, majd következő próbálkozásra egyből connection error.
Ha nem sikerül a kapcsolatot kiépíteni, akkor egyből errort kapok, szóval nem timeout-ról van itt szó.. olyan mintha, a modem elutasítaná a kérést.
A legjobban a PS4-em sínyli meg, mert az folyton dobja az errorokat, hogy nem sikerül kapcsolódnia a PSN hálózathoz - ott ilyen 5 próbából 4x nem sikerül.
Találkozott már valaki ilyesmivel? WIFI és kábel esetén ugyan az a jelenség.
Többször újraindítottam már a modemet és bújtam a beállításait is, de semmi különöset nem láttam.Akkor is jelentkezik a dolog, ha kevés (<4) eszköz van rácsatlakozva a modemre.
Első körben még a UPC-t nem akartam felhívni, hátha nélkülük megoldható a helyzet
-
woodworm
veterán
válasz merqree #76223 üzenetére
Ha nem csinálsz semmit, akkor fut tovább határozatlan idővel a jelenlegi szerződésed (7870Ft+az évi egyszeri emelés) a jogszabályban leírtak szerint. Az az ajánlat, ugyancsak jogszabályi kötelezettség miatti közlés, hogy a futó szerződésed összetételéhez hasonló csomag listaára mennyi. A szöveg azért ilyen nyakatekert mert törvény szabályozza és bikkfanyelven beszélő bürokraták fogalmazták a törvény és a levél szövegét is.
-
#72010496
törölt tag
válasz merqree #76229 üzenetére
Biztos van, minden szolgáltatónál van lemondás lehetősége. Aztán ha ott sem adnak olcsóbban, mehet a lemondás.
Bár elég furcsának tartom, hogy DIGI területen is mernek ilyen horror árakat ajánlani. (Mondjuk nekem az első 150-es nettel lenne ennyi). Mondhatod az ügyintézőnek, mikor kérdezi az okot, hogy kaptál jobb ajánlatot más szolgáltatótól. Hátha úgy meg tudod fogni őket, persze ha szándékod van maradni.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz merqree #76229 üzenetére
Kereskedőt találtál. Van lemondás menüpont ott ügyfélmegtartót fogsz kapni. Jelezni kell, hogy a négybetűshöz mész, akkor letolja a gatyáját...
Szerk.:
Főmenü, egyes menü (szolgáltatás megrendelés/módosítás), 5-ös almenü (szolgáltatás lemondása).
Ja, és akkor telefonálj, ha már lejárt a határozott idejű szerződésed![ Szerkesztve ]
-
#72010496
törölt tag
válasz Toth_Jani #76222 üzenetére
Ilyenkor nem lehet, mert a módosítás rajtuk kívül álló okok miatt következik be.
De nemcsak az Echo, hanem a DoQ is megszűnik áprilisban, így 2 csatornával kevesebb. Arról pedig még nem nyilatkoztak, hogy esetleg bekerül a DoQ helyett a NickToons, mint a többi szolgáltatónál. -
-
merqree
őstag
Az aláhúzást azért raktam be, mert pont erről ment a beszélgetés prá napja.
Felhívtam őket.
Marad a havidíj, évente max 3-5%-al emelkedhet az ár, de erről áremelés előtt írásban értesítenek.Rákérdeztem az új csomagok árára (DIGI és Telekom is szogláltat):
TV prémium, 500net, nonstop s, 2. eszköz = 9499HUF / hó
TV prémium, 300net, nonstop s, 2. eszköz = 8699HUF / hóFelejtős jelen pillanatban.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én nem értem? Most szerinted újat írtál, hogy működik ez az egész? Próbáld meg te értelmezni már, amit eddig írtam, mert nem erről volt szó. Az egy dolog, hogy ezt el kell játszani, de unom már, majd 25 éves upc előfizetés után! Nem is emlékszem már, hogy milyen néven indult valamikor ez az elcseszett banda...
[ Szerkesztve ]
-
legenda
válasz merqree #76223 üzenetére
Muszájból - jogszabályi kötelezettség okán - írtak egy esetleges ajánlatot, amit egyrészt nem kell elfogadni - legalábbis butaság lenne -, másrészt nyilván nem a legjobb, hanem egy általános ajánlatot adnak, nem is kell azzal foglalkozni.
Megtartható a hűség lejárta után az addig használt konstrukció, amin évi egy alkalommal emel(het)nek minimálisan (~100 - 200 - 300 Ft), vagy kiharcolható hasonlóan jó, vagy még jobb ajánlat, ha valaki ír alá hűséget.
A jogszabály adta emelési léehetőséget és az általános ajánlatukat nem szabad összemosni.[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
merqree
őstag
Kedves Ügyfelünk!
Az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtott szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű
szerződésben szereplő szerződési feltételekkel megegyeznek, ide értve azt a rendelkezést is, mely alapján a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díját évente egyszer a fogyasztói árindex növekedésével megegyező mértékben módosítani.
Határozatlan idejű szerződésének kezdete:
digital gold: 2019.06.01;
HD csomag: 2019.06.01;
Fiber Power 240: 2019.06.01;
Nonstop S díjcsomag: 2019.06.01.
Ha aktuális akcióink érdeklik, kérjük, hogy további tájékoztatásért keresse fel ügyfélszolgálati elérhetőségeink bármelyikét.
Jogszabályi kötelezettségünk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön részére elérhető, jelenlegi szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró, 12 havi elkötelezettséggel járó ajánlatunk az alábbi: TV Premium: 7673 Ft/hó; Internet 300: 7555 Ft/hó; Nonstop S díjcsomag: 1490 Ft/hó.
Tájékoztatjuk, hogy a fenti ajánlat meghatározására jogszabályi kötelezettségünk szerint az Ön által jelenleg igénybe vett szolgáltatások jellemzői alapján került sor.
Ajánlatunk csak tájékoztatás, természetesen Önnek lehetősége nyílik más kedvezményes ajánlataink közül is választani, melyekről az ügyfélszolgálati
elérhetőségeinken érdeklődhet.
Üdvözlettel:
UPC MagyarországEhhez képest a jelenlegi csomagom:
digital gold, HD csomag, HD plusz TV-n, ePack kedvezmény, Fiber Power 240, Nonstop S díjcsomag = 7870 HUF/hóHa jól értem az ajánlatukat, akkor a premium TV, 300as net, nonstop s = 16718 HUF/hó ? Vicc, ugye?
Betépve(!) a my upc oldalon happy home premium 8499/hó, ha nem lépek be, csak a címemet adom meg, akkor 7610 HUF/hó, de a 12 hónapból az első kettó nulla HUF/hó -
Toth_Jani
őstag
Megszűnik mindannyiunk kedvenc csatornája az ECHO TV.
Ez most indok a lemondásra?? -
blakey
titán
válasz s1999xx #76215 üzenetére
Terület föggő, de az árak fent vannak a weboldalukon. Nekem most kedvzőbb mint előtte volt.
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kabelmania27 #76216 üzenetére
Persze tudom, de már ezzel is tele a tkm, hogy minden évben el kell játszani.
Ha jól belegondolsz, azért kell majd hívnom őket, hogy a két új FHD csatornát nézhessem, ha még 20 db újról lenne szó, de kettő, amiből az egyik nem is érdekel.
Jövőre majd más neve lesz megint...csak már unom.[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz s1999xx #76210 üzenetére
Nos, jah, lehet így is hívni, hogy vicces. Inkább full retardált, pénzéhes bandának tartom ezeket, akik lfszt nem fejlesztenek már évek óta jelentősebben!
Azért is gáz, mert engem egyszerűen nem érdekel semelyik 70 valahány gagyi SD csatornájuk és ha véletlen bekerül egy új FHD, omg micsoda öröm, akkor puff nekem (meg más hasonló), mint őskövület előfizetőnek nem jár, akinek full maxolva van csomagja sok év óta.
Elmennek ezek a k..va anyjukba, remélem többek között ezeket is látom csődbe menni, mielőtt föld alá kerülök. -
blakey
titán
Már nem a Gold csomag a max.
Boldog karácsonyt! - ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
viktorhu
veterán
válasz Intruder2k5 #76200 üzenetére
Szerintem nem sokan gondolják, hogy az ár örök életű, pont hogy arra kell mindig itt is a fórumozók figyelmét felhívnunk, hogy semmi nem történik, ha nem fogadják el az értékesítő újabb hűségajánlatát.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Érdekes egy állatfaj ez a upc. Eddig ott volt a gold csomagban is a moziverzum hd, tegnap este már kiírta, hogy nem vagyok jogosult.
Mivel full max-on vagyok mindenben, nyilván ez lesz majd az ő "aduászuk", amit feltudnak majd ajánlani, mint "bővítést", vagy minek lehet nevezni ezt a foshalmaz, amit ezek szolgáltatásnak hívnak. -
4Grider
nagyúr
Nincs ilyen megkötés, viszont a csomagajánlat adott. Te boríthatod a csomagot, de az garantáltan nem fogja neked megérni mivel drágább lesz az egyedi csomag, mint a több szolgáltatást tartalmazó általuk ajánlott. Ezek után ők sem hülyék a drágább és kevesebb szolgáltatást tartalmazó megoldást ajánlani...
Egyedi és olcsóbb csomagokra a lemondás menüpont alatt alkudva van lehetőséged megszerezni az ügyfélmegtartónál, a kereskedők nem fogják támogatni az egyedi elképzeléseid. -
cocka
veterán
Valaki használ itt Nonstop L csomagot tripleplayben?
Régen kötöttük a hűségszerződést (hál'istennek nemsokára lejár) és akkor arra hivatkoztak, hogy csak akkor tudnak kedvezőbb ajánlatot biztosítani (ami mellesleg drágább volt, mint az addigi), ha megrendeljük mellé a Digital Goldot is.
Na most azt meg tudná valaki írni, hogy hol van leírva az ÁSZF-ben, hogy Nonstop L csomagot csak akkor rendelhetsz, ha a tévészolgáltatásból a nagyobbik Digital Goldot rendeled?
Igazából azt nem értem, hogy hogy lehetnek ilyen rugalmatlanok. Ha Digital Bronze-zal akarunk Nonstop L-et, azt miért nem lehet?
Tehát nem arról volt szó, hogy egy Digital Bronze, 120-as net és Nonstop L-re árajánlatot mondtak, hanem közölték, hogy Nonstop L-hez rendelni kell Digital Goldot is ártól függetlenül.
Érdekes, hogy olyan opció persze fel se merült, hogy mondjuk Digital Gold, 120-as net és Nonstop L helyett Digital Bronze, 240-es net és Nonstop L legyen. Na mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
Nekem is kijött a számlán az árajánlat 3x-os áron, majd utána elkezdtek hívogatni, és megegyeztünk hogy 1 évig változatlan áron fogom kapni a szolgáltatást havi 5280 helyett 5300-ért.
Havi 20 forint meg nekem megér annyit hogy tudjam nem fognak emelni, amíg le nem jár a hűségidő.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Livius
őstag
Nézd meg a letöltési meg feltöltési értékeket újra. Lehet azokra is most már valamennyivel mást mér az új szoftver.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, MSI GeForce RTX 4060 Ti 16GB VENTUS 2X BLACK 16G OC
-
#72010496
törölt tag
válasz Intruder2k5 #76201 üzenetére
Hát elég ellent mondana ennek:
"A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél.”
Én voltam másik szolgáltatónál előfizető, hűség lejárta után maradt a havidíj, 1 év után is. Persze felajánlottak jobb ajánlatot 10 Ft-tal drágábban, de a net nem lett volna gyorsabb a technikai korlátok miatt. -
#72010496
törölt tag
válasz Intruder2k5 #76194 üzenetére
Értem. Ez igaz, hogy kötelezettsége tájékoztatni új ajánlatokról. Igaz nem ebben a formában.
"A tájékoztatásnak ki kell terjednie a szerződés átalakulásával beálló változásokra, továbbá be kell mutatnia az előfizető részére a szolgáltatónál elérhető, az előfizető jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatokat." -
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Asszociációs játék. :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Path of Exile 2
- Milyen program, ami...?
- Elemlámpa, zseblámpa
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Autós topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest