Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz Oliverda #6910 üzenetére

    A telekom vowifi-je évek óta működik, a Yettelé meg fél éve sem, és ahhoz sajnos a gyártók közreműködése is kell, hogy ezek a szolgáltatások (VoLTE/VoWIFI) hiba mentesen működjenek az adott készüléken. A telekomnál is évekig tartott ez, ahogyan arra már mások is rámutattak. Teljesen irreleváns hogy a telekom vowifije nálad jól működik, és nem is következik belőle semmilyen szinten, hogy akkor a készülékkel vagy annak szoftveres támogatásával minden rendben van a Yettel vonatkozásában. Téves a következtetés. Ez nem egy android vs. apple kérdés: mindenhol hemzsegnek ezek a problémák, amit jellemzően az old meg, hogy a telefon gyártója végre hajlandó az adott szolgáltató profilját normálisan beépíteni a szoftverébe. Ha ez nem történik meg, a Yettel csinálhat amit akar, nem tudja a saját oldaláról ezt megjavítani, és a gyártók kényszerítésére is kevés eszköze van. Ha tömegesen lenne szar a Yettel (vagy bárki más) Vowifije több különböző gyártó (egyébként támogatott) készülékeivel, akkor lehetne azt mondani, hogy a szolgáltató cseszett el valamit.

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák