-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
blountex
senior tag
Sziasztok!
Van egy régi típusú G25 kormányom, és még tavasszal tudtam használni a Pc-vel, azonban most tél körül az istenért nem akar elindulni, arra hivatkozva, hogy nem érzékel semmilyen kormányt.
Már újratelepítettem a drivert is, és a fura az, hogy a driver telepítés közben bár érzékeli a kormányt, de maga a kalibrációs teszt ahol a kormányt mozgatod, adod a gázt, féket stb, a telepítés végéből teljesen kimarad (átugorja). Mintha nem is létezne a profil
Mi lehet a hiba?
Eszközkezelővel sem lettem sokkal okosabb: (up to date a driver)
-
bbubby00
őstag
Honnan tudom, h a TM T500rs kormanyom melyik verzio? Asszem V5ig vannak.
-
JulesTS
addikt
válasz
Danecay
#38588
üzenetére
Ezt a leírást én is néztem. Nagyon hasonlót csináltam. Ami különbség, hogy kb. ötöd áron építettem magamnak az erősítőt amin a nullpontot és az erősítést is tudom potival állítani. Meg 20 helyett 10kg-os loadcellt építettem be (meg van a 20kg-os is, de szerintem elég a 10-es).
-
JulesTS
addikt
válasz
RubbishBin
#38587
üzenetére
Érthető, hogy gari ideje alatt nem változtatsz rajta. Érzékeli hogy melege van és automatikusan visszaveszi az FFB erőt érzésre kb a negyedére. Szóval észre lehet venni ha túlmelegedett...
Érdemes a ventillátorát "always on"-ra állítani. -
Steven King
csendes tag
Sziasztok!
Kinéztem egy Thrustmaster T80 Ferrari 488 GTB Edition kormányt ps4-hez. Használt már valaki ilyen cuccot? Milyen a használata, minősége? Érdemes lehet megvenni vagy nem ajánlott? -
Danecay
addikt
válasz
Hummin
#38582
üzenetére
"Nálatok új korában jelentkezett egy kis motor, amper szag? A base nem nyom ki meleg levegőt, de egy-egy menet után jön egy kis illat a bázisból."
Én is tapasztalom ezt, pedig én használtan vettem lassan egy éve, egyébként ettől függetlenül hibátlanul működik. Elég rég követem már a topikot, de ez ennél a kormánynál nagyjából megszokott jelenség.
-
GalaHU
addikt
válasz
RubbishBin
#38587
üzenetére
Azért nem eszik olyan forrón a kását. Ha új a cuccod, akkor simán lehet, hogy a gyártástechnológiából adódóan van rajta valami olyan festék, lakk, stb ami az első hőhatásra kicsit szagos, de később elmúlik. Ha mondjuk 100 óra után is folyamatosan előjön, akkor kell jobban odafigyelni
-
Danecay
addikt
válasz
JulesTS
#38584
üzenetére
Köszi a választ! Igen én is arra jutottam, hogy laposabbra vagy meredekebbre lehet vele állítani a pedált, de mint ahogy fentebb is írtam fordítva nem esnek egybe a furatok, pontosabban inkább azok a közbetétben lévő szöge, ahhoz, hogy feszülésmentesen becsavarharhatóak legyenek a csavarok. Feltehetőleg kellő elszántsággal végig lehet tekerni a csavart, esetleg picit lehet bővíteni a furaton is. De az i lehet, hogy azért van rajta 4 furat mert 2-2 eltérőt kell használni az állásától függően
Jól megbeszélem itt magammal a dolgokat, és igazából túl nagy jelentősége nincs is mert nekem jó úgy ahogy most van 
A Load Cell-esítés lehetőségéről tudok, én eddig EZT a leírást nézegettem, de majd írok privátban ezzel kapcsolatban ha nem baj. -
-
JulesTS
addikt
válasz
RubbishBin
#38583
üzenetére
Érdemes a hűtését megtuningolni. Csak egy új kormány házát nem szivesen faragja szét az ember...
-
Hummin
tag
Nekem bejött a T300.
Tetszik a gyorsasága, hogy nincs meg a fogaskerekes "darálós" érzés.
Tegnap 75%-on próbáltam ki, ma 90%-on volt az erőssége. DTM 2020-as autóval nagyon jó volt versenyezni, nagyobb kanyarokban egész jó erőt produkált.
Assetto Corsában még állítgatnom kell az erőket, ott egyenlőre gyengébb, mint ez RRE-ben. Wheelcheck - LUT generátor párost is ráengedtem, mint a TMX esetén. Bár olvastam olyat, hogy a T300 esetén nem szűkséges.
Szíjas hajtásból valószínűleg beérem ezzel a szinttel (amíg ki nem próbálok egy jobbat
). Következő lépcső igazából DD lehetne a távoli jövőben.Nálatok új korában jelentkezett egy kis motor, amper szag? A base nem nyom ki meleg levegőt, de egy-egy menet után jön egy kis illat a bázisból.
-
guftabi96
addikt
Szerencsére csak az rFactor 2-ben nem tudom/nem lehet normálisan beállítani.
Azt meg ma már akkor letöröltem a gépről, amikor még el sem döntöttem, hogy megtartom-e a T300-at.AC/ACC páros teszi ki nálam a szimulátorozással töltött idő kb 90%-át.
+ (#38575) wolf033
(#38577) kozmy
Olvassátok el újra, amit írtam
"Igen, a szíjas hajtás előnyei kb az első métereken már érződnek.
Egyértelmű, hogy más liga, mint bármelyik Logitech Gxyz." -
Danecay
addikt
Üdv!
Pár napja vettem egy sima, nem PRO T3PA pedált a korábbi sima 2 taposós pedálom helyett


Tegnap gondoltam kicsit eltávolítom egymástól a gáz és a fékpedálokat, valamint magasabbra rakom a fékpedál taposóját a fék MOD és a nagyaobb erőkar miatt és ekkor figyeltem meg csak, hogy egyedül csak a gázpedál alutaposójának magasságát lehet állítani mert azon van függőlegesen 3 furat. Az alutaposó rész és a pedálkar között van egy műanyag közbetét amin ugyan már 4 furat van de lévén a pedálon és a pedálkaron a furatok egymáshoz viszonyított helyzete fix, ezért az ilyen jellegű állításban az nem segít, max a közbetét magassá béli elhelyezkedését tudom állítani de ez a taposó magasságán nem befolyásol. Ekkor észrevettem, hogy ez a bizonyos közbetét nem szimmetrikus és lehet vele minimálisan szabályozni az alutaposók szögét, hogy meredekebbek vagy laposabbak legyenek e inkább, attól függően, hogy milyen irányba, simán vagy fejjel lefelé raja be az ember a pedál és a pedálkar közé. Gondoltam ha már emelni nem tudok rakta akkor kicsit meredekebbé teszem a féket, megfordítottam viszont ekkor már nem tudtam becsavarni mindkét rögzítőcsavart, csak az egyiket mert a furatok így már nem estek egybe. Így újfent felmerült bennem a kérdés, hogy mire valóak akkor ezek a műanyag közbetétek? A 2 pedálosnak nincsenek ilyenjei, mégis fel lehet szerelni és lehet állítani rajtuk a taposókat.
-
pointer4
tag
válasz
guftabi96
#38572
üzenetére
Nem lehet, hogy kipróbáltál egy DD kormányt valahol, és most azt várod el a szíjas rendszertől? Mert az lenne egy nagy ugrás. Ott van piszok nagy erő, és baromi, de tényleg baromi gyors. Ott kezd el igazán meglepődni az ember, hogy baze, ezt én meg tudtam fogni ???
A szíjas egy kis ugrás ebben a tekintetben a fogaskerékhez képest. Ha van egy jól bejáratott G27-ed, akkor megértem, hogy nem ég és föld a különbség a T300-al, és ahogy mondtad, a pedál az kicsit visszalépés. -
kozmy
őstag
-
-
válasz
guftabi96
#38572
üzenetére
nem tudom belőni az ffb háklidat abban a koordinátarendszerben, ahol a g27 bizonyos játékokkal használhatatlan, de a t300 mégse megtartós....

basszus, én nem gondolom magam háklisnak, a force ex-el is elkörözök a mai napig, de a t300on csupán egy pár centivel nagyobb perectől is "könnybelábadt" anno a szemem

-
guftabi96
addikt
Igen, a szíjas hajtás előnyei kb az első métereken már érződnek.
Egyértelmű, hogy más liga, mint bármelyik Logitech Gxyz."valószínűleg egy Fanatec lett volna beszabehu érzés, de az árban se itt van."
Igen, az már az a kategória, amire én már sajnálom a pénzt és amennyit én szimulátorozok, arra meg végképp kidobott pénz. (A G27-ben nagyon max kb 1500 üzemóra lehet (több, mint 5 és fél év alatt)).(#38569) arty
Pedig tényleg. Ahogy korábban írtam, az rFactor 2 már ezért nincs is letöltve. Egyszerűen nem lehet normálisan beállítani G27-re. (Dirt Rally 2.0, PC2, Codi F1 játékok szintén nem tetszettek. Mondjuk ezek más sebekből is véreznek elég rendesen).(#38570) biker
Nagyon csábító ajánlat, de most kihagyom

----------------------------
Úgy döntöttem, hogy visszaküldöm. Már vissza is van csomagolva. Marad a jó öreg G27. -
Joshi
titán
válasz
guftabi96
#38566
üzenetére
A T300-nak az a legnagyobb előnye a fogaskerekeshez képest, hogy halk. Egyébként én se voltam tőle elájulva G25 után. Nekem kicsit erőtlennek tűnik igaz én rátettem egy 32-es perecet. Mindenesetre visszalépésnek nem mondanám, ezután egy fogaskerekes már nagyon nem lenne jó.
ui.: valószínűleg egy Fanatec lett volna beszabehu érzés, de az árban se itt van.
-
guftabi96
addikt
Átvettem én is a T300-at.
Hát, hogy őszinte legyek, nekem csalódás. Egyértelmű, hogy gyorsabb, pontosabb, simább, de valahogy mégse érzem akkora ugrásnak. Elmaradt ez a "bepisilni a gyönyörtől" rész
Pedig én tényleg háklis vagyok a FFB-re.
A pedált is visszalépésnek érzem.
Nem tudom még, hogy mi legyen a sorsa. -
-
pointer4
tag
válasz
6absbulldog
#38559
üzenetére
Menetszél szimuláló ventilátor. Könnyen megoldható SimHub-al , meg készt elektronikával.
-
GalaHU
addikt
válasz
6absbulldog
#38559
üzenetére
3rd world megoldás, de légkondival...

-
GalaHU
addikt
válasz
pointer4
#38557
üzenetére
Tipp-adásnak:
A billentyűzet-tartó kérdésében gyártattam egy keretet Atesz-al a Logi kompakt billentyűzetemhez (ezt elég sokan használják szimes körökben), a keret fülei és némi kétoldalú ragasztószalag stabilan tartja a helyén. A tartókonzol egy sima lapos vas, tengernyi furattal, mert nem tudtam mekkora lesz az ideális távolság. Nekem mozgathatóvá kellett tenni, mert ha nem használom a cockpitet, akkor össze kell szorítani a lehető legkisebb helyre. Egy önzáró anya és egy rugós alátét pont elég hozzá, nem lazul fel a hajtogatástól
Egér-kérdésben meg elengedtem a klasszikus rágcsálót, hanyategeret használok helyette, azt meg szintén a kétoldaló ragasztó aktív közreműködésével a kézifék házára ragasztottam. Oldható a kötés ha akksi-csere miatt szükségessé válna, és némileg hasonlít az autók irányító rendszerére. Ez is Logi termék, így egyrészt egyetlen dongle elég a két eszköznek, másrészt egyszerűen programozhatóak a trackball-on lévő gombok. Azt a párat ami ami az autószimezéshez kell (ESC, stb) felprogramoztam rá, így a billenytyűzet ez esetek 95%-ban csak a port gyűjti...
-
6absbulldog
tag
Sziasztok,
Engem az érdekelne, hogy aki Vr-ban versenyez, hogy oldja meg, hogy ne főjön meg a feje?
Az a szituáció, hogy ki akarom zárni a külső zajokat, ezért olyan füles kell, ami a teljes fülemet eltakarja. Igen ám, de egy ilyen füles + a VR szemüveg = megsül a fejem.
Fülbedugós fülhallgatóval nincs baj, de az meg nem zárja ki a külvilág zajait. Third world problem tudom, de más ezt hogy oldotta meg?
-
pointer4
tag
Sziasztok!
Ötleteket gyűjtenék, jöhetnének fotók is.
Van valami jól bevált módszer cockpit mellé billentyűzet felszerelésének?
Lehet felhajtó, beforgós, liftes, vagy nagyon egyszerű is, csak frappáns megoldás kéne, hogy félre lehessen tenni, amikor vezetek.
Kreatív ötlet kéne, a kivitelezést megoldom
Ugyan ez akár egérpadnak
-
G4RWIN
tag
Sziasztok!
Alzan 69 ezer a TMX Pro kormány. Xbox hoz is használnám és dfgt es g27 t váltana.
Kérdésem az lenne, hogy érdemes ennyi pénzért megvasarolni vagy várnom kellene míg a TX nek visszamegy kicsit az ára?Köszi
-
Hummin
tag
Most nézem a Thrustmaster T300 RS GT Edition ára már visszaváltott 177e-re. Az 1 éves TMX Pro mellé bepróbálom én is, még tegnap este megrendeltem. Kíváncsi leszek mennyire lesz finomabb szerkezet. Erőben többet fog hozni. TMX erejét megszoktam már, de Logi DFP-ról váltáskor feltűnt, hogy gyengébb.
TMX pro gombjainak elhelyezése fog hiányozni, jó volt ott állítani egymás melletti gombokkal pl TC-t, vagy fékerő elosztást. Holnap kiderül számomra is milyen a T300.
@RubbishBin
Nem unatkoztál a kormány mellett a 150 körrel
-
GalaHU
addikt
válasz
RubbishBin
#38553
üzenetére
Nincs mit, használd egèszséggel!
-
RubbishBin
senior tag
Na, 150 kör a motyóban. Összességében jó vétel volt, ha tartós is lesz. Egyelőre a versenytempóm picit lassabb a szíjas megoldás miatt, mert még szoknom kell. Viszont jobb a visszajelzés sokkal, ami nem feltétlen jött ki sima vezetésben (eddig). Olyan megforgást mentettem meg az utolsó pillanatban, aminél eddig elengedtem a kormányt, mondván hogy ez fucked.
Brutál halk, kb a váltó klikkelgetését lehet csak hallani.
Köszi, hogy "rábeszéltetek".
-
RubbishBin
senior tag
Megoldva. Figyelmetlen voltam.
-
Laby
őstag
válasz
RubbishBin
#38547
üzenetére
Kíváncsian várod? 01:30-kor már nyílnia kellett volna az Alzabox ajtajának...
-
Laby
őstag
válasz
RubbishBin
#38537
üzenetére
Nagyon jól tetted a T300-as vásárlást. Ha rákeresel a nevemre itt fórumon, sokszor kifejtettem már hogy mekkora meglepetés volt a T300 bármelyik korábbi Logitech után. Óriási élmény volt. Sajnos nekem 2-3 hónap után bekrepált, de még ezzel a rossz tapasztalattal is százszor inkább T300, mint bármelyik Logitech.
Konkrétan ha fogaskerékre kéne visszaváltanom, akkor inkább hagynám a szimulátorozást, annyira nagy a különbség a kettő között. -
guftabi96
addikt
válasz
RubbishBin
#38542
üzenetére
Én is a szíjas hajtásra vagyok nagyon kíváncsi.
Végre talán el tudok tölteni huzamosabb időt az rFactor 2-vel. G27-tel egyszerűen nem tudtam jól beállítani a FFB-et. Ha leveszem a smoothingot, akkor iszonyat módon csörög-zörög-csattog az egész, 1-2 rázókőnél tényleg az az ember érzése, hogy mindjárt szétszakad benne valami... borzasztó.
Ha meg rátolom a smoothingot annyira, hogy használható legyen, akkor meg egy kásás vacak az egész és semmi részletet nem lehet érezni. -
guftabi96
addikt
válasz
RubbishBin
#38537
üzenetére
Megrendeltem én is még mielőtt linkeltem.
Nekem G27-et vált.
Egy kis félelem bennem is van, de remélhetőleg nem lesz vele gond.
Kíváncsi leszek milyen lesz a Logitech után. Akarok majd mellé venni egy T-LCM pedált is, de azt majd később. Most jó lesz egy ideig a hozzá kapott T3PA, még ha visszalépésnek is tűnik a Logitech pedáljaihoz képest. -
pointer4
tag
válasz
RubbishBin
#38533
üzenetére
Nincs mit gondolkodni ezen a két opción
T300 
-
Géjza
őstag
válasz
RubbishBin
#38537
üzenetére
3 év garid lesz rá. Általában az elején kijön, ha gond lenne vele. Jól döntöttél.
-
RubbishBin
senior tag
Megrendeltem azt, ugyanannyiért tartsák meg a fogaskerekeket Logitechék.
Visszaolvastam elég sok hsz-t a témában itt a fórumon, és kicsit beparáztattak az elromló T300-ak. De aztán megváltozott a fórum véleménye, szóval bepróbálkozok vele.
Soha nem használtam még szíjast, normálisabb minőségű kormányt meg főleg nem. Kíváncsi vagyok, ad-e valami érezhető pluszt a DFGT után. -
Géjza
őstag
válasz
RubbishBin
#38535
üzenetére
Minden jel T300 felé mutat (ami egy jóval fejlettebb kormány, mint a G29).

-
fagy53
nagyúr
válasz
RubbishBin
#38533
üzenetére
Ezen nincs mit gondolkodni, két éve 110 -ért vettem szintén akciósan, a G29 80-ért volt.
Azóta is élvezem a gyors döntésemet..
-
RubbishBin
senior tag
válasz
guftabi96
#38530
üzenetére
Ajjajj. Hát ez most nem segített a G29 vs. T300 variálásomban.Ez már majdnem a G29 Edigitalos 90ezres ára. Pont 1 hétig vagyok szabin mától, és annyira nem tudok dönteni, hogy tököm lesz itt nem versenyzés.

G29-hez találtam 15k-ért viszonylag korrekten kinéző homemade formula kormányt, de a t300-hoz a Ferrari add-on meg rohadt túlárazott szvsz.
Apropó. Valakinek van tapasztalata ezzel a megoldással?
-
NoOne1976
őstag
Sziasztok! Teljesen járatlan vagyok a kormányok világában. Még soha nem használtam, de konzol vásárlásnál mindig döntő szerepe volt az autós játékoknak. Xboxhoz használnám, nem profi szimulátoros szeretnék lenni.
Néztem most a Thrustmaster TMX Force Feedback kormányt, 50ezer forintért (laikusként) jó vételnek tűnik? Szerintetek? Illetve milyen állványt érdemes hozzá venni, ha nem egy vagyont szeretnék elkölteni erre a szettre?
Segítségeteket köszönöm
-
D.Va
őstag
Sziasztok!
Van egy G29-em, az lenne a kérdésem milyen kéziféket tudtok ajánlani rallizáshoz 30 ezer Ft alatt... Ebay-es tippek, esetleg vmi gyári megoldás amit G29-el is lehet használni...
Kinek mi vált be? -
guftabi96
addikt
Alzán akciós a T300RS GT Edition.
106.390Ft -
pointer4
tag
válasz
bulikavagyok
#38518
üzenetére
Csak jó jöhet ki belőle
Két megbízhatóságáról hírhedt cég összeáll
Talán lesz annyira életképes mint a régi Dacia 
-
snecy20
nagyúr
Én nem szeretem az ehhez hasonló alakú kormányokat.

Se nem formula autó kormány, se nem klasszikus kialakítású... -
Gigi01
őstag
-
FLx
addikt
válasz
sutatokisr
#38521
üzenetére
Eleve Podium szeria, 1000 ejro felett lesz az boven.
-
-
GalaHU
addikt
válasz
bulikavagyok
#38518
üzenetére
Hogy rohadjanak meg...

-
sutatokisr
tag
Fana feat. BMW
https://bmw.fanatec.com/
-
Podium Steering Wheel BMW M4 GT3.
"This is no ordinary sim racing hardware. This is the actual wheel for the 2022 BMW M4 GT3 race car, engineered by Fanatec in collaboration with BMW Motorsport.
That’s right, for the first time in sim racing history, a steering wheel has been developed simultaneously for both real and virtual racing.
Revealed at BMW SIM LIVE 2020 on Saturday, the Podium Steering Wheel BMW M4 GT3 represents the latest chapter in our long partnership with BMW."
-
JulesTS
addikt
válasz
Melorin
#38507
üzenetére
"Heel and toe"-nak hívják amit csinál. A motor és a sebességváltó fidulatszámát hozza közel azonos értére, hogy amikor a kuplungról leugrik, ne fogja vissza a motor a hajtásláncot. Gázfröccsel gyorsabban lehet visszaváltani, kíméli a hajtásláncot és a legfontosabb nem veszt tapadást a hajtott kerék, mert nincs hirtelen megtorpanás.
A sikánnál nem csináltam ezt meg is úszott a hátulja:
[link]
Amikor fékezés közben váltasz vissza, akkor a három pedált egyszerre kellene nyomnod két lábbal, erre van ez a technika.
Persze ez csak akkor érdekes, ha nem automataváltóval mész...
Ha érdekel, akkor érdemes a "heel and toe", "rev marching" és a "throttle blipping"-re rákeresni.
Pár magyarázós videó:
[link]
[link]
Ami idiótán néz ki, az Sennának a cipője:
[link]
Azoknak a pedáloknak meg bírniuk kell ezt is. Műanyag pedál lehet, hogy az oldalirányú terhelést nem viseli olyan jól...
(Egyébként utcán vezetés közben előfordul, hogy visszaváltáskor gázfröccsöt adok, persze nem fékezés közben... Motorkerékpárnál viszont szinte kötelező a gázfröccs a visszaváltásnál, hogy a váltó kapcsoló körmeit kíméljük). -
Melorin
addikt
Ballábféknek hívtuk mi régebben amikor fékezés közben nyomod a gázt kicsit, ezt a részét értem, de így rugdosva még nem láttam, biztos azért mert van kuplungpedál is.
-
biker
nagyúr
válasz
Melorin
#38507
üzenetére
vannak akik mindent kézi váltó (H) és így használnak. Ott ez "must have"
Ha hátsókerekes, azért, ha turbós azért, mert ha leesik a fordulat, nincs turbónyomás, illetve ha visszaváltasz megfogja a hátsót, és kiforogsz.
Játékokban van rá "throttle blip" amikor ezt megteszi helyetted, és nem kell ilyet tenned.
Da ha rendes szekvenciális váltó van, akkor sem kell.Láttam olyan videót ahol a kamiont is így vezette a tag

-
GalaHU
addikt
válasz
Melorin
#38507
üzenetére
Visszaváltáskor gázfröccsöt ad, hogy a kuplung felengedésekor a motor és a váltó fordulatszámkülönbségét kiküszöbölje. Egyrészt nem éri ütés-szerű hatás a hajtásláncot ami kedvező az alkatrészek élettartamára, másrészt - ami szimes szemmel is jobban értelmezhető - stabilabb marad az autó hátulja a fékezés alatt, picit sem blokkolnak a hajtott kerekek.
-
válasz
360xbox360
#38506
üzenetére
- Miután kilépek játékból, hagyni kell neki időt hogy lehűtse magát vagy kapcsolhatom is ki egyből?
Ha már a ventit nem hallod, akkor kapcsold ki. Én a 2.5-öt így állítom le.
- Konnektorból való kihúzás után még 5 perc múlva is világított a táp, ez normális?
Még sosem húztam ki a konnektorból, meg a pedálok alatt van a tápom így nem tudom ,de lehet hogy normális.
- A tápegység másnak is ciripel?
Passz. Még sosem hallgattam meg, nem is érdekel addig míg működik.
-
Melorin
addikt
[link] Már több videójában észrevettem ezt a fura "sarokkal odaütök a gáznak miközben fékezek" stílust. Ilyenkor mit csinál? Elég idiótán néz ki és szegény pedálok sem hiszem hogy szeretnék.
-
360xbox360
tag
válasz
360xbox360
#38503
üzenetére
Pár kérdés lemaradt:
- A tápegység másnak is ciripel?
- Konnektorból való kihúzás után még 5perc múlva is világított a táp, ez normális?
- Miután kilépek játékból, hagyni kell neki időt hogy lehűtse magát vagy kapcsolhatom is ki egyből? -
FLx
addikt
válasz
360xbox360
#38503
üzenetére
Ehhez a cucchoz kotelezo legalabb egy wheel stand szerintem, nem olyan dragak azok egy ilyen kormany arahoz kepest.
-
360xbox360
tag
Nekem is megérkezett szerdán a CSL Elite F1 Set, pedál sajnos nekem sem áll meg a földön, arra gondoltam, hogy lecsavarozom egy vékony deszka lapra, valami jobb ötlet? Kormány felfogatás sem oldható meg sajnos, a billentyűzet tartó miatt (túl hosszú amit adnak hozzá csavar), egy ilyenre gondoltam hogy ezzel csavaroznám fel a clampet.
Jelenleg így földön pihen, de kipróbálás során első futamon leggyorsabb körömet futottam AC-ben online (Monza+Ferrrari 458 GT2)
A pálya mintha 2x olyan széles lenne, sokkal pontosabban lehet vele menni, viszont első benyomásra szerintem annyival nem jobb mint amennyivel drágább a G27-nél (GTEYE rugókkal).FLx #38503: nem tudnám hol tárolni sajnos, főleg home office alatt, naponta áthurcolni másik szobából
-
BaziJoe00
tag
Sziasztok!
Sajnos a cockpit fórum szobák eléggé kihaltak, ezért megpróbálkozom itt a kérdésemmel.
Angol megnevezése "High pressure 10 or 16 Atm PVC", a magyarban olyat találtam hogy nyomócső, PVC-U, tokozás nélküli PVC, magasnyomású PVC.Esetleg valaki épített már PVC csőből cockpitet? Tapasztalat?
Konkrétan az a problémám, hogy egy bizonyos tulajdonságú csövet nem találok/kapok itthoni boltokban.A keresett tulajdonságú PVC cső: 50mm diameter High pressure 16 Atm PVC
Új hozzászólás Aktív témák
- Razer Blackshark V2 Pro vezeték nélküli Gamer fejhallgató - dobozában!
- Beats Power Beats bluetooth füles eladó
- Apple iPhone 15 Pro 128 GB 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- ÚJ! Hyperx Cloud III S Wireless Gamer fekete fejhallgató - dobozában!
- ÚJ! Hyperx Cloud III S Wireless Gamer fehér fejhallgató dobozában!
- Nintendo switch oled, Új,Dobozával, 12 hónap garanciával
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Thunderbolt Dock WD22TB4 (210-BDTD)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max / Kártyafüggetlen / 256GB / 12Hó Garancia / 87% akku
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
)
Jól megbeszélem itt magammal a dolgokat, és igazából túl nagy jelentősége nincs is mert nekem jó úgy ahogy most van
). Következő lépcső igazából DD lehetne a távoli jövőben.




Szerintem is sz@r. 
tome0001
