Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Másfelé nem lehet menni. Ez igazából az egész iparágban ismert. Azóta kezdődött el az erős váltás, amikor bejött a compute shader. Ennek a váltásnak a közepén tartunk.
Az ALU azért lényeges a skálázás szempontjából, mert jóval kevesebb limitbe lehet ütközni ezekkel a konstrukciókkal, mint a tradicionális grafikai megoldásokkal. Mivel mindenki ezt az irányt erősíti, nehéz kétségbe vonni, hogy az ALU powa a nyerő. Legalábbis nem látom senkin, hogy megoldást keresne a sávszélproblémára, vagy a quad raszter problémára. Az ALU sem hibátlan persze, hiszen az új API-k miatt jönnek majd a futószalagidőből adódó limitek, de talán lesz erre valamilyen megoldás a jövőben.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Arc Raiders
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Elektromos autók - motorok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

