Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
Ehhez lenne egy kérdésem. AMD GPUopen, beépített natív függvények.
NV-ben is megvannak, csak éppen zárt az arch, nincs dokumentáció.
Ha jól értem itt tranzisztorokba kerülő részekről van szó? Vagy csak valami unified shaderen, CU-n futó GPU-ba "égetett" HW gyorsított függvényekről?
A lényegi kérdésem az, hogy ezek eddig minek voltak PC-n ha nem használhatóak?AMD tiszta sor, GCN, konzol. De főleg NV-t nem értem. Minek építette bele, ha aztán soha senki nem használhatja? Vagy pl eddig is használták DX11 alatt a saját middleware gyorsítására, csak épp kiadni nem akarják a gyeplőt?
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AKCIÓ! LG UltraFine 27" 5K IPS 99% DCI-P3 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3576, 100% Akkumulátor
- Lian Li LCD-s 360mm-es vízhűtés akciós áron eladó!
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- Apple iPad 9th Gen 256GB, Wi-Fi+Cellular, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

