-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
na, akkor a postától a panaszomat követően ma megérkezett a 651 forint visszautalása
az ügyfélszolgálat a következőket írta a minden alapot nélkülöző vámkezelés kapcsán:
Az Ön által 2024. szeptember 4-én feltöltött Nyilatkozaton szerepel, hogy a tartalom saját névre szóló saját bankkártya. Kollégáink mégis elvégezték a vámkezelést, amelyért ezúton szíves elnézését kérjük. Valamennyi körülmény figyelembevételével a tévesen kiszabott ÁFA összegét, és a vámeljárás lefolytatását a tartalmat tekintve megalapozottan kifogásolta, ezért levelünk kiküldésével egyidejűleg megtérítjük az online megfizetett 650 Ft vámkezelési díjat, valamint 1 Ft ÁFÁ-t. Az összesen 651 Ft kiutalása iránt 8 napon belül intézkedünk a megadott xxx számú bankszámlaszámra. Célunk a vámkezelés és az azzal kapcsolatos szolgáltatások minden tekintetben megfelelő színvonalon történő biztosítása ügyfeleink számára. Továbbra is arra törekszünk, hogy minél magasabb minőségben nyújtsuk szolgáltatásainkat. Megkeresésében jelezte, hogy a késedelem miatt további kárigénye van, azonban a nemzetközi postaegyezmények értelmében a levélküldemények kézbesítésére nem vállalunk tényleges kézbesítési határidőt, ezért hosszadalmas kezelés esetén a postai szolgáltatókat nem terheli kártérítési kötelezettség. Felelősségünk nem terjed ki a közvetett kár és az elmaradt haszon összegére.
az eset kapcsán egy másik levelezést is indítottam, mert ennek az ügynek még lehet folytatása. bízzunk abban, hogy ez a szöveg azt jelenti, soha többet nem nyúlnak a curve-ös küldeményekhezA bankkártya tartalmú küldemények ugyan nem vámkötelesek, azonban gyakran vámköteles zárlatban érkeznek. (???? - kérdőjelek tőlem). Tapasztalataink alapján a hasonló típusú küldemények kezelését a közelmúltban felülvizsgáltuk, és az eljárásokat egységesítettük, hogy még hatékonyabban tudjuk kezelni az ilyen eseteket, igazodva az ügyféligények minél teljeskörűbb kiszolgálásához, szolgáltatásaink színvonalának biztosításához. Fontos megjegyezni, hogy a NAV-nak joga van bármely küldemény vizsgálatát elrendelni, beleértve a küldemények bizottság előtt történő felbontását is. Ez a folyamat szigorú szabályok mentén zajlik, és célja, hogy minden küldemény megfeleljen az előírásoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3693, 100% Akksi
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D - i5-7200U I 8GB I 256SSD I 14" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600X / GTX 1080Ti / 16GB DDR4 / 512 SSD
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


pictigjis
