Új hozzászólás Aktív témák

  • Oliverda

    félisten

    Szélsőséges történet: volt két vásárlásom (PayPalon keresztül fizetve) ugyanannál a webshopos kereskedőnél pár héten eltéréssel. Az egyik valamivel több, mint 40K, a másik 16K értékű volt, és mindkettőt eurós kártyával fizettem, vagyis a Curve váltott (HUF->EUR). Előbbi csomagból visszaküldtem két terméket, így 15,5K értékben részleges refundot kaptam, a Curve viszont valamiért nem tudta beazonosítani, hogy pontosan melyikhez kapcsolódott a refund, így a kisebb (16K) értékűnél jelent meg a jóváírás, amit eredetileg át akartam mozgatni egy másik, forintos kártyára, de már nem engedte az app, mondván, refundulták. Bár az ügyfélszolgálat később azt közlte, helyretették a dolgot, végül csak ők tudták megcsinálni a GBiT-ot, azt viszont nem vették figyelembe, hogy korábban konverzió történt, így a forintra állított (Revolut) kártyámra euróban tették át a tranzakciót. Ezt követően a szóban forgó második, átmozgatott 16K-s rendelést teljes egészében refundolta a kereskedő, ám a konverziós mizéria miatt 16 helyett csak 15,5K-t kaptam vissza forintban. Miután ezt szóvá tettem, 200 ponttal (2 GBP-vel) kompenzálta az ügyfélszolgálat a felesleges konverziók miatti kb. 500 forintos különbözetet. :D

Új hozzászólás Aktív témák