Új hozzászólás Aktív témák

  • Geller72

    veterán

    válasz twine #63018 üzenetére

    Nem felejtettem el. ;). Az LST bőven jó rá. Én azért rendeltem a gyárit, mert canopyval, csavarokkal együtt volt 18, ráadásul csatis. Ha mégis le akarom venni valamiért, akkor csak lehúzom. :). Tudom, lehet otthon is ilyet csinálni, de ha mindent összeszámolok, akkor nem igen éri meg szarakodni vele. Szerintem.

    Mag a gép elég jó minőségű. A mocikról nagyon nem tudok mit mondani, az E011-be is rendeltem még anno, azoknak sincs semmi bajuk. Az is igaz, hogy a gyárinak sem volt, pedig kb. hat hétig minden hétvégén 2x6 akkut repültem ki velük. Kültérben, esni, ütközni nem is nagyon volt alkalmuk. Ha veszel olyan szemüveget - sem buksz majd vele, mert ha nem jön be, annyiért el is tudod adni simán. Én azért tennék vele egy próbát, kültérben szánnék rá egy hétvégét. Ennyi idő alatt meg lehet szokni ilyen kis géppel az FPV-t. Hely kell neki, kis helyen nem olyan egyszerű elkezdeni. Ha van hely, elrepülsz magadtól ~20 métert, majd megfordulsz és amikor visszafele jössz, látni fogod magad. Ott megint megfordulsz és ezt egy darabig gyakorlod. Ha ez megy, akkor lehet komolyabb irányváltoztatásokat kezdeni. Szerintem egyáltalán nem nehéz. És én azt gondolom, hogy megtanulni ilyennel FPV-zni a legkönnyebb, legveszélytelenebb és legolcsóbb. Néhány éve még nem voltak ilyen kis gépek, nem volt más választás, mint racerral megtanulni. Az drágább is volt. :D. Acrozni is könnyebb szerintem megtanulni FPV-ben, mint LOS-ban. De lehet, hogy ez csak nekem volt fura. :D. Ha már megy az FPV stab módban, stabilan, onnan egy kis szimulátorozással egybekötve érdemes elkezdeni az FPV Acro-t.
    De majd meglátod. ;).

    A gép ára meg szvsz. nagyon jó, tekintve, hogy mennyi minden adnak hozzá. ;) Hajrá! :) Nem lesz az annyira nehéz. Könnyen lehet, hogy még visszacsábulsz majd racer vonalra. Én sajnálom, hogy abbahagytad. Pedig valószínűleg csak annyi történt, hogy nem jól kezdtél neki. ;) Nem a megfelelő géppel.
    :R

Új hozzászólás Aktív témák