-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
boeing
őstag
Kiváncsi leszek hogy kik fognak majd valamicske repcsi szimulátort hegeszteni,vagy folytatni a FSX szériát,mert szerintem van rá kereslet
.Vagy nyugdijig a FSX-et toljuk majd 500GB kiegészitövel és 25 magos procival. 
-
Gizmo94
veterán
Nagyban..
Ha már rákattantál a microsoft simek grafikájára, az X-planet hamar letörlöd..
Bár biztosan vannak ahhoz is addonok, amik feldobják, mégsincs sehol sem az fs9-hez, sem az fsx-hez képest. Fizikában viszont lehet,hogy jobb is. Mindenesetre eléggé lehangoló a kinézete, így nálam diszkvalifikálva lett. -
Gizmo94
veterán
Mindenkinek csinálja, nem csak neked. Mert akkora szemét,hogy nem üríti a memóriát, hanem bennemarad az előző repülés csomó adata. Nézd meg bármelyik memory meter progival,hogy az első indításkor mennyit zabál, majd azt is,hogy amikor befejezted az első repülést, az újabb repülés előtt visszaáll-e alapállapotba, vagy sem. Előre mondom,hogy nem.
Na ettől(is) egy optimalizálatlan szar az egész úgy ahogy van.
Hiába lépsz ki egyébként minden repüléskor, hosszabb utaknál,pláne ha sokat nézelődsz külső nézetekben, forgatod a képet, váltogatod a nézeteket, stb, előbb-utóbb jöhet a hiba.
Megtelik a memória a sok maradékkal, utána vagy memory out, vagy fatal error.
Ennyi, ez a játék ennyit tud. Állandóan tweakelned , egy idő után meg telepítened kell, vagy nem játszol. Mutass mégegy ilyen játékot. Egy szégyen. Mondjuk a név kötelez.. Mikorfos corp..
-
Korcsii
őstag
asztaq.. google earth-ben "rárepültem" pestre... ti tudtátok, hogy szinte az összes ház megvan 3D-ben? elképedtem.... ha fsx ilyen lenne... nagyon durva... -
Korcsii
őstag
nem ismertem az FS9-et, de a converter ahhoz is jó elvileg

szóval vasfmc-ben begépeled az útvonalat (kicsit más a rendszere, mert ez inkább airbus-os, nem boeing-es, de meg lehet szokni), aztán elmented, majd a konverterrel átkonvertálod FS9-es formátumúba, amit aztán valahogy betöltesz FS9-ben... aztán már csak a gép FMC-jébe kell bepötyögnöd az útvonalat... igaz nem próbáltam, de elméletben így mennie kellene, offline atc-vel is... mondjuk egy kicsit bonyolult, szóval lehet hogy létezik rá valamilyen kiegészítő, ami az ATC-t okosítja... csak mondjuk lehet a PMDG-ből nem olyan egyszerű kicsalogatni az útvonalat, mint az alap FS flightplan-ból...Trub:
fspassenger-em nincs, általában problémám sem (egy út alatt max egyszer szoktam fagyni, akármilyen hosszú is az)... -
Trub
tag
Nektek milyen sűrűn dob fatal error -t? Fspassengerrel próbálok repülni, de random időközönként, egy-két óránként kirak fatal error-al. Aztán kezdhetem előlről
Csak pár addon van fenn: utx europe,america, fspassenger, rex, active sky -
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#2783
üzenetére
v!ct0y szerintem a beépítettre (AI) gondolt...
én régen csináltam azt (még az első vagy második online utamnál, alap géppel), hogy a fsx-ben megkerestem minden waypoint-ot a térképen, és egyesével hozzáadtam... na az eltartott egy darabig (fél óra)... igaz nem offline atc miatt csináltam, hanem mert az alap 737-es robotpilótája máshogy nem tudott útvonalat repülni... aztán mondtam, hogy ilyen nem létezik, hogy ezt muszáj végigkínlódni... kerestem, és találtam megoldást: vasfmc - ez elviszi a gépet, az irányítás meg online volt... viszont vasfmc-nek van egy olyan kiegészítője, ami elvileg (még nem próbáltam) át tuja alakítani a flight plan-t az FSX-hez szükséges formába...[link] mondjuk így meg kétszer kell bepötyögni... de lehet, hogy van erre is valami jó kiegészítő, esetleg valami AI ATC-t feljavító mod...
mondjuk a fél óra, amit írtál, nekem kicsit hosszúnak tűnik.. tegnap a 11 órás utat (megyek Ausztráliába egy megállóval
) minden felszálláshoz szükséges adattal 15 perc volt kb bepötyögni... igaz nem kattintgattam, hanem gépeltem...és erről még nem olvastam sehol, de mintha akkor írnának oda + jelet, ha ellenőrizték a flightplan-t...
-
Geryson
addikt
Na tegnap felhúztuk 3.6-ra a procim, meg egy kicsit a videókarit is és most Kennedy repülőtér, 747 cargo, minden full, DX10, light bloom és 25-30 FPS-em van, szóval nagyon kellemes - és még benne sincsen az új videókártya!

Ami viszont nem kellemes, hogy kisgépeztem és 4x fagytam ki "fatal errorral", meg végig villogott a műszerfal is, ami elég furcsa volt. Most reggel kikapcsoltam a DX10-et, sokkal stabilabb a kép, kiváncsian várom, hogy fagy-e. FPS: 50-70 között!

v!ct0y: most ez milyen földi irányítás? Valós vagy AI? Ha valós, akkor a flight plan-edben bele kell írni az első pont elő az elhagyási útvonal nevét, legtöbbször ezt még egy "+" jellel is ellátják (+GILEP1/3D, +PUSTA1/3D). Természetesen azzal a számmal, amelyik pályáról indulsz!
-
v!ct0y
veterán
Egy kérdés: FMC be bepötyögök mindent amit kell (kb fél óra
) és előtte ugye nekem kell egy Flight plan-t csinálnom, hogy a földi irányítás is tudja, hogy mit akarok.
Szépen kirajzol mindent az fmc az elhagyási pályát is. Na most ezt nem lehet valahogy összehozni az irányítással? Vagy egy kieg progival csináljam a flight plant ? -
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94
#2780
üzenetére
sry, a 747 PMDG, a 767 pedig Level-D volt... a concorde meg valami avsim-ről vadászott... memory out még soha nem volt szerencsére...
és tegnap akkor tűnt el szerintem, amikor az éjszakai textúrára akart átváltani (utána még repültem úgy 6 órát hiba nélkül restart után, és az egyetlen gépet, amivel találkoztam - MD11 Fedex - gond nélkül megjelenítette)... ez valahol az ukrán-orosz határ körül volt, ahol csak default scenery van, és egy gép nem volt a környéken, szóval nemhiszem, hogy a memória lett volna túlterhelve... és ezt az éjszakai textúrára váltást is 19/20 esetben simán megcsinálja, szóval nemhiszem, hogy a fájlokkal lenne a hiba.... o&o defrag volt, névszerint, azóta lejárt a trail, de az biztos, hogy a BAW 747-esen átment, mert azóta nem bántottam... meg ahogy észrevettem, teljesen random, hogy melyik tűnik el
a futó programok meg a szokásosak voltak, amik általában futnak longhaul alatt, vagy alapból is... nem kevés, azt nem mondom... ESET SS, MSN, Winamp, xfire, Firefox, The KMplayer, meg még néhány apróbb program...
nah majd meglátom mi lesz, kösz a segítséget, win reinstallhoz valahogy nagyon nincs kedvem... csak az FSX mappája 55 Gb lol....
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#2778
üzenetére
Más magyarázata nagyon nincs, mert csak az maradna,hogy az adott gépek adott mappájában, ha előtte hibátlanok voltak, sérültek a fájlok.. Csakhogy mitől sérülnének? Így ez alighanem elvethető. Nálam akkor (is) volt ilyen, amikor fsx alá pakoltam befelé az fs9-es gépeket és a mappákon belül nem volt még minden rendben. Pl fsx alá berakott fs9-es gép esetén a fele textures mappa tartalmat ki kell dobni, vagy az eredmény az,hogy egyáltalán nem jelenik meg a gép a menüben, vagy az ami most nálad van. De ezt nem hiszem,hogy nálad fennállna, mert mint írtad, alap fsx 747-nél is jelentkezik. Így marad az előző verzió.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#2778
üzenetére
Ha minden igaz, ez nem függ össze az online repüléssel, a long haullal már inkább, vagyis a repüléssel eltöltött idővel.
Ez a jelenség windows memóriakezelési probléma, nálam xp alatt jelentkezik amikor néha nem tud eleget olvasni ramból, mert az xp nálam mindenféle törekvések ellenére csak 2.5 G ramot lát a négyből. Win7 alatt, ami látja mind a 4G-t nincs ilyen hiba.
Ilyenkor egyszerűen azokat a fájlokat nem olvassa be amik ezeket a képi elemeket tartalmazná, átugorja,vagy elvesztíti. Memory outod nem szokott lenni? Próbáld meg úgy, hogy processből kilősz mindent ami feleslegesen fut a háttérben, vagy visszaveszel kicsit a játék megjelenítéséből, hogy akkor is jelentkezik-e ez a hiba. Mivel átmeneti vagy tartós ramhiány esetén is swappel, azaz a vinyóról olvas, így egy folder-file name szerinti defrag is segíthet O&O-val, vagy Ultimate Defraggel.
Mivel látom,hogy neked is 4G ramod van, a vista 64-nek pedig ezt látnia és kezelnie kell, így csinálj még egy registry takarítást és reg defraget is a folder-file name defrag mellé. Ha marad a hiba, akkor sajna csak a win reinstall marad. -
Korcsii
őstag
találkozott már valaki olyannal (főleg online és/vagy longhaul pilóták), hogy eltűnik szinte az egész gép? azaz maradnak a műszerek, meg a szárnyak... mintha a livery függő textúra tűnne el, de ugyanakkor a gép (747, saját) farkán ottmaradt a a BAW "zászló"... meg a concorde (másvalakié, online, ahogy a továbbiak is) is szeret mostanában eltűnni... csak a strobe light-okat lehet látni... máskor 767-tel ugyan ezt eljátssza... meg múltkor az egyik alap 737-es tűnt el, de csak az egyik festés, a többi működött... a fene se érti...
-
Korcsii
őstag
válasz
Kosztinho
#2773
üzenetére
a videó végén írják, hogy a kapitány széke mögött van egy szerelőnyílás, amin lement az "avionics computer bay"-be, aztán onnan meg valamilyen ajtón kimászott... azért ez tényleg durva... kíváncsi lettem volna az ATC képére, amikor szólt neki a pilóta, hogy szívna egy kis friss levegőt

-
Korcsii
őstag
lol... először csak a hajtómű közepéig láttam, mert görgetni kellett.... ezért először azt hittem, hogy nyitott ajtóval akart felszállni... (ez talán az egyik mai "recommended for you" videó után nem csoda)... de azért az ilyen tailstrike se semmi... hé Józsi, kicsit billeg az egész... á, ez még belefér...

-
v!ct0y
veterán
Ez komoly! [link]
-
v!ct0y
veterán
Valaki megnézte már ezt a Tileproxyt ? Fogalmam sincs mit kéne csinálni benne, hogy múkodjon

-
Gizmo94
veterán
válasz
Gizmo94
#2755
üzenetére
Siker koronázta a projektet, kösz a tippet mégegyszer mindenkinek.
Ferihegy 1-en máris láttam egy Wizz és egy Easyjet gépet is. Viszont eléggé érdekes légköri jelenséget is láttam, a Maléves VW mikrobuszok a levegőben repkednek, kb. a buszok tetejének magasságában. Lehet, mégis kimegyek....
-
Gizmo94
veterán
Köszi mindenkinek, megnézem, majd szerkesztek, láma vagyok, tényleg, ez a megoldás eszembe sem jutott..

Kis mellékes: Amíg Heathrown billegtem az Aircreation Trike-vel nézegetni a gépeket,hogy mik is vannak,meg micsoda forgalom van, átment rajtam egy leszálló BAW Airbus..
A röhögéstől meg átestem, majd le. Ott meg egy ilyen kis Traktorféle taposott szét, de azon nyomban. Welcome to England. 
-
Korcsii
őstag
válasz
AirBooms
#2752
üzenetére
meg van még Air France és British Airways napi több aibus-szal...
egyébként tényleg: bud.hu - és ott van rögtön a főoldalon, hogy mik szálltak fel/le, meg melyik mikor várható... csak ugye sok járatot közösen üzemeltetnek (főleg a MALÉV), így sokszor ugyan az a gép több légitársaság járatszámát is megkapja... -
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#2750
üzenetére
De, repked ide a Wizz és a Ryanair, meg a Lufi is több járattal. Hogy még kik, szerintem nézd meg a Budapest airport oldalán a menetrendet. Ma reggel korán a Városligetből láttam, hogy pl. egy szép 767-es jött (nem láttam, hogy kinek a gépe volt, eléggé párás, ködös volt az idő - a zindex repülős topikjaiban sem derült még ki).
-
v!ct0y
veterán
válasz
Gizmo94
#2750
üzenetére
Próbált meg többször különböző időközönként, mert lehet amikor repülnél akkor már elment.
Mert nálam fs9 be így van igaz az ultimate trafic de gondolom hasonló a progi mondjuk azt nem ismerem de itt lehet menetrendet is nézni. Egyedül a Cargoluxot nem sikerült előcsalogatnom Ferihegyen. -
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms
#2748
üzenetére
Köszi, persze, ez a probléma biztosan, mert megnéztem, Heathrow tele van mindenféle gépekkel rogyásig, igen változatos a kép ott.
Esetleg ha abban segítenél,hogy mely társaságok repülnek jelenleg Ferihegyre, tehát melyeket érdemes letölteni,hogy legyen valami realitása is a dolognak, azt megköszönném.
Eszembe jutott,hogy ki is mehetnék megnézni akár, csak nem sok ambícióm van hozzá.
Még valami terroristának néznének, ahogy jegyzetelem a járatokat.
P.S.: Szentül úgy hittem, hogy a Wizzair meg a Ryanair repked ide, de ezek szerint nem..
Egyetlenegy csoffadt Lufthansa gépet sikerült látnom eddig az egyik gate előtt, a többi mind Malév volt. -
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#2747
üzenetére
Bár nem FSX-szem van, de gondolom a lényeg ugyanúgy működik. Vagyis a gépekhez tartozik flightplan is. Tehát egy-egy pack gépekből, flightplanből, illetve az érintett repterekből áll. Valószínűleg a flightplanak nem tartalmazzák Ferihegyet a Luhfthansa, a Wizz és a Ryanair gépeihez. Iletve lehet, hogy csak nagyon ritkán járnak ide, amikor te pont nem látod őket. Viztos létezik az FSX verzióhoz is valami compiler-decompiler progi, amivel akár vissza is fejthetsz egy-egy tarffic.bgl fájlt (fs9-nél legalábbis ilyenek tárolnak AI forgalmat), így megnézheted, mennyire sűrűn szerepel LHBP a menetrendjükben az említett AI társaságoknak.
-
Gizmo94
veterán
Ha van még itt valaki aki FSX-et játszik és használ World of AI-t, akkor lenne egy olyan kérdésem, hogy mi lehet nálam a hiba? Felraktam és hiába raktam bele a Malév mellé még Wizzair, Ryanair, Lufthansa meg egyéb packokat, Ferihegyen csak egy nagy rakás Malév géppel van tele a reptér, egyetlen más társaság gépéből sem jelenik meg egy sem.
Ez így eléggé egysíkú, nem tudom mit rontok el.
Vagy ez ennyit tud? Bármilyen ötletet szívesen veszek... -
válasz
Korcsii
#2743
üzenetére
Játéktól függ, hogy driverből, vagy magából a gámából tudod konfigolni a 3D beállításokat. Oblivionnál például driverből kell tolni a 8xAA, 24xED, 16xAniso-t, és a játékban default-on hagyni. Ellenben mondjuk Fallout3-nál ugyanez a módszer nem működik, helyesebben hatástalan, nem lesz sem élsimítás, se anizotróp szűrés, ott driverből application managed-en kell hagyni a beállítást, és launcherből konfigolni. FSX-et sosem próbáltam, de FS9-et mindig játékból állítom be, driverben app.man-on van minden.
-
-
DeepDish
őstag
Ide is felteszem,hatha vki..
Tudna nekem vki segiteni abban,h catalyst driverben beallitom AA,AF stb ertekeket ,de bizonyos jatek (Flight Simulator X) cseszik ra es nem veszi figyelembe . Ha FSX-en belul kapcsolom be oket ugy megy, de az sokkal lassabb, mint a gyari. 9.9 es cata es Win7 van fennt...

-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#2736
üzenetére
nekem napi egy hosszú, vagy max 2 rövid bőven elég
a hosszú utaknál én mindig valamelyik következő nap szoktam visszarepülni, a rövideknél is általában így van, de van, amikor egy nap oda-vissza... igazából most okt. 4 (EGLL-RJAA) óta nem is repültem... majd az ősziszünetben, bár november végén meg szóbeli, arra is kéne készülni... bár a napi egy rövid bőven beleférne, csak mindig elcseszem az időt valamivel... meg nincs kedvem a wilco bugjaival vesződnöm shorthaul járatokon... bár már hozzászoktam...MAVA az tényleg a csúcs, szerintem az egyik, ha nem a legkomolyabb VA... elvileg tag vagyok, gyakorlatilag mégse, mert az ellenőrző repülés hiányzik - bár csak egyszer próbáltam, de akkor a frekiváltás nagyon nem ment vezetés közben (hiányzik a joy)... igazából a PMDG NGX-re várok... meg voltak bajok az oldalon (pl a fórumba nem tudtam belépni, a leveleimet a gmail visszadobta, hogy nem tudja kézbesíteni, stb... azóta már sikerült beszélni Pajor Dáviddal, neki is kb ezt írtam, mint most)... közben WIZZ tag lettem... bár a VA kezdeti lelkesedése hamar alábbhagyott, és nagyon lassúnak tűnt az adminisztráció, szóval nézelődtem alternatívák után... egyszer LHBP-re hazafelé menet már nem is tudom kivel találkoztam, AFR-KLM VA-s volt (magyar), 747 és LHBP-hez javasolta a Cargolux-ot, de igazából nem akartam cargozni, így körülnéztem az AFR-KLM VA háza táján... azonban ott annyi órával, mint amennyi nekem volt (kb 50 - se) csak kis gépeket lehetett volna vezetni, amik nagy része meg sem volt, a többivel sem repültem még előtte... szóval bár bekerültem, meg is vártam, hogy az egy hónap lejárta után töröljenek... aztán wizz-zel repültem Lutonra (EGGW), és a radaron feltűnt egy Concorde... egy BAW concorde... megnéztem hát, mi a helyzet a BAW VA-val... hát sajnos teltház volt... aztán már nemtom hogy, megint odakeveredtem az oldalukra, és pont nyitva volt a reg... jelentkeztem, a teszten átmentem, azóta ott repülök... MAVA-hoz képest sokkal színesebb a flotta (A320-ak, 747, 767, 777, MD-11 (DC-10 helyett?), kisebb, meg nyugdíjazott gépek, Concorde - bár csak 500 óra után, ami még nincs meg, bár concorde-ból is készül egy nagyon szép, részletes kivitel, de még az sincs kész, szóval rá is érek - meg ott van az A388, mihez bár route nem tartozik - mivel 2012-ben érkezik az első A380-as a BA-hoz - de lehet repülni más helyett, bár én még nem tettem meg)... meg sokkal több helyre is lehet velük repülni... de az biztos, hogy előbb-utóbb MAVA-s leszek, ezt már eldöntöttem... mert tényleg egy jó, komoly VA, legalábbis félig kívülállóként (meg a loggert megismerve) annak tűnik... meg hiányoznak az "itthoni" utak - bár arra ott a wizz, csak az a wilco ne lenne... de mondjuk EGLL se rossz "otthonnak", mert ha van atc azért, ha nincs, akkor meg azért egy teljesen külön állatfaj...
egyébként MSN az adatlapomon

és a valóságban egyáltalán nem vagyok bőbeszédű, nemtom miért írok ennyit, sry

-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#2733
üzenetére
Hallod, nekem is annyit nagyon emlékezetes sztorim van. Még az államvizsgámat csináltam és 3x megrepültem realtime a Malév LHBP-KJFK (New York) járatát, realtime! Ez azt jelentette, hogy délben indulás ki, este 10 érkezés, éjfélkor haza, reggel 7 körül leszállás. Ezt megcsináltam hétfő-kedd-szerda!

Voltam én is RJAA-ban 2x, OMDB-ben leszállva tankolni VTBS Bangkok, egy csomószor group, 2x magánban ELLX-India csücske és onnan YSSY (ez 4 leg, egyenként 11 óra körül), szóval piszkosul nagy utak. Anno sokat repültem a Malév VA-ban (csak ajánlani tudom), de mostmár csak magánban repülök 747 Cargo-t.
Felveszlek Skype vagy MSN-en, háthe össze tudunk vmit hozni! Sokszor nem is megyek a haverjaimmal egy irányba, de végig beszélünk Skype-on!
-
Korcsii
őstag
válasz
AirBooms
#2734
üzenetére
kösz, a hálózaton megkövetelnek egy bizonyos szintet, meg VA-knal is, de azért még nekem is van mit tanulnom...
én a másnap sokáig alvást szoktam választani
(az más kérdés, hogy repülés miatt csak ezen az ominózus szombat délután/estén/éjjelen maradtam fent)...off-ra válaszoltam, azért gondoltam, hogy jobb az off... meg ez nem szorosan a progihoz kapcsolódik, bár mégis...
szerk: jah, az meg kimaradt az előző üzimből/nem teljesen egyértelmű, hogy szinte pontosan egymás alatt/felett repültünk (ő egy géphosszal hátrébb volt, és 2/4000 lábbal alattam)...
-
AirBooms
addikt
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#2731
üzenetére
rekord az a pár héttel ezelőtti EGLL-RJAA BAW overnighter groupflight - én is szeretek hosszú utakat repülni (főleg a 747 miatt), és én is szeretek csoportban repülni...
kicsit sztorizok, sry...
egyszer viszont tök spontán, egy EGLL-OMDB utat repültem le másodmagammal (személy szerint Kylan Walters-szal, akinek a neve esetleg avsim-ről lehet ismerős, bár én nem ismertem, csak a google által találtam rá - volt időm kutakodni
- ő meg használ(t) PHP-Fusion-t, aminek egy ideig fejlesztője voltam, vagyis még vagyok is, csak jobbszeretek repülni, mint programozni
)... szóval EGLL-en egymásra találtunk... eredetileg csak azért írtam rá, mert rossz rwy-en akart felszállni (nem volt atc koradélután - bár asszem egész út alatt nem találkoztunk egy atc-vel sem), aztán láttam, hogy ő is OMDB-be tart... míg átért a kifutópálya másik végére, gyors beprogramoztam az első pár waypoint-ot (kb addig, ami már a csatorna felett van), aztán rögtön taxi, takeoff, sehol senki, irány fel utazómagasságra, ott úgy is gyorsabban lehet haladni, mint lent, SID-et repülve (atc egyébként is rögtön fel szokott minket engedni, ha nincs a környéken gép).... közben az út maradék részét is beprogramoztam, és kb egyszerre értük el az utazómagasságunkat... aztán tartottuk is az egymáshoz viszonnított pozíciónkat egész út alatt... a Fekete-tengernél szétvált utunk, de valahol Törökország felett pont ugyan úgy találtunk egymásra, ahogy elváltunk (igaz én elég nagy hátszelet kaptam, így kicsit lassítanom kellett - összehangoltuk a közös waypoint-ra érkezési időt)... aztán az approach-nál már muszáj volt szétválni, de végül egymás mellett tettük le a gépet a két kifutóra (az egyik kicsit előrébb kezdődik, szóval nem volt tökéletes parallel landing, de jó volt)... ez volt az addigi leghosszabb repülésem, pár The West Wing epizódot elfogyasztottam közben
EGLL-RJAA-nál viszont egyet se néztem, TeamSpeak-re tapadtam (oroszok felett, ahol nem volt atc)... elvégre most csütörtökön előrehozottan érettségizek angolból, szóval gondoltam gyakorlom kicsit - még ha csak hallgattam is....szóval én is vevő vagyok a hosszú utakra, meg a közös repülésekre, csak annyi a probléma, hogy most már inkább csak rövidebb utakra van időm, mivel közben elkezdődött a suli...
szerk: jah, és én még soha nem aludtam repülőn

-
Geryson
addikt
válasz
andorra
#2730
üzenetére
Van a Microsoftnak egy bizonyos Ship Simulator nevű programja is, a haverommal arra gondoltunk, hogy egy teherhajót át kellene vinni Európából Amerikába mondjuk olyan 1-2 hét alatt.
Valószínűleg elég hamar kikapcsolnám... 
Érdekes, hogy a repülést nem tudom viszont megunni, Luxemburg-Chile 14,5 óra a rekordom!
-
andorra
őstag
Mars-utazás szimulátorhoz keresek partnereket. 3 év garantált kikapcsolódás!

-
Geryson
addikt
válasz
AirBooms
#2728
üzenetére
Én nagyon csípem a maratoni repüléseket, most vittem 2 hete egy szumátrai segélyszállítmányt 11,5 órás leg-ekkel. Annak ellenére, hogy én sem ülök a monitor előtt ilyenkor, én soha nem repülnék offline már, az teljesen romboló, az ATC meg tök unalom. Legfőképpen Európa, USA, Dél-Amerika (bár ez már riktábban) és Japán környéke érintett irányításban, de ebből nekem még soha nem volt gondom. A VATSIM-en 30 perc a limit, azért ennél sűrűbben oda szoktam nézni a gépre, vagy ha elmegyek kutyázni, akkor meg lelépek addig. 4 éve repülök, egyetlen egyszer kaptak el Spanyolban, hogy fürdök és leléptetett a túlbuztó ATC. Visszajöttem, visszaléptem, elnézést kértem és szevasz.
Nincs is annál jobb, cimbimmel levinni két 747-es pl. Fokvárosba - én legalábbis nagyon szeretem a párban (vagy többen együtt) repülést! Szólj ha mégis meggondoltad magad!

-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson
#2727
üzenetére
Bocs...

Csak, ha időm engedi... Igaz, közben azért lehet nagyokat szunyálni...

Amúgy nem Kanada volt, hanem Portland. Az egyik legszebb sceneryt készítették ehhez a reptérhez és a környékéhez, azért szeretek errefelé repkedni.ja és ezek offline repülések - a lazsálás szerintem nem menne ilyen szinten online, bár az északi sarkkör környékén nem hiszem, hogy sok irányító lebzselne...

-
andorra
őstag
válasz
Korcsii
#2724
üzenetére
akkor még nem szerette a vista 64 bitet, azóta nem tudom, hogy változott-e valamit a helyzet...
.............................................................................................................................
annyit mindenképpen, hogy most meg már mi nem szeretjük a Vista 64 bitet
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#2722
üzenetére
jah, így a chatbox is egy jó nagy területet elfoglal a képből (bár általában kisebb ablakban játszok, és az ablakon kívül van minden más, legyen az FSInn vagy épp vasfmc), screenshot-oknál meg mindig be kell zárni, meg újra megnyitni.... ez egy hosszú útnál, amikor 10 vagy még több alakalommal ezt megismétlem, akkor már kicsit idegesítő...
és valóban reálisabb, gyorsabb, egyszerűbb... csak text-nél lehet delete-zni, voice-nél meg csak correction correction... és ha valakinek rossz napja van, akkor eléggé belezavarodhat.... legalábbis én ettől félek...
egyébként állítólag az FMC-n keresztüli üzengetést akarják a jövőben preferálni a real world-ben, bár erről szintén nem tudok túl sok biztosat, csak úgy hallottam...
és igaz, squawbox, csak az amikor kezdtem, akkor még nem szerette a vista 64 bitet, azóta nem tudom, hogy változott-e valamit a helyzet...
a beépített ATC meg jó, de sok mindenben más, mint a két hálózaton használt fónia...
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#2721
üzenetére
Hát pedig egyszer majd szóban elkezdesz kommunikálni és rájössz, hogy ez még tutibb. Egyrészt gyorsabb, másrészt sokkal reálisabb. Amúgy annyit kiegészítenék, hogy Squawkbox is jó a VATSIM-re, de én is mostmár FSINN-t használok.
lesaux: elég nevetséges, de az FS beépített ATC-jéből sok mindent megtanulhatsz, én is úgy tettem. Mikor mit mondasz meg ilyenek, ezekre teljesen jó alap. Amúgy keress rá "fónia oktató anyag" és hasonló szavakkal, ilyen anyagokban nagyon sok minden hasznos dolog van leírva a fóniázásról.
-
Korcsii
őstag
fél éve repülök VATSIM-en (ide meg FSInn kell), de text-elek én is... talán azért is maradtam eddig a text mellett, így vissza lehet nézni, hogy miket is mondott az irányítás, ha esetleg valamiről megfeledkeznék... főleg hosszú taxi/ifr clearance esetén jöhet jól... meg utazómagasságon nem kell annyira figyelni, hogy mikor szólnak hozzánk... bár van, amikor csak én text-elek, az atc rádiózik (főleg itthon, külföldön van egy pár borzasztó akcentusú iránító - a magyar legalább ismerős
) készülök a teljes voice-ra, de félek belevágni... -
-
andorra
őstag
Itt most ugyan szerintem nem erről volt szó, de ha pl. az IVAO-on akarsz repülni virtuális irányítással, ott minden szükséges tudnivalót, programot megtalálsz hozzá. Írásban is lehet kommunikálni. Minimum az IVAP program kell hozzá, de sok mindent meg kell azért előtte tanulni. Magyar nyelven letölthető az összes szükséges tananyag.
-
lesaux
veterán
Ezt a légiirányítós dolgot össze tudná nekem foglalni valaki? Ha nem beszélgetni akarok mikrofonnal és feljhallgatóval, tud ez írásban is működni, ugye? Milyen kiegészítő kell még hozzá?
-
válasz
gabitoo88
#2716
üzenetére
És mi a jelenség? Ott az útvonal az ND-n, felszálltál, az irányítás elvektorálgat erre-arra, majd egy idő után szól, hogy repülj a leadott flight plan szerint, amit felprogramoztál. Oké, repülsz, AP, LNAV aktív, hajrá. Az útvonalon vannak nyilván irányváltások, ezeket nem követi a bringa, és ezért mész Lengyelország felé, vagy az irányítás mondja, hogy repülj arra?
-
haky
senior tag
-
haky
senior tag
Na hazamegyek kipróbálom ezt a tileproxy-t. Kíváncsi vagyok, h hogy muzsikál!!!
-
Geryson
addikt
Beírtam, hááát, Task Manager szerint 8 szál használva, de 1-2 FPS volt csak a javulás. A 255-öt használtam, hogy használjon minden szálat. Mindegy, kötelező lesz meghúzni a gépem meg nem is biztos, hogy ennyire full-fullon kell repülnöm...

-
Geryson
addikt
válasz
Gizmo94
#2685
üzenetére
Megnézem, köszönöm! Egyenlőre nincs meghúzva az i7, mert egy piszkosul jó fórumot találtam, de ott P6T az alaplap, ami egy picit más mind a Rampage II és már 3,3 Ghz-nél sem boot-olt be. Amúgy 3.8 környékén szeretném majd stabilizálni a gépet, nekem annyi elég.
Most amúgy full-full minden az FSX-ben, PMDG 747 Cargo, New York, DX10, Active Sky és olyan 10-12 FPS-em van.
Ha majd 10-el több lesz és az valóban a legalja, akkor már boldog leszek.AirBooms: Te is ilyen maratoni útrvonalakat szoktál repülni? Offline vagy online?
-
AirBooms
addikt
Látod, ebben lehet, hogy igazad van. De továbbra is tartom: a felszálláshoz jól konfigurált MD-11-nek nem kell 200 kts körüli Vr és Egyenlítő hosszúságú futópálya.
Amúgy az A 340 telipakolva, megtankolva nem éppen jó emelkedőképességéről híres, s erről többször is meggyőződtem saját szememmel is már Európa több repterén. -
Korcsii
őstag
747-es részhez én annyit tennék hozzá, hogy bár real life információim nincsenek, de ugye BAW Virtual tag vagyok, és ott fel vannak sorolva a GSS útvonalai is (Global Supply Systems, HX, GSS, Jetlift - bevallom őszintén, nem sok mindent tudok róluk, cargo, és van közük a BAW-hoz)...
náluk van két TNCM-et érintő út:
XH3712: EGSS-TNCM-MHTG
XH3713: MHTG-TNCM-EGSSés elvileg ez az össz reptér, máshol nem állnak meg, mert az fel lenne sorolva...
persze ezek B74F-ek, ez nem tudom mennyit számít... de kétlem, hogy az óceánt üresen repülnék át visszafelé... bár ha odafelé meg sok a rakomány, még lehet meg is éri... nemtudom...
szóval semmi konkrét, csak bizonytalan infók, de gondoltam leírom...
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Horgász topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9600K 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA 400W
- HP ProDesk 600 G4 i5-8100 16GB 512GB 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3985, 100% Akkumulátor
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
.Vagy nyugdijig a FSX-et toljuk majd 500GB kiegészitövel és 25 magos procival. 
Igazatok volt. Nagyon fapados.
Ha már rákattantál a microsoft simek grafikájára, az X-planet hamar letörlöd..

asztaq.. google earth-ben "rárepültem" pestre... ti tudtátok, hogy szinte az összes ház megvan 3D-ben? elképedtem.... ha fsx ilyen lenne... nagyon durva...
) minden felszálláshoz szükséges adattal 15 perc volt kb bepötyögni... igaz nem kattintgattam, hanem gépeltem...





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

