-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
Márpedig mehet nekik a pont, mert egyik Aerosoft reptéren sem működik nálam sem, ráadásul pushback car sincs, míg a mellékelt képeken pedig default EDDM -en kifogástalanul működik a jetway és van pushback car is... Tehát pontosan ilyen trógerek, vedd meg az AES-t vagy nincs semmi.
Namost én már párszor megvettem
de akkora fps killer és egy bugos szar FSX alatt,hogy inkább le is szendtem mindig. -
Korcsii
őstag
nawazz, az RTL klubbon épp most veszik el az ember kedvét a repüléstől...
-
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94
#3588
üzenetére
10 év tapasztalata alapján a RAM szinte semmit nem számít a játékok/OS sebességében, legalábbis a gyorsasága, a mennyisége sokkal inkább.
Nem húzom a RAMot mert tök felesleges, 850en megy most mert 3,4en van a proci, evvel a lappal többet csak brutális feszkóval bírna.
AES-t én szeretem.

-
Gizmo94
veterán
Erről beszéltem, persze,hogy lassúbb.. Mert rosszabb az időzítése, de ezt már elmondtam, nameg a teszt, amit nem olvastál el.
Ha úgy véled,hogy bírná, akkor nincs más hátra, mint hogy kipróbáld..
Irodai vagy netes letöltő gépen kívül nem raknék másba kingmaxot,de te tudod. Amúgy ha nem ég szénné, akkor nagyon fog menni....
Nem számít? Szerinted...Én az utóbbiakra gondoltam, mert tisztában vagyok azzal,hogyaz alap free.. Van néhány creditem, de nem töröm érte magam túlzottan, mert annyira nem egy nagy élmény az AES, cserébe tele van hibával.
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94
#3585
üzenetére
1066os DDR3 van és lassabb mint az 1066os DDR2. Amúgy 800on elképzelhetőnek tartom hogy bírná a kingmax a 4-4-4-12-t. Semmilyen programban nem számít sokat az időzítés, pláne ilyen kicsi differencia nem.
Nem az FPSre mondtam, hanem az FSX van akinek megéri a szenvedést, van akinek nem.

Az AES ingyen letölthető... Serialt meg vadássz magadnak

-
Gizmo94
veterán
Egyébként ha van időd és érdekel a kérdés, figyelmedbe ajánlom ezt, ebből sokmindenre választ kapsz.. Meglehetősen részletes és profi anyag.. http://prohardver.hu/teszt/ddr2_versus_ddr3/memoriaorajelek_idozitesek_ii.html
-
Gizmo94
veterán
De a világ nem csak FS9-ből áll, az a baj...

Ha úgy nézzük az 5-5-5-18 nem magas, de a 4-4-4-12 meg még annyira sem..
Próbáld ki a kingmaxokkal hátha veszi a füstjeleket a tower .
Az rendben van,hogy a DDR3-aknál magasabb a Cl, de hol láttál 800-as DDR3-as ramot? LOL
Ja, THX, de az Aerosoft honlapja kívül esik az érdeklődési területemen. Majd ha akciós, lesz, ránézek..

FPS? Igen, van akinek megéri és van akinek nem, ez egyéntől függ.
-
Gizmo94
veterán
Andorra: köszönöm a dícséretet, de azt hiszem, túlértékelsz

Fatal: Where? Bár nekem eléggé lefekteti a gépet..
Pulsar: Azért megy jobban a barátod gépe sokkal, mert a konfigod ugyan jó,ráadásul vízzel tudod is húzni, de az egész nagyjából alkalmatlan az FSX futtatására.
A lapod nagyon komoly, de az FSX nem tudja optimálisan használni a procinál a négy magot, míg kettőn tud hasítani rendesen. Pláne a Wolfdalek azok mennek csúnyán és durván lehet őket húzni is..
Sajnos ez a játék még a Q9550-en sem fut valami jól, pedig 65nm-45nm , valamint 1066-1333 az kicsit más.. Ugyanez a helyzet a kártyánál, minden látszat ellenére nagyjából egy GPU-t használ a kettőből, az pedig kevés. A játék zabálja a ramot mint az eszement, ráadásul szereti a gyorsakat,a low latencyt . A 800-as kingmax meg stabil ram, de nem az előbbiekről híres.
Ezért nyomja le egy gyengébbnek tűnő gép a konfigodat, persze csak ebben a játékban.
Jó és erős géped van, bár a memória kicsit gyengének tűnik a többi összetevőhöz képest, és minden elfut rajta jól, csak éppen ez nem....
Nem vigasztallak,sokat ne várj, nálam is hasonló gond van,csak nekem a videokártyám ramja kevés hozzá, ami egy 9800GTX+++ 512-es, de emiatt nem cserélem le,mikor minden más játék jól fut rajta fullon is. -
-
andorra
őstag

Van egy úgynevezett fónia nyelv, ami tulajdonképpen egy egyszerűsített angol, repülésre specializált, ezt meg kell tanulni, de használható minden országban ennek a saját nyelvre fordított változata, ezt kezdők használják többnyire. Néhány hónap alatt meg lehet tanulni.
Kommunikálhatsz text beírásával is, bár ezt az irányítók nem nagyon szeretik, viszont kötelező elfogadni. Indulásnak ez jó megoldás lehet, amíg jobban belejössz.A VATSIM az USA-ban és UK-ben valamivel jobban lefedett, az IVAO pedig Európában.
Az IVAO-t többen is használják. Tehát, ha Európában repülsz inkább és szeretnél valódi irányítást, akkor az IVAO-val jársz jobban.Ha letöltöd a Dolomynum programot, mindkét rendszert figyelheted vele, hol, milyen irányítás van, kik, hányan, hol, hova repülnek éppen. Ebből látni fogod mire számíthatsz a két rendszert illetően.
Az IVAO-n rendszeresen vannak közös esti repülések IFR-VFR ahol folyamatos támogatást kapsz a tapasztaltabbaktól. -
fatal`
titán
Félig Off:
-
fatal`
titán
AES 2.05 released.
-
andorra
őstag
Hát ennek a fele sem tréfa

A 8500-as processzor nagyon jó, gondolom az is tuningolva.
Egyébként most ebbe nem mennék bele, ezt átpasszolom Gizmo-nak, Ö a legnagyobb szakértője a kérdésnek.
Valóban , ahogy Korcsii mondja. Én azzal egészíteném ki, hogy az IVAO Európában lényegesen jobban lefedett irányítást tekintve, a Vatsim inkább angolszász körökben népszerűbb. Ezért választottam az IVAO-t.
Alapvetően, be kell lépni, letölthetőek a tananyagok, nyaggatni kell néhány embert, hogy segítsen. Néha oktatás is van, de nem viszik túlzásba. Ha estefele érsz rá jobban, nyert ügyed van. -
Korcsii
őstag
én 3 féle hálózatot ismerek:
1. FSX beépített multiplayer-je
2. IVAO - erről andorra tud többet mesélni
3. VATSIM - hasonló az előbbihez, itt is a valóságot próbálják szimulálni - én is itt repülök, szóval erről néhány szóban: kell regisztrálni a vatsim.net-en, le kell tölteni egy FSinn vagy squawbox nevű programot, és... de végülis van egy jó kis leírás az oldalukon: [link] ezt érdemes átolvasni, leírják, hogy mit hogy kell használni, illetve a szabályokat is...aztán ha akarsz, csatlakozhatsz virtuális légitársaságokhoz is, ahol még több tapasztalatra/tudásra tehetsz szert, és még valósághűbbé teheted a szimulációt (természetesen bármelyik járatot repülheted anélkül, hogy egyetlen virtuális légitársasághoz is tartoznál, csak azért más érzés)...
szerk: amúgy ma egy kis maratont repülök: EGLL-EGCC-EGLL-ESGG-EGLL
rég repültem már ennyit egy nap
-
válasz
andorra
#3566
üzenetére
szia!
Egy barátom fele ilyen gépe, csak E8500-as procival felszerelve sokkal jobban fut a játék mint nekem.
jon-nak egy logitech attack 3-mat használok. Van egy Saitek Pro Flight Throttle Quadrant. pedálnak pedig a logitech formula force ex kormány pedáljait használom.hát nagyon szeretem az utasszállítókat, így szoktam nagy távokat repülni. illetve az összes küldetést szinte végig csináltam. De azért is néztem be ide, mert érdekelne még jó pár dolog, amivel még nem foglalkoztam eddig. Pl, hogy hogyan lehet repülni hálózatban?
-
Gizmo94
veterán
Mivel sajnos FSX alá nincs LOWW, így próbaképpen manuálisan betettem a Flytampa Vienna V.1.1-et FSX alá.. Minden animációja és textúrája gyönyörűen működik, attól az egy problémától eltekintve, hogy kb. 700 láb magasságtól, mert az egész kompletten ott lebeg a levegőben..

Ha valaki szerkeszt sceneryket és van módszer arra, hogy le lehessen hozni a repteret is a földre, ne csak a gépet, azért THX..
Van rendes légiforgalom, csak nem ilyet képzeltem..

Így lebeg az egész.. 700 láb alatt a hómező van, felette rendes tuti szép Schwechat..

-
andorra
őstag
-
Sziasztok!
Dejó, hogy rá találtam erre a topikra..
Nagyon szeretem ezt a games-t, és napi több órát is szoktam vele játszani.. márha az időm engedi.Van valakinek speci saitek cucca? Értem ez alatt az lcd-t? vagy a kapcsolópanelokat?
-
fatal`
titán
Mai út: Dec 8, 2010, 07:30Z (08:30CET), Akkori Weatherrel
Paris, Charles De Gaulle (LFPG) - Budapest, Ferihegy (LHBP)
RWY LFPG: 26R
SID: LANV1B
RTE: LANVI UL851 KUDES T103 BEMKI UT23 GRZ UP978 GOTAR UY58 VEBOS
STAR: VEB1J
RWY LHBP: 13RCRZ ALT: FL350
FLT NO: 557Aircraft: PMDG 737-600
Sceneries: FSGlobal 2010, Ultimate Terrain Europe, Aerosoft Mega Airport Paris CDG, FranceVFR FlightParis Basepack, FranceVFR FlightParis AutogenPack, FranceVFR FlightParis CityPack, FranceVFR FlightParis VFR Pack, Aerosoft Budapest 2007
Weather: Active Sky 6.5
Environment: Real Environment Xtreme
Tools: Ground Environment Professional, Aerosoft Airport Enhancement ServicesBoarding
Taxi to Runway 26R
Cleared for Takeoff Runway 26R
After Takeoff
Departing Paris
France 1
France 2
Germany
Switzerland
Near Innsbruck
Sky&Moon
Near Balaton
Approaching Budapest 1
Approaching Budapest 2
Clear to Land Runway 13R
Touch-Down
Taxi to Gate 32
DeboardingAz ATC szerint Párizs sem Schengenland csakúgy mint Amsterdam, mert megint a 32es kapuhoz küldött (Terminál 2B).

-
Korcsii
őstag
nah jó, ha az FS9 nem is, de a Jeppview még elfér a gépen

amúgy ctrl+E-zőknek: [link]

-
fatal`
titán
Meg lehet valahol nézni hogy Paris CDG-n melyik kapuk tartoznak a 2B Terminálhoz? Ha jól látom onnan megy a Malév és jó lenne onnan indulni a szimben is nem a reptér másik feléről.

Szerk.: Megvan a chart.

-
Korcsii
őstag
válasz
andorra
#3547
üzenetére
hamarosan az lesz... bár azt még nem tudom, hogy mekkorát, és milyen célra, hogyan fogom használni... lehet inkább még egy ekkorát, és azt partívionálom szét... tudom, olvastam, hogy az se az igazi, de igazából nem értem, hogy miért számítana ez, ha a többi partíción csak adat van, és semmit nem használ belőlük a rendszer, amikor az FS fut...
IvApp és Jeppview nélkül nekem még nem volt bajom fagyással (a többi programból kifolyólag), igaz egy monitorra van bezsúfolva minden (bár lehet akadna még egy monitor, amit hadirendbe lehetne állítani, csak hülyén van megoldva a számítógépasztalom, így mindig ki kéne néznem jobbra, aminél még lehet a kattintgatás is jobb... persze így nem full screen-ben megy az fsx)... Jeppview-en most elgondolkoztam, lehet fel kéne raknom, de végülis megvagyok nélküle is, ingyenes cuccokkal (általában ezt a linket használom: [link])...
amúgy ma hazafelé jövet jó kis rendszámot láttam: LAM-3xx
mondtam is magamban: ennyire "kocka" nem lehetek (EGLL LAM3A STAR)

szerk: chip magazin... ja, persze

-
fatal`
titán
Használ valaki DBS Walk & Followot?
Ha Numpad /-t nyomok akkor ugye lehet mászkálni mindenféle nézetben, kívül-belül, de megjelenik egy zöld információsáv. Ezt nem lehet valahogy kikapcsolni?
Tud Fly-by kamerát? Mert akkor kukáznám végre az Active Camerat.
-
fatal`
titán
Nincs értelme izlésről vitatkozni. A két játék nagyjából ugyanaz, FSX újabb, kicsit szebb, jóval nagyobb a gépigénye és egyelőre nincs hozzá annyi kieg mint az elődjéhez. Akinek jobban tetszik és van hozzá gépe használja. Akinek meg az FS9 jön be az meg azt.

Én nem szeretem a nagy hodály gépeket, nincs kórájhetem úgyhogy maradok az FS9nél.


-
andorra
őstag
válasz
cintula187
#3550
üzenetére
Nem csak SID STAR, hanem valamennyi repülős térképet, havonta aktualizálva.
Gizmo: Nekem nincs mit hozzátennem ahhoz amit leírtam.
-
Gizmo94
veterán
válasz
andorra
#3548
üzenetére
Ez tényleg egy meddő vitává kezd fajulni, aminek viszont már semmi értelme.
Külföldi fórumokon is sokan használnak FSX-et virtuális közösségekben repüléshez és érdekes módon képesek rá.
Az tény,hogy minden közösségben vannak példaként követett személyek, hangadók, akiknek a véleménye befolyásolja a többiekét és ennek természetes hozadéka az, hogy a közösség tagjai egyöntetűsítik ezeket a néha objektív,néha azonban szubjektív véleményeket és az adott közösségen belül ezek lesznek az irányadók.
Nem kétlem,hogy sok szempontból megfelelőbb az FS9 virtuális közösségben folytatott szimulációs repülésekre, különösen az egyénenként esetlegesen adott hardverkonfigurációkat is figyelembevéve.
Különösebben nem tudom megítélni az alkalmasságát vagy alkalmatlanságát egyik rendszernek sem erre a célra, mivel nem repülök sem IVAO-n sem VATSIM-en.
Azonban szoktam beszélgetni külföldi fórumokon- és elvétve jelen fórumon is - olyanokkal, akik teszik, feltételezem, ők használják az említett programokat és ha hibázik a játék, az benne van a pakliban. Ezzel együtt gondolom, senki nem mazochista, hogy egy élvezhetetlen, működésképtelen szarral gyötörje magát, mert "csakazértis"
Továbbá annyit tennék még hozzá, hogy sok általam korábban az FSX-nek tulajdonított hiba valójában az én hibám volt, mert összevissza túrtam az egészet, mindenféle használhatatlan tweakekkel kísérleteztem, amelyeknek nagy része többet ártott,mint használt.
Kétségtelen az is, hogy a játék optimalizálatlan, hatalmas hardverigénnyel, ezt vagy vállalja az ember,vagy nem. Cserébe azonban szép és magától értetődően több ponton fejlettebb mint az elődje.Továbbra is fenntartom azt a véleményemet, hogy a világ nem egyetlen borsószemből áll, még abban az esetben sem, ha csak az az egy gurult a tányérra...
A PMDG 737NG kétségtelenül az egyik legprofibb gép, de azért nem képezi kizárólagosan egyedüli használható modell tárgyát, bármennyire is sokan szeretik.
Most nem fogom felsorolni, mert korábban említettem azokat a modelleket amik szintén profi szintet képviselnek és azokat is minden bizonnyal tízezrek használják világszerte, többé-kevésbé elégedetten.Az én meglátásom az,hogy nem szükséges feltétlenül retardáltaknak tartani azokat, akik az FSX-szel repülnek -mégha esetlegesen csak egyszerűbb szinten játéknak és nem "hivatásnak" tekintve ezt az egészet.
Nem mindenki real bedroom pilot, aki legszívesebben egy B737 fuset építene a hallba, csak nem fér be az a rohadt radarkúp....
Részemről én pl. majd akkor fogok megtanulni annyi ezerféle tudnivalót, valamint sok óráig tervezni utat, ha megfizetik,mint a rendes pilótáknak.
Nem képzelem magam pilótának, mert nem vagyok az, sőt. Sokkal inkább konvergálok egy tömeggyilkoshoz, mert ahányszor én már lezuhantam különféle légi járművekkel, meg sem tudom becsülni,hogy hány virtuális élet szárad a lelkemen.
Számomra ez az egész nem egy vélt vagy valós hivatás- bár kétségtelen,hogy minél jobban halad előre benne az ember, annál inkább vágyik a minél tökéletesebb realitásélményre és szimulációra- mindennek ellenére ezek azonban mégis csak játékok, kinek-kinek alapon és nem biztos,hogy akkora nagy szar az az fsx...
Ha azzal is eltöltöttél volna három hónapot, lehet,hogy az is jobb lenne, mint amikor szenvedtél vele és feladtad..Amúgy ízlésekről vitatkozni a legtotálisabb értelmetlenség és mint ilyen teljesen felesleges.
Csak ez a topik sajnos lassan már másról sem szól, minthogy mennyire fasza az FS9 és mekkora ótvar az FSX, pedig jobb lenne inkább megvitatni a játékkal kapcsolatos problémákat, tapasztalatokat cserélni, hasznos tanácsokból okulni.
Ezt manapság inkább más fórumokon kénytelen keresni az ember.
Jobb lenne inkább a régebbi forma, ahol erről szólt a történet....Ja, és hosszú lett, bocs.

-
andorra
őstag
válasz
Gizmo94
#3545
üzenetére
"Egyébiránt szimulációra az FSX is tökéletesen alkalmas, ha nem ragaszkodik az ember mereven a 737 NG- hez................"
Ehhez két megjegyzésem van:
Egyébiránt szimulációra a 737 NG tökéletesen alkalmas, ha az ember nem ragaszkodik mereven az FSX-hez.
De most a kedvedért, vonatkoztassunk el a PMDG-től !
A szimulációhoz pl. az IVAO-n az FS alatt több programot kell/érdemes futtani, amiket te az FSX-el együtt többségében biztosan nem használsz:
IVAP, Teamspeak, FSC, Jeppview, Skype, mindez sokaknál két monitoron fut.
Ilyen esetben a fagyások és egyéb problémák fokozottan jelentkeznek az FSX esetében, Itt a fórumban, de az IVAO-n sem ismerek senkit akinek ezt sikerült volna jól összehozni FSX alatt. (Jelentkezzen ha mégis!) Én is próbálkoztam vele, igaz, akkor még nem ismertem a PMDG 737-et. Most már eszembe sem jutna.Na most ezzel lehet szenvedni, kísérletezni, de előbb utóbb úgyis az a vége, hogy átváltsz FS9-re, vagy lemondsz az egészről, úgy, ahogy van.
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii
#3546
üzenetére
Erre is való a két független oprendszer két wincseszteren.
Mostanában nem állok túlságosan jól anyagilag, de amikor pl. egy 500 gigás merevlemez 12e Ft, nehogy már ez legyen az akadály! Ráadásul az FS9-hez csak egy 150G-as Raptort használok, és 80 giga szabad helyem van. -
Korcsii
őstag
-
Gizmo94
veterán
válasz
andorra
#3544
üzenetére
Én nem használtam az elvakult jelzőt, a többit tartom.

Egyébként repülök hosszú távokat, virtuális társaságokkal ugyan nem, ez tény.
Egyébiránt szimulációra az FSX is tökéletesen alkalmas, ha nem ragaszkodik az ember mereven a 737 NG- hez, hanem mondjuk megfelel neki a Level-D 767 , vagy a PMDG 747 is.Virtuális társaságokkal valóban konvergál a nullához a tapasztalatom, de amint látom Korcsii kollégának megy FSX-szel is.
Azon a 10-15%-on azért emelnék egy kicsit...

-
andorra
őstag
válasz
Gizmo94
#3536
üzenetére
Ne legyél ennyire feledékeny!
Nem olyan régen fejtettem ki, hogy két csoportra oszlik a a felhasználók köre, némi keveredés persze van azért.A nagyobbik csoport:
VFR repülés, játszadozás, repülőgépek újabb ás újabb verzióiban és tájban való gyönyörködés, hőlégballonozás stb, folytathatnám, erre az FSX-et ajánlom, sok gigabyte addonnal, ha elég erős hozzá a hardver. (Még akkor is, ha csak 10-15 százalékkal nyújt jobb grafikát szerintem.)A kisebbik csoport:
Szimuláció, hosszú repülések és főleg virtuális társaságokon belül, nagyon rendszeres, probléma mentes használatra való törekvés, erre meg az FS9-et.Hol itt az elvakult hittérítés?
-
-
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94
#3536
üzenetére
igaza van (nagyrészt)... közepes jet tényleg nincs, és habár a PMDG 747 a kedvenc, épp most tettem le a mai 2. wilco a320/1-est...
amúgy azért nehézkes, mert meg kell szerezni akkor egyrészt a programot, másrészt az olyan kiegészítőket, amiknél nincs egybe a két verzió (na ezt most meg nem mondom , hogy melyikek, de biztos van)... 3 hónap meg nem kevés

-
Gizmo94
veterán
Az eredeti nevet már úgyis bukta, át kellene nevezni a topicot FS9 fanatics jamboree place-re....

-
andorra
őstag
válasz
Korcsii
#3533
üzenetére
Mindent összevadászni nagy nyűg, de mi az minden? A tizede sem kell igazán.
Viszont minden simán megy és nincsenek fagyások, persze csak akkor, ha mindent belőttél, ezzel is van azért munka. Nekem három hónapba telt mire úgy ahogy összeállt egy teljesen stabil rendszer, most már ki merem jelenteni: tökéletesen megbízható. Ráadásul FSX alatt nincs jó szívvel ajánlható közepes jet. Aki meg esetleg tudni vél ilyet, annak meg leírok egy útvonal programozási feladatot, intersection-ökhöz rendelt vektorokkal, próbálja meg megcsinálni vele.... -
Korcsii
őstag
válasz
andorra
#3531
üzenetére
hát nemtudom... eddigi tapasztalatok alapján elég vegyes a társaság...
de gondolkodtam már én is az fs9-re váltáson, csak az a baj, hogy már majdnem tele a vinyóm, és már nem férne rá az FS2004... max ha letörölném az FSX-et... csak azt meg nem szeretném addig, amíg ki se próbáltam az fs9-et... meg ízért nagy nyűg mindent összevadászni mégegyszer....

-
Gizmo94
veterán
válasz
andorra
#3531
üzenetére
Ez amit most modellezett, speciel kifejezetten Wilco gond és szerintem a legtöbb problémáját ennek a cégnek a termékei jelentik fagyás szinten FSX-en belül. FSUIPC-vel is összeakadnak, ha nem Wilcoval repülök, nem sok gond van.. Én is használom ezt a Wilco packot és éppen ilyen gondokat szokott generálni..
-
andorra
őstag
válasz
Korcsii
#3530
üzenetére
Azért kérdezem, mert az IVAO-n szinte mindenki FS9-et használ, akik hosszabb ideje repülnek, azok pedig kivétel nélkül mind, függetlenül attól, hogy milyen erős konfigurációval rendelkeznek. Nem vitát akarok generálni, csak a megoldás irányát mutatom a rengeteg problémádra.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#3527
üzenetére
Ne is törődj vele, ez sajnos tipikus Wilco bug, ez kivételesen nem FSX hiba..

Nálam is 5-ből egy alkalommal minimum előjön, de kizárólag a 737 PIC Wilco gyönyörűséggel, semmilyen más géppel sosem..Ismerős jelenség, nálam is előfordult Wilconál gyakran, nem egyedi eset.
-
Korcsii
őstag
wtf on the eagle at 181.fm... khm... EGLL-en megint eltűnt az összes gép textúrája... arra tippelek, hogy amikor a nappaliról átvált estire, akkor valamiért nem tudja betölteni... de ha este indítom el az FSX-et, akkor is jól jelenik meg... meg eléggé random csinálja ezt... [link]
valakinek hasonló tapasztalat/ötlet?

és ha már töltök fel képet, akkor itt egy út közben is (LFLL-EGLL): [link]
szerk: bár az a random mód lehet csak wilco-ra korlátozódik?

-
Gizmo94
veterán
Olyan "konyhakő" jellegű az a reptéri aszfalt.

-
Gizmo94
veterán
Nálam akárhogy erőlködtem, sokkal rondább volt az FS9 mindenképpen. Bár a taxi és a runwayek itt is eléggé gyengék, de összességében azért szép képeket produkáltál, meg kell hagyni.

Miért nem raksz a REX-ből valami életképesebb taxi & runway texturest, van választék bőven..
-
fatal`
titán
Tudnám miért 2B-re irányított az ATC. Nem is tudtam, hogy Amsterdam nem Schengenland.

Szerk.: STAR az RUTOL1L volt.
IVAO nagyon messze van.

-
andorra
őstag
Na, kivételesen meg vagy dícsérve a képeidért!
Egy apró megjegyzés: az útvonaltervbe nem tartoznak bele az induló és érkező reptér, a SID és a STAR
Viszont a kronológia kedvéért esetleg megnevezhetted volna azokat, amiket konkrétan lerepültél, az tovább emelné a színvonalat.
Innen már csak egy ugrás az IVAO-n repülés, az összes szabály betartásával, valódi irányítással, igaz, nem kis ugrás. -
fatal`
titán
Na lerepültem most egy délutáni utat, visszamenőleg letöltött időjárással

Amsterdam, Schiphol (EHAM) - Budapest, Ferihegy (LHBP):
RTE: EHAM SID ARNEM UL620 KOPIT UM748 RUTOL STAR LHBP
FLT NO: 667
CRZ ALT: FL350Boarding at Gate E3
Taxi to and hold short of Runway 9
After Takeoff
Felhős
Ködös
Naplemente
Közelről, csak úgy
Még egy felhős
A nap
Város
Felhős este
Város este
Közelről este
Forduló
Approaching Budapest 1
Approaching Budapest 2
Clear to land Runway 13L
Földetérés
Taxi To Gate 32
DeboardingGép: PMDG 737-600
Scenery: FSGlobal 2010, Ultimate Terrain Europe, Cloud9 Amsterdam, Aerosoft Budapest
Environment: REX
Időjárás: Active Sky 6.5 -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#3505
üzenetére
Rex2 -ben ha egy kicsit belemélyedsz, lehet találni kevésbé színorgiás témákat is..

Éppen most kerestem ki párat és raktam fel én is, téli témának.
Nálam a fagyás megszűnt egy ideje amióat kihajigáltam pár add-ont, és megnöveltem a virtuális memóriát, de le sem merem írni..... A win7 alatt futó FSX-em nem fagyott soha, az látja mind a 4g ramot.. Viszont nálam a 4 GB kapcsoló semmit nem ér XP32 alatt, ha megfeszülök sem lát 2.5Gb-nál többet... -
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94
#3502
üzenetére
hát, én most a saját theme-met átraktam a winter-re (nem akartam egyesével minden beállítást átnézni, és eddig inkább nyári látvány volt, meg zavart a kék köd - nappali sky theme alja is kék volt)... hát most "szép" színorgiát kaptam

amúgy visszatértem rex2-re az activesky+zinertek kombóról... igazából csak azért, hogy kizárhassak még egy fagyási okot... végülis meglett a tettes szerintem (legalábbis így, hogy ritkábbra állítottam autosave-t, és kevesebbet járok a jobbgombos menüben, még nem fagytam - koppkoppkopp), de a rex2 maradt...
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#3480
üzenetére
Utánanéztem komolyabban és mint kiderült, nem is kell tőle vízcseppeket várnunk....

"If you have FSX SP2 or Acceleration installed, you may have solid windows in the virtual cockpit when it is raining with many addon aircraft. This update repairs FSX so that you can have transparent windows again.
If you install Flight 1 VC rain fix it will solve the problem"That's it...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen monitort vegyek?
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vicces képek
- BestBuy topik
- Bittorrent topik
- Cyberpunk 2077
- További aktív témák...
- ÚJ, bontatlan APPLE Pencil Pro, fehér (MX2D3ZM/A) 1 év Apple garancia!
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- Ventilátor bazár /NZXT/CORSAIR/LIAN LI/DEEPCOOL/ZALMAN/120MM/140MM/VEZÉRLŐK/LED KIT-ek/
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3693
- HP EliteOne 800 G5 All-in-One i5-8500 32GB 1000GB 23.8" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
egyik nézetben 24-26 között ugrált, másikban 16-18 körül... de max fél fps-t jelentett az aes... hmm...
de akkora fps killer és egy bugos szar FSX alatt,hogy inkább le is szendtem mindig.












