-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4493
üzenetére
nos, összeütöttem egy útvonalat, amit én repülnék, ha ma kellene repülnöm:
NAT A:
DOGAL 54/20 53/30 53/40 52/50 CRONO DOTTY
(hosszúsági/szélességi körök)DOGAL-ba a febr 13. Delta 99 járat útvonala se rossz (hehe, vérprofik tervezték, miért is lenne rossz):
GILEP UY50 ABETI UL610 BATTY UL608 DENUT UL610 LAM UL179 CPT UL9 STU UN546 BAKUR DOGALviszont a mai szelek alapján talán jobb ez (magyarul én inkább erre mennék ma):
BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGALa Delta nem tudom, hogy merre ment, lehet nem a NAT-ot követte, mert kicsit sokkal feljebb lyukadt ki odaát, de mi most DOTTY-ra érkezünk, onnan pedig:
DOTTY N162B TOPPS J581 ENEENE-ből pedig ENE.PARCH1 vagy ENE.ROBER1 STAR-al irány KJFK....
tehát összegezve:
BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGAL 5420N 5330N 5340N 5250N DOTTY N162B TOPPS J581 ENEaz USA-ban persze elvileg meg kell adni a STAR-t is a flightplan-ben...
és a NAT-ot nem tudom, hogy pontosan hogy illene megadni, lehet hogy a signalban szereplő 54/20 stb jobb lenne, esetleg a sok N végü helyett NAT_A vagy 54N020W stb... az FMC jobban szereti az 5420N alakot...összesen 3822 nm, kitérő KBOS, a NAT-on FL310-390 között bárhol mehetünk (10-esével, és végig tartva), üzemanyag: amennyi csak belefér
na jó, közepes terhelésnél 747-tel olyan 100-120 tonna, 767-nál kb 60 t (de ez közel sem biztos, mert keveset repülök vele, szóval számolj utána) 
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#4496
üzenetére
hmm, az említett úton visszafelé nálam lezajlott a komplett procedúra, amit a repülők "szélnekeresztése" előtt szoktak elvégezni Kanada "végénél"... NAT signal betűjele (talán még az egyes pontok felsorolása is), magasság, sebesség, idő, stb...
gabitoo88:
amúgy én két oldalt ajánlok:
Flightavare - a korábbi valódi járatok útvonala a valóságban
Vataware - és a virtuális légtérben...
persze ezek nem szentírások, mint látható kb nincs kettő, ami pont ugyan arra megy... ez főként a szelek miatt van, ami ilyen hosszú útnál már elég sokat jelenthet, így néha inkább "kerülgetnek" a pilóták... infó a szelekről belépés utánde ezekkel el lehet jutni a NAT trackok végpontjaira (a nem "N"-es pontokig, amik általában nem változnak), utána pedig itt meg kell keresni ezeket a végpontokat, és az ott található adatokat behelyettesíteni...
szerk:
ehh, hát ez most ez így eléggé le van egyszerűsítve, és eléggé sántít, de... -
Geryson
addikt
válasz
gabitoo88
#4493
üzenetére
Sajnos nem megy az útvonaltervezőm, pedig dobnék Neked utat, az egyik kedvenc útvonalam volt LHBP - KJFK. Amúgy valóban a NAT miatt 1 napig érvényes az útvonal, de mondjuk VATSIM-en ezzel azért annyira nem foglalkoznak.
Korcsii: köszönöm, megnézem, egyszerűen nem bírtam visszakicsinyíteni a látómezőmet virtualban, ami pont a lényeg lenne. Mondjuk még mindig nem értem, hogy miért nincs a PMDG-nek virtualja.
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4493
üzenetére
kevés járat jár a két város között online
a másik meg az, hogy a NAT (North Atlantic Track) útvonala x időnként változik (nem akarok hülyeséget mondani, de talán 1 nap/hónap?), így nem lehet olyan útvonalat megadni, ami mindig érvényes lesz...szoktál még valami mást is használni útvonaltervezéshez vroute-n kívül? (esetleg valami olyan programra gondolok, amiben látni is lehet, hogy mi merre megy)... márcsak azért. mert anélkül nem egyszerű, de megoldható - én is ilyen nélkül repültem az első EGLL-KJFK utamat

-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#4491
üzenetére
ESET SmartSecurity-m van, eddig még nem volt gondom vele (re: privi: hanghiba sem)... az össz, amit beállítottam benne, hogy a FS-el kapcsolatos mappákat ne ellenőrizze futtatáskor (mivel az is lassítja a betöltést rendesen)... persze ez sem kockázatmentes, de remélhetőleg megbízható forrásokból szerzem az FS cuccokat, és nem kapok be valami vírust...
space + egérgörgő?
avagy (ctl+shift vagy shift vagy ctrl) + (backspace vagy enter)?
vagy nem értem teljesen a kérdést...ez a virtual cockpit kérdés meg érdekes...
-
gabitoo88
tag
Sziasztok tudna valaki segíteni?Első repülésem lenne LHBP-ről KJFK-ra de ha Vatroute-ba beírom a 2 repteret nem ad ki útvonalat!Valaki esetleg tudna nekem linket vagy útvonalat küldeni FMC-be?Megköszönném!

-
Geryson
addikt
Bocsi, még annyi kiegészítés, hogy más gépeknél megy a virtual, csak a PMDG 747-nél nem hagyja kiválasztani. Illetve még egy apróság, a chase distance +/- megvan, a move eyepoint +/- is megvan, de hogyan tudok visszazoomolni, hogy lássam is a műszereket?

-
Geryson
addikt
Tök hülye kérdés!
(köszönöm amúgy a NOD tippeket, ezentúl én sem kapcsolom le, de tényleg remélem, hogy nekem sem lesz összeakadásom).Naszóval megvan a 32" FULL HD, beállíás benyomva, kemény látvány még a 2D cockpit is, nade hogyan váltok át 3D-be, hogy legalább megnézzem? A Display-nél "high resolution virtual" bekapcsolva, de a 2D után a következő a Spot majd a Tower (azaz nincs virtual) plusz menüből sem tudom kiválasztani, mert szürke.
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94
#4486
üzenetére
Az lehetséges bár csinált furcsaságokat a pmdg. Pl. a spoiler arm kijelzésének semmi köze nem volt a billentyűzethez, megnyomtam a shift+ü-t és a visszajelző lámpán nem történt semmi
Viszont arm-ba tette.Ha csak egérrel raktam a throttle panelen arm állásba akkor a visszajelző lámpa jó volt, csak épp a spoiler nem nyílt ki leszállás után

Remélem most a reinstalltól jó lesz.

Hehe, úgylátszik pozitív nap.

Miért nem az FSX gpsét raktad?

-
Gizmo94
veterán
Igen-igen, a hiba az Fspassengersben van. Wehehe. Amúgy lehet,hogy te nem, csak a hatszázmillió addonod valamelyike.

Sikerélményem van, mivel repülni nem tudok és az ATC-m is egy crap, így némi szenvedés után sikeresen beraktam A Level-D 767-be és a CS 757-be az FS9 GPS-ét. Ráadásul még működik is. Sőt, az előbbihez még egy tuti FS9-es Malév liveryt is szereztem, ami szintén működik. Ez egy pozitív nap

-
Gizmo94
veterán
-
boeing
őstag
Na kiprobáltam a PMDG 747-8i,egy kis landing video.

[link] -
fatal`
titán
Én Avastot használok, de mindig fut, nincs jelentős különbség.
Valami tényleg a pmdg aircraft.cfg-mel lehet(ett), mert a 900ast gond nélkül megcsinálta, a 700ashoz pedig küldtek másik aircraft.cfg-t amivel szintén működik úgyhogy csak a festéseimet kell újra hozzáadni és jó is lesz az FSP.
Majd szép sorjában végignézem a 600ast, 800ast is. 
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson
#4472
üzenetére
Én ugyan FS9-es vagyok és szintén NOD-ot használok... De szerintem nincs az a program, az a játék, vagy bármi, ami miatt kikapcsoljam a vírusírtót (hogy ne lassuljon le), ha kimegyek a netre. Ez kb. olyan, mintha járó motorral, nyitva hagynám az autómat az utcán, miközben én fent netezek a harmadikon... Ki az a hülye, aki nem vinné el?
Inkább akadjon össze az FS-sel, de nem kapcsolom ki (vagy megtalálom rá megoldást, vagy vírusirtót váltok)! Amúgy szinte 100 százalék, hogy nem akad össze... -
Gizmo94
veterán
válasz
Geryson
#4472
üzenetére
Azért írják,hogy ne menjen repülés közben ilyesmi, mert minden vírusirtó a háttérben ellenőriz, folyamatokat futtat, közben rendesen olvassa a lemezt, frissít, stb, ezáltal a játékod lassul, vagy átmenetileg akadozhat is. Nem szabad összeakadnia az FlightSimmel és más előnnyel nem jár ha kikapcsolod, minthogy ezek egy része megszűnik (teljesen úgysem, mert az eset guit pl. nem tudod kikapcsolni) , cserébe az általad is említett "ajándékokat" viszont összeszedheted.

Én KIS-t használok, de sosem szoktam kikapcsolni, nem éri meg.. Többet bukhatsz mint nyerhetsz. Ha nem online módban repülsz akkor leállíthatod, de olyankor hálókártyából kábel ki. Az a biztos. -
Geryson
addikt
Ki használ közületek NOD32-öt? Miket kell beállítanom, hogy esetlegesen ne akadjon össze a repülésemmel? Megy az FS, Active Sky, FSINN, Real Time szóval egy pár apróság és idáig inkább mindig kikapcsoltam, de pont tegnap beszedtem egy vírust, amire csak Seychelles-re történt landolásom után jöttem rá, merthogy visszakapcsoltam és szólt a NOD. Vagy úgysem akana össze? Merthogy amikor a földön állok, akkor mindig megy a NOD és nincs semmi gondom az FS-el, de tudom, hogy anno talán még több helyen is olvastam, hogy inkább ne menjen, vagy ez kamu dolog volt?
-
Gizmo94
veterán
Akkor sikeres kínlódást.
Ha az FS9 ugyanolyan lego mint az FSX - márpedig miért ne lenne az- akkor kellő kitartással sikerre jutsz.
Gondolom ugyanazokat írja vagy írná át, mint a wilconál, csak valamit nyilván belekókányoltál az NG mappádba és ezért nem tudja..
Ilyenkor csinálj neki másik meghajtóra egy fake program files/fs9/aircraft mappát , abban egy NG másolatot, telepíttesd vele oda, utána cincáld széjjel és pakold át az eredetibe.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Gizmo94
veterán
Pl. ilyeneket módosít benne, ez pont a Wilco, ha összehasonlítod a backupot a módosítottal,látod:
BEFORE
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 150000 // (pounds)
empty_weight = 74170 // (pounds)
reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -5, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum
max_number_of_stations = 50
station_load.0 = '170.0, 41.0, -1.5, 0.0, Pilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum
(feet)
station_load.1 = '170.0, 41.0, 1.5, 0.0, Copilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.2 = '510.0, 0.0, 0.0, 0.0, Crew' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.3 = '1360.0, 25.5, 0.0, 0.0, First class' //Weight (lbs), longitudinal,AFTER
[WEIGHT_AND_BALANCE]
max_gross_weight = 150000 // (pounds)
empty_weight = 74170 // (pounds)
reference_datum_position = 0, 0, 0 // (feet) distance from FlightSim Reference position: (1/4 chord, centerline, waterline)
empty_weight_CG_position = -5, 0, 0 // (feet) longitudinal, lateral, vertical distance from specified datum
max_number_of_stations = 50
station_load.0 = '170.0, 41.0, -1.5, 0.0, Pilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum
(feet)
station_load.1 = '170.0, 41.0, 1.5, 0.0, Copilot' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.2 = '510.0, 0.0, 0.0, 0.0, Crew' //Weight (lbs), longitudinal, lateral, vertical positions from datum (feet)
station_load.3 = '1360.0, 25.5, 0.0, 0.0, First class' //Weight (lbs), longitudinal, vertical positions from datum (feet)
station_load.4 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
station_load.5 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation'
station_load.6 = '0.0, 0.0, 0.0, 0.0, FsPStation' -
fatal`
titán
Nem tudja valaki mit kell módosítani az aircraft.cfg-ben hogy menjen az FSPassengers a PMDG 737-700al?
Wilcoval működik az fsp, de PMDG cfgbe bele akar javítani, mondom neki, hogy ok csinálja és abban a pillanatban CTD az fspassengers.dll-re hivatkozva.
-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson
#4462
üzenetére
Nálam most a tuningos i7 is nagyon stabilnak tűnik. Tegnap és ma repültem egy LHBP-KIAD-LHBP-t úgy, hogy nem léptem ki az FS-ből, Wasingtonban tankoltam, újraprogramoztam az FMC-t, s indultam vissza. Kétszer 8,5 óra, s minden OK. Pedig most egy kölcsön VGA (HD5770) van itt, ami közel sem olyan virgonc mint a 4890 volt...
i7-nél figyelj oda a QPI feszre, nálam például sokáig gond volt vele, hogy amikor visszavette a szorzót, akkor a QPI fesz is visszament, s amikor újra maximumra kapcsolt a proci, akkor nem volt rögtön elég neki a QPI fesz. Emiatt fagyott. A 4 GHz körüli tuninghoz pedig érdemes egy picit megemelni a PLL feszt is. -
Geryson
addikt
Én csak annyit mondanék a tuning + FSX párosításról, hogy abszolúte támogatom DE amióta nincs a gépem húzva azóta csupán annyira stabil, hogy múlt hét péntek óta non-stop repülök (ez olyan 25-30.000 mérföld) és a földön sem kapcsolom ki az FSX-et csak lecsukom. Közben net, utorrent, skype, néha másik játék és egy pillanatra sem fagyok ki, azelőtt azért ilyen soha nem volt, néha küszöbnél, néha a levegőben. Szóval jó a tuning, de ennyire stabil gépem mint most még soha-soha nem volt és végülis a végső célom ez.
-
Bundee69
tag
válasz
Korcsii
#4458
üzenetére
Azt is megnezheted, hogy mi van akkor ha proci feszt emeled meg egy-ket lepessel. Hasolo problemam nekem is volt. Tesztnek ajanlom meg az Intelburntest nevu progit gugliban keress ra. Azt olvastam rola, hogy azzal valo 10-20 perces teszteles feler egy ejszakas Orthos-al.
-
Korcsii
őstag
-
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94
#4450
üzenetére
nekem múlt héten csinálta a gép, hogy cod4-ben random idő után, random hőfokon (na jó, a max közelében, de jópár fokkal alatta - ért véget a log) megmerevedett a kép, és a hangot meg ismételte fél másodpercenként... szerencsére FSX alatt nem csinálta... éppen ezért gondolom, hogy VGA... de nem nyúltam hozzá, és ezen a héten meg nem volt vele gond... rossz hete volt, vagy nemtudom...
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms
#4449
üzenetére
Eléggé "szerencsés" valóban..
Eladtam a 9550-et, maradt a 9450. Utána vevő kitalálta, mégis inkább amaz kellene, legyen csere. OK. El 9450, vissza 9550. Gondoltam mindegy, úgyis i7 keresés folyik, addig jó lesz ez is. Visszarak, egy napot megy, meghúzom, hát nem kinyiff????? 
-
Gizmo94
veterán
Jah. A Wilco az a nonpluszultra. Abból lesz a jó kis csontvázgép mem híján, meg az Airbusából is.. Mellesleg ez az új PMDG wingflexbajnok csapkodós lepke is rendesen hajlamos a csontvázzá vedlésre.. Már kétszer megtette...
További tesztek felfüggesztve, kinyiffanttottam a 9550-et, utódja csak hétfőn érkezik, addig egy emergency E 5300 dual core-ral nyomom. No flying, kb.10 perc alatt tölt be az FSX és két framet ugrik percenként Ferihegyen. Ez diának rossz.
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms
#4445
üzenetére
Részemről semmi összeugrás
Csak ha megemlítésre kerül az Ariane, Fatal jön az AIRAC-cal.. Mintha annak a nyomorult Arianenak az lenne a legnagyobb baja. 
Közben meg az egész egy rettenet retek úgy ahogy van. Másrészt FS9-re (szerencsétekre) nincs is, tehát mint maxi payware szemléletű cég, csak összehasonlítás alapját képezte részemről a PMDG jelen kiadásával.
Azért mielőtt a PMDG-t mennybe menesztenénk, nem elhallgatható,hogy durván FPS killer minden modellje. Tudom, ennek FS9-nél nincs szerepe, valamint valóban van másik oldala is az éremnek, a legprofibb, legrészletesebb gépek.
Ettől a dreamlinertől meg lehet,hogy csak én vártam sokat, -bár az előzetes promós képeknél már hezitáltam- de kb.csak egy hosszabb HD textúra az egész,( írhattam át a 3D Reduxot) na meg " incredible wingflex" Hát az van, szó se róla.

-
AirBooms
addikt
válasz
Gizmo94
#4444
üzenetére
Na, nekem össze ne ugorjatok most meg ti!

Szerencsére - jó éretelemben - a PMDG teljesen más üzletpolitikát folytat. Ez nálam eddig azt jelentette, hogy nagyon minőségi munkát csinálnak, alapos, precíz, gyors mindenre kiderjedő supporttal, de ennek meg is kérik az árát. Bevallom, nekem ezzel nem volt problémám. Az Ariane félék nem voltak sosem szimpatikusak... Viszont a PMDG szerintem most mellélőtt üzletpolitikailig is, marketingben is. Egyrészt, mert teljesen mást várnak a felhasználók (FSX-re közepes méretű jet-et, FS9-re pedig még mindig sokan várnának fejlesztéseket), ugyanakkor, ha ez teszt volt, akkor jó lett volna tudtaosan bevonni a felhasználókat. Szerintem a sok-sok régi PMDG vásárló megtiszteltetve vett volna részt benne! Mindegy, egyszer ők is hibázhatnak. Remélem, ennél az egynél meg is állnak!
-
Gizmo94
veterán
Az Ariane csak egy példa volt, merthogy náluk külön pénzért van a livery és ha a PMDG ezért a gépért pénzt kért, innen már csak egy lépés,hogy ott is így legyen. Most ennek mi köze van az AIRAC-hoz, ami már jópárszor ki lett tárgyalva Ariane esetében,hogy nem frissül. Elárulom: semmi.
-
AirBooms
addikt
Köszönöm!
S sajnos a saját tapasztalatom a te válaszod erősíti meg... 
Szerk: Éppen ezért, bármi lesz is a gariztatás vége, szerintem újra szerzek egy 4890-et...Ráadásul ajelenleg az 5770 van a 4890-nel egy árban, de ez a VGA jóval gyengébb, a más felépítésnek és az eltérő drivernek köszönhetően pedig jóval lassabb FS9-ben (az új játékokban ez persze biztos nem így van)
-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94
#4438
üzenetére
Az első felével egyetértek.
A második feléhez: Nem hiszem, hogy ekkora ballépést követnének el, rengetegen elpártolnának a PMDGtől és egyéb módon szereznék be a gépeket.
Ráadásul Arianet hagyjuk már, nincs airac, a support egy kókány sz*r, a termék rohadt drága. PMDGnél pedig a support tudtommal az egyik legjobb, az airac is teljesen jó.
-
fatal`
titán
válasz
AirBooms
#4439
üzenetére
Ugyan SG-n már válaszoltam, de mások miatt leírom itt is:
Sajnos egyelőre nagyon úgytűnik, hogy a 9.8-as driver az utolsó (esetleg a 9.9), amiben rendesen működik a driverből kényszerített AA és AF (én TDU-n és FS9en tesztelek, ezeken az újabb driverek elhasalnak). Sajnos ez a driver ugye még nem támogatja az ötös szériát egyáltalán úgyhogy jelen pillanatban az 5770hez (illetve más 5ös sorozatú kártyákhoz) nem tudok drivert, amivel normálisan működne.
-
AirBooms
addikt

Tegnap éjjel repülés közben elszállt a HD4890 VGA-m.
Most átmenetileg, kölcsönbe kaptam egy HD 5770-et. Az lenne a kérdésem, hogy használ-e valaki ATI HD5xxx VGA-t, s ha igen, melyik driver jó hozzá leginkább? Az AA (anti-aliasing miatt kérdezem elsősorban).
Azt még nem tudom, milyen VGA lesz majd a végleges, mert visszament a boltba, gariba...
Köszi!
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms
#4436
üzenetére
Na pontosan ez a lényeg. Ez így egy egymást teljesen ütő koncepció..
Legyen minél több tesztelő- lehetőleg pénzért.
Ha valóban főként teszt céljára készült, akkor kissé kapzsi és átgondolatlan ötletnek tűnik a paywareként kihozás, valószínűleg igen szűk réteg fogja megvenni, így a visszajelzések száma is kevés lesz. Ha pedig kereskedelmi céllal készült, akkor ez a pénzkéréshez nagyon-nagyon kevés.. Még csodálom,hogy egyelőre a liveryk freek..
El ne kiabáljam, mert majd átveszik Ariane-től azt is, hogy az is pénzért lesz.
-
AirBooms
addikt
válasz
Cypresss
#4435
üzenetére
Hali!
Ha az volt a cél, hogy a felhasználókat minél szélesebb körben vonják be a tesztelésbe (s közben őket és a gépüket is teszteljék), valamint minél több visszajelzést kapjanak, akkor érthetetlen, hogy miért kellett pénzért kiadni ezt a munkát. Akik megvették korábban a 747-400-at FSX-re, ingyen elérhették volna. A PMDG is jól járt volna, mivel nem hiszem, hogy az kis bevétel hiányzott a kasszából, amit ezért a nem sokak által megvásárolt, ám amúgy szépnek tűnő repcsiért kaptak/kapnak.
-
Cypresss
senior tag
válasz
AirBooms
#4431
üzenetére
Sziasztok!
Csak nagyon diszkréten mondanám, hogy ennek a prodzsektnek tulajdonképpen egyetlen célja volt (a plusz bőr lehúzásán túl), hogy kiderüljön a felhasználók, mennyire fogadják örömmel a HD minőségű textúrát egy ilyen komplex gépen.
Erre éppen az NGX előkészítése miatt volt/van szükség, ugyanis már a fejlesztés kezdetén eldöntött tény volt, hogy HD-s textúrával adják ki a gépet. Közben kiderült, hogy a FSX a vártnál is erőforrásigényesebb, emiatt az akkor még Lefteris vezetése alatt dolgozó programozók úgy döntöttek, mégsem lesz HD, ez viszont nem tetszett a cég vezetésének. Végül az a kényszer megoldás született, hogy kipróbálják a már elkészült textúrákat egy másik gépen. Így született meg a 747-800, mint pénzért vásárolható kiegészítő.
Valamint még annyi, hogy a PMDG kíváncsi arra hogy a visszajelzésekből mi derül ki, a userek gépe mennyire könnyen - vagy éppen nehezen képes futtatni a kiegészítőt, milyen FPS-sel, stb. A belső fórumon egyelőre azt látom, hogy nem túl nagy számú a visszajelzések száma és azok is meglehetősen vegyesek.
Az NGX tesztelése eközben természetesen gőzerővel halad.

-
Korcsii
őstag
válasz
AirBooms
#4431
üzenetére
a második bekezdésben én is ezt írtam, hogy nem létezik, csak gondoltam hatásosabb így kezdeni

amúgy néztem én is, hogy utasszállító már nem nagyon lesz ebből a projektből... az eddigi megrendelők is inkább átpártoltak az A380-hoz...
de egyébként amikor megláttam az első tervet róla, nekem már ez volt a véleményem, hogy lehet nem kéne már még egy bőrt lehúzni erről a vázról... B742-nél még értem azt is, hogy azért nem teljes hosszában kétszintű, mert így jobb az aerodinamikája, de a B748 már inkább esetlenül néz ki így (mintha csak le akarna szakadni a "feje"), és kétlem, hogy annyival befolyásolná már, ha az egész kétszintes lenne... de aerodinamikához sokat nem értek, szóval inkább csöndben maradok, és ha úgy nézzük, lehet van benne valami, mert mindig a szárny felett végződik a teteje.... persze first/business class, kevesebb hely kell neki, stb... én nem is vártam, hogy sikeres lesz, akkor már inkább 787...
-
AirBooms
addikt
válasz
Korcsii
#4429
üzenetére
Hogy lett volna alkalmuk, hiszen ez a gép nem is létezik!

Ami létezik, de egyelőre csak egy példányban, az is teherszállítóként, az a 747-8F! És nem rég repült először. Az airliners.net-en vannak fenn fotók róla, s a szárny valóban így hajlik!
Szóval éppen ezért nem értem én sem, hogy miért csinálták meg a PMDG-sek (még ha szabadidőben is) ezt a gépet, hiszen jelenleg még nem is létezik, egyetlen légitársaságnál sem repül, s nem is nagyon fog. Alig érkezett rá megrendelés, az is főleg az F-re. Tényleg jobban rágyúrhatnának a 737 NGX-re! -
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#4429
üzenetére
Hát igen... Nálam az XP csak 2.5 gigát lát a négyből és elmegy alatta az FSX, de nem ezzel a géppel. Ezek a képek Win7 alatt készültek, ott szépen megy 4 g-val. Nekem főleg a szárnyak szöge érdekes, amikor már nem emelkedika gép, akkor is nagyon felfelé hajlanak, kb. mint az Abacus 787-esénél.. Nem tudom,hogy ez a valóságban is így van-e, mivel nem láttam még élőben ilyen gépet, mindenesetre furcsa. Szépnek szép, meg kell hagyni, biztosan lehetne szépeket shotolni róla, de nem igazán szebb mint egy Level-D vagy CS egy jó HD textúrával. Valóban egy free updateként tudnám elképzelni..
-
Korcsii
őstag
válasz
Gizmo94
#4426
üzenetére
texture only.... szerintem még nem volt alkalmuk a fejlesztőknek 747-800-as géppel utazni, és megkockáztatom vezetni sem... 2 giga meg FSX... ugyanmár...
ettől függetlenül én se kérnék így, ezért a megoldásért külön pénzt, max egy update/pack, ingyen, avagy megvárnám, míg legalább felszáll az első B748... aztán azt lemodellezni, és akkor már el lehet érte kérni a zöldhasúkat... pesze szép és örvendetes, hogy a PMDG fejlesztői valóban szeretik azt, amit csinálnak, és akár önszorgalomból is dolgoznak...
-
Gizmo94
veterán
Kipróbáltam a PMDG új üdvöskéjét.. Egy általános kérdés: megérte ezt így kiadni egyáltalán? Gyakorlatilag a textúrán kívül nem változott semmi, ha csak annyi nem, hogy rettenetesen eszi a memóriát. Kivettem 2 giga ramot, takeoff egyből után memory out. Még azt éppen kibírta LOL. Gyakorlatilag 2 giga rammal nem érdemes felrakni. A cockpit és minden egyéb változatlan, a textúra szép,ez tény. Na de ennyi?
-
fatal`
titán
válasz
cintula187
#4413
üzenetére
Van FSXes is.
-
AirBooms
addikt
válasz
Bundee69
#4423
üzenetére
Sajnálom, hogy veled így bántak, nekem pont ellenkező véleményem alakult ki róluk - bár a te szavad sem szeretném kétségbe vonni, tehát elhiszem, hogy ez volt a tapasztalatod.
A doksi tanulmányozása nélkül is hamar megtalálod a kezelőfelületen a mentésopciót (igaz én nem szoktam használni, általában végig szoktam repülni az utakat). -
Bundee69
tag
válasz
AirBooms
#4422
üzenetére
Azt az opciót megmondom őszintén nem ismertem. Lehet a doksiba jobban bele kellet volna mélyednem
A fejlesztőkkel kapcsolatban meg nem szoktam azonnal leparéjozni senkit. Minden levelemben teljesen udvariasan köszöntem/kérdeztem/kértem/megköszöntem mindíg mindent. Ennek ellenére válaszleveleik eléggé lekezelő/udvariatlanok voltak. Mindezt úgy, hogy természetesen vásárolt verzióm van. Semmiképpen nem ezt vártam volna tőlük -
AirBooms
addikt
válasz
Bundee69
#4419
üzenetére
Hát ez elég érdekes...
Egyrészt az RC-ben van mód arra, hogy csinálj mentést, vagyis nem kell feltétlenül elölről kezdened a repülést. Nem tudom, ezt az opciót használtad-e, vagy egyáltalán ismered-e?
Másrészt a paréj fejlesztők a vásárlás után több évvel, amikor most telepítettem volna újra az RC-t, egy sima emailbeli kérés alapján beregiszrálták az új emailcímemet, s máris megadták a telepítéshez szükséges aktiváló kódot. Vagyis nagyon rugalmasak voltak, abszolút készségesek és gyorsak. -
Gizmo94
veterán
válasz
Bundee69
#4419
üzenetére
Na ez viszont baj, mert sajnos idő hiányában én is meg szoktam szakítani.. Az általad leírtak tükrében elgondolkozom rajta,hogy belevágjak-e.. Nem szeretnék kínszenvedni ATC kommunikációval. Az eredetivel nincs ilyen gondom csak néha egészen máshová irányít mint ahová az útvonalat terveztem, valamint az IFR flightplanemből a végére visual approacht kreál.. Hogy miért teszi, sejtelmem sincs.
-
Bundee69
tag
válasz
Gizmo94
#4414
üzenetére
Nekem megvan a Radar Contact FSX alá, de már nem használom. Eléggé robothangú, de ami miatt igazán nem tetszik: Ha egy repülést félúton megszakítok - tudom, így nem túl életszerű, de nem tudok annyit ülni a gép előtt
- és másnap folytatom, akkor az RC úgy tekinti, mintha a kifutón állnék és hiába járok EGLL felett, elkezd szövegelni, hogy megadta a felszállási engedélyt LHBP-n. Amikor még használtam az ATC-vel való kommunikáció is kinszenvedés volt. Nem fogadta el azht amit akarok, pedig azokból a lehetőségekből valasztottam volna mit ő ajánlott.
A fejlesztője is elég paréj volt, amikor mertem tőle kérdezni valamit, pedig fizettem érte -
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4413
üzenetére
Hú, úgy nézem ezt eléggé zűrös fsx alatt használni.. Vagy nem is lehet.. Nem találtam FSX verziót én sem.
-
Gizmo94
veterán
Tudna valaki javasolni valami épkézláb ATC progit, ami lehetőleg oda navigál ahová kellene, szemben az FSX gyári ATC-jével? Lehetőleg relatíve silent módú érdekelne, mert nem szeretnék zavarni senkit és sokat repülök éjjel. Minden javaslatért THX.
-
Gizmo94
veterán
Már egyszer felhívták rá a figyelmemet, de köszönöm,hogy magyarul is megtetted, biztos ami biztos, hátha nem értettem amit Korcsii idézett.
Nincs is jobb, mint az önzetlen segítség. Köszönöm mégegyszer, hálás vagyok.
Boeing: Hát ennél alighanem csak szebben lehetett volna... Ha a németeknek erre van igényük, csak vegyék-vigyék, közel PMDG áron.. . Bár én úgy tapasztaltam, hogy rendesen megnézik,mit vesznek meg.

-
Gizmo94
veterán
Megnéztem újra tüzetesebben, hátha valami mégis megtetszik rajta, de nem. Ez eléggé blama szerintem, ezt így ahogy van a freeware-ek nagyrésze rommáveri. Nem tudom,hogy ilyen kínálat mellett ami azért ma már szélesnek nevezhető, ki fog ezért pénzt adni...
-
fatal`
titán
Aerosoft Airbus A300 (FSX Only) released, ha érdekel itt valakit.

Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Horgász topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
na jó, közepes terhelésnél 747-tel olyan 100-120 tonna, 767-nál kb 60 t (de ez közel sem biztos, mert keveset repülök vele, szóval számolj utána)

Viszont arm-ba tette.

.
Jól néz ki a scenery, mi ez? Síma GEX Eu? Nem hinném. 
Gondolom ugyanazokat írja vagy írná át, mint a wilconál, csak valamit nyilván belekókányoltál az NG mappádba és ezért nem tudja..

Eladtam a 9550-et, maradt a 9450. Utána vevő kitalálta, mégis inkább amaz kellene, legyen csere. OK. El 9450, vissza 9550. Gondoltam mindegy, úgyis i7 keresés folyik, addig jó lesz ez is. Visszarak, egy napot megy, meghúzom, hát nem kinyiff????? 





