-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
AirBooms
addikt
Köszi, fogalmam sincs, hogy az UK2000-et leszedtem-e, vagy fent van-e még?

Nem tudom sajnos, leszek-e este. Ha igen, kereslek! Addig is köszi!
(Mellesleg nem warez, abban egészen biztos vagyok, hogy a kettő közül legalább az egyik Heathrow-ért bizony fizettem!
- de nekem abszolút kiesett a kis agyamból, hogy már Aerosoft is van, s ráadásul nekem az van fönn aktívan... ) -
Gizmo94
veterán
Unalmamban kipróbáltam EZT a jószágot.
Az Aerosoft kiadásában megjelent Simcheck Airbus A300B4-200-at.Korábban már véleményt nyilvánítottam próba nélkül, mely szerint ronda és igénytelen.
Ezt továbbra is fenntartom ami a grafikát illeti,bár ha jön ki rá igényesebb livery, ez változhat.Viszont: aki szereti az Airbusokat annak hiánypótló lesz a PMDG NGX-éig biztosan. Eszetlenül FPS barát gép és meghazudtolja az FSX gyenge fizikáját, úgy repül. Megdöbbentően jó az egész úgy ahogy van, érdemes kipróbálni mindenképpen!
-
AirBooms
addikt
Igen, az Xtremre gondoltam, s tudom, hogy az Aerosoft sem új. Csak azt hittem, van valami új verzió. Amúgy nem is emlékeztem, nekem melyik van fent, megnéztem az AES-ben, s meglepődve láttam, hogy az Aerosoft... Pedig én az UK2000-re emlékeztem. Érdekes, arra is elnyomtam 5 kreditet...

-
Korcsii
őstag
válasz
AirBooms
#4687
üzenetére
BAV-osként nekem meg az a bázis, szóval vagy onna, vagy oda repülök általában...
igen, ez az elő xtreme verzió FSX-hez... hamarosan jön majd egy update, mert elég nagy átalakítások folynak ott is...
próbaképp mentem egy iskolakört... ilyen puhán még nem landoltam Heathrow-n

-
-
AirBooms
addikt
válasz
Korcsii
#4686
üzenetére
Értem, s gratulálok!

Viszont ez nem új kiadás, ugye? Vagyis nem én vagyok lemaradva valamiről (csak megnyugtatásképpen...)(mellesleg mostanában az Aerosoftnál a szokásos magas színvonal mellett volt egy-két eléggé félresikerült scnerery is. Mondjuk Heathrow-t még nem igen néztem, viszonylag ritkán járok arra felé...)
-
Korcsii
őstag
hát gyerekek az Aerosoft Heathrow elbújhat az UK2000 mellett...

avagy megkaptam az aktiváló levelet
-
andorra
őstag
válasz
AirBooms
#4681
üzenetére
Hadd ne essek abba a hibába, hogy reagáljak a személyeskedő megjegyzéseidre.
Egyetlen állításodat sem vontam kétségbe.
Az a véleményem, tapasztalatom, velem egy csapatban repülő (szerencsés) barátaimmal azonos módon, továbbra is (FS9-ről beszélünk), hogy a nem véletlenszerű, vagyis konzekvens fagyásoknak nem az FS9 program az oka. Konzekvens fagyásnak azt nevezem, ha egy adott konfigurációval, ugyanabban a telepítésben, ugyanazon az útvonalon végighaladva, többször is lefagy a rendszer. Ha volt náluk (korábban nálam is) ilyen eset fel sem merült, hogy az útvonal módosítása ésszerű megoldást jelenthetne (hiszen nem is lehet az), ehelyett megkerestük a hibák valódi okát. (Ésszerútlen megoldásokra persze lehet fórumtopikokat, sőt, ha tetszik, akár akár szektákat is alapítani.)Az sem igaz persze, hogy csak kötekszem és nem kínálok megoldást a problémákra, csak nem ismételgetem állandóan önmagamat, főleg, ha amúgyis többnyire, mindez süket fülekre talál.
A megoldásom a szisztematikus rendszerépítés, a már felépített rendszer lementése különböző, még jól működő állapotokban, (probléma esetén azok visszaállítása), a kiegészítők ésszerűtlen halmozásának mellőzése, külön wincseszteren külön oprendszer, csak az FS-hez.
-
AirBooms
addikt
Nekem efféle hiba már 2003 végén, az FS2004 megjelenésekor előfordult, akkor, amikor még semmilyen kiegészítő nem volt fent. S sokan másoknak is. Általában az volt a megoldás - ami most is - az útvonal áttervezése.
Amúgy ez a tétel: "A Flight Simulator semmilyen útvonalon sem fagyhat le, amennyiben nem rontottad el valamelyik kiegészítőddel, vagy mással a rendszeredet." már csak azért sem teljesülhet, mert amióta PC a PC, azóta tudjuk hogy a szinte végtelen fajtájú, márkájú és típusú alkatrészegységekből szintén végtelen variációban összeépíthető számítógépre egyszerűen nem tesztelhető le minden program, még az alap, vagyis a Microsoft oprendszere sem. Innentől kezdve tehát értelmetlen azon vitatkozni, hogy egy adott, PC-re írt program lefagyhat-e valamelyik PC, vagy sem. Iyen butaságra szerintem még maguk a programok fejlesztői sem ragadtatják magukat. Az viszont, hogy valaki akár évekig hiba és fagyásmentesen használ egy programot X beállításokkal ezt az állítást egyáltalán nem cáfolja. Neki egyszerűen szerencséje van. Viszont ne vonja kétségbe mások állítását.
Egyébként is eléggé arrogáns hozzáállás véleményem szerint az, hogy valaki szinte folyamatosan kétségbe vonja más felhasználók, topiktársak tapasztalatait. Ugyanakkor szinte sosem ad magyarázatot, választ a megoldásra, egyszerűen kijelenti, hogy "olyan nem létezik", vagy "nem fagyhat le". Szerintem tiszteljük már meg a topiktársainkat, hogy nem nézzük le őket annyira, hogy kétségbe vonjuk a szavaikat. Ha azt állítja, hogy lefagy, akkor lefagy. S ha X problémát Y megoldás tett helyre, akkor ezt is fogadjuk el. S ne jöjjünk ide, hogy "nem, ilyen nincs". Vagy ha mégis, akkor indokoljunk, példákkal magyarázzunk.
Több tisztelet egymás iránt, s alázat a témával, a szimulátorozással, valamint a fórumozással kapcsolatban.
-
Gizmo94
veterán
válasz
vzsolo2225
#4676
üzenetére
Igaz.

-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4669
üzenetére
Ööö, te mit használsz, FSX-et, vagy FS9-et? Azért kérdem, mert FS9-nél ismert probléma (legalábbis többünknél előfordult már), hogy ha Alt+Tab-al váltasz képernyő méretet, vagy netán leteszed az amúgy futó FS9-et (PMDG MD-11-el) a tálcára, akkor néha egyszerűen leállnak a hajtóművek. Nálam egyszer előfordult - talán épp Fatallal Skype-oltam - miközben a tálcán ment az FS, hogy egyszer csak lezuhantam, mert az álló hajtóművekkel már nem tudta tartani a magasságot az MD-11, s ilyenkor elkezd süllyedni (a sebességet még kikapcsolt autopilot mellett is tartja egy ideig). Egyszer viszont még időben fülön csíptem, s akkor a szokásos hajtóműindítási procedúrával újraindítottam őket, s megúsztam a katasztrófát. Szóval szerintem az Alt billentyűre lehet érzékeny ez a repcsi.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4673
üzenetére
Nem off egyáltalán és igen logikusnak tűnik, hogy ott vannak. Mondjuk,ha nem nyílik ki az orrfutó akkor gáz, deolyankor meg úgysem a glideslop-pal fognak foglalkozni.

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4669
üzenetére
Arra semmilyen tippem nincs, ha az FSX-ben ki van lőve a failures. Hacsak... valamelyik másik program nem tud generálni hibákat, pl. az FSPassengers.
Nézd meg nincs-e fent olyan add-onod, amelyikben szintén generálhatsz hibákat, pl. a PMDG is ilyen, maga a gép is tud többféle meghibásodást beállítani. -
cintula187
addikt
Marhajó. Lehet kicsit off : Itt nézem, hogy az orrfutóműn vannak a glideslope antennák. Ez nekem nagy meglepetés, fogalmam se volt hogy Md-11 -en vagy hogy úgy általában más gépeken is itt van ez elhelyezve.
PMDG-ben nem kapcsoltam be failurest-t VAlóban Fs passengerek ülnek a gépen többnyire amikor ezt csinálja.
-
v!ct0y
veterán
válasz
cintula187
#4669
üzenetére
Nekem hullámvasutazni szokott a levegőben a 747 időgyorsításkor

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4669
üzenetére
Nekem még soha sem állt le a hajtómü,de én is a idögyorsitásra tippelnék.És mind a 3-rom le áll? MD-11.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4666
üzenetére
Nem kell hozzá semmilyen hiba, sajnos ott fogy el a ram memóriád. A repteret és a local trafficot akkor tölti be és egyszerűen megeszi az összes ramot, nincs tovább. Az indulástól kezdve az egész út alatt sajnos mindent pakol a ram terhére és ott lesz kevés. Ennyi a magyarázat, semmi több. Ha az út közben sokat variálod a főleg külső nézeteket, shotolgatsz, stb, az is mind megy szépen a memória terhére és annyival hamarabb fekszik ki az egész. :S
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4666
üzenetére
Hát, ha figyelmesen elolvasod, amit írtam, akkor megérted, hogy miért nem fagyott, amikor LHBP felett köröztem, s miért fagyott, amikor 5000 mérföldről, KPDX-ről indultam... Mert a hibát már ott, felszálláskor összeszedte az FS, s amikor a már amúgy is extrém magas ramhasználathoz be akarta tölteni a nem éppen kicsi LHBP sceneryt (Aerosoft Megaairport Budapest), akkor csapta ki a biztosítékot.

Amúgy semmi bajom LHBP-vel, sem PMDG-vel, sem más géppel. Ezt jó tudni, mert ha mégis LHBP-n fagy le egy út végén, akkor tudom, hogy a hiba még korábban keletkezett útközben...
-
AirBooms
addikt
válasz
cintula187
#4663
üzenetére
Kedves Cintula!

Azt gondolom, hogy mindig egy konkrét problémáról érdemes beszélni, s mivel itt általánosságban volt szó a fagyásokról, ezért én is általánosságban fogalmaztam.
De íme két példa - s egyiknek sem a 64 GB pagefile adta megoldást.KPDX-LHBP: MD-11-gyel repülve kb. 12 óra, s mindig akkor fagyott le az FS, amikor épp elkezdtem lerepülni a STAR-t Ferihegyen megközelítéskor. Ugye egyértelműen adta volna magát, hogy LHBP betöltésekor van valami gubanc, én is ezt hittem sokáig. Ezért órákig kőröztem tesztelésképen LHBP körül-felett, de semmi. A teljes rendszer memórihasználata 3,0 GB alatt maradt. Ekkor jött az ötlet, hogy nézzem végi ugyanezt a teljes útvonalon.
Nem kellet sokat várnom, mert már KPDX-nél, felszállás után 4,6 GB-re ugrott a memórihasználat!
Hoppá, itt a hiba! S igen, kiderült, hogy Portland telpítésekor nekem a Landclass bgl-ek valamiért az Addon Scenery/scenery mappába települtek, s ettől nőtt meg így a ramhasználat. Helyükre tettem a fájlokat, s minden rendben lett.LHBP-KIAD: szintén MD-11-el kb. mindig ugyanott, valahol Észak-Anglia magasságában pár órás repülés után fagyott az FS. Már gyanús volt, hiszen több tengeren túli útvonalat is arrafelé repülök (gondolom más is). Kapásból csináltam egy friss flightplant, s máris nem fagyott többet, pedig az útvonal talán csak pár mérfölddel került odébb.
Ennyi elég konkrétumnak, kézzelfogható gubancnak? Pontos útvonalnak, helyszínnek, repülési helyzetnek? Vagy még te is kötöd az ebet a karóhoz?

-
AirBooms
addikt
válasz
andorra
#4662
üzenetére
"A Flight Simulator semmilyen útvonalon sem fagyhat le, amennyiben nem rontottad el valamelyik kiegészítőddel, vagy mással a rendszeredet."
Kéretik ezt a mondatodat nyilvánosságra hozni néhány nevesebb fórumon, pl. Avsim, PMDG, stb., s ha nem lesz virtuálisan hatalmas hahota belőle, akkor utólagosan elnézést kérek majd tőled. De ezt talán még maguk a microsoftosok sem hiszik el saját termékükről... Ennyire nem lehetsz naív és kezdő FS-ben. Nem így ismertelek.
Mellesleg, ha a PH-n kicsivel többen ismernék az FS2004-et, akkor ezt a mondatot biztosan elkérném tőled, hogy használhassam idézetként (megjelölve a szerzőt) aláírásként...
-
cintula187
addikt
válasz
AirBooms
#4661
üzenetére
Nem önámítás az sem amit te mondasz, mert sokminden nem derül ki belőle.

Ilyenkor nem a nagy lapozófile segít, hanem az, hogy megnézi az ember, hol kezd el nőni a memóriahasználat. Na ott valami gubanc lesz, amit rendbe kell tenni.
Hol gubanc pontosan? Útvonalon? Vagy hogy épp le vagy felszállsz e? -
andorra
őstag
válasz
AirBooms
#4661
üzenetére
Nem szívesen térnék el a témától, a lapozófájl nem tartozik ide.
A Flight Simulator semmilyen útvonalon sem fagyhat le, amennyiben nem rontottad el valamelyik kiegészítőddel, vagy mással a rendszeredet.
(5 hónapja repülök fagyás nélkül, igaz "csak" 2-4 órás utakat többnyire.) -
AirBooms
addikt
válasz
andorra
#4660
üzenetére
Egy fenéket önámítás.
Több ezzel foglalkozó topik is található a neten, s néhány nappal saját magam is tapsztaltam. Egy-két waypoint eltérés, s máris működik a repterv fagyás nélkül, holott csak pár mérfölddel odébb került a repülés útvonala. Azt viszont senki nem állította, hogy a RouteFinder a fagyás oka. Kéretik figyelmesen olvasni! 
Ha már önámításnál tartunk (s ezzel most lehet, hogy kihúzom a gyufát - de talán ez az egyetlen módszer erre a túl magabiztos hozzáállásra), akkor a hatalmas méretű pagefile sokkal inkább az. Végigkövettem néhány 10-12 órás (néha 14 órás) repülésemet. Ha minden rendben, akkor a teljes rendszer sosem eszik 3.5 GB ramnál többet (ebből az FS9 nem haladja meg a 2 GB-t). Ha ettől magasabb a ramhasználat, akkor elöbb-utóbb gubanc lesz (még a 64 GB-s lapozófile esetén is). Ilyenkor nem a nagy lapozófile segít, hanem az, hogy megnézi az ember, hol kezd el nőni a memóriahasználat. Na ott valami gubanc lesz, amit rendbe kell tenni.
Persze ettől még lehet mondani, hogy a 64 GB-s pagefile oldotta meg valakinek a rengeteg OOM-et, de ez kb. annyira valós, mint az, amikor a halat partra veti a víz, s tudományosan megállapítják, hogy halak elpusztulnak a levegőn. -
cintula187
addikt
PMDG MD-11 kérdésem lenne. Igaz csak időgyorsítás alatt történt ilyen, tehát valszeg ez az ok, de amúgy miért történt, az hogy repülési magasságon egyszercsak leállt mind a 3 hajtómű. Szerencsére mindíg újra tudom őket indítani, de azért stresszeli egy ilyen manőver az utasaim.

-
AirBooms
addikt
Szerintem nem ellentmondás!

Én ugye FSBuilddel tervezek útvonalat, ami időnként hibázik, vagy ha látszólag nem is csinál hibát, de mégis valami olyan utat generál, amitől fagy az FS. Ugyanez érvényes az FS beépített útvonaltervezőjére és a RouteFinderre is. Ez már annó 2004 elején, nem sokkal az FS9 megjelenése után is több fórumon téma volt. A megoldás az lett, hogy tervezzük át az útvonalat. Ami nem jelenti azt, hogy másfelé repülök, hanem csak apró részletbeli különbségeket. Tehát ugyanazokat a sceneryket tölti be menet közben. Bezony!
#4651 Korcsii : Igen, pontosan valami ilyesmiről lehet szó!
-
Trub
tag
Nálam akkor jött elő Fatal Error, amikor sokat túrtam a menüt, olyan 20 kattintás után. Az Fsx nem szereti a win7 x64-es UiAutomationCore.dll-jét. Így ha megvan a vistából a dll és azt bemásoljuk az fsx könyvtárába, akkor azt fogja betölteni, és nem azt ami a Windows/SysWOW64 mappába található.
Nekem eddig jó. -
v!ct0y
veterán
Miért lehet az, hogy másodpercenként megakad a játék egy nagyon kicsi időre?
Főleg akkor látszik ez amikor külső nézetbe forgatom a gép körül a kamerát.
Elég zavaró. -
AirBooms
addikt
Új tapsztalat:
Mostanában rengeteg long haul utat repültem (MD-11-gyel), s időnként előfordultak rejtélyes fagyások. Mindig ugyanott, ugyanakkor. Innen jött az ötlet, átterveztem az útvonalat, s többet nem volt fagyás az adott útvonalon. Szóval nem mindig kell OOM-et, vagy fura scenery problémákat keresni a fagyások hátterében... -
Trub
tag
Sikerült megoldanom win7 x64 alatt a sorozatos Fatal errorokat. Egyszerűen bemásoltam ezt a fájlt az fsx mappájába. Így már tudok fél óránál is hosszabban repülni

-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#4643
üzenetére
Nem kifejezetten csak a repülősről beszéltem, habár arra is érvényes és itt az az on, de speciel nekem a másik jobban tetszett. Előfordulok ott néha, ( bár többet on IoM,
) és sikerült olyannak bemutatnod, ráadásul lényegretörően és ízlésesen, amilyen. Ez pedig egyáltalán nem könnyű. -
-
Korcsii
őstag
And the winner is: [link]

avagy volt egy verseny a BAV és az UK2000 szervezésében... a határidőt kicsit benéztem, aznap délben még alig volt néhány mp felvéve (konkrétan csak a concorde)... szóval rohammunka volt, és bár sok ötletemet nem tudtam megvalósítani, végül csak összejött

ui: ez volt az a bizonyos toronyból felszállós sztori, amit kicsit előrébb említettem

-
Cypresss
senior tag
Igazság szerint már jóval előbb megvolt a Matrox és szépen összeszoktunk. Kb háromynegyed évvel később jött az eyefinity, amivel még nem volt időm alaposabban megismerkedni, de az első benyomások alapján nem váltottam. A triplehead2go-ban megismert bazzel management-et nagyon (tudod, ez az oldalsó monitorok torzítását küszöböli ki, és a nem folytatólagos képet varázsolja azzá, úgy hogy összehúzza a két szélső monitor képét) szeretem, az eyefinityben is van hasonló, de nekem az nem nagyon tetszett. Így visszatértem a Matroxhoz.
Az is szempont volt, hogy a Matrox-al, egy kimenetről három monitort tudok meghajtani (alsó három monitor), még a felső kettő külön jelforrást kap, így az FS indítása során nem kell állandóan kínlódnom a széthúzott kép egy monitorra történő visszaméretezésével a teljes képernyőre történő váltás során. Egyszerűen csak kitöltik a teljes képernyőt és kész. Ahányszor ki-be lépek mostanában full screen-ből és vissza, nagyon sok időt megtakarítok ezzel.
Nem tudom mennyire volt érthető amit mondani akartam, remélem valamennyire igen. -
Geryson
addikt
-
Cypresss
senior tag
válasz
Geryson
#4622
üzenetére
Szia,
A jelenlegi konfig (csak a legfontosabbak): Core I5 750, 4 giga ram, 2 db radeon 5870, triplehead2go (digital edition). Öt Samsung 930bf (ezek még 4:3-asok).
CP Flight MCP, Fly Engravity FMC.
FSX és FS9 (külön partíción), valamint XP SP3 és WIN7 HOME.
A kliens gép valamivel gyengébb, azon fut a wide client, az ASA és a TSR Autobreak progi.
Monitorodhoz még1x gratulálok, nálam a Samsung az abszolut favorit és ez a méret azért nem semmi.
-
Cypresss
senior tag
válasz
gabitoo88
#4593
üzenetére
Szia,
Egy ilyen programról tudok, ami fizetős viszont nagyon jó. Frissíthető adatbázissal, FSX-hez és 2004-hez egyaránt jó. Hotkey-el előhívható és eltűntethető felülettel igény szerint, rengeteg egyéb adattal, VOR, NDB, intersection-ök, reptér adatok, stb. Importálható IFR, VFR térképekkel. Bármilyen gépbe berakható. Ha FS9-hez használod FSUIPC nem árt...
Remélem ilyenre gondoltál.
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#4622
üzenetére
Szaturnusz... megint routerfinderrel tervezted, hogy ilyen nagy kerülővel mentél?
amúgy úgy látszik az előző postomban megtaláltam az egyetlen képet, amikor te voltál kicsit hátrébb (illetve feljebb)... de hol a gyönyörű BAW festésem?
egyébként én majd az olimpia végén viszem haza a sok más/aznapos turistát... bele se merek gondolni mi lesz ott hátul 
amúgy kezdem magam szégyellni, hogy a repülés miatt még egy hardvert sem vettem
viszont a képek láttán egyre jobban gondolkozok egy kis bővítésen
(joy a minimum, mert az már eléggé kéne) -
Geryson
addikt
válasz
Cypresss
#4592
üzenetére
Hát ez szép kis monitor-kavalkád!
Csak nem 2 géppel vagy 2 Matrox Triple Head 2 Go-val nyomod? Anno én is gondolkoztam, hogy veszek, de nem a virtual cockpit továbbra sem tetszik ill. most már úgyis tárgyalan, mert 3 darab 82 cm-es TV nem férne el az asztalamon (ami azért nem kicsi). Szóval tényleg gratula, kiváncsi lennék a confgodra! A TV Samsung, 2 napja bekötöttem az antennát is, úgyhogy mostmár mint TV is üzemel, de bevallom tévézéshez túl közeli. Amúgy le vagyok hidalva, merthogy HDMI-kábellel kötöttem össze és így mostmár nincs mindenféle vastag kábel csak ez a sima kis vékony.Ezt nézzétek meg. Jövök haza CYVR-ről (Korcsiii-t otthagytam) és egy ilyen jópofát fotóztam. Látta már valaki eddig közületek ilyen közelről a Szaturnusz gyürüit?
)A leszállás pillanatai kollégámmal:
-
Gizmo94
veterán
válasz
gabitoo88
#4618
üzenetére
Tudtam,hogy szipkafalvi lakos leszel, de te akartad.

Drága jó szívem által küldtem linket a két 737NG mappával amiben megcsináltam a panel.cfg-ket. Ha nem jó így sem, more help sajna nincs, mert FS9-em sincs így teszetlgetni nem tudom.Boeing: Szépek lettek a képek, királyság.

-
Gizmo94
veterán
válasz
gabitoo88
#4618
üzenetére
Ehhe. Sajna azért láttál azt, merthogy FSX-et használok, valamint a leírás is PMDG 747-re vonatkozik, methogy azt is használok.
A hangsúly azon van,hogy a button file amit küldtem,a gauges mappában jó. Mondjuk megnézed,hogy van-e olyan a gaugesban ,hogy fs9gps, ha van, akkor annak az elnevezése is jó. Ha máshogy hívják, átnevezed arra a panel.cfg-be beírt sorban.
Az FS9 negatív számokat hazsnál contact pointnak is, szemben az FSX-szel, lehet,hogy ez a baj. Sajna nincs FS9-re való PMDG panel file-om mintának. Egy Level-D-s van, ezt megpróbálhatod átszerkeszteni. Az alábbiakban láthatod, mi a különbség az FS9 és az FSX Level-D767 panel között. Pl. nincs zorder,mások a helyiértékek, stb.:
FS9:
[Windowxx]
size_mm=456,378
window_size=0.45
position=7
BACKGROUND_COLOR=0,0,0
VISIBLE=0
ident=11015gauge00=fs9gps!gps_500, 0,0
FSX:
[Windowxx]
background_color=0,0,0
size_mm=456,378
position=8
visible=0
ident=11015
zorder=5gauge00=fs9gps!gps_500, 0,0
Ennek az FS9-esnek a mintájára szerkeszd át értelemszerűen a PMDG sorainak megfelelő módon a panel.cfg-t és valószínűleg jó lesz.
PS.: Ha nagyon nem megy, akkor vakarászok egy eredeti FS9 NG panelt és megcsinálom neked, de NEM MOST, ez is 100%

-
gabitoo88
tag
nah nem igazán jött össze!
2db fekete kocka lett belőle!
Na most amihez kellene
FS 2004
PMDG 737 NG
Mert a leírásban FSX-et láttam -
Gizmo94
veterán
Igen, az UT csodákra képes ocsmány látvány terén FSX-ben is, ha csak bevágod fullosan, olyan "legyen minden ami csak van" alapon. Kb. lesz két ház, meg egy rakás szögletes út, rengeteg színes pöttyel.

Second sirám: semmit. Ez ilyen, ennyit tud. Nem csak az UT-t nem szereti, egyszerűen pontatlan. Nálam nincs fnet most UT, csak GEX EU és ugyanolyan. Mindig el lesz csúszva, hacsak át nem írod az egész sceneryt, amit kétlek..

-
fatal`
titán
válasz
Gizmo94
#4608
üzenetére
Vagy ő bepakolta az UT összes útját meg az éjszakai világítást ami szépen szétbarmolja az autogent és kb 3 ház lesz Budapesten.
Nekem csak a major roadok vannak bent, meg a vasút. Viszont most vettem észre hogy a bp nem igazán szereti az UT-t a Tökölnél el van csúszva a Duna. :S Még nem tudom mit fogok kezdeni vele. -
gabitoo88
tag
Jól van

-
Gizmo94
veterán
Hiába használok, hiába csinálok meg mindent jól, egyszer hibátlan, de egyszer valamiért meggebed valami és elvisz a rákba. Olyankor szoktam az ATC-re hallgatni, ami méginkább elvisz a rákba, majd ekkor jön a GPS.
. Újra kellene már raknom az egészet, csak az közel egy nap, de más megoldás nem lesz asszem..Boeing: Íme, minden madárba integrálható a GPS. Ez ugyan Level-D, de a PMDG -be rakni is ugyanennyi, csak azt most éppen dezintegráltam, mert kissé széttweakeltem és újra kell telepíteni.

-
gabitoo88
tag
Használok FMC-t csak jobb lenne ha látnám pontosan merre járok pl melyik országban +hasonlók!Hunfatal neked az egyik videódban jössz Párizsból ferihegyre na ott neked elég szépen kidolgozott Budapest mivel oldottad meg ezt?Nekem fent van az aerosoft de nem ilyen részletes!
-
Gizmo94
veterán
De, lehet, csak utólag kell belepréselni és nem kifejezetten egyszerű. Másrészt értelme sincs sok, ha nem beteg az FS ATC-je. Nálam sajna igen, néha jó, de néhe csúnyán elküld az erdőbe. Sajna ezt a hibát még eddig ki sem tudtam javítani így beleraktam a Level-D-be CS-be és PMDG-be is a GPS-t,hogy ismételt gáz esetén legalább odataláljak ahová terveztem.
De ez ha a game jó, ez lényegében egy értelmetlen dolog, ráadásul meg is kínlódtam vele csúnyán.PS.: A linkelt topikban olvasható tanács lame, nem ennyire egyszerű. Kell még beépíteni egy buttont is a GPS-nek, géptípustól függően pozicionálni a panel egy szabad helyén, ami 3Dreduxhoz hasonlóan játékos feladat. ráadásul nem árt a gaugesbe importálni az FS9 GPS-ét és arra patholni, mert az FSX-ével néha Fatal rokona jön látogatóba.

Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Horgász topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- iPhone 17 256 GB Black - Bontatlan !! www.stylebolt.hu - Apple eszközök és tartozékok !!
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- Dell Latitude 5320 - hibás kijelzők - i5 1135G7 ,16GB RAM, SSD, jó akku, számla
- REFURBISHED és ÚJ - HP USB-C/A Universal Dock G2 (5TW13AA) (DisplayLink)
- AKCIÓ! Dell Latitude 5455 14 FHD+ üzleti notebook - Qualcomm X Plus X1 16GB DDR5 512GB SSD W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi





Aki meg nem tud regkeyt törölni, az vágjon a PC-be egy baltát, oszt jóvan.





amúgy úgy látszik az előző postomban megtaláltam az egyetlen képet, amikor te voltál kicsit hátrébb (illetve feljebb)... de hol a gyönyörű BAW festésem?
)
2db fekete kocka lett belőle!
