-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4897
üzenetére
Azt írták róla, ha jól emlékszem,hogy a panelje nem megy FSX alatt, így az remaked. Bár lehet,hogy ez a Tinmouse-nál volt, vagy mindkettőnél? Nem tudom. Elképzelhető,hogy nincs gauge a tacsifülnek = fagyilapát, és ezért nem műxik. De nincs rajta más reverser szvsz, csak azok a fülek, azokkal növel áramláscsökkentő felületet. Vagy ki tudja? Én nem raktam fel, mert nekem nem tetszik. Úgy néz ki, mint Fatal repülője itt, ami nicknek jópofa,csak az FS-ban azért vicces..

-
cintula187
addikt
válasz
Gizmo94
#4896
üzenetére
Az a fura viszont hogy (mivel virtual cockpit nincs) 2D ben látni hogy van egy olyan lámpa a műszerfalon, hogy "reverser unlocked". Milyen fagyilapátra gondolsz? A hátsó tacsifül az animált. Csakhogy a müszerfal B737, 747 és miegymás-ból van összerakva így elég érdekes, de azért repülhető kisgép.
-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4895
üzenetére
Szívesen, hamar megvoltak.. Ezt gondolhattad, hogy nyilván azért vannak rajta ezek a tacsifülek hátul, mert no thrust reverser
Amúgy azok a fagyilapátok sincsenek animálva? -
Cypresss
senior tag
Mindenki figyelmébe!
A simmarketen minden FS2CREW termék féláron kapható ma éjjfélig.
Remélem ez nem számít offnak, ha igen moderáljátok és elnézést.
-
Cypresss
senior tag
válasz
AirBooms
#4885
üzenetére
Szia,
Csak röviden tudok írni róla, mert rohanok. Ez egy folyamtos, online kapcsolatot igénylő program by PMDG
, ami a teszternek és az ő gépének valamennyi ténykedését rögzíti. Pl: panelek átméretezése, működés közbeni beállítások módosítása, mikor, mire klikkeltél, mi történt ezután, milyen programok futnak a háttérben, memória használat, GPU-használat, add-onok, hardware-es kiegészítők elindítása, stb, stb. Ezekről megy a folyamatos naplózás, hogy egy esetleges, összeomlás, fagyás esetén tudják a fejlesztők, hogy mi történt az esemény előtt. E nélkül nem is tudok repülni az NGX-el. 
-
-
haky
senior tag
Fa..a
brutális ez a gép. -
AirBooms
addikt
-
Gizmo94
veterán
Persze,hogy messze, ez nem befolyásolja az fs működését, csak gondoltam beszólok.
Én is egyfolytában ilyeneket művelek, ha itt bármit elrontasz, max nem jelenik meg a gép, vagy egyéb csekély gond lép fel, de az fs ettől megy. Jah, az aircraft.cfg-t átírni dögunalmas ha sok a livery, pláne ha még az atc adatokat is módosítani kell, mert pl. csak "boeing" nak jegyzi, az a finom. 
-
Cypresss
senior tag
válasz
AirBooms
#4878
üzenetére
Szia,
Ez csak az FSX-es kiegészítőkre fenntartott hely, csak nem írtam, emiatt félreérthető volt. Elnézést. Kénytelen vagyok a sok teszt miatt mindent (FS9+külön partición a kiegészítők, ugyanez FSX-nél is) tárolni. Szóval eszmbe nem jutott volna, hogy kiegészítőkre nem elég 150 giga. Ehhez képest valahol olvastam, hogy az NL2000-ből készül a V4, FSX kompatibilis lesz és kb 100 giga körül várható.
Persze ezek csak pletykák, ki tudja mekkora lesz a végtermék, de azért ez nagyon beteg szám, ha azt nézem, hogy egyetlen kiegészítőről van szó.De már eldöntöttem, hogy elkerülendő a tárhely problémákat veszek egy komolyabb NAS-t és oda pakolok mindent.

Nálam sajnos vannak - észrevehető - késések a textúra betöltésnél (leginkább az összetetteb photo sceneryknél) , de ez valószínű a monitorozó program miatt van, ami a háttérben fut a bétateszt alatt és az is igaz, hogy valószínű már kevés a 4 giga memóriám.
-
Gizmo94
veterán
válasz
AirBooms
#4878
üzenetére
Ez bizony teljesen igaz a textúrák betöltésére. Még az i7-nél gyengébb rendszeren, konkrétan az enyémen, WD raptor nélkül, normál 1tb-32mb-os HDD-val , 4 gb rammal win7 64 bit alatt sincs textúratöltési gondom , pedig én FSX-et használok és jól meg is van pakolva, kb. amivel csak lehet.. Na jó, ez kis túlzás,mert akkor az egy terán sem férne el, de van add-on scenery, mesh és gép is rendesen, és egyéb kiegészítők is szép számmal.. Nagyon hamar betölt mindent, alig kell várni. Ha minden így menne rajta mint a textúratöltés, nagyon elégedett lennék.
És ezen az oprendszeren ami látja is a 4 giga ramot normálisan, sosem volt egyetlen OOM hibám sem, csakis az XP alatt ami csak 2.7-et lát. Ott azonban bőven. -
AirBooms
addikt
válasz
Cypresss
#4877
üzenetére
Ööö, ez nekem kicsit zavaros... Mármint az FSX partíciódra gondolsz? Mert egyszer, korábban mindha azt írtad volna, az FS9 és az FSX nálad külön partíción van. Viszont FSX még nem létezett öt éve, vagyis ha akkoriban gyártottál neki 150 gigát, akkor kicsit elkapkodtad...
Mellesleg onnan gondolom, hogy FSX-ről van szó, mert amit belinkeltél, az FSX-szes addon. Amúgy - szerény véleményem szerint - aki olyan nagyban űzi az FS-t, mint te, alaposan alulméretezte magát 150 gigával az FSX esetében. Nekem az FS9 paítcióm is jóval 400 GB felett van, s már jó pár éve konstans 200 GB feletti tartalommal van megtöltve (ennyi az aktív része)... A textúrák betöltését pedig szerintem eddig sem elsősorban a háttértárolók sebessége határozta meg (legalábbis a bosszankodásainkat nem ezek okozzák). Nálam amióta Win7 64 bit van, i7 6GB rammal,azóta nincs textúratöltögetés miatti bosszankodás. És ha nem cseszek el valamit a sceneryk telepítésekor, akkor OOM hiba sincs már. -
Cypresss
senior tag
Hát igen a részletesség... Én például a héten vettem néhány új sceneryt és egyéb dolgot. Meglepődve tapasztaltam, hogy ha ilyen cuccok jönnek ki [link] folyamatosan, a 150 gigás FS-particióm nem lesz elég! Egészen elképesztő méretű kiegészítők vannak már. Ki gondolta volna ezt öt évvel ezelőtt?! (Mármint azt, hogy 150 giga nem elég az FS-nek.)
Más és off: Megtaláltam a megoldást a lassú és nehézkes textúra betöltésre.

[link] -
fatal`
titán
Nem, kevésbé részletesek a cuccok. A sceneryk, a gépek kevesebb polygonból állnak, sokat számít. Valamennyire a gépeket is lehet optimalizálni hiszen pl. az új PMDG gépek VCje szebb, mint a Wilco gépeké (pl 737 classic bár az is elég régi) mégis kevésbé eszik az FPS-t.

Engem nagygépes repülésnél pl a VC nem érdekel, ezért is mergelem össze most a Project Airbust a Wilcoval. Sokkal több livery van hozzá, szebb a modell, szebbek a festések és több FPS-t produkál. A rendszerek meg megmaradnak a Wilcoé az Eric féle MCDU updatel.

-
haky
senior tag
FS2004-nek jobb a motorja??? Igaz az nem használ csak 1 magot!
-
Cypresss
senior tag
Tökéletesen megfogalmaztad minden add on gép programozójának legkomolyabb problémáját. Tehát nem a PMDG, az Aerosoft, a Wilco, a Feelthere programozóit kell anyázni, ha szaggat a kép a fizetős gép betöltése után. Ez sajnos kizárólag az FS motorjának köszönhető. De gondolom ezt a többség már régen tudja saját kellemetlen tapasztalatiból kiindulva...
-
Taylory
csendes tag
Ez kemény landolás volt !!!!
-
Gizmo94
veterán
Éppen az előbb láttam, a vacsi közbeni időmet rááldoztam, elég volt.
A veterán csávó meg egyből sokkot kapott, mint csoki nője. Még szerencse, hogy a mellette ülő emancipált igaz aimerikai higgadt LOL mintanő leszedálta. Szóval a szokásos full idiótaság ez is. De legalább jól lepontozza majd őket az FsPassengers. 
-
Gizmo94
veterán
válasz
Korcsii
#4865
üzenetére
Ha korábban, alacsonyabb magasságon kilyukad egy ütközéstől a törzs akkor később már nem tud akkora túlnyomást generálni a kabinban amitől szétrobbanhatna. Ha azonban akkora lyuk lenne a törzsön amiben biztos vagyok, hogy lesz jókora ( mert a kicsi az látványszempontból nem mutatós, semmi riasztó hatása nincs, akár a hős pilóta a zoknijával eltömi )
szinte biztos, hogy átesne és lezúgna mint egy féltégla. Persze itt nem fog, mert akkor rövidfilm lenne. Takeoff-durr- némi visítozás- death- the end. Az összes ilyen film amit eddig láttam, siralmas kamu volt. Egyedül az utasok visítoztak élethűen, a többi felejthető volt. Pl: véletlenül a teljes repülőszemélyzet kipusztult, persze kivéve a stewik, mert nekik még visítozni meg aggódni kellett, majd rátermett papa az utasok közül letette a gépet csak úgy lazán amikor hiányzott a fele és egyebek. Jah, gondolom, mert éppen ráért,meg úgy éppen képes volt rá. Csak mert amiatt,hogy a bácsi Ace High volt anno, némi nehézségekbe ütközött volna azért egy 747-et levinnie. Mindenesetre sikerült ( ez természetes) a végén mindenki iszonyúan boldog, nagy mosolyok, the end. A nagykamu hősi eposz lesz ez a film is, tuti. A következő részben majd humán erőforrás híján Rex viszi le a dreamlinert. A carcrasher német filmek után felüdülés lesz. Voáá... 
-
Korcsii
őstag
nagyon off:

a ma esti film leírásából:
Csakhogy a gép rövid időn belül eléri azt a kritikus magasságot, ahol a légnyomás összeroppanthatja a repülő törzsét.
összeroppantja... akkor már inkább a belső nyomástól robban(na) szét... de lehet előbb átesik... nah de lehet megnézem
-
fatal`
titán
Nem a PMDG tehet erről, ilyen az FS motorja. A gépeket nem nagyon lehet úgy optimalizálni mint a Sceneryket sajnos.
-
haky
senior tag
Mindegyik PMDG gép ennyire eszi az FPS-t???
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4855
üzenetére
a társaság fele itt, a másik fele ott...
kb ugyan az a kettő, IVAO-n talán gyakrabban van nagyobb lefedettség Európában (és általában ezért kicsit több a gép is), a VATSIM viszont a teljes világ lefedettségében van egy kicsit előrébb - persze általában elég foghíjas... pilóta általában kb ugyan annyi van fent mondjuk egy szombat este... most épp 535 (182?) IVAO és 419 VATSIM gép van a levegőben, de a forgalmas estéken ez a szám felmegy kb 1-2000-ig, és sokszor megfordul a sorrend is...
a Dolomynum nevű progival szép grafikus felületen meg is lehet nézni, hogy épp melyik hálózaton hányan vannak fent, meg hogy épp hol vannak...
én amúgy VATSIM...
ezt ismertem meg előbb, és maradtam... kb ennyi a magyarázat...de az se rossz taktika, hogy mind a kettőn repülsz, attól függően, hogy hol van rendezvény, vagy nagyobb lefedettség, több pilóta az általad használt útvonal közelében...
szerk:
hmm, IVAO-ra egyszer 535-öt mutat, máskor meg 182... valószínűleg az előbbi a reális adat, csak valami zűr van a rendszerben... -
gabitoo88
tag
Amúgy ti melyik hálózaton repültök?Vatsim vagy IVAO?Érvek ellenérvek?
-
boeing
őstag
A ferihegyi repülőtér idén május 8-án ünnepli fennállásának 60 éves évfordulóját. Ennek tiszteletére az IVAO-HU a Budapest Airport Zrt-vel továbbra is együttműködve a születésnapot egy 24 órás rendezvénnyel kívánja megünnepelni. A repülést otthonról kell megoldani a gépek darabszáma és grafikai teljesítménye miatt, de az irányítást egy helyről oldjuk meg. Ezt a helyszínt számunkra a Budapest Airport biztosítja az egyik előadó termében.
Forrás IVAO...
Lesz nyilt nap is ferihegyen mert akkor ott a helyem

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4851
üzenetére
Nm. Itt is van egy rakat ilyen nyomi, válogass kedvedre.

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4849
üzenetére
Az. Egy nyomoronc kis görcs, idétlen szvsz..
Íme, itt van, csak neked, csak ma, FSX-re, freeware. Enjoy

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4846
üzenetére
Az a komoly challenge..
Amúgy XP alatt én is repkedek azokkal, mert szinte minden mással MO-om van hosszabb úton és nem mindig van energiám átmászni a win7-re....P.S.: Egyáltalán mi ez a kis göröngy amúgy a képen? Ha elárulod a típust, utánanézek,hogy elkövették-e ezt a csodát FSX-re..

-
Gizmo94
veterán
válasz
cintula187
#4843
üzenetére
Mit akarsz egy ekkora kis guanotól?
Meguntad a 747-et? 
Habár éktelenül mehet.. Négy Jet engine egy ekkora kis görcsre... Tuti komfortos is egyben. Biztosan nem bolondulnak meg azok az utasok, akik a szárny alá kaptak helyet..

-
vzsolo2225
tag
Igazából van neki "rendes" ground spoiler-e is a szárnyak tetején, melyek földetéréskor nyílnak ki, mint más gépnél, amelyeknél ezt a két feladatot ugyanaz az elem látja el. Egyébként a Fokker 70/100-nak is külön van.
-
Korcsii
őstag
válasz
vzsolo2225
#4840
üzenetére
wehehe... és tényleg nem flaps...

de most eszembe nem jut a magyar megfelelője... -
Korcsii
őstag
válasz
cintula187
#4838
üzenetére
fékszárny... ezeknél az apró (általában reverse nélküli) sugárhajtóműves gépeknél gyakran már leszállás előtt teljesen kinyitják őket...
az angol mondat pedig:
Teljes mértékben támogatja az FSX meghibásodásokat (hibák előfordulásának a szimulációját - mi magyarul?), idő gyorsítást és a(z FSX beépített multiplayer-én keresztül mással) megosztott pilótafülkét...
ehh, de faxa mondat lett... -
cintula187
addikt
Hadd kérdezzem már meg, hogy a gép hátsó részén mi nyílt ki?
-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4836
üzenetére
Igen az lesz a teljes értékű pack,mondjuk én nem vagyok egy airbusos fan.

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4834
üzenetére
Igen,de rendesek hogy szolnak előre hogy,csak finoman.

-
boeing
őstag
válasz
cintula187
#4832
üzenetére
Teljes mértékben támogatot FSX kudarc, az idő gyorsulás módok és a közös pilótafülke.Valami ilyesmi.

-
haky
senior tag
Milyen programot tudtok ajánlani fs9-hez ultimate terrain helyett? Most gepro van fent, de az csak texture-t cserél. A városokat, stb nem teszi helyre, illetve partokat.
-
Gizmo94
veterán
válasz
Cypresss
#4823
üzenetére
Nem kétlem, csak abban biztos vagyok, hogy egy jóval nagyobb és erősebb konfignál mint az övé. Nálam is tapasztalható volt, habár nem szignifikáns mértékben, de az ő processzoránál nem jelentene sokat, ez a baj... Az a proci egyszerűen kicsi az FSX-hez és ezt a problémát nem tudod kompenzálni az unlimited beállítással sajnos..
-
Gizmo94
veterán
Akkor egy jó nagy darab szar lesz, akárcsak az Ariane.
És honnan vagy ebben bizto,hogy nem lesz? Igaz, nem olvastam végig, lehet,hogy írja egyértelműen. Nem vagyok egy nagy Airbus fan, de ,hogy szép lesz és igényes az biztos.
Amúgy ha jól láttam FS9-re egyáltalán nem lesz, így számotokra elvi jelentőségű..
-
Gizmo94
veterán
válasz
Cypresss
#4816
üzenetére
Sajnos ez az apró trükk semmi észrevehető eredményt nem hozna ezzel a konfiggal FSX. alatt. Amennyit számít, az a pár fps növekedés -már amikor van az is ettől- nagyon kevés lenne. A linkelt PDF szerinti beállításokkal pedig értékelhetetlenül ocsmány lett a látvány, legalábbis nálam, akkora eredményt pedig nem hozott, hogy smooth lett volna a játék. A megoldás az FSX síma futására csak az erősebb hardverben és annak húzásában van sajna..
-
Cypresss
senior tag
válasz
gabitoo88
#4801
üzenetére
Szia,
Hát ez elég halovány - sajnos - FSX-hez. Egy apró trükköt azért nem árt kipróbálni. A target frame-et unlimitedre kell állítani. Grantált 4-5 plusz fps-t nyersz vele.
Egyébként itt [link] érdemes elolvasni mindent, és letölteni a PDF-et is. Ez sajnos zárt topik, bejutattni nem tudlak. :-)
-
Korcsii
őstag
kicsit off:
mi kerül +10k Ft-ba a Saitek x52 Pro-n a simához képest?nagyon jó leírások vannak a neten, csak épp a különbségeket nem igazán tudom összegyűjteni...

-
gabitoo88
tag
Esetleg még olyan programot tudtok mondani mint az FSPassengerX?csak FS9-re?
-
AirBooms
addikt
Ultimate Terraint én már nem ajánlanám. Itt is, másik fórumokon is szedi le mindenki fejvesztve: sajnos elvalult, az új scenerykkel már nem kompatibilis, rengeteg hibát eredményez a megjelenésben (utak és fák a vízben, stb.). Eljárt felette az idő, régi kiadású... FSGlobal 2008 vagy 2010 inkább, igaz nem ugyanaz, mint az UT. És sok-sok akár ingyen letölthető mesh. Meg repterek (fizetősök és igényes ingyenesek).
-
gabitoo88
tag
Hát akkor felejtős lesz az FSX esetleg FS9-hez tudtok kiegészítőket mondani amik dobnak a grafikán?Mint pl a GEX vagy hasonlók!
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#4801
üzenetére
hát ha nem is kevés, de mindenesetre nem sok...
a procikat 3GHz felett jobban kedveli (ettől függetlenül én még mindig alapon hajtom)... egy kis tuning lehet nem ártana...
a memóriából ajánlott a 4 Gb (64 bit-en), és lehetőleg minél gyorsabb...
a videokártyát igazából csak a sok felhő terheli, legalábbis nálam csak olyankor kapcsol rá a ventilátora... szóval abból nem is nagyon kell gyorsabb... viszont az 512 Mb lehetne több (sajna nálam is csak ennyi)...
felbontás: a monitor által kedvelt (nálam 1680x1050x32) - nem sokat számít
DX10 pedig hol több fps-t nyújt, hol pedig elvesz belőle... ferihegyre sajnos ezutóbbi jellemző, szóval ha esetleg be van kapcsolva, akkor próbáld meg nélküle... és alatta van a light bloom, ami szintén eléggé fps zabáló, és nem sokat tesz hozzá a látványhoz - én szeretném használni, mert mégiscsak szebb, de nálam is off-on van...
meg úgy általában: nem kell mindent felhúzni maxra... nálam a beállítások kb fele középtájt van... (IFR repülök, de azért szeretek a tájban is gyönyörködni)...
szerk: más:
jut eszembe (korábbi téma): Seattle és Vancouver környéke tényleg gyönyörű
-
gabitoo88
tag
Amúgy szerintetek a szgépem
Gigabyte G31-es alaplap,E3200-as proci,2*1gb ddr2/800mhz,Ati radeon HD4870 512
Kevés az FSX futtatásához?Ti milyen felbontáson használjátok?Milyen beállítások mellett?
Mert nekem Fullra van felhúzva minden Budapest Scenery+GEX EU-val és eléggé akad!
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- Horgász topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Ezt nézed TikTokon és YouTube-on a telefonodon
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Battlefield 6
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- LG 32UN880K - 32" IPS ERGO / 4K UHD / 60Hz 5ms / DisplayHDR 400 / USB Type-C / AMD FreeSync
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Dell Latitude 5330 - 13,3" touch, i5-1245U, 16GB RAM, SSD, EU bill., jó akku, számla, garancia
- magyar billentyűzet - 172 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3453
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest





brutális ez a gép.


Persze ezek csak pletykák, ki tudja mekkora lesz a végtermék, de azért ez nagyon beteg szám, ha azt nézem, hogy egyetlen kiegészítőről van szó.

Meguntad a 747-et?





