Új hozzászólás Aktív témák

  • Korcsii

    őstag

    válasz gabitoo88 #4493 üzenetére

    nos, összeütöttem egy útvonalat, amit én repülnék, ha ma kellene repülnöm:

    NAT A:
    DOGAL 54/20 53/30 53/40 52/50 CRONO DOTTY
    (hosszúsági/szélességi körök)

    DOGAL-ba a febr 13. Delta 99 járat útvonala se rossz (hehe, vérprofik tervezték, miért is lenne rossz):
    GILEP UY50 ABETI UL610 BATTY UL608 DENUT UL610 LAM UL179 CPT UL9 STU UN546 BAKUR DOGAL

    viszont a mai szelek alapján talán jobb ez (magyarul én inkább erre mennék ma):
    BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGAL

    a Delta nem tudom, hogy merre ment, lehet nem a NAT-ot követte, mert kicsit sokkal feljebb lyukadt ki odaát, de mi most DOTTY-ra érkezünk, onnan pedig:
    DOTTY N162B TOPPS J581 ENE

    ENE-ből pedig ENE.PARCH1 vagy ENE.ROBER1 STAR-al irány KJFK....

    tehát összegezve:
    BADOV UP41 BABUS UL602 HMM UL602 SPY UY70 OTBED UL26 PENIL UL70 DEVOL UN544 DOGAL 5420N 5330N 5340N 5250N DOTTY N162B TOPPS J581 ENE

    az USA-ban persze elvileg meg kell adni a STAR-t is a flightplan-ben...
    és a NAT-ot nem tudom, hogy pontosan hogy illene megadni, lehet hogy a signalban szereplő 54/20 stb jobb lenne, esetleg a sok N végü helyett NAT_A vagy 54N020W stb... az FMC jobban szereti az 5420N alakot...

    összesen 3822 nm, kitérő KBOS, a NAT-on FL310-390 között bárhol mehetünk (10-esével, és végig tartva), üzemanyag: amennyi csak belefér :DDD na jó, közepes terhelésnél 747-tel olyan 100-120 tonna, 767-nál kb 60 t (de ez közel sem biztos, mert keveset repülök vele, szóval számolj utána) :)

Új hozzászólás Aktív témák