-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezustroka
tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget, az összes felvetett lehetőséget átgondoljuk
-
peppe79
senior tag
válasz Ezustroka #29743 üzenetére
Sok sikert, balesetmentes kilométereket kívánok az új autótokhoz!
Nem kérdezted meg a szalontól, hogy hozott gumit felraknának-e az autóra? Azért ez nem egy olyan őrült nagy szívesség, ha már annyi pénzt ott hagytok náluk...
A gumiszervizek amúgy tényleg ennyire leterheltek még most is? Hiszen a tulajdonosoknak már vagy 2 hete le kellett volna cseréltetniük a nyári gumikat.
-
Qru
MODERÁTOR
Kormira ma felkerültek a vadi új TS860-ak XL-es kivitelben. TS850 XL-t vált, meglátjuk milyen... A TS850 vízen elég gyengusz volt.
#nincsbennetarcsi
-
racerx
őstag
Hali. Esetleg van e valami tippetek arra (vagy tapasztalat) , merre mozdulhatnak el a négyévszakos árak, mondjuk ha nem most hanem jövőre január februárban venném ? Vagy semmi hatása ezekre a szezonnak?
-
racerx
őstag
Hát ja..sejtettem. No mindegy egy kérdést ,megért
-
ftc
nagyúr
Pótkeréknek mi az ajánlott? Nyári vagy téli? Normál gumiról van szó...
Illetve az nem okozhat gondot ha pót 16colos a télim meg 15-s elvileg váltószámba vannak..
-
hurenzon
senior tag
Melyik a jobb gumi?
2018 Hankook Winter ICept RS2 W452 205/55 R16 91T vagy
2017 Goodyear ultragrip 8 205/55 r16 91h -
Olyan termék létezik, hogy akkumulátoros kompresszor kerékfújáshoz? Azon gondolkodtam, hogy ha lenne ilyen, akkor nem kéne folyton a benzinkútra szaladgálni keréknyomást ellenőrizni, meg fújni bele.
-
Viszlát
addikt
válasz HussarF #29765 üzenetére
Én ilyet használok néhány éve (én is a Praktikerben vettem), pontosan is mér (összehasonlítottam kutakon lévővel) és kb. 4-5 másodpercébe kerül 0.1 bart a kerékbe fújni (245/45 R18-as gumi esetén), szóval egyáltalán nem vészes, korrekciós használatra tökéletes. Ügyes kis cucc, kompakt méretéből adódóan könnyű helyet találni neki a csomagtartóban akár dobozában tárolva is. Az egyetlen apró negatívum ami nem tetszik benne, hogy 0.2 baros a skalazasa, de ahogy mondani szokták, ennél nagyobb bajom sose legyen az életben.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
rbalint88
addikt
válasz HussarF #29765 üzenetére
nekem is hasonló van, lidl-ből. nem tudom mennyi volt, max 5k, az ilyen ritkán használt vackoknál annyi a fájdalomküszöb. én arra vettem, hogy ha defektet kapnék és le van eresztve a pótkerék, akkor ne kelljen kézi pumpával vergődni. Nyilván csak hosszú útra viszem, itthon elég jó a support
Akkusról tegyél le, iszonyat energiaigénye van ezeknek.
Ezekhez a kis vackokhoz is kell türelem, kb 10 perc, mire felfúj egy gumit, cserébe nem izzadsz meg és kisebb helyen elfér, mint a pumpa. -
Én ezt nézegettem. Ennyi pénzt simán megér, ha működik.
-
Motion_Blur
félisten
Nekem ilyen kompresszorom van, alapvetően ellenőrzés céljából.
Csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
peppe79
senior tag
Én amikor megváltam a Ladától, egyetlen dologhoz ragaszkodtam, és azt nem is adtam el vele: a gyári Lada pumpát. Komolyan mondom, hogy az összes otthoni sz@r közül ez a leghasználhatóbb. A kínai "széthullós" lábpumpáim, a drága Zéfal pumpám, a szivargyújtóról működtethető ócska kompresszorom már a rég valahol a szeméttelepen pihen, ez meg 30 éves létére kifogástalanul működik, és mivel elég nagy átmérőjű a tömlője, viszonylag könnyen fel lehet pumpálni vele a kereket. Persze csak vészesetben, vagy kerékpár tömlőkhöz használom, mivel nincs rajta manométer.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz Motion_Blur #29774 üzenetére
Csupan ellenorzes celjabol nem jobb egy egyszeru nyomasmero? Olcsobb, kisebb, egyszerubb hasznalni. Ha latod valami nem okes, akkor utkozben begurulsz egy kutra es felfujod 2 pillanat alatt, mig ezekkel a kompresszorokkal sokkal lassabb, macerasabb. En kutnal szoktam nezni, a kompresszort csak vesz esetere tartom, azt is csak azert, mert volt a kocsihoz.
.
-
Kb. 2 km-re lakok az autópálya felhajtótól és 90%-ban arra vezet az utam. A benzinkút a másik irányban van a városban és legalább 10, de inkább 15 perc plusz, míg oda elgurulok, ott fújok a kerekekbe és onnan indulok vissza a felhajtó felé.
Ráadásul ugye, a nyomást hidegen kell ellenőrizni. Ha már mozgatod a kocsit, akkor emelkedik benne. Ezért odáig is kb. 40 km/h-val szoktam csorogni, az még azért nem fog tized bar-okat emelni a nyomásán. De ezért nem tehetem meg, hogy az autópályán állok meg keréknyomást nézni. Az már nagyon eltérne a hideg állapottól.
Sokkal egyszerűbb egy ilyen kompresszorral ránézni 2 hetente. Nem tart az semeddig.
Nekem van amúgy nyomásmérőm, azzal is körbe szoktam nézni, de azzal nem vagyok túl elégedett. Néha elég érdekes dolgokat tud mérni. És nehéz eldönteni, hogy az mér rosszul vagy változott a keréknyomás a gurulás miatt, mire leérek a kútra.[ Szerkesztve ]
-
VIBO
őstag
Sziasztok
Van egy problémám.
Adott egy Mk7 gti.
Nincs meg a kerékőr adapter. Így nem lehet leszedni a kereket és cserélni a téli felnire.A márkaszervizben mondtak valami horribilis árat mennyiért csinálnák meg, de remélem találok megoldást olcsóbban is.
Sztetek mit érdemes tenni?
S21 Ultra, Buds Pro, WatchActive 2, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Van olyan teszt, ahol a nyári és téli gumi van összehasonlítva jégen? Valami olyasmi kéne, mint a 4 évszakos AutoExpress teszt az összefoglalóban, mert abban van nyári meg téli gumi is összehasonlításul. Csak az a gond, hogy abban csak hó van, jég nincs.
-
válasz Kornel #29787 üzenetére
Jaja, ahogy az AutoExpress tesztben is. A dolog onnan indult, hogy egy ismerősöm azt mondta, hogy jégen tök mindegy, hogy téli vagy nyári, ugyanúgy csúszik mindkettő, legfeljebb havon van különbség. Én úgy gondolom, hogy jégen is hasonló lenne a különbség, mint havon, de ehhez kéne egy teszt, amivel ezt alá tudom támasztani. Azt hittem sima ügy lesz, de így hogy beleástam magam, rájöttem, hogy kb. mindenhol csak hó van. Pl. az ÖAMTC-nél van jég, meg az Autobild-nél, az összefoglalóban lévő képen is. De itt csak relatív pontozások vannak, semmi konkrét (meg nincs nyári). Ha ehhez tud valaki valami anyagot, ne tartsa magában
-
-
bozont
veterán
válasz HussarF #29789 üzenetére
Én egy ilyet tudok, ami szerintem elég jól szemlélteti a különbséget. Persze jobb lenne ha nem csak 1-1 modellt tesztelnének a különböző típusokból.
-
bul07
nagyúr
Ma volt itt egy csávó a munkahelyen beszélgetünk a Peugeot Expert kocsikról hogy ő nemrég vett egyet, Svájcból lett behozva
Meg hogy elől két kopott téli gumi volt hátul meg két jó nyáriÉs most vett rá 4 használt télit 2015/50 R16 azt hiszem azt mondta hogy 14e Ft/db-áron Uniroyal
Na mondom rálesek már
DOT 3409
Minta az még volt rajta, megnyomkodtam a blokkokat, nem ment, olyan kemény volt mint állatMondom neki hogy jobban járt volna a legolcsóbb téli gumival mint ezzel
Á nem mert ez így meg úgy, rá is hagytam
Megvesz egy több milliós kocsit de nincs +20e Ft-ja új télgumira
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
windlord
őstag
Egy heten fenn vannak a Nexenek. Szerintem nagyon faszak!
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...