-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ennél is érzed a kick downt, de nincs éles határvonal mikor hirtelen lenyomod (én nem érzem).
+Vili
A Saab automata, manuálisban teljesen manuális volt, bőgethetted leszabályozáson is. Annak az volt a hátránya, hogy automata módban nem csinált semmit a kormányfülekre, előtte át kellett húzni manuálisba.A DSG-nél automatában is bele tudsz nyúlni a kormányon, de szabályzás előtt - 6500 rpm-nél - felvált. A manuális GTI elforgott 7250-ig; ha ott kitartottad a gázt, akkor viszont szépen vette el a fordulatszámot (talán 7000-ig
Létezik DSG tuning, akkor 7100-ig (?) forog, illetve nem vált fel manuálisban, 500 €, REVO-tech (?).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- mefistofeles: Miért így bizniszelsz?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen