-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #102499 üzenetére
A performance csomagos igen, a sima 250. Nade a ctr 310le (+ sperr), az rs meg 350 (+4x4).
Ár/értékben viszont még mindig bajnok szerintem.[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Declare
őstag
nő a súly az autóban egyre inkább gyengül.
Igen hat ez a szivo motor es a nyomatek. Persze megy azert az is ha forgatod mint az allat...de eppen ezert nem szeretnek en sem igazabol szivo autot magamnak. A turbosnak az a fajta kenyelme, hogy ralepsz a gazra es megugrik, az nagyon jo. Mert faxa persez, hogy a szivo benzin az igazi, mert versenypalyan az adagolhato szepen a kanyarba es azzal tud az igazi faxagyerek vezetni, de varosban ha be akarsz ugrani valahova, vagy elözeskor gyorsan at kell lepni valakit, plane többlet sullyal, akkor pont az kell, amit a turbos ad. Gyorsan megugrik, megcsinalod a manövert aztan elvaltod. Szvsz
-
veterán
válasz Speeedfire #102501 üzenetére
Hát igen, a Type-R / RS az egy polccal feljebb van árban és powerben is. Marad a Focus ST mint közvetlen konkurens, ill. kis jóindulattal a gyengébb motorteljesítményű GTI (Octi 3 RS-t teszteltek már, 49,6-ot ment).
Az i30 N végül mennyi lett? Nem találom. Amúgy szép autó.
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Declare #102502 üzenetére
Pontosan ezért szeretnék turbóst. A 159-es 5 fővel telepakolt csomagtartóval sem volt löttyedt pöts.
Évi 12-15k km-t megyünk. 2-3 éves autókat néztem bőven 50k km alatti futással. 150k kmt-t kb 5-6 év alatt érnénk el, amely futás után kezdődhetnek a bajok egy turbós autónál (turbó, kettős tömegű, ilyen olyan bajok). Ezért szeretnék utána járni mi várható egy mai TSI-től, T-GDI-től, Boosterjettől, új Opel motoroktól... Ha jól sikerült konstrukciók, akkor már nagy baj nem lehet. Vigyázni fogok rá.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Declare
őstag
Annyi a baj, hogy azert a turbosok mindig kenyesebbek lesznek. Ha egy nem törödöm gazdaja volt, siman kaphat olyat egy auto, hogy szivsz vele. Meg ez a km sem szent iras. Az en astramnak a legnagyobb baja 5 evesen 140 k km el jött elö. Most 300k km van mar benne majdnem, 10 eves es azota amiota nalam van (pont a hiba utan adtak el) igazabol egy EGR csere volt meg egy xenon trafo csere es mas semmi
Amugy meg a kettöstömegü egy benzinesnel nem igen okozhat gondot szvsz. Az a dizel rezonancia miatt problemas. Azon kivül meg most legroszabb esetben elszall a turbo....100k körül felujitjak 2-300k bol ujat rakatsz bele....miköben 5 millioert nezegetsz autot, ez azert nem egy dramai worth-case-scenario
(#102505) joamilestoné raadasul ugye az automata is volt
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #102502 üzenetére
Nem, amirol beszelsz az a suly/loero arany.
Ezert van az hogy vilike hiaba ul 270le-s volvoban nem gyorsul 6 sec alatt 100-ra mert ulnek meg mellette 40-en plusz a verda onmagaban 17 tonna...
Az STI-m is "gyengult" ha 5-en ultunk benne...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tboldi
nagyúr
A Boosterjetekben nincs se DMF, se EGR.
Viszont ősztől lesz részecskeszűrő.szerk.: Mondjuk állítólag benzinesen nem olyan gáz, mert a magasabb hőmérsékletű kipufogógáz miatt folyamatosan tud regenerálni. Hogy ez igaz-e, azt nem tudom, utána kellene néznem.
[ Szerkesztve ]
-
hülyegyerek
addikt
válasz Declare #102498 üzenetére
Ezzel csak az a gond, hogy g165-öt már nem fog kapni. Készleten sosem tartottak belőle, rendelni meg az új széria miatt már nem lehet.
Amúgy szögre ugyanaz a g120 és a g165, egyedül az ecu más bennük. Azt meg lehet orvosolni utólag is csipsszel.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
nagyúr
válasz Peter.70 #102482 üzenetére
Én szerettem volna a Fókába, de csak csomagban volt csupa olyan plusz vezetést "segítő" bizbasszal hogy inkább letettem róla. Ha tudod kérni bele, menjen. A sávtartó hülyeség, csak pingpongozik. Az adaptív tempomat meg lehetőséget ad a hülyének hogy eléd vágjanak pályán. Tábla felismerés minek. Több izé meg nem jut eszembe. Ja a városi vészfék vagy mi. Ha szereted, hogy gyakran a seggedbe rongyol valaki
Ez a TSI cikk durva volt, még keresem az állam...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Land
veterán
válasz hülyegyerek #102510 üzenetére
Minden alkatrész megegyezik a 2 féle motoros verzióban? Ha igen, akkor adózási okok miatt van lefojtva a 120as? Milyen turbóst vezettél, amihez képest nem nyomatékszegény?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
nagyúr
válasz Peter.70 #102513 üzenetére
A Ford is sok mindent csomagban ad. Csak gondoltam leírom szerintem mi az ami hulladék, de vezetést segítő innovációnak van eladva.
Más: Help! Néztem olajat, dél óta áll az autó sík felületen, nivo pálca minimum része sötét olajos (szöveg is takarva van olajjal) szóval olyan mintha minimum fölött lenne éppen. Érdemes lehet rátölteni? Vagy még nem folyt le minden a hengerfalakról?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #102511 üzenetére
Adaptív tempomattal és sávtartóval részben értek egyet: ha csak be van vágva az autóba, mint valami, ami jól néz ki az extralistán (sok helyen ez van), akkor pingpongozik és tényleg vacak. De ha jól meg van csinálva akkor szerintem hasznos. Az X5-ben pl van mindkettő, egész félelmetes amit a követő tempomat művel minimum távolságon. Plusz ha valaki megpróbálja bezippelni oda magát, akkor magától rávillant.
-
Qru
MODERÁTOR
Ott van a cikk végén, hogy már kovácsolt alu hajtókart használnak, sőt az (olcsóbb gyártási költségű) öntött ki is lett vonva, így ez a javítási mód a régieknél is.
Egyébként ugyanettől szenvedtek egyes Subaru motorok is, csak azzal kapcsolatban nem csinált a TC ekkora boszorkányüldözést.
#nincsbennetarcsi
-
Speeedfire
nagyúr
Najó, de az japán. Arról nem lehet negatív dolgokat leírni. Ott csak akkor ér meglepetés, miután megvetted.
VAG-nál legalább minden negatív le van írva.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
EQMontoya
veterán
-
gzbotii
veterán
válasz brumi1024 #102524 üzenetére
"Az X5-ben pl van mindkettő, egész félelmetes amit a követő tempomat művel minimum távolságon. Plusz ha valaki megpróbálja bezippelni oda magát, akkor magától rávillant."
Tipikus BMW. Irányjelzőt is automatikusan tiltja ilyenkor az ECU?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #102526 üzenetére
Ha a haverjuk Subaruval (is) foglalkozna biztos nem csak ezt nyomnák h de szar a TSI. Mert ez így minden csak nem objektív újságírás. Leginkább a havernak üzletfél felhajtás...
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Kicsit legalább visszavett: "A végére egy jó tanács: nem kell menekülni, ha 1.4 TSI motorral szerelt autót látnak, de legyen elég a 90 kilowattos (122 LE)." (más kérdés, hogy mi itt ezt már eddig is tudtuk.)
De ez is megtévesztő lehet a kevésbé tájékozott olvasónak, mert MQB-tól kezdődően a 140/150 lovas is szimplán turbós, sőt vezérműlánc sincs.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #102527 üzenetére
Ja, megemlítik egy teszt során (PD TDI OBK) meg egy videóban amit jóval kevesebben néznek meg mint egy címlapos írást (jó a csehektőkl átvett 20 rossz motorban is benne van de az nem a TC érdeme) aminek direkt hatásvadász címet adnak. És hány ilyen cikket lehoztak a TSI kapcsán?
Aztán kiderül, hogy csak a kettős feltöltésű motorok érintettek igazából amit amúgy is csak rövid ideig gyártottak. Arról nem is beszélve, hogy a csapból is ez folyik. Persze TSI-nek sok konstrukciós betegsége van köpködöm én is eleget (nem ok nélkül) de szvsz ez nettó boszorkányüldözés amit csinálnak.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Remekelek28
őstag
Üdv
Ha érezhetően gyengélkedik a turbom,a dizel puntomban,akkor valószinű a változó geometria tömődött el? Tisztitattni,v cserélni érdemes?
ilyen árakon találtam hozzá,új-utángyártottat.. Ha ez egyáltalán az ami nekem kell.
A lényeg,h 4-5-6 fokozastban 1800-tól 2200 ig elég lomha.. nincs a turbonak ereje...[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Nem érzem ennyire vészesnek a helyzetet, a Toyota ZZ mocik kapcsán is lehozták a cikket, mikor írtam Nekik levelet, hogy nem kellene annyira ajánlgatni őket (az olajevős széria, 2005-ig), most az 1.33-ról is kiderült ugye egy nagyon hasonló hiba (azért mega elismerés a Toyotának, kétszer lépni ugyanabba a szarba...), szóval nem csak a VW ekézése folyik itt azért.
Az mondjuk elég szomorú ettől függetlenül, hogy a nagy német ipar alig gyártott az elmúlt 10-15 évben olyan motort, ami nem hemzseg a konstrukciós hibáktól (láncszakadó és/vagy olajzabáló BMW-k, TSI-k mindenféle problémái (1.2-vel és 2.0-val is volt baj bőven), Prince, stb).
Még a végén kiderül, hogy megint a Merci gyártja a legértelmesebb konstrukciókat.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz EQMontoya #102536 üzenetére
Ezt már nem egyszer átbeszéltük. Tartós német kell? Ott az SDI meg az örvénykamrás TDI. Bármit mellé lehet állítani. Minden ami hegyezett az más kategória - és muszáj megemlékezni a jófajta a szarokbelemegyez mentalitásról. Láttad mit linkeltem minap. A német kocsikkal ez hatványozottan van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Sixkiller6
őstag
üdv, szeretett 2004es Toyota Camrymban meghalt a motor (2AZ-FE), cserélni kell. ritka kocsi, ritka motor, de sikerült találni Hollandiában tisztességes áron
Kérdés: számít az, hogy milyen autóból származik (Rav4, Previa, bármi ami nem Camry)? vagy csak a motorkód (2AZ-FE) számít? köszi
- no es importante -
-
válasz focvis #102503 üzenetére
Az én 1,25 szívó i20-am 3 tizeddel ment csak rosszabat, mondtam én, hogy jól mozog helyben 100-ig
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Integrale
veterán
válasz Sixkiller6 #102538 üzenetére
Kizart, hiszen japan, az sosenem romlik el. Benzint nezted mar?
Tudtommal eleg a motorkod!
"Bad reklám is reklám too"
-
Sixkiller6
őstag
-
EQMontoya
veterán
válasz Sixkiller6 #102542 üzenetére
Elég a motorkód, max bakok, felfogatási pontok vannak nagyon picit máshol, de az megoldható probléma.
Hogy került víz az égéstérbe?
There have been complaints of this engine "burning oil" in North America with the issue starting after 45k miles, though mostly after 60k-75k miles. Piston ring design has been identified as a problem.
Haha, úgy látszik, nem csak a "kicsi" motoroknál cseszték ezt el.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Sixkiller6
őstag
válasz EQMontoya #102545 üzenetére
nem tudni pontosan, egyszerűen nem éri meg megbontani, hogy kiderüljön, több lenne a munkadíj, mint a motorcsere, pláne hogy nagyon nagy eséllyel nem is lenne javítható. az esetleges javítás meg megint csak többe lenne, mint a motorcsere.
igen, én is olvastam az olajégetés problémát. tény h nálam évente volt olajcsere, ami elég stabilan 14-15000 km-t jelent
- no es importante -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sixkiller6 #102547 üzenetére
A hűtőfolyadék folyt be, vagy hydrolock?
-
Sixkiller6
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #102544 üzenetére
Ugyanezt írtam le csak körülírva.
Btw a Subaru nem adott ki javított dugót a motorjához. Vagy megvetted heroin áron az utólagos "aftermarket" kovácsoltat vagy kicserélték egy ugyanolyan szar gyári mint ami benne vt.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó