-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
Autopalyan elütött özzel volt mar valakinek dolga? (karrendezes, közut, vadasztarsasag stb temakörben?)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #102198 üzenetére
Azért mert az energiahatékonyságra mennek, így a jó alaktényező kiemelten fontos. Ezért hasonlítanak ilyen mélytengeri állatokra és a felnik is botrány randák pont ezért. A légies felnik mind rontják a légellenállást ugyanis.
mod:
kisza25: Fogunk még palagázzal járni, ne félj.
Ez az elektromos mizéria hamar le fog csengeni, mert tévút. Az elég ritka kőolajkészleten alapuló közlekedést sikerül(t) áthelyezniük egy még ritkább fellelhetőségű ritkaföldfém alapú közlekedésre... Bravó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Cicero
őstag
Az elég ritka kőolajkészleten alapuló közlekedést sikerül(t) áthelyezniük egy még ritkább fellelhetőségű ritkaföldfém alapú közlekedésre.
Ezt többször le kéne írni.
Úgy látom összehozzuk
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Declare
őstag
Pont ezen megy az agyalas, hogy milyen karigenyt kellene benyujtani a közutnak....a kár nem drámai, meg szerencsere minden tök jol es egyszerüen javithato...viszont a bal lampa, kiment, hütö is megserült igy csere, plussz az ütközes miatt eldurrogtak az övfeszitök is....bal lampa 250k huf, övfeszitök 100k körül, hütö ujabb 100k plussz ugye lökharito, ez az amaz es ott vagyunk hogy papiron gazdasagi totalkar. (auto ertekenek 60-70 % tol van, vagy valahogy igy).
Szoval most a kerdes, hogy megjavittatni es a javitas tenyleges költseget kellene karigenynek benyujtani, vagy a szakertö altal kihozott joval nagyobb karösszeget kellene benyujtani, esetleg azt, ahogy a biztosito szamol GTK esetene (auto bekerülesi erteke - roncs ertek) ?
Erre van esetleg ötlet, tipp, tapasztalat, akarmi?
-
válasz Qtya123 #102196 üzenetére
ok és, ha pont egy csatlakozót kap el? na mindegy, biztos megtudnák oldani ezt is, valakinek nem volt érdeke, hogy ez terjedjen el, pedig, ha teljes folyamatot nézünk, még ezek a legkörnyezet kímélőbbek és nem is kellene nagyon belenyúlni a mai motorparkba, tehát ilyen szempontból is költséghatékony
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #102209 üzenetére
Ha a kerítés sérült akkor az autópálya kezelő sara (legyen fotó bizonyítékként) ha nem akkor a vadásztársaságé (hiszen autópályán nincs kint a vadveszély tábla). Szóval hozható a dolog ne félj.
mod:
Mind a kettő társaságnak van biztosítás ha jól tudom és az rendezi a károd. De azt inkább a biztosítás topikban tenném fel ott sztem nagyobb sansszal kapsz választ.
Integrale: Vagy ha még régebbre nyúlunk vissza ott az Opel Calibra... Annak is elég jó Cw értéke van.
Speeedfire: Felni sokat tud fogni a mélytengeri külalak meg azért is van mert nem az európai ízlés szerint tervezett autó.
kisza25: Érdekek. Látod az E85-öt is kinyírták hamar pedig még az is jobb megoldás mint a gázolaj vagy a benzin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Sajna nem ilyen egyszerü azert, ahogy a neten neztem.
- Vadveszelyes tabla kint van, de a baleset közvetlenül egy csomopont utan törtent, ami ugye feloldja a tablat.
- Az öz a csomopontnal jutott be, ami ugye hermetikusan nem vedhetö meg a vadtol.
- Vadasztarsasagoknak nincs felelöseg biztositasuk es azzal ervelnek, hogy a vad önallo elöleny, jön-megy. Ha terelövadaszta vagy ilyesmi van, akkor van egyertelmü felelösegük.Szoval lesz ezzel még móka, a kerdesem igazabol tovabbra is az, hogy milyen karigenyt kellene benyujtani? A tenyleges javitasrol szolo szamlat, a szakertö altal eurotaxos arakkal kihozott kar összeget, vagy a GTK eseten a biztosito altal szamolt összeget (auto serüles nelküli erteke - roncs ertek)? Erre kellene a tipp, mert ez a riblika üres már csak a kárbejelentön
-
szőröscica
addikt
Szerintem sem ez lesz a megvaltas, de mig nem talaljak ki, hogy mi lesz a jovo uzemanyaga es hogyan taroljuk, addig en nem latok jobb alternativat a lokalis emisszio csokkentesere, es altalanosan alacsony fogyasztasu egyeni kozlekedesre. Mert talan jobb azert 3.5 kwh-nyi aramot belepumpalni 33km ingazas utan az akkuba, amit reszben atomeromuben, reszben megujulo forrasbol allitottak elo, mint ugyanezen tavon 3-4 liter uzemanyagot elpofekelni a varosban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #102213 üzenetére
Ez ám a pech...
A tényleges költségről terjesztenék elő kárigényt, tejeljenek. Attól még megcsináltathatod a kocsit ha akarod, így még akár pluszban is jöhetsz ki a végre. Haver a Vento-ját törte meg, gtk lett és a végén +120k-val jött ki a buliból.
A hátránya az a dolognak, hogy ha kifizetik a kocsid gtk-ra soha többet nem fizetnek rá. Tehát ha akár már másnap beléd jönnek 0 aza nulla kártérítést kapsz.mod:
joamilestoné: Teljes mértékben egyetértek veled. A hosszabb távú megoldás más lesz de ideiglenesen jelenleg nincs jobb alternatíva a lokális kibocsátás szempontjából.
Az persze más kérdés, hogy ez a lokális kibocsátás csökkentés kb olyan mintha a koszt a szőnyeg alá söpörnénk... Mert az akku előállítás nem éppen környezetbarát dolog plusz az áram nagy része sem zöldáram.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Cicero
őstag
válasz szőröscica #102214 üzenetére
Üzemanyagcellást tudnék elképzelni. A hozzá való hidrogént pedig negyedik generációs atomerőművekben termolízissel állítanák elő.
-
BigBlackDog
veterán
"...gtk-ra soha többet nem fizetnek rá"
Ez nem csak a TK-nál van (gondolom nem, mivel van tapasztalatod a témában azért)? Ott ugye érthető, mert nem lehet visszaállítani a jármű eredeti állapotát. De GTK-nál csak nem gazdaságos, szóval elvileg vissza lehet hozni a gyári állapotot.
-
Speeedfire
nagyúr
A felnire azt mondom oké, azt lehet cserélni. De akkor kinek csinálják? Ázsia?
joamilestoné: Ez max lokális emisszióra jó jelenleg, meg spórolás hosszú távon. Rövid távon csak nagy kiadás.
Jelentős azért még mindig a szén alapú eneriga. 62% az atom és a megújuló. De nem mondanám, hogy az atom is annyira környezetbarát."2015-ben a termelt villamos energia 52%-a származott hasadóanyagokból, 19%-a szénből, míg 17%-a földgázból. A megújuló energiából és hulladékból előállított energia részaránya a villamosenergia-termelésen belül elérte a 10%-ot."
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Declare
őstag
Oke, köszi
Ezt a soha többet nem fizetnek ra dolgot nem igazan ertem Ki nem fizet, mire? Ha belem jönnek, akkor a masik auto kötelezöje fizet. Ha en belemegyek valamibe, akkor az en cascom. Itt viszont most nem biztositokrol beszelünk, hanem magyar közut meg vadasztarsasagrol. Ha en megcsinaltatom a kocsit, ugyan ugy fizetem a kötelezöt, cascot, mindent tovabb.
Az hogy az auto erteke 10 evesen nyilvan töredeke az uj ertekenek, viszont az eredeti alkatreszek ara, amivel a szakertö szamol az tovabbra is ugyan olyan, hogy 1 db bal lampa 250k....igy persze gyorsan kijön, hogy GTK, de attol még baromsag lenne bezuzni az auto
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #102217 üzenetére
Igen, ezért kapod meg a lehetőséget, hogy helyre állítsd a kapott pénzből (TK-nál nem kapsz lóvét amíg ki nem vonattad a forgalomból ugye).
Visszaélésre adna lehetőséget ha nem így lenne. Minden másnap GTK-ra vágnák a kocsit, a biztosító meg fizetne ami nem buli nekik. Szóval ha gtk és kifizetik akkor kifizették az egész autót, így nem élhetsz többet kárigénnyel a biztosító felé.Saint: Halkabb lenne a a város a igaz.
mod:
Declare: Az már a másik gondolatmenet volt a Vento-s haver okán csek nem választottam szét. Rád nem él, hiszen nem a gfb terhére rendezik hanem más felelősség biztosításának a terhére.
Speeedfire: Aha, Ázsia és Távol-Kelet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Vagy úgy. Korábban talán ezt a cikket olvastam a témában. Ha jól értem eszerint, csak a cascos GTK után nem fizet újra, kötelezős GTK után még van élet.
-
na már listázva van az új 2018 i20, nekem speciel nem tetszik amit változtattak rajta, de legalább 250eFt magasabb az induló ára az i20 fresh-hez képest (3,4M vs 3,65M), mondjuk alapból van benne 7" Apple Carplay és Android Auto
pdf[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #102223 üzenetére
Ez elég logikus is. Gazdasági totálkáros autót helyreállíthatsz, ha kötődsz hozzá, Maximum veszteséged lesz a helyreállításon, ezt nem tiltja semmi.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
-
adalbert1
veterán
válasz EQMontoya #102164 üzenetére
Engem az Infopark bevonása a fizetős övezetbe jobban zavar. Igaz, én a mélygarázsban állok lent, de iszonyatos tömegnyomor van, és itt egyáltalán nem életszerű az az indok, hogy a lakók miatt, mert csak az egyetemre és az Infoparkba jövők állnak itt, lakóház a közelben sincs... Aki meg nagyobb távolságról jár, ami még bkv-val kényelmesen, emberi idő alatt letudható (vagy akár vidékről), az ezután is autóval fog jönni, szóval az én szememben ez sima sarcolás, bármilyen hozzáadott érték biztosítása nélkül.
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz seadrone #102233 üzenetére
Tök jó?
A probléma az, hogy az infopark közepe bármelyiktől negyed óra gyalog. Ami - legyünk őszinték - gáz, ez egy full belvárosi rész.
Egyrészt negyed óra alatt kb. beérek kocsival, másrészt a tököm se akar negyed órát gyalogolni se a magyar nyárban (ami most már Május közepétől Szeptember közepéig tart), mert leizzadok, se esőben/takonyban, úgyhogy én is kocsival járnék, pedig közel lakom.Same rules apply!
-
seadrone
őstag
válasz EQMontoya #102234 üzenetére
attol függ hogy honnan mész és hogy melyik épületbe.
nekem egyelőre bkv, de már kezd zavarni a sok ember, egyre büdösebbek leszünk, nincs hozzá sok kedvem.
ha a benzin drárább lesz és kevesebb kocsi lesz az úton, lehet az lesz, ha nem, akkor bringa vagy motor, ezeket váltva egész változatos lehet a commute to work -
Cicero
őstag
válasz EQMontoya #102232 üzenetére
Barátnőm a 18. kerből jár a MOME-re, eddig még így-úgy bejutott tömegközlekedéssel (M3 a corvinig + 4-6), de sokszor volt, hogy autóval ment és letette az infóparknál - mivel beljebb az egyetemnél (Z épület, rakpart vagy Bertalan Lajos u.) szinte lehetetlen helyet találni. Neki a 15+ perc sétával is megérte. Ha elkezdik csinálni az M3 Kőbánya felöli részét 1-1,5 óra lesz a bejutás.
Abszolút a pénzre mennek és ezzel rengeteg emberrel kiszúrnak. A kényszerből az autósok által kitaposott sártengerek helyére kéne rendes parkolókat csinálni, esetleg az ottani cégekkel és intézményekkel bevezetni valami parkolókártyás dolgot, amit mindenki alanyi jogon megkapna. -
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #102239 üzenetére
Genetika kérdése, nekem 33 fokban, napon elég hármat lépni, és izzadok.
Ezért (is) van klímás MX5-öm.Same rules apply!
-
Cicero
őstag
-
Snoop-y
veterán
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #102246 üzenetére
Amugy amig nem ültem kabrioban, nem tudtam elkepzelni, hogy lehet egy kabrio meleg, ha nyitva van a tetö brutal
Amugy amennyire regen kabrio ellenes voltam, azota azert valtozom....van azert ott feeling de a vaszontetö tovabbra sem jön be.
Egy bakancslistas pont nekem, hogy menni valami faja bmw kabrioval egy kanyart, le a tengerpartra, megallva egyszer valahol svajcban (pont utbaesik innen lefele), aztan Fr. riviera, majd tovabb a tengerparton Spanyolorszag es mivel kabrio elmenyautot venni es fenntartani en nem tudok, ezert nem is lenne baromsag, kiberelni mondjuk itt Hamburgban es a tura vegen leadni mondjuk Madrid/Barcelonaban majd repcsivel szepen kenyelmesen hazahuzni nem hiszem, hogy olyan veszesen draga lenne egy ilyen autoberles
-
mekker
őstag
válasz Tsebacsi #102228 üzenetére
Ha fix frekisáv lenne, azt könnyebb lehetne kiszűrni a beltérből. Ha meg fehér zaj, az meg nem hiszen, hogy zavaró.
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #102247 üzenetére
Hogy hogy lehet meleg? Hát, ülsz egy belül alapvetően sötét színű fémdobozban, és tűz rád a nap.
Igazából az csak egy következmény, hogy meleged van, a nagyobb probléma, hogy egy hosszabb úton leégsz. Pl. barátnőm fehérebb bőrű, mint én, volt, hogy kérte, hogy csapjuk fel a tetőt, mert félt, hogy leég.
Ilyen esetben, ha nincs klímád, akkor kb. baszhatod, mert fentről fűt a tetőn keresztül a nap, előlről a motor, oldalról meg a váltó/kardán páros, aztán have fun.Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Motoros topic
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer