-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
1x aludtam autóban (vagyis inkább próbáltam), Punto II volt. Soha többet... Max ahogy bitpork mondja, olyanban aminek síkba dönthető mindene és akkor kvázi ágy...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz bitpork #102449 üzenetére
Suhanc koromban x alkalommal előfordult. Aminek síkba dönthető a hátsó ülése, az tök OK. Pl. bármelyik kombi. A 7-es Golf 5 ajtósnak nem lesz sík a raktere ledöntött üléssel.
Arra azért gondolom, mindenki rájött, hogy nem volt gondom az elalvással egy hajnal 4-ig tartó pincefesztivál után. A feleség Bp-en maradt.
3 opcióm volt: egy vitorlás fedélzete / a Golf a kikötő zárt parkolójában / a 10 km-re lévő nyaralónk (taxi viszont nincs). Ezt választottam, next time majd a jobb egyben próbálom. -
rbalint88
addikt
én nem tudok háton elaludni alapvetően, mondjuk ilyen állapotban lehet menne...
józanul próbáltuk a kocsiban alvást, sehogy se volt jó, a hátradöntött első ülésnél a derekam majd' leszakadt fél óra után az avensisben. lehet inni kellett volna, de azt nem mertünk, hátha odébb kell állni...hacki: grat!!!
-
hülyegyerek
addikt
válasz Tsebacsi #102452 üzenetére
Egyszer lagzi után én is a Punyesz első ülését vettem igénybe. Január volt, kb. -10 fok Nógrád megyében. A fagyhalál és a csípőficam megúszásában sokat segített az előtte elfogyasztott 1 liter barackpálesz, de azóta mindig veszek ki szobát a közelben, ha beb@szásveszély fenyeget. Ja meg azóta van pokróc bekészítve az összes autónk csomagtartójában
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
EQMontoya
veterán
Toltunk ma egy Solymár-Dobogókő-Esztertom-Visegrád-Pilisszentlászló-Szentendre karikát az MX5-tel, jó ez mindenhogy... Szerpentinen ökör mód tolva neki, Dunaparton krúzolva és a tájat élvezve... Jó volt.
Hálából kapott egy alapos mosást megérkezés után az Egér úti Shellnél, illetve felhoztam és kimostam a két szőnyeget.Volt a héten olaj és szűrők cseréje, minden ok a kocsin, egy bakot lenne illendő cserélni, illetve a váltószoknya alatt lévő gumit, mert valaki cserélte utángyártottra, de az szar (túl kemény).
Same rules apply!
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #102453 üzenetére
Én eddig kétszer aludtam kocsiban. Egyszer, 18 évesen, a Zetelaki várnak a felhőszakadás elmosta kvázi a satrunkat, én jobbegy - barátnő hátsó ülésen magzatpoz. Reggel mint akinek kocsmai verekedésben lerugtak a verseit, de legalábbis fáradtabban keltem mint este voltam.
Mosidik az most volt ősszel, amikor szerbiai út alkalmával, a nyári szezon utáni első napon érkeztünk, be volt zárva a termálfürdő (más még nem volt a kis faluban)Golf hátsó ülése ledönt, szintbeli különbséget a kocsiban lévő melegítővel hidaltam ki - szerencsére egy kis sörrel rasegitettunk elalvásra.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz gzbotii #102460 üzenetére
Egyszer en is aludtam. Egy exemtol keso este pakoltam el, de a kecomban pont a batyamek voltak, akinek odaadtam a kulcsot es nem akartam ejjel felebreszteni.
Siman elaludtam a kormany mogott (mogottem vasalodeszka, nagy borond, ruhakat csak kiemeltem. Szekrenybol vallfaval, stb) a parkoloban a szent helynel, 7korul ebredtem, akkor mar fent voltak jott le pakolni.
Tel volt, picit faztam mondjuk.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
őstag
-
scope2007
addikt
üdv!
Segítséget szeretnék kérni valakitől.
Egy hete költöztem Debrecenbe, senkit nem ismerek még...
Sajnos péntek óta nem indítottam el a jó öreg verdát, és valami leszívta az aksit.
szóval Debreceni fórumtárs ha járna a Dózsa György utca felé tudna segíteni egy kis bikázással?
egész nap alkalmas lenne
egyelőre kábelem sincsen, próbálok venni valaholCUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
scope2007
addikt
válasz Magnum_ #102473 üzenetére
egyelőre nem láttam.. a lényeg az, hogy nem máshol nem indul a kocsi, hanem az emeletes parkolójában van..ma nem is akarok menni sehova, csak holnap kellene a kocsi
pár embert kérdeztem a kocsiból kiszállva, de senkinek nem volt kábele semCUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
Speeedfire
nagyúr
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #102476 üzenetére
Ezt hittem a link a Honda topikba mutat, ott vt ilyesmi: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
Peter.70
őstag
Kinek mi a véleménye a holttér figyelőről mint extráról?
-
-
Cicero
őstag
válasz Peter.70 #102482 üzenetére
Szerintem is hasznos feature. Általában ki szoktam igyekezni a másik holtteréből, mert konstans parám, hogy rámhúzzák. Ez Budapesten nem mindig sikerül, de sokszor látom, hogy jelzi a jelenlétem a sofőrnek.
Enyémben nincs, de talán jobb is: első autón tanuljon meg mindenki vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Peter.70 #102482 üzenetére
Szerintem is baromi jo! En mindenkeppen szeretnek most. Föleg palyan, sok sok km utan, faradtan...
Szerintem minden ilyen biztonsagi kütyü nagyon hasznos tud lenni. Kevesbe farasztova teszi a vezetesed, mert kevesbe kell figyelned es biztonsagosabba is teszi, mert sokkal nagyobb az eselye, hogy az ember nem vesz eszre valamit, mint a kis kamera, ami ott kuksol
Pont ezert acsingozom most ezekre az extrakra, hogy holtter figyelö, meg savtarto.
-
gzbotii
veterán
" litván Opelt "
Jó eséllyel moldávok/ukránok hajtották - Moldovában valamiért nagyon népszerű. Gondolom valami adókerülés van benne, mert ahogy tudom, ott is magas a reagadó/egyéb adó
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Land
veterán
Egy 2015 utáni 1.4 TSI-ben elvileg nincs már semmiféle várható szopóroller? Vagy azok sem tartogatnak hosszú távon gondmentes éveket?
Octi: 2015-ben 140 lovas, 2016-tól 150 lovas
Golf: 2015/2016/2017 125 lovas, 2016-tól 150 lovasBevallom majd szeretnénk egy újabb autóra váltani és a Mazdán kívül csak kis turbós választék van...
Amit néztem még : Opel Astra K 1.4T (125/150 le, ez már közvetlen befecskendezős és nepitelet.hu szerint előfordult már elég hamar motorcsere...), Hyundai i40 1.4 T-GDI 140 LE (nagyon új, nem tudni jól sikerült-e) , Suzuki Vitara 1.4T 140 LE ( ez is új és maga a kocsi a leggyengébb belső terű a felsoroltak közül), Honda Civic 1.5 (182 LE, még nincs használtan, újonnan pedig iszonyat drága) és ki is fújt, melyet meg mernék venni utána olvasás után. És persze a Mazda 3 G120, mely ezekhez képest jelentősen nyomaték szegény, melyet lehet nem szeretnék újra átélni, pedig a legszebb mind közül nekem...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
hülyegyerek
addikt
A Mazda egyáltalán nem nyomatékszegény a maga 210 Nm-ével. Szívóbenzinhez képest baromira tud tolni alul, persze felső tartományban erősebb az is. A kis turbókkal az a baj, hogy hamar megjön a "hátbab@szás", de ugyanolyan gyorsan le is forognak, aztán a turbólyuk közepén meg csak pislogsz, hogy miért nem megy.
A Hyundai 1.4T amúgy nem olyan új konstrukció, tudtommal már vagy 3 éve a piacon van, de semmi negatív visszajelzés nem volt róla. Cserébe az tényleg gyenge (speedzone laptimingban a forgalmiját nézegetták, hogy ebbe most tényleg van e turbó), és sokat eszik.(#102493) focvis: megelőztél
[ Szerkesztve ]
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
Land
veterán
válasz focvis #102493 üzenetére
Pont tegnap néztem. Ennek mi lehetett az oka? 140 le, 242 Nm. Jó számok. Esetleg a dupla kuplungos váltó?
Pedig egy olyan kék 1.4 turbo, automata Fastbacket bármikor elfogadnék. Azért azt is mondta a kukkeres csávó, hogy ha hétköznapi életben teljesen jól megy.molnarpeter: Ezt gondoltam, illetve az előzményeket tudva remélem. Sok Golf tesztet néztem, ahol a sok dicséret mellett mindig az újkori nagyon borsos árát szokták említeni. Ezzel szemben látok 1.4 TSI Golfokat korrekt felszereltséggel, DSG-vel, 1-2 évesen bőven 50k km alatti futással 5 millió körül, mely gyanúsan (? = olcsó nekem..
hülyegyerek: vélhetően használatban jobb egy TSI. Hunyadiéknál a tesztekben sokszor hangsúlyozott minőségre, megbízhatóságra való törekvés a vonzó számomra. Azért nagyon nem mindegy garancia lejárta után mennyire problémás egy autó...[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Declare
őstag
Hat ha a mazda 3 a legszebb szamodra, akkor azt kellene megvenni A G165, 165 loval azert kellemes. Nem fog olyat ugrani mint egy turbos, de egy kicsit több kapcsolgatassal jo az Raadasul elegge megbizhatonak tünik, kevesebb hibalehetöseggel, mint a turbosok.
Ismerösömek most ujjonan vettek egy mazda 3 at...pedig racionalis emberek, de arra jutottak, hogy minimal kockazat + gondtalansag + hosszu tavra tervezes eseten jol jarnak igy, mert jol tartjak ezek a szivo mazdak az arukat. Kerdes, h 10 ev tavlataban hogy lehet kalkulalni itt a hybrid korszak küszöben egy benzinessel is akár, de logikusnak talaltam az ervelesüket en is.
(#102497) Land Golfhoz annyit, hogy azert is lehet szerintem draga (alapbol, mert egy golf mindig is relative draga volt/van/lesz ), mert azert eleg jol ranött a Passat fejére. Szoval elegge komoly auto lett. Inkabb egy kis passat, mint egy auto a passat alatt es a polo felett. Komolyabb extralistaval, komolyabb elektronikaval, mint egy mazda, de en az anyaghasznalat eseten is megkockaztatom, hogy jobb. Persze ettöl meg a mazda is tetszik es jo is....de azert szvsz egy golf picit feljebb van ugy összessegeben, mint egy mazda 3
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Arra gondolok, hogy talán nem tudja / vagy éppenséggel éppen csak tudja a gyári adatokat a Hunyadi turbó. Miközben a VAG (és általában a német) turbók rendre erősebbek a gyári adatoknál és a tesztelők ehhez szoktak hozzá.
Az 122 lovas 1.4 TSI szépen húz 2000-től 6000-ig. Golf 7-ben van/volt 122, 125, 140 és 150 lóval, csak szoftveres a különbség.
@Speeedfire: Szvsz mert a Golf GTI csak 220/230 lovas a forgalmiban. Ez meg 275 (vagy vmi ilyesmi).
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
válasz Declare #102498 üzenetére
Nekem a 165 vs 120 ló kérdésben az jött le, hogy kb 4000 fordulatig nincs lényegi különbség. Felette van, illetve pályán. Tehát a tesztek is a 120 lovasat ajánlják. Nem tudom. Most 147 lovas autót hajtok, mely ahogy nő a súly az autóban egyre inkább gyengül. Talán egy turbós autó ezt ennyire nem érezteti. Legalábbis remélem, hogy nem az lesz mint most: egyedül korrekt, 4-en "mi a faszrt nem megy, pedig nyomom".
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban