-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz rbalint88 #102945 üzenetére
Naponta járok M1-M7 bevezetőn, itt senki nem csinál problémát abból, ha jobbról kell elmenni egy középen ragadt turista mellett. A külsőben 90-100-zal lehet menni, a belsőben 110-120 körül haladnak, ezek a máshonnanjöttek meg 80-90-nel krúzolnak középen. Jellemzően péntektől vasárnapig bukkannak fel nagyobb számban, láthatóan meglepi őket a 3 sáv, a sok autó, a budaörsi hegyek és hasonló látványosságok.
A rosszabbik típusuk néha a belsőben marad bent 110-120 körül, mert, mint ahogy írod is, a távolban felbukkant egy kamion, ezért nem sorol ki. Őket ugye elegánsan körbe kell autózni az érdi emelkedőn, azt jólvan.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Snoop-y
veterán
válasz pècsimunkás #102950 üzenetére
Haromsavos uton altalaban en is kozepen megyek:
Legszelso sav altalaban koszos(mindenfele szar van rajta a leallosavrol felhordva) vagy hepehupas a retek kamionok miatt.
Akinek van kormany az autojan majd kikerul (max megengedettel megyek)New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qtya123
őstag
válasz tomcsi23 #102951 üzenetére
Akkor is nettó faszság, ha ez a Mecsekben és környékén van a kis falvak között és vannak olyan szakaszok, ahol jóformán csak kanyarok vannak? A maradék egyenes szakaszon meg persze mindig jön valaki. A konkrét példa nem főútvonalon történt és nem olyan kanyarokban, ahol 40 a biztonságos tempó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #102955 üzenetére
Kraft kell, meg vér a megfelelő szervekbe... mint a szem, a fül meg a kezek, lábak. Elég hamar ugranak a mai autók 40-ről 80-ra kettesben, ha kell. Ha alszol a kormány mögött, úgy nehéz.
Ha ismered a terepet, az autódat, képességeidet, biztonságosan megelőzöd, mások és magad veszélyestetése nélkül, olyan szakaszon, ahol lehet előzni. Ha nem előznék kanyarban, itt mindig valami tötymörgő mögött cammognék. Ha belátható és nem tiltja jelzés, index, tükör, kettes, padló... és már ott sem vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
-
Cicero
őstag
válasz Qtya123 #102948 üzenetére
Előzni meg nem tudsz, mert persze amint egyenes és belátható útszakasz jön, mindig jönnek szemből.
Ezt már én is észrevettem, de magyarázatot nem találtam még rá.
Tegnap én is belebotlottam egy ilyen szerencsétlenbe, bár ő 60-70 között kóricált, amikor meg megelőztem elkezdett refizni! Miaf@sz?
Múltkor pályára felmenet az előttem lévő 40-el haladt a gyorsító sávban, mögöttem a külsőben meg egy yaris próbált 90-el haladni. A yariszos nyilván nem sorolt eggyel beljebb, hogy elférjünk, az előttem lévő meg szépen komótosan elérte a 90-es tempót a gyorsító végére. Inkább fékeztem és magam elé engedtem mindkettőt, így is jobban jártam, mintha a sraffozott részen kaptam volna defektet valamitől...
bitpork: egyszer kielőztem egy 80-al haladó szakrendeléses tagot 90-es táblánál: biztos derogáló volt neki, hogy a cdi-s mercijét megelőzte egy mazda2-es, mert visszaelőzött és rámfékezett.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #102959 üzenetére
És ha nem indiszkrét, hogy mérnek egy ilyet?
Same rules apply!
-
pècsimunkás
addikt
válasz Snoop-y #102954 üzenetére
De , jobbra tarts van . Az nem szabályos , ha a közèpső sávban haladsz . Azt írtam is , hogy a közèpső sávban lassan haladók miatt vagyok idegbeteg . Ha már a közèpső sávban ragadnak sokan , legalább az óra szerinti 130-at tarthatnák , ès nincs gond . De a furgonok , szemèlyautók - âltalâban bulgâr vagy román sofőrjei a 100 - 110 - el a közèpső sávban :
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #102957 üzenetére
Tehát szelektíven felülírod a szabályokat, mert az úgy neked kényelmesebb. Ez kellemetlen lehet, ha nem te vagy a legerősebb. Továbbviszem: mi akadályozza meg a kamionost abban, hogy a szembejövő kapaszkodósávon előzzön, és ha jön szembe valaki "majd kikerül" mondással folytassa tovább? Ez nem tb támogatott szakrendelést igényel, hanem minimális empátiát.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #102959 üzenetére
Mar csak egy almero kell es johet a vilanyauto
136k jo ar erte es tetszik, jo megoldasnak tartom igazan.
Szemkozti hazban is van ketto ilyen a zart parkolobann[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
pècsimunkás
addikt
De , Ausztriában , ha töri előtted az utat az e46 30d ! A fix trafipaxoknál lassítva termèsztesen. Egy darabig tudtam vele menni az Aurissal . Aztán , gondolom megunta , hogy megyek utánna , 180- nál trempli , korom ki , èn meg mintha álltam volna ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jorus #102953 üzenetére
Másik véglet volt ma, jövünk a pályán (m3) külsőben kisteher 130 én előzök 140-el előttem egy mk2 Punto szintén ekkora tempóval. Beáll mögém egy Passat és villog. Szted hov a jó k. nénémbe menjek? Kicsit behúzodok, hogy lássa, mennek előttem. Villog megint rálógva a szalagkorlátra. Elvettem kicsit a gázt, ha nyomást gyakorl rám általában ez a válasz. Picit lemaradt, visszagyorsítok felzárkózom a Puntora majd megint beáll a hátsómba (folyamatosan mennek előttem ugye és előzzük a külsőben lévőket). Passatos megunja átvág a lekanyaródba (jobb legszél) és ott eloson és visszarántja a legbelsőbe.
Na az ilyet vegzálják már a civil zsaruk ne a normálisan közlekedőket.
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
veterán
válasz Qtya123 #102955 üzenetére
Most már értem, hogy , hogy alakulnak ki azok a sorok, ahol elől a kalapos bácsi megy 56km/h és 5 kocsi követi.
Ilyeneket egy nekifutásból le szoktam sprintelni, aztán ők lassuzanak meg két órán át, amíg a bácsika megteszi azt a 32km a rokonokhoz.Még a GSi B Corsammal, ismerős hegyi úton 11 kocsit + kamiont előztem le, két nekifutásból. Mentem egy km a sor végén, vártam, hogy majd mindenki nekifog és egyesével elkerüljük. Hát nem. Két településsel arrébb megálltam tankolni + wc, ugyan abban a felállásban jöttek, csak a sor volt hosszabb.
Magyarországon a Mátra és a Pilist is végig autoztam, majdnem végig előztem, mert mindig van egy bizonytalan/bácsika/nénike aki nem mer 3asnal fennebb váltani - pedig nem vagyok önjelölt autóversenyző és belathatlan szitukba se megyek bele. Ha látom, hogy ott a lehetőség akkor használom a pedálokat (többnyire gáz + kuplung), a kormányt és az eszemet
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
sagesz93
addikt
Sziasztok
Ha az ember belemegy országúton egy boszme katyuba ami kárt tesz a kocsijába, hova-kinek kell írni ezügyben ? Úgy néz ki a gumi tuti kuka. -
válasz sagesz93 #102975 üzenetére
Ott helyben rendőr fotó és az útkezelőkhöz kell fordulni, különben esélytelen
Ha lakotterületen belül történt akkor meg helyi önkormányzatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MunezXBK #102978 üzenetére
Elsőre te is elbactad, de korigáltál
Én legalább segítő szándékkal vagyok még, ha nem is írok olyan tökéletesen, mint te, azért valld be, elötte ráguglizol, nehogy itt felsülj
Amúgy ilyenkor mit érzel?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz MunezXBK #102980 üzenetére
Tudtam, hogy ezt zokon veszed, most én is.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tom1939 #102973 üzenetére
Várólistás mind, ahol előbb tudnak fogadni sztem is az legyen.
gzbotii: Mátrában azért sokszor necces előzni mert elég sok a beláthatatlan kanyar kombináció. Bár ma hazafelé pont rendes volt egy Astrás és lehúzódott, hogy elengedjen. Sajnos ritka az ilyen.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
-
gzbotii
veterán
Persze, van, hogy kell menni 2-3 kanyart a delikvens után, de ha az ember nekikészül, azért lehet. Volán buszt is
Persze, ilyen helyzetben, ismerek olyat, aki pl azt nem nézi, hogy ott folytonos vonal (lenne, ha nem kopott volna le 70%-ban) és hajlandó azt átlépni[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
stickermajom
addikt
Azok a vonalak amúgy is csak a bénáknak vannak, hogy tudják merre megy az út.
-
gzbotii
veterán
Kicsit úgy érzem, itt a tavasz
dagadsok lett a f@sz..
Minek kell olyan elé kivágni, aki kb 5m van, de csak két kocsi jön.. várni még 3mp biztos fájna.
M3-on sávok között (veszélyesen közel) cikazó BMWs..bevag a másik mögé 2m-el amikor 150el megy..én meg utánna minek?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Snoop-y
veterán
válasz pècsimunkás #102961 üzenetére
Majd ha nem razza szet az autot a szelso sav illetve nem verem tele kaviccsal/kapok defektet majd kihuzodok.
Aki megeloz az eleve szabalytalanul teszi szoval akkor ne magyarazzon hanem tegye ki az indexet es legyen mar energiaja megelozni a gyorsiton...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Tudtok ajánlani olyan börzét ahol öreg, drága kocsikat adnak vesznek?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-