-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nemtom, nagyjábl hivatalosan le volt hozva, hogy az elején még nem lesz teljes minden funkció, de már párszor letelt az a határidő, amikorra mennie kéne. És frankón cikkezett erről minden korábban is.
Mondom, nem baj, ha nem megy még, csak furcsállom, hiszen pénzbeszedési eszköz, ezzel általában sietnekMutogatni való hater díszpinty
-
bbubby00
őstag
FBon PEC csoportban szinte havi szinten feljon kerdesbe a sok "pacsi jotmentunk" meg stb szintu posztok mellett.
Senki nem kapott meg ezert csekket.
En sem ertem, h miert nem buntetnek ez alapjan, pedig meg tobb penz lehetne belole.Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
válasz bbubby00 #116953 üzenetére
Oje köszi
Igen amúgy... Nem is amiatt, hogy fú, lejárt 2 napja a műszaki, nem vetted észre, büntessenek szénné, hanem azok miatt, akik frankón anélkül járnak...
Csak itthon az van, hogy ha egy balekot megfognak, akkor azt addig vagzálják, amíg lehet, a többi meg nyomja tovább... :SMutogatni való hater díszpinty
-
Magnum_
nagyúr
Sziasztok! Elkeszultek a dolgok. Vezerles, fek, na meg a teto. (1ev gari).
Laza masfel orat autoztam a varosban, meg pestre is atmentem13-14 fok volt, ablak es szelfogo fent, futes nem is kellett, szel nem volt az autoban.
Ez tok jo
Boldogsag es hala.I humbly and respectfully decline™
-
Richard!
addikt
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
-
Magnum_
nagyúr
köszökösz
srácok ez tök jó.
Ma reggel is tető nélkül jöttem, nem volt hideg, ahogy kiszálltam, éreztem a hűvöset
Imádom, pici pénzért élmény.Besoroláshoz pörgetni kellI humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
Tegnap nálam is megesett az éves kötelező, amit kellett lecseréltünk. De sajna egy rohadt értelmes tesztautó se volt bent az új Fókából így ültem lestem, dolgoztam a 45 perc alatt míg megcsinálták... Azt az infót kaptam hogy leghamarabb április környékén lesz itthon ST.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Johnny_vT
senior tag
Nem láttam, ez volt már?
Nagyon titkolózik a Tesla még mindig. És ez nem az a "nagy meglepetés készül" titkolózás, sokkal inkább a "vaj van a fülünk mögött" titkolózás. Ha azt akarnák bemutatni, hogy milyen jó az akkuk hűtési rendszere, akkor feltettek volna egy timelapse videót, amin a pilóta kiautózza a teljes töltést a pályán. Ehelyett van ez a semmi, ami inkább bizalmatlanságot szül...
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
gzbotii
veterán
válasz Johnny_vT #116971 üzenetére
Én erre akadtam: ehhez képest, nem is rossz a budapesti helyzet Dél - Olasz kölesedéi életkép.
Mondjuk ha a szerző élt Spanyolországban, ezen mégis, hogy lepődik meg?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
nagyúr
válasz SzlobiG #116974 üzenetére
Kb. 130k, Bluefin, OBD csatin keresztül lemented az aktuális beállítást és ők küldenek egy "optimalizáltat" ami ad kb. 50 lóerőt és 60nm-t pluszban. A váltó a Fordosok szerint bírja bőven, ez volt a korábbi 240LE-s Mondeo Ecoboostban is és az amerikai példányokban is.
(#116975) kisza25: Ennél többet? Ugyanmár Elviekben optimálisabb, a mercin lévő sima tuningbox is jó volt, erősebb, ugrósabb lett az autó és az autópályás fogyija meg 6 liter volt.
(#116977) joamilestoné: Ha belül nem Fiesta lenne és normális 4 hengeres lenne a benzines akkor rákívánnék.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #116980 üzenetére
Nem rossz végül is, én anno beruhaztam egy ilyen eszközre, már ki is próbáltam jó pár remapot volt ahol más fórumon ilyen 30 euróért csináltak remapot és ráadásul az vált be a legjobban.
(#116981) tboy93: Ezt neki kár volt linkelni, mert 1.5 ecoboostja van.
[ Szerkesztve ]
-
Most már sokadjára ültem a kia carensben hosszabb távon és pár tapasztalatot megosztanék ami csak használat közben derül ki.
Az 1,6 GDI 135 ló normál közlekedésre alkalmas, haladáshoz pörgetni kell, 9000km átlaga 8,2 teljesen vegyes használat mellett.
140-nél majdnem 4000-et forog, a motornak ilyenkor nincsen hangja, amit hallani a két bazi nagy tükör által keltett szélzaj, de nem zavaróan hangos, simán lehet beszélgetni.
A váltó a megszokott kia-hyundai minőség, kellemes a váltásérzet.
Kicsit magasabban ülünk az átlagosnál, de csak 1-2 cm-el.
A kocsi futóműve elég feszes, nem nagyon dülöngél kanyarokban.
pozitív:
Baromi nagy hely van benne és hatalmasak az ülések elöl, a hátsókat is lehet dönteni, előre-hátra húzni, remekül lehet variálni és 5 felnőtt + csomagokat könnyedén elnyel. A csomagtartó költözés pozitív
negatív:
A hatalmas belső tér ellenére nekem nem kényelmes elöl (hátul még nem ültem hosszabb távon)
az ülések nagyon szélesek és hosszú az ülőlap, fenekem és combom nem fájdult meg benne 2,5-3 óra alatt sem, de engem oldalról nem tart az ülés, a döntési szöget sem sikerült úgy beállítanom, hogy ne fájduljon meg a derekam és a középkonzol akkora, hogy nem fér el rendesen a lábam. (utasként) ezért térd tájékon konkrétan megfájdul benne a bal lábam és sántikálva a derekamat fogva szállok ki. (hozzáteszem gerincsérvem van, lehet csak az oldaltartás hiánya miatt fádul meg benne a hátam)
Egy kifejezetten utazó autótól nem ezt várnám, pláne, hogy i20, i30 és kia ceed-ben is 400-1000km-ek megtétele után is fájdalommentesen szálltam ki.
Első hosszabb út után gondoltam nem jól állítottam be az ülést, de így 9-10db, 2-3 órás út után ezt le merem írni. Szóval még igazán nem is voltak hosszú utak.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #116989 üzenetére
Jó autó az, és a motor is! A Focustól féltem a Civic után, hogy szar lesz az ülése, és ez annyiban igaz, hogy oldalt valóban nem tart annyira jól, de érdekes módon nem fáj benne semmim, pedig első napok-hetek félelemben teltek. Megszoktam. Ott valami nagyon nem rád van szabva ha ennyire nem kényelmes.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #116990 üzenetére
tudom, nem volt egyértelmű sem a kép, sem a leírás, de ez egy cabrio, ezért ekkora a súly.
I humbly and respectfully decline™
-
szőröscica
addikt
válasz Tsebacsi #116991 üzenetére
Asszonynak az Amperaban nem faj sosem a hata, az E61 huszfele allithato komfortuleseiben meg soha nem talalta meg a jo beallitast, pedig mennyit szoptam azokkal is, mire beepitesre kerultek. Hu, de rohadtul megutaltam azt a kocsit
Pedig amugy utazni parades volt vele.
-
válasz Tsebacsi #116991 üzenetére
Érdekes módon még a honda civic-ben sem fájdul meg a hátam, pedig abban kb semennyi oldaltartás nincsen és 360e km ücsörgés van már benne, a golfban meg pár perc után fáj akárhova állítom.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...