-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pit stop
addikt
[Passat sztori II. rész]
Hánynom kell az egésztől...
Zách tökösebb, mint hittem.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #148242 üzenetére
Autodata, de szerintem nem akarsz arra előfizetni.
-
Magnum_
nagyúr
válasz pit stop #148252 üzenetére
Az utolso mondat gyonyoruen mutatja a hazai igazsagszolgaltatast, bar tudvalevo, hogy az ugyeszseg ma mar vedougyved szerepet tolti be, varom is a hetfot, amikor is a legfobb
vedougyvedetugyeszt ujabb 9 evre valasztjak megKis aprosag: az elso muszaki fenykepeken nemet ideiglenes rendszam van rajta, de sarga, nem piros. Az csak (nemet) belfoldi hasznalatra jogosit. Nem mehettek volna at azokkal mas orszagokon - Nemeto.-n kivul
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
barnam_
nagyúr
válasz Magnum_ #148023 üzenetére
Olajcsere megvolt, 7 liter ment bele. Előtte jól kifolyattam az olajat, még az autót is megemeltem + olaj-, lég-, üzemanyagszűrő+tisztító lötyi.
Felkerültek a téli kerekek is, az Aldis légkulcs meggyorsította a folyamatot. Idén alu lesz télre is - tavaly egy húszasért vettem 4, a nyárival tökéletesen megegyező felnit. Karcos, meg le van padkázva a széle itt-ott... de
faluratélre jó lesz
Ez 195-ös gumi 7" széles felnin, a nyári meg 205-ös ugyancsak 7"-on. Ez szépen feszül, nem olyan ballonos mint a 205-ös. Jól néz ki, de nem lóg túl a felni peremén, könnyebb megpadkázni. De ennek a felninek mindegy is.(#148195) Fehér Farkas: én nem erőltetném a tuningot, szerintem szívó motorból csak chip tuninggal nem fogsz +15 lovat meg +30 nyúlmókust kihozni. Akkor már tényleg inkább másik autót. Annak meg nem biztos hogy van értelme olyan kevés futásra, mint amennyit használod az autót.
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #148256 üzenetére
Az 1.4 ECU-ja gyárilag butább, nem igazán kezeli a 98-as benzint se hiába kellene tudnia. Ezért sem vettem észre semmit hiába tankolok 100-ast folyamatosan. Úgyhogy a szokásosnál nagyobb tartalék van benne emiatt, elviekben 106 ló és 140 Nm kihozható ami pont az 1.4-1.6 közötti szakadék fele. Szóval 1.5-ös lesz.
Nem is ez a lényeges, hanem elvileg lehozható 3000-res fordulatra a nyomatékcsúcs a 4000 helyett és az 1500 alatt lévő borzalmas megtorpanást is ki lehet hangolni valamennyire. A két legundorítóbb viselkedése a motornak, lehet még a végén használható lenne.
Ajánlottak továbbá szellősebb hátsó dobot (de nem üreset), hogy az is segít alacsony fordulatra.MMC-nél 45ezer + 30 ezer a dob Janónál, akciós lenne a chip mert jönne két haverom is TDI-t csippűni' és csoportos kedvezmény van. A probléma csak az, hogy én nem akarok Budapestre felmenni. A helyi chipesek viszont nem foglalkoznak kisméretű szívóbenzinnel, aki igen az meg 110 ezreket akarna elkérni.
Megpróbálom valamelyik haveromat rábeszélni, hogy menjen fel a kocsimmal és csináltassa meg, én biztos hogy nem fogok felmenni a fővárosba, van épp elég más is amitől hányingerem van. -
máyköl
veterán
Miért érzi a biciklisek 90% -a azt, hogy rájuk nem vonatkoznak a közlekedési lámpák jelzései?
-
EQMontoya
veterán
válasz pit stop #148252 üzenetére
Hat igen, itt a kedves ügyészség azért nagyon hülye volt. Mert - sajnos jogosan - nem állapítható meg kétséget kizáróan, hogy ez az autó az egykor ellopott fekete autó.
De az egyértelműen bizonyítható, hogy nem az a szürke, amelyiknek az alvázszámával fut. Innentől pedig már jó néhány bűncselekmény megáll, meg ha a konkrét lopás nem is.
You had one job.Same rules apply!
-
elbandi2
tag
válasz focvis #148237 üzenetére
A tapasztalat azt mutatja, hogy ha gramm-ra pontosan ki van súlyozva a kerék, de a gumi gyártási pontatlanságból, (vagy mondjuk hibának) sugárirányban kicsit üt a felnin (pumpál), akkor az érzékenyebb futóművel rendelkező autón simán jelentkezhet az általad leírt jelenség.
Centírgépen megpörgetve szemmel kell ellenőrizni, ha oldalirányban jár, az nem okoz gondot, de ha sugárirányban van benne legalább 1,5-2mm, az nem ok. Ilyenkor meg lehet próbálni a gumit a felnihez képest egyharmadot elforgatni, ez az esetek több mint felében segíteni szokott. Ha így sem jó, akkor sajna csere. -
Fryskitt
addikt
Ezt láttátok? Aranyos.
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
veterán
válasz elbandi2 #148271 üzenetére
Köszönöm. Emlékszem ilyesmire, hogy a gumit 180 fokkal elforgatták a felnin. De akkor az elmondásod szerint 120 fokkal kell.
7:30-kor nyitott ma a gumis akiben teljesen megbízom; ott voltam 7:10-re, de legalább 10-12 autó várt már és délben zár; így sajnos máshova kell menjek majd Budapesten. -
#89309696
törölt tag
Nekem az 1.4-be 5 liter motorolaj kell, az se olyan kevés.
A 10% szerintem itt is chip+hátsó dobbal érhető el, de engem nem is a teljesítmény érdekel, hanem az alacsony fordulati nyomaték, váltig állítják, hogy jócskán lehozható alacsony fordulatra. Az már jó volna. Csak ez a dupla Budapestre autókázás nem igazán tette kívánatossá, a dobot is helyileg készítik és teszik fel.+Ami engem bosszant, hogy kéne egy alacsony fordulatra hangolt 4-2-1 leömlő a gyári 4-1 helyett az is sokat jelentene, viszont az már piszok sok pénz és a bölcsőt is le kell venni a cseréhez. Ennyi pénzt és energiát sajnos nem tudok belefektetni, pedig még a kíváncsiság is hajt, hogy mit lehetne elérni egy ilyen motorral "egyszerű tuning" szinten.
-
veterán
Ez egy itt agyonsztárolt 4 évszakos Nexen (az autóval jött), van benne kb. 9-10 ezer km:
- nincs rajta pötty,
- nyári melegben kenődik (a mostani időjárásban nem),
- meglehetősen zajos a futása,
- amik elől voltak, azok elég rendesen kopottak ennyi km után.Aki ilyent vesz sz@rrásásból, ezt érdemli.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz focvis #148281 üzenetére
4S gumiból csak prémiumot szabad venni ha csak nem vmi hoki autód* van szvsz. A többi egyszerűen
sz@rerős kompomisszum (azon belül, hogy a 4S önmagában egy erős kompormisszum).*: A Fűnyíróra lazán vennék ilyen Nexent pl, Bubira már biztos nem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
Nekem meg belement a teljes 4liter (4liter a szaraztoltet), nivopalcat figyelve, masnap reggel hidegen beallitva. Meglepodtem.
Focvis: nekem is kenodott a 4evszakos nyaron.
Most van nagy tarolom, megis van eselye, hogy a tavasszal 4 evszakot veszek, ha lesz 17-es (es akkor elengedem a 16-os gyarit)[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-
-
Tomi8822
tag
Üdv, adott egy 2007 Toyota yaris, 1.3 benzines.
A jelenség az hogy amíg be nem melegszik addig gázadáskor furcsa hangot hallani, mintha dizeles lenne, vagy mintha gurgulázó lenne a hang, pontosan nem tudom megfogalmazni mire hasonlít. Hamorosan cserélni kell az olajat mert egy éve volt utoljára, annak lehet köze hozzá? Olajszint felső tartományba, alapjarat nem ingadozik, más gond nincs a motorral. -
barnam_
nagyúr
válasz #89309696 #148267 üzenetére
Jobban utánanézve a weboldalon, sehol nem említik, hogy lenne előtte-utána teljesítmény mérés. Így mondjuk a placebón kívül nem sok hatása van szívó motor esetén.
Szívó motor 1800 ccm-ig 45 ezer Ft. Ha hárman vagytok, 20% kedvezménnyel 36 ezer Ft. Végül is nem rossz ár, de nem fogod tudni mennyi az annyi.(#148274) Qru: ha gyári olaj, biztos nem olcsó, de szerintem pont a váltótól ne sajnálja az ember a pénzt. Ritkán kell vele foglalkozni, de ha elromlik, drága lesz a javítás / csere.
Elcsépelt, de a tegnapi olajcsere óta sokkal finomabban jár a motor Már hidegen is kevésbé kelepel, üzem meleg motornál is egyértelműen halkabb. Öntöttem az üzemanyagszűrőbe valami dízel tisztító lötyit is, de a minőségi olaj hatásában jobban hiszek. -
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #148290 üzenetére
Igen, egy fórumos tag aki járt már ott többször is mondta, hogy nincs pados mérés csak külön kérésre, ezért ennyire olcsó. Az egyik kocsiját elvitte máshova megméretni (hogy kizárható legyen a humbug) és valóban jó lett a chip. Az értékelések alapján is jól dolgoznak, nem univerzális szoftvert nyomnak fel. Szerintem nincs velük gond. Hogy miként tudnak mérés nélkül jól egyedi paraméteres chipet írni az jó kérdés, lehet ekkora a tapasztalat vagy más kocsik pados mérései alapján kalkulálnak, nyilván helyben állva meg van pörgetve a motor azért, hogy megnézzék mit mutat.
Viszont sajnos egy szívó tuning nem áll meg a chipnél, legalább a hátsó dobot meg a leömlőt is cserélni kellene hozzá ami még majdnem ugyanennyit hozna, tehát nem félreteendő. Csak ez így már sok, nem igazán készítettem fel magam erre. Erre még sokat kell aludnom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz EQMontoya #148293 üzenetére
Határeset.
5 hengertől felfelé már helyből nem lehet Matchbox. A kitételt meg úgy kell értelmezni, hogy 150 és / vagy 300... Egy kétlityós tádét se neveznék játékautónak.Szerk: Most viszont elindulok kocsmázni, bármi amit ma ezután írok, az vagy hülyeség, vagy feltételekkel kell kezelni. 🍻🤪
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #148299 üzenetére
Áá, mindegyik hurka gyenge csak kapálózok itt.
#nincsbennetarcsi