-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #148945 üzenetére
Miert jo ajánlat ez annyira? Marmint ezzel az autóval pont az a baj, hogy pici, zajszigeteles és erő nincs benne, szoval a lakott terület vége táblát nem nagyon fogod elhagyni vele.
Itt viszont mar bajok vannak, mert 3M kicsit sok érte ugy, hogy amugy is kell melle egy másik autó.
Akkor mar inkabb egy használt MX5, és a maradékból tankolod par évig, de legalább élvezed. Vagy Ampera, amit használtan kapsz kicsit drágábban, de nem kell melle másik autó, városon belül viszont ugyanígy elmegy villanybol.Same rules apply!
-
gzbotii
veterán
válasz gzbotii #148949 üzenetére
Ennek következtében* a romániai autópark továbbra is Európa egyik legöregebbje, hiszen a beíratott autók átlagéletkora 16 év, miközben 2016-ban még 11 év volt.
Forrás: [link]*regadó eltörlése. Azóta ömlik a régi Transporter, TDI Passat, etc, mert nem drágább a forgalomba helyezése mint egy 1.3 2014es Yarisnak. Árban meg olcsóbb, ugye.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #148952 üzenetére
Magyarországra meg a fos ömlik, mert egy levedlett tsi forgalomba helyezése sokkal olcsóbb, mint egy hasonló telejesitmenyu szivo. Igy nagy benzineseket (2.5 és fölfelé) nem hoz be senki, de a Prince motor dől. Ami most meg oké, de ezek itthon fognak szétesni az elkövetkező öt évben...
Same rules apply!
-
veterán
válasz gzbotii #148945 üzenetére
Ez nagyon megéri*. Kérdés lehet még a felszereltség; klíma jár-e hozzá, vagy esetleg csak egy jóval drágább kivitelben.
*Foschcsi használt C-Zero / Ion / i-Miev mostanában 2,7 M környékén indul Mo-on.
Romániában (meg pl. Horvátországban) miért euróban adják meg az árakat? Szerintem tök gáz; mintha nem lenne saját pénzük.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #148951 üzenetére
Asszonynak pl: nem kell nagyobb, de mégis belefér a 2 gyerek (MX5 kiesik ugye, plusz mániákusan fél a bogaraktól, így a nyitott tetőt se éli) ő évi 20.000+ km-t megy a főváros és közvetlen közelében, szerintem eddig 1x tudott 110 felett menni az autóval, amikor megkapta és kipróbálta, hogy mi merre. Ilyen célra tökéletes egy ilyen autó, az üzemanyag költségen meg megspórol kb. 250.000 Ft-ot évente (HSD Aurishoz képest), otthoni töltéssel + a szerviz díjak + parkolások.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EQMontoya
veterán
válasz CactuS #148957 üzenetére
Erre valóban tökéletes, de szerintem nagyon ritka, aki ennyit megy városban/környékén. En szerintem evi 3000-et max.
A problémám pedig az a kis elektromos autókkal, hogy a világ nem erre megy. Car sharingre persze jók, de belvárosi közlekedésre egyre kevéssé használható az autó (próbálj meg bejönni az irodánkba kocsival reggel, Qru is tudna mesélni), ha meg ki akarsz menni a városból, akkor nagyobb kell.
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #148959 üzenetére
Kepzeld el, hogy asszony gyesen van. A reggeli csucs utan viszi el a gyereket orvoshoz, bolcsibe, elmegy vele aucahnba, kozmetikushoz, kormoshoz, szoliba, gyesen levo baratnokkel coffee shop companyba, neked a ptyolatba a szovetkabatert, amiert 3 napja konyorogsz, hogy hozza el. Es mindezekkel vegez 14.00-ig, hazaer, a teremgarazsban heti 1x rateszi toltore, ha nem felejti el es nem teged ker meg, hogy menj mar le es toltsd fel.
Neked is jol johet, ha csak hetvegen, hideg idoben kell elugranod sos a praktikerbe, ami 3km-re es az IS fel sem melegedne adni es tenyleg sietsz, vagy a majdnem kesz ebed elott tejfolert, mert azt elfelejtett venni, mert mar arra koncentralt, hogy elhozza a kabatod a patyolatbol H-P.I humbly and respectfully decline™
-
thefreeman
aktív tag
válasz sutszi #148950 üzenetére
Szerintem nem olyan nagy a gond. Nekem is ugyanolyan autóm van mint neked. Valamikor tavasz elején én is öntöttem utána pár deci desztillált vizet, hogy max-on legyen a szint. Most nem rég ránéztem pár decit megint elbírna de most inkább fagyállót fogok rátölteni. Viszont gyári specifikáció szerint FL22-s fagyálló kellene bele amilyent itt egyik autós boltban sem tudtak adni eddig. Valamilyen Mannol-t ajánlottak helyette amin Mazda specifikáció nincs de Ford az van.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #148959 üzenetére
Hát jelenleg ő ingázik át a városon minden nap + a kisebbik gyereket is csak a melóhelye melletti bölcsibe vették fel. Tömegközlekedéssel sem gyorsabb (max, ha nagy dugó van) és egy ilyen kicsi gyerekkel nem is az igazi. Én is szívesen járnék pl: motorral, mert gyorsabb, de ahhoz egy másik világ kéne, mert ennyi állat közé én nem megyek 2 kerékkel.
Car Sharing jó dolog, de gyerekeseknek megint nem oké, az anya olyan, hogy annyi cuccal jár, hogyha dugóba kerülnek 2 hétre és nyárból tél lesz, akkor is életben maradnak. Ennyi dolgot átcuccolni nem olyan könnyű autóról autóra.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
gzbotii
veterán
válasz focvis #148956 üzenetére
Ennek köze van a '90es években tapasztalt 210-256%-os inflációnak. Forrás: [link] , [link]
Ekkor kezdte mindenki dollárban számolni valaminek az értékét, mivel lejben év végére már semmit sem ért...
+3 millió román dolgozik főként ES, IT, DE-ben, szokva vannak az euróhoz.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz EQMontoya #148964 üzenetére
Nagy autónak meg most ott a Twingo RS, ha előre tolom az üléssort hátul, akkor kombi, ha hátra, akkor egyterű. (Ha esetleg nem férnénk el benne, akkor hozok a cégtől kölcsönbe egy 9 fős kisbuszt, bár volt már, hogy azt is sikerült teleraknia mindenféle
kacattalfontos cuccal.)Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #148970 üzenetére
Az elektromos autózás önmagában szerintem is lehet jövő, ezzel nem vitatkozom.
A városi, különösen a nagyobb városok belső területeinek közlekedése viszont egyre kevéssé lesz szerintem megoldható autóval, függetlenül attól, hogy elektromos/hibrid/benzines/dízel.Same rules apply!
-
veterán
válasz EQMontoya #148969 üzenetére
Pedig céges szinten nem nagy költség egy type-2-es töltő*. Nálunk eddig 2 db 11 kW-os töltőpont volt a 120 autónyi parkolóra; rendeltem mellé még 2 db 3,7 kW-ost, meg még 2-t tartalékba, ill. év végéig még 1 db 11 kW-ost kiépítünk. Tehát év végére lesz 5 db minden munkatárs számára elérhető (+ a 2 db tarcsi, ha lépni kell) töltőpont.
*Nettó 225 e. Ft egy dupla (azaz fent 2 db-nak számolt) 3,7 kW-os.
-
sutszi
veterán
válasz thefreeman #148961 üzenetére
Töltöttem bele deszt. vizet. Néztem, hogy fűtésnél belső keringetésen van-e édeskés szag. Néztem a pollenszűrőnél-van-e vizesedés. Néztem az olajat, néztem a vizet... Töltés után mentem egy kisebb karikát, üzem meleg motorral... A fenti dolgok vizsgálata után semmiféle rendellenes dolgot nem tapasztaltam. Most figyelgetni fogom, aztán kiderül.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #148983 üzenetére
Lexusnal csak annyi van, hogy a ket hatso helyzetjelzore van egy kulon kis sarga visszajelzo a muszerfalon, ha kieg valamelyik, a feklampak meg a fek hibajelzojere vannak kotve.
Ez utobbi nyilvan nem tul szerencses, mert a fekolajszinttol kezdve minden szart jelezhet.Elso helyzetjelzore meg tompitottra nem jelez, de azt nem is feltetlen kell, ugy is latod, hogy nem latsz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
Punto 2-ben van egy piktogram a muszerfalon, ami eg, ha a vilagitassal gond van, es asszem az elso generacioban is volt, de felszereltseg fuggoen. Meg nem talalkoztam olyan digo vassal (B szegmenstol felfele) amiben ne lett volna visszajelzes a lampakra kulon
EQMontoya: erdekes, Lybra megjeloli a lampa fajtajat, es az oldalt is, rendszamtabla vilagitasat mondjuk egykent jeloli, de a tobbit kulon-kulon mindet. De ilyen volt az elodje es annak az elodje is 80-ban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
Kiprobaltam ma a Picanto limot. Ez a valto sem valami jo
Cserebe az ules jo magas legalacsonyabb pozicioban isI humbly and respectfully decline™
-
válasz Magnum_ #148988 üzenetére
hagyományos 4 sebességes automata, 1.0, vagy 1,25 volt benne?
városi kis autó, azért magasak az ülések, hogy legyen helye a lábadnak[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #148988 üzenetére
A heten ultem egy Focus3-ban (taxival jottem haza).
Beultem a jobb egybe, nem neztem a kocsit, es eloszor azt hittem, hogy C-Maxba ultem.
Hat ehhez kepest a kakasulo egy sportos pozicio.
Cimboranak van kettes Focusa, mar abban is kicsit magasan van az ules, de ez... Ez kirtikan aluli, tenyleg az egben ulsz.Same rules apply!
-
-
tboldi
nagyúr
Ha racse van, akkor racse van...
Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér - az imént egy Mitsubishi Outlander PHEV akart legyorsulni a lámpánál, sikerült is neki, de még csak a szomszédos kerékpársávnak lett piros-sárga, mikor elindult, én meg a rendes zöldnél, ami úgy ~2 mp-cel később van. Csak tudnám, hova sietett annyira, ugyanis a múzeumnál a Szent István Király út felé újabb piros van, úgyhogy szépen el is haladtam mellette a Kossuth Lajos utca irányában.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Itt kíváncsi lennék az akkupakk állapotára, mert pont azt kapta telibe a vonat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin